Şimdi Ara

Şampiyonlar Ligi Yeni Sezonda Beinspor'da

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
128
Cevap
1
Favori
7.563
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 58
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 18 saat 8 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 4
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Metin Bilgin (19 mesaj) Kıyamet Senfonisi (8 mesaj) carter (7 mesaj) furandor (7 mesaj) Zoroh (7 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (41 mesaj) Mobil (52 mesaj) Mini (9 mesaj) Uygulama (31 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1492 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Kaynak:http://m.milliyet.com.tr/trt-devri-kapandi-sampiyonlar---2614335-skorergaleri/

    Evet arkadaslar ne dusunuyorsunuz?Bir kotu haberde Artik acik kanal olayida olmayacakmis.Zira haftada 1 maç açik kanaldan veriliyordu.

    Zaten hali hazirda fahiş fiyat bicen Sevgili arap kardeslerimiz.Bu vesileyle fiyatlarada yeni bi itele..pardon guncelleme yaparlar.



    |
    |
  • lionel1 kullanıcısına yanıt
    lionel1 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: lionel1

    internet varken bunları dert etme

    Dert etmiyorum hocam zaten, sadece bilgilendirme yapiyorum.Ayrica benim yayin skntim yok iptv kullaniyorum 1 yildir ve beinsportlardan tutta,aklina ne kadar spor kanali geliyorsa dunyada hemen hemn hepsi var.İsimi cok rahatlikla goruyor.



    Burda sknti tivibuda ve anlasilan sonu cine5 gbi olacak hicbi avantaji yok.



    Ayrica eski startv gunlerinne guzeldi.Haftada 2 mac olurdu.Sahsen startv ye yakisiyordu onunla basladi cunku.Bein e Gececekse ki haber onu soyluyor.Yok ses kaydi yok musteri hizmetleri bunlarin sozune guvenmeyin.Sonucda bir bedel ile bu yayinlari alacak ise bunuda musterilerinden cikaracaktir.20 senedir bu firmayi tanimadinizmi ?.Ha bi guzelligi tum ligler tek platformda olur.Turkiye sartlarinda aylik 90 TL (ortalama) yuksek bi meblag.O yuzden iptv dyorum.Ama uydu yayini bambaska bsey tabi onuda inkar edemem.
  • Yüzbaşı
    928 Mesaj
    internet varken bunları dert etme
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Ohhbee hepsi tek kutuda harika oldu bu.

    Kralımız sen çok yaşa.. Arap =para demek dir..
    |
    |
  • Binbaşı
    1727 Mesaj
    Bir maç açık yayında verilmek zorunda zaten hangi kuruluş alırsa alsın
  • Yüzbaşı
    470 Mesaj
    geçen ay digitürkle taahhüt yenilerken bu konuyuda söylemiştim. eğer bein ucl yi alırsa ek paket falan almam izlerim diye müşteri temailciside olursa mevcut paketin içinde olur dedi. o ses kaydı bana yeter. ek paket parası isterlerse basarım şikayeti
    |
    |
  • Yarbay
    3186 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tugayy

    Bir maç açık yayında verilmek zorunda zaten hangi kuruluş alırsa alsın

    bein sports haber şifresiz kanalında yayınlar o durumda tek maçı
    |
    |
  • Yüzbaşı
    285 Mesaj
    Çok da tın. Süper lig bile izlenebiliyorken internetten. 🤣
    |
    |
  • Binbaşı
    1492 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: lionel1

    internet varken bunları dert etme

    Dert etmiyorum hocam zaten, sadece bilgilendirme yapiyorum.Ayrica benim yayin skntim yok iptv kullaniyorum 1 yildir ve beinsportlardan tutta,aklina ne kadar spor kanali geliyorsa dunyada hemen hemn hepsi var.İsimi cok rahatlikla goruyor.



    Burda sknti tivibuda ve anlasilan sonu cine5 gbi olacak hicbi avantaji yok.



    Ayrica eski startv gunlerinne guzeldi.Haftada 2 mac olurdu.Sahsen startv ye yakisiyordu onunla basladi cunku.Bein e Gececekse ki haber onu soyluyor.Yok ses kaydi yok musteri hizmetleri bunlarin sozune guvenmeyin.Sonucda bir bedel ile bu yayinlari alacak ise bunuda musterilerinden cikaracaktir.20 senedir bu firmayi tanimadinizmi ?.Ha bi guzelligi tum ligler tek platformda olur.Turkiye sartlarinda aylik 90 TL (ortalama) yuksek bi meblag.O yuzden iptv dyorum.Ama uydu yayini bambaska bsey tabi onuda inkar edemem.




  • Yarbay
    5279 Mesaj
    Digiturk kullanıcıları boşuna sevinmesin zira bedavaya vermeyecekler artık süper lig ve şl de dahil full paket 200 lira olur
    |
    |
  • Yarbay
    13967 Mesaj
    Haydaa
    |
    |
  • Binbaşı
    1778 Mesaj
    Bu şekilde olursa uefa ligide ssportta olursa en çok toplu yayın yapan mekanların hoşuna gider bu olay
    |
    |
  • Yarbay
    2869 Mesaj

    Hangi kanal veriyor ?
    |
    |
    GnCfNrLi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    545 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GnCfNrLi

    Kim alırsa alsın.

    Hotbird de bütün maçları veriyor.

    Uefa dahil

    Nerede bu kanal bro..
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Hotbird kanal değil uydu.
    |
    |
    lazseyfo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    545 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GnCfNrLi

    Hotbird kanal değil uydu.

    Yapma birader onu elbet biliyoruz,kanalın adını sordum.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    928 Mesaj

    hangi iptv yi kullanıyorsun çoğu üçkağıtçı dikkat et.
    link verir misin?
    |
    |
    ltrg kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1492 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hayir hocam ben 1 yildir kullaniyorum.Acik sozlu bi arkadas ve zararinida gormedim bugune kadar evet cok dolandirici var ama ben bu arkadasin bi yamugunu gormedim.Yigidi oldur hakkini yeme.



    İptv tecrubelerim.



    7/24 Yayin Olacak dye bisey yok.Ama.mac saati yayin her daim var.



    Bazi kanallar vod yani bant yayin.Canli deil.ornek film kanallari.



    En saglikli yayin yuksek hizli internetle olur.Ben Turkcell ve vodafone da sknti yasamadim. (ev internetim yok,Mac zamani macimi izlerim.Kotam yetiyor,ara ara hediye internetle vs...)



    Satici size zaten onceden test veriyor.Testin normal abonelikden hicbi farki yok sadece 24 saat.Ve sunuda belirteyim ben kimseyi yonlendirmiyorum.Bana iyy gelen sze kotu gelebilir.Denemedende bsey ogrenilmez.Ama ben memnunum.İsteyene ozelden veririm.Whatsappini konusur.Aklina yatan alir.
    |
    |
    lionel1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2556 Mesaj
    130 lira yazarlar bu sefer. sonra size özel 99 lira derler indirimi kaptık diye millet hücum eder. Her sene aynı terane
    |
    |
  • Yarbay
    2343 Mesaj

    Onu geçen sene ihale uygulamasında değiştirdi UEFA zorunlu değil yani hepsini şifreli verebilir.
    |
    |
    Tugayy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7213 Mesaj
    ingiltere,ispanya,fransa,brezilya,şl ve uefa avrupa ligi 50-60 tl den paket yapıp satarlarsa müşteri çekerler. diğer türlü süperlig + bunlar 150-200 fiyat çekerlerse tek pakette eldeki müşteride gider
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
En ucuz kedi maması fiyatları
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,236
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.