Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

---S7 Edge Ekran Sorunu Servis 1200_TL Talep ediyor... :((

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
23
Cevap
0
Favori
2.345
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Samsung >> ---S7 Edge Ekran Sorunu Servis 1200_TL Talep ediyor... :((
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1002 Mesaj
      08 Eylül 2016 13:47:29 Konu Sahibi

      Arkadaşlar yaklaşık 2,5 - 3 ay önce almış olduğum samsung s7 edge telefonum kullanırken ekranı kararmaya başladı ve en sonunda görüntü iyice gitti çizgi çizgi oldu. Distrübitör garantili olan telefonu hemen garantiye gönderdim ve bana bir hafta sonra 1200 tl ekran değişim ücreti masrafı çıkarttılar.



      Sebep ise telefonun yan kasa köşesindeki çiziği bahane ediyorlar. Telefon daha onlardan gelmedi ama şöyle söyleyebilirim telefonda bir adet çizik var (göçük vs kesinlikle yok) o çizikte o kadar küçük ki inanın çok dikkatli bakarsanız ancak o zaman belli oluyor o da sanırım cebimdeyken veya arabada bozuk paraların üzerine koyduğum zaman olmuştur. Zaten gözümüz gibi bakıyoruz sıfırdan farksız tabiri caizse.



      Telefon servisten gelir gelmez video ve resimlerini buraya yukleyeceğim



      Yani adamlar bana gözle bile görülmeyecek kadar minik bir çizikten dolayı telefonunuz garanti kapsamında yapılmaz bahanesi üretiyorlar.



      Her zaman Samsungun ürünlerini kullanmış birisi olarak bu sefer gerçekten kendimi aptal yerine konulmuş hissediyorum.



      Samsung mobile arayıp şikayet kaydı oluşturdum ama ordan bir dönüş olacağını da sanmıyorum.



      İnanın yazarken bile elim titriyor sinirden haksızlığa göz göre göre uğramak çok kötü bir şeymiş.



      Edit 05.10.2016:



      Evet arkadaşlar 08.09.2016 da açmış olduğum bu konu 05.10.2016 tarihinde sonuçlanmış oldu.



      Bilgi mahiyetinde yazıyorum bu konu ile ilgili gerek Ceo Tansu Beyle gerek firmadan üç dört kişi ile defalarca kez hem mail yolu ile hem telefon yolu ile iletişime geçmemin sonucunda ve günler sonunda bana 200_TL indirim yapabileceklerini ilettiler. Telefonum çöp olmasın diye tamam dedim.



      Teşekkür ederim Samsung Türkiye



      Yorum sizin!!!!














      Edit: Evet arkadaşlar tel yaklaşık 3 hafta sonra tamir edilmeden geldi ve fotolorı koyuyorum.








      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aytacikomadrid -- 5 Ekim 2016; 17:32:00 >



      |
      |
      Bahsedilenler: Lomax. , nec85 , Uçan Fin , blackcat67 , 007TAYYARAĞA




    • Binbaşı
      1351 Mesaj
      08 Eylül 2016 14:58:03
      İstanbuldaysanız kadıköyde yazıcıoğlunun karşısındaki servislede görüşün her servis farklı farklı işlem yapıyor kimi yazılım atıyor kimi mağdur etmeden çözüyor.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Nokia 8

      Samsung Galaxy Note 10.1 2012

      Diablo 3 alican35#2228
    • Yarbay
      3068 Mesaj
      08 Eylül 2016 15:11:50
      quote:

      Orijinalden alıntı: EscapeSouL İstanbuldaysanız kadıköyde yazıcıoğlunun karşısındaki servislede görüşün her servis farklı farklı işlem yapıyor kimi yazılım atıyor kimi mağdur etmeden çözüyor.
      Welcome to samsung mağdurlari derneği.
      _____________________________

    • Binbaşı
      1002 Mesaj
      08 Eylül 2016 15:16:47 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: EscapeSouL İstanbuldaysanız kadıköyde yazıcıoğlunun karşısındaki servislede görüşün her servis farklı farklı işlem yapıyor kimi yazılım atıyor kimi mağdur etmeden çözüyor.
      quote:

      Orijinalden alıntı: EscapeSouL



      İstanbuldaysanız kadıköyde yazıcıoğlunun karşısındaki servislede görüşün her servis farklı farklı işlem yapıyor kimi yazılım atıyor kimi mağdur etmeden çözüyor.



      nasıl yani bir servis tamir etmezken aynı cihazı başka servis tamir edebiliyor mu?
    • Binbaşı
      1351 Mesaj
      08 Eylül 2016 16:50:44
      quote:

      Orijinalden alıntı: aytacikomadrid
      quote:

      Orijinalden alıntı: EscapeSouL



      İstanbuldaysanız kadıköyde yazıcıoğlunun karşısındaki servislede görüşün her servis farklı farklı işlem yapıyor kimi yazılım atıyor kimi mağdur etmeden çözüyor.



      nasıl yani bir servis tamir etmezken aynı cihazı başka servis tamir edebiliyor mu? Alıntıları Göster
      quote:

      Orijinalden alıntı: aytacikomadrid



      quote:

      Orijinalden alıntı: EscapeSouL



      İstanbuldaysanız kadıköyde yazıcıoğlunun karşısındaki servislede görüşün her servis farklı farklı işlem yapıyor kimi yazılım atıyor kimi mağdur etmeden çözüyor.



      nasıl yani bir servis tamir etmezken aynı cihazı başka servis tamir edebiliyor mu?





      Aynen öyle bende note 10.1 var 2 yıl samsung garantiliydi yere düşmemesine rağmen görüntü gidip geliyordu bostancı servisine gittim yazılım attılar bir süre normale döndü sonra 2 3 kez daha gittim yine cihazda değişen bir şey olmadı makinayı kullanamıyordum kadıköydeki servise gittim ilk seferde çözdüler kasa hariç komple parça değişti ve cihaz o günden beri hiç bir problem çıkarmadı ve halada sorunsuz kullanıyorum cihazı



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Nokia 8

      Samsung Galaxy Note 10.1 2012

      Diablo 3 alican35#2228




    • Binbaşı
      1002 Mesaj
      08 Eylül 2016 19:40:03 Konu Sahibi
      Birde öyle deneyim bakalım... :(



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur!
    • Yarbay
      10154 Mesaj
      08 Eylül 2016 20:08:28
      Okumayın Apple fani



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2251 Mesaj
      09 Eylül 2016 00:33:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: Red_devil33 Okumayın Apple fani
      Telefonunuzu servisten almadan önce ekran probleminin bahsedilen çizikten kaynaklandığına dair servis raporu isteyin.

      Bu talebinizi mail, kanıtlayabileceğiniz posta vb bir yolla iletin.

      Kanuni açıdan bu raporu düzenlemek zorunda olduklarını ve raporu tüketici hakları için talep ettiğinizi de ekleyin.

      Eğer durum sizin anlattığınız şekildeyse zaten bu talebe cevap veremeyecekler ki thh ya da mahkemeye giderken bu talebin bir kopyasını da evraklarınıza ekleyin.

      Geçmiş olsun.

      Samsun Türkiye, nerede bıraktıysam tam olarak orada demek ki, hala yalan dolan...



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 9 Eylül 2016; 0:35:06 >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      349 Mesaj
      09 Eylül 2016 01:40:02
      Emsali benim başıma geldi. Benden de ucret istenince baska bir serviste yaptirmistim.



      Diger servislerdeki tepkiler soyle.



      LG: Kuzenim G4 servise yolladi, uretim hatasi dendi ellerinde sifir g4 olmayinca bir ust surum yeni G5 cihaz verildi.



      SONY: Gecen ay dayımın cihazi egilmeden dolayi servise gitti. Halbuki kullanici kaynakli olmasina ragmen satin aldigi fiyattan 1.5 senelik telefonun parasini aldi. 2600 lira aldi suan cihazin fiyati 1500 lere kadar dusmesine rağmen. Birde bundan once bir servisde islem yaptırmisti onunda yari fatura ucretini iade aldi.



      Apple: Garanti varsa bahane yok.



      Ozet: Bir firmayi sattigi urun degil sattikdan sonra verdigi hizmet yuceltir.



      Apple Sony LG bunlar adamin dibidir.



      < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
      |
      |
    • Binbaşı
      1785 Mesaj
      09 Eylül 2016 12:01:03

      quote:

      Orijinalden alıntı: kakakola Emsali benim başıma geldi. Benden de ucret istenince baska bir serviste yaptirmistim.



      Diger servislerdeki tepkiler soyle.



      LG: Kuzenim G4 servise yolladi, uretim hatasi dendi ellerinde sifir g4 olmayinca bir ust surum yeni G5 cihaz verildi.



      SONY: Gecen ay dayımın cihazi egilmeden dolayi servise gitti. Halbuki kullanici kaynakli olmasina ragmen satin aldigi fiyattan 1.5 senelik telefonun parasini aldi. 2600 lira aldi suan cihazin fiyati 1500 lere kadar dusmesine rağmen. Birde bundan once bir servisde islem yaptırmisti onunda yari fatura ucretini iade aldi.



      Apple: Garanti varsa bahane yok.



      Ozet: Bir firmayi sattigi urun degil sattikdan sonra verdigi hizmet yuceltir.



      Apple Sony LG bunlar adamin dibidir.
      çok üzüldüm yazdıklarınızı okurken.



      Aşağıdaki Tansu Yeğen'in twitter adresi Samsung Türkiye Başkan Yardımcısı. Bir şekilde yazdıklarınızın resmini çekip kendisini mentionlayıp göndermenizi rica edeceğim.



      Bu tarz olayları bu derecedeki insanlar görmeli çünkü.



      Çıkıp sağda solda öyleyiz böyleyiz demekle olmuyor Samsung kesinlikle Türkiye'deki servislerinin yaptığı her şeyden %100 sorumlu olmalı.



      Müşteriyi bu denli mağdur edemezler yok öyle bir dünya.



      https://twitter.com/tansuyegen?lang=tr
      |
      |
      Bahsedilenler: aytacikomadrid
      _____________________________

      Xbox One Gamertag:xBourneGamerx




    • Binbaşı
      1002 Mesaj
      09 Eylül 2016 16:08:18 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: nec85 çok üzüldüm yazdıklarınızı okurken.



      Aşağıdaki Tansu Yeğen'in twitter adresi Samsung Türkiye Başkan Yardımcısı. Bir şekilde yazdıklarınızın resmini çekip kendisini mentionlayıp göndermenizi rica edeceğim.



      Bu tarz olayları bu derecedeki insanlar görmeli çünkü.



      Çıkıp sağda solda öyleyiz böyleyiz demekle olmuyor Samsung kesinlikle Türkiye'deki servislerinin yaptığı her şeyden %100 sorumlu olmalı.



      Müşteriyi bu denli mağdur edemezler yok öyle bir dünya.



      https://twitter.com/tansuyegen?lang=tr Alıntıları Göster
      quote:

      Orijinalden alıntı: nec85



      çok üzüldüm yazdıklarınızı okurken.



      Aşağıdaki Tansu Yeğen'in twitter adresi Samsung Türkiye Başkan Yardımcısı. Bir şekilde yazdıklarınızın resmini çekip kendisini mentionlayıp göndermenizi rica edeceğim.



      Bu tarz olayları bu derecedeki insanlar görmeli çünkü.



      Çıkıp sağda solda öyleyiz böyleyiz demekle olmuyor Samsung kesinlikle Türkiye'deki servislerinin yaptığı her şeyden %100 sorumlu olmalı.



      Müşteriyi bu denli mağdur edemezler yok öyle bir dünya.



      https://twitter.com/tansuyegen?lang=tr



      twitter hesabım var ama uzun zamandır kullanmıyorum... aslında iyi fikir tweet atmak tel gelsin fotoları ile birlikte kendisine göndereyim bakalım nasıl karşılayacak



      para kolay kazanılmıyor ve 1200_TL türkiye şartlarında çok yüksek bir rakam



      bu tür konuların böyle ortamlarda konuşulup dillendirilmesi gerekiyor ki başka insanlara da referans olsun



      konuya gelecek olursak eğer kusurun benden kaynaklı olduğunu düşünüyorlarsa kesin olmalı şüpheli durumlarda firma sorumluluk alıp müsterisini kollaması gerekir. sonuçta kırılan bükülen bir ekran yok ortada he köşedeki çiziği zaten tel geldiği zaman çekip sizinle de paylaşacağım. o zaman sanırım bana daha çok hak vereceksiniz
      |
      |




    • Binbaşı
      1002 Mesaj
      22 Eylül 2016 00:24:07 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: aytacikomadrid
      quote:

      Orijinalden alıntı: nec85



      çok üzüldüm yazdıklarınızı okurken.



      Aşağıdaki Tansu Yeğen'in twitter adresi Samsung Türkiye Başkan Yardımcısı. Bir şekilde yazdıklarınızın resmini çekip kendisini mentionlayıp göndermenizi rica edeceğim.



      Bu tarz olayları bu derecedeki insanlar görmeli çünkü.



      Çıkıp sağda solda öyleyiz böyleyiz demekle olmuyor Samsung kesinlikle Türkiye'deki servislerinin yaptığı her şeyden %100 sorumlu olmalı.



      Müşteriyi bu denli mağdur edemezler yok öyle bir dünya.



      https://twitter.com/tansuyegen?lang=tr



      twitter hesabım var ama uzun zamandır kullanmıyorum... aslında iyi fikir tweet atmak tel gelsin fotoları ile birlikte kendisine göndereyim bakalım nasıl karşılayacak



      para kolay kazanılmıyor ve 1200_TL türkiye şartlarında çok yüksek bir rakam



      bu tür konuların böyle ortamlarda konuşulup dillendirilmesi gerekiyor ki başka insanlara da referans olsun



      konuya gelecek olursak eğer kusurun benden kaynaklı olduğunu düşünüyorlarsa kesin olmalı şüpheli durumlarda firma sorumluluk alıp müsterisini kollaması gerekir. sonuçta kırılan bükülen bir ekran yok ortada he köşedeki çiziği zaten tel geldiği zaman çekip sizinle de paylaşacağım. o zaman sanırım bana daha çok hak vereceksiniz Alıntıları Göster
      Evet arkadaşlar telefonum tamir edilmemiş şekilde yaklaşık 3 hafta sonra geldi işte fotolar karar sizin.






      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aytacikomadrid -- 22 Eylül 2016; 0:25:46 >
      |
      |




    • Yüzbaşı
      428 Mesaj
      22 Eylül 2016 00:32:30
      quote:

      Orijinalden alıntı: aytacikomadrid Evet arkadaşlar telefonum tamir edilmemiş şekilde yaklaşık 3 hafta sonra geldi işte fotolar karar sizin.



      Alıntıları Göster
      sana yemin edrim önce 15 dk sövdüm öyle yazıyorum yoksa buraya yazacaktım. bende 6 günlük telefonumu verdim kıt kanaat denkleştirdim para sıfır aldım s6 edge plus. 6 tane sorun çıktı cihazda. servisteki elemanlar ışık tuttu telefona çizik var mı diye. normal göremedi. şuan değişim iade çıktı 20 gün sonra sonuçlanır diyorlar utanmadan. paramla rezil oldum arkadaş paramla.
      _____________________________





    • Binbaşı
      1002 Mesaj
      23 Eylül 2016 11:55:59 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: 007TAYYARAĞA sana yemin edrim önce 15 dk sövdüm öyle yazıyorum yoksa buraya yazacaktım. bende 6 günlük telefonumu verdim kıt kanaat denkleştirdim para sıfır aldım s6 edge plus. 6 tane sorun çıktı cihazda. servisteki elemanlar ışık tuttu telefona çizik var mı diye. normal göremedi. şuan değişim iade çıktı 20 gün sonra sonuçlanır diyorlar utanmadan. paramla rezil oldum arkadaş paramla. Alıntıları Göster
      quote:

      Orijinalden alıntı: 007TAYYARAĞA



      sana yemin edrim önce 15 dk sövdüm öyle yazıyorum yoksa buraya yazacaktım. bende 6 günlük telefonumu verdim kıt kanaat denkleştirdim para sıfır aldım s6 edge plus. 6 tane sorun çıktı cihazda. servisteki elemanlar ışık tuttu telefona çizik var mı diye. normal göremedi. şuan değişim iade çıktı 20 gün sonra sonuçlanır diyorlar utanmadan. paramla rezil oldum arkadaş paramla.



      haklısın az para değil sonuçta böyle şaibeli sorunlardan dolayı müşteriyi mağdur etmeleri hiç hoş değil...



      bakalım bir girişim daha yaptım samsung tarafına yardımcı olacaklarını ilettiler inşallah durum düzeltilir. sonucunu bekliyorum buraya yazacağım
      |
      |




    • Teğmen
      203 Mesaj
      23 Eylül 2016 12:16:30
      quote:

      Orijinalden alıntı: aytacikomadrid
      quote:

      Orijinalden alıntı: 007TAYYARAĞA



      sana yemin edrim önce 15 dk sövdüm öyle yazıyorum yoksa buraya yazacaktım. bende 6 günlük telefonumu verdim kıt kanaat denkleştirdim para sıfır aldım s6 edge plus. 6 tane sorun çıktı cihazda. servisteki elemanlar ışık tuttu telefona çizik var mı diye. normal göremedi. şuan değişim iade çıktı 20 gün sonra sonuçlanır diyorlar utanmadan. paramla rezil oldum arkadaş paramla.



      haklısın az para değil sonuçta böyle şaibeli sorunlardan dolayı müşteriyi mağdur etmeleri hiç hoş değil...



      bakalım bir girişim daha yaptım samsung tarafına yardımcı olacaklarını ilettiler inşallah durum düzeltilir. sonucunu bekliyorum buraya yazacağım Alıntıları Göster
      arkdşm üzüldüm cidden olacak iş değil bizde s7 edge düşünüyorduk inş. mağduriyetin düzeltilir
      |
      |
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      863 Mesaj
      23 Eylül 2016 15:13:13
      Acaba dünyadaki tüm Samsung servisleri böyle mi davranıyor yoksa bizdekiler mi çok merak ediyorum. Eğer her yerde böyleyse Samsung için büyük rezalet



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      428 Mesaj
      23 Eylül 2016 15:19:55
      quote:

      Orijinalden alıntı: Uçan Fin Acaba dünyadaki tüm Samsung servisleri böyle mi davranıyor yoksa bizdekiler mi çok merak ediyorum. Eğer her yerde böyleyse Samsung için büyük rezalet
      quote:

      Orijinalden alıntı: Uçan Fin



      Acaba dünyadaki tüm Samsung servisleri böyle mi davranıyor yoksa bizdekiler mi çok merak ediyorum. Eğer her yerde böyleyse Samsung için büyük rezalet



      welcome to Türkiye kardeşim, güncellemeleri bile ıraktan suriyeden sonra alıyoruz düşün yani
      |
      |
      _____________________________





    • Yarbay
      5951 Mesaj
      26 Eylül 2016 15:47:35
      Şu olanları hayretler içinde okudum, öncelikle çok geçmiş olsun...

      Para kolay kazanılmıyor böyle markaların yaptığına akıl sır ermiyor...



      Samsungtr bu davranışlarıyla ilgili olarak kesinlikle sadece ve sadece kendine zarar veriyor, hukuki yollara başvur ne olursa olsun yaptırma kardeşim.





      Samsungda bu durumlarla çok sık karşılaşıyorum ayıptır günahtır, bu mu samsunga okadar para dökerek, güvenerek almış müşterisine verdiği hizmet, kalite algısı... artık ne kendime ne aileme ne de çevreme Samsung tavsiye ederim...





      10 dakikalık bir işlem ve basit bir. malzemeye nasıl bukadar para isterler hayretler içindeyim, birde okadarsüre bekletip...



      Samsung sen nasıl bir firmasın da müşterine bu cezayı ve zulmü layık görüyorsun... Hiç bir sorumlusu yöneticisi görmüyor bu yapılan rezaleti...



      ALMAYIN,,,,ALDIRMAYIN....

      Bakalım satışlar düşünce ne yapacaklar



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________





    • Binbaşı
      1002 Mesaj
      30 Eylül 2016 14:03:08 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: caver Şu olanları hayretler içinde okudum, öncelikle çok geçmiş olsun...

      Para kolay kazanılmıyor böyle markaların yaptığına akıl sır ermiyor...



      Samsungtr bu davranışlarıyla ilgili olarak kesinlikle sadece ve sadece kendine zarar veriyor, hukuki yollara başvur ne olursa olsun yaptırma kardeşim.





      Samsungda bu durumlarla çok sık karşılaşıyorum ayıptır günahtır, bu mu samsunga okadar para dökerek, güvenerek almış müşterisine verdiği hizmet, kalite algısı... artık ne kendime ne aileme ne de çevreme Samsung tavsiye ederim...





      10 dakikalık bir işlem ve basit bir. malzemeye nasıl bukadar para isterler hayretler içindeyim, birde okadarsüre bekletip...



      Samsung sen nasıl bir firmasın da müşterine bu cezayı ve zulmü layık görüyorsun... Hiç bir sorumlusu yöneticisi görmüyor bu yapılan rezaleti...



      ALMAYIN,,,,ALDIRMAYIN....

      Bakalım satışlar düşünce ne yapacaklar
      ne yazık ki Samsunga yaptığım sürüyle şikayetin üzerinden günlerce süre geçmesine rağmen herhangi bir bilgi gelmiyor :((



      Sanırım bu deneyimimi ekşi sözlük gibi başka mecralara da taşımam gerekecek en azından insanlar bilgilensin.
      |
      |




    • Binbaşı
      1455 Mesaj
      30 Eylül 2016 14:54:42
      Hocam ondan diyoruzya ilk önce sorun sorgulayın sonra alın diye. Ama bildiğim kadarıyla 20iş günü sonrası (cumartesi,pazar hariç)Hakem heyetine başvur ya yenisini vericekler yada telefonu yaptıracaklar parasız. 2600tl az para değil sonuçta emeğinle kazanıyorsun.O kadar küçük çizilmeyle büyük sorun olması sanki telefondada sorun var gibi geliyor ama.

      Demek oluyor ki gözümüz gibi bakıcaz.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet.kazan -- 30 Eylül 2016; 14:56:59 >
      |
      |
      _____________________________

      İnsanın bir sürü arkadaşı olabilir ama bir sürü dostu olamaz.
    Hızlı Cevap




Reklamlar
son dakika
haberler
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
web tasarım
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,437
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.