Şimdi Ara

S60 varken neden herkes Passat alıyor ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
0
Favori
4.591
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sgtforce

    quote:

    Orijinalden alıntı: ProfesörCan

    Güvenlik, tasarım, uzun ömürlülük varken neden tercihiniz Passat ?


     S60 varken neden herkes Passat alıyor ?







    Güvenlik ve uzun ömürlülük olayına takıldım. Bu araçlar arasında ne gibi bir fark olabilir?

    Güvenlik anlamında passattan üstün bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Şöyle bişeyler biliyormuş gibi yazıp, hiçbir halt yazmayanlara fena ayar oluyorum. Sallamayın kardeşim, Ford bütün ortaklık (parent company) süreci boyunca Volvo'yu sömürmüştür. Eucd platform dediğin C1'den gelen altyapıyı Volvo hazırladı hatta özellikle S80 için hazırlandı, hatta o nesil Mondeo'nun öküz gibi büyük ve ağır olma sebebide budur. Volvo ne yaptıysa Ford üzerine çöktü, bütün avrupa operasyonunda Volvo'nun mühendisliğini kullandılar. Bütün güvenlik ve üretim teknolojilerini sömürdüler ve şuan hala Ford Volvo tarafından temel mühendisliği yapılmış, ayarları setup'ı Ford'a ait temel altyapıları kullanıyor. Hatta ilk C tipi altyapıda kollektif üretimdir, Ford o jenerasyonda hiçbir zaman sazı eline almamıştır. Üstüne Volvo'nun 5 silindirli motorlarını alıp bir çok otomobilinde de kullanmıştır. Özetle Ford-Volvo ilişkisi öyle VW-Seat ilişkisi gibi değildir.

    İkincisi de, "Çinli bir şirket tarafında üretiliyor" yazınca millete Geely alıyormuş hissini veremiyorsun canım kardeşim kusura bakma. Range Rover'lar, Jaguar'lar TATA'ya ait olunca sorun yok, Volvo'yu Geely satın alınca, Volvo made in china oldu, he oldu. Kaldı ki biraz operasyon bilen, satın alma işinin nasıl olduğunu ve süreci takip eden adam mevzuyu anlardı, çinli'lerin Volvo'ya katıp üretimine fayda sağlayacakları hiçbirşey yok, ama kendi operasyonları için öğrenip, patent kaygısı olmadan kullanıp adapte edebilecekleri çok şey var. Volvo'nun en başta satın alınma sebebi de budur, otomotiv imalat metodlarını öğrenmek ve bütün altyapıya sahip olmak.

    Neticede ister S60 al ister Passat, S60 eski ama iyi bir otomobil, Passattan üstün olduğunu iddia edecek değilim. Fakat Passat tercih ederim yazıp geçmektense, yarım yamalak bilginle Volvo'yu boklamak neyin nesi anlayabilmiş değilim. Biliyorsan yaz, bilmiyorsan zorlama.


    Ben de ayar oluyorum kardesim.

    Ford Volvo tasarimi platform kullaniyorsa eski Focuslar da Volvo tasarimi mi sayiliyor? Bu arada EUCD platformu da eski Focus platformu, C1 temelli, yani gittikce daha batiyor platform... Ford Cologne Almanya'da gelistirilmis... Volvo tasarimiymis, yedik biz de...

    Yaziyi bir daha okursan Geely, Ford'dan daha iyi yonetiyor sirketi yaziyor orada

    Range Rover, Jaguar'dan bahseden mi var? Konuyla alakasi ne? Volvo kotu, Jaguar iyi mi diyorum? Volvo kotu bile yazmamisim, yeni Volvo'lar ozgun olduklarindan daha iyi yaziyor orada dikkatli okursan...

    Mondeo, Volvo tarafindan gelistirilen platformu kullaniyor diye tamamen sallamissin, hadi o da tamam diyelim, yemis olalim, 10 senelik platform oldugu gercegine ne kilif uyduracaksin merak icerisindeyim...

    Ford doneminin Volvo'lari madem Volvo tarafindan gelistirildi, cok super, neden Volvo battigi icin Geely'e satildi?
    (Burada da Volvo battigi icin satilmadi, cok super oldugu icin satildi diye sallayacagini tahmin ettigimden:

    -Ford'un, Volvo otomobil bolumunu ana firma Volvo AB den alis fiyati 6.5 milyar dolar (1999 senesi rakami)
    -Ford'un 10 sene icerisinde Volvo otomobil bolumunu batirip, ana firma Volvo AB'ye, geri alin sunu teklifine olumsuz yanit almasi uzerine, cinli Geely'e satis fiyati:1.8 milyar dolar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mchief -- 14 Ekim 2016; 12:57:21 >




  • Arif kullanıcısına yanıt
    motorlu taşıtlar vergisinden bahsetmiştim
    hani motor hacmine gore hesaplanan ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mchief M kullanıcısına yanıt
    Hayır eski Focus'lar Ford-Volvo-Mazda ortak geliştirilmiş C1 platformu (Volvo'da P1, çünkü tek 4 çeker kullanan üretici Volvo idi, yani onu da kendine uyarladı) yani S40-Mazda 3-Focus mk2, Eucd ise Volvo tarafından hazırlanmış ama kökü C1'e dayanan bir altyapı idi. Oturursun araştırır platformun gelişim sürecini araştırırsın, ondan gelir buraya sallarsın. Bak 2 dakikada ben bunu buldum mesela,

    The new S80 is built on Ford's EUCD platform, replacing the outgoing P2 platform. The development of EUCD was led by Volvo
    http://www.autozine.org/Archive/Volvo/old/S80_2006.html

    Heh, tasarımı, ana müdahaleyi geliştirmeyi kim yaparsa yapsın, Ford Eucd platform diye geçer çünkü ebeveyn firma Ford'dur. Volvo platform diye geçmez ticari olarak. Platform ilk etapta S80 için hazırlanmıştır yani. Mesela Alfa 159'un da platformu GM premium altyapı olarak geçer ama sadece Alfa 159 kullanmış ve onun için geliştirilmiştir, ama bilmeyen senin gibi Vectra altyapısı kullanıyor diye sallar geçer. Şimdi kimmiş sallayan aslan kardeşim?

    Range'dan jaguar'dan bahseden var, benim o da, ben soktum araya. Çünkü çok bilmişsin ya, Neden Çinli marka tarafında üretilmiş bir araba alayım demişsin ya, mesela Range Rover Autobigraphy ile Touareg'i karşılaştırken de, neden Hintli adamların yaptığı arabayı alayım Uber Alman Touareg varken demeni merakla bekliyorum canım kardeşim. Neticede bir avuç fakir hintli tarafından üretiliyor Range, olup olacağı şey belli, Volvo'da öyle. Allahın made in china plastik döküntüsü.

    10 senelik platformsa 10 senelik nabalım, biz eski dediğine yeni mi dedik? S60 daha modern'dir mi dedik Passattan? Yok, o zaman ne alaka, kel alaka.

    Hadi yine kaptın güzel güzel detayları iyisin. Bundan sonra Wiki açıp gördüğünü buraya kopyalamazsın inşallah




  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Sayin kardesim, senin aklin kesiyor mu, kendin inaniyor musun yazdiklarina? Platfom, C1 platformu, Ford ALmanya tarafindan Focus oncelikli olmak uzere kucuk kardesleri V40 ve mazda 3 icin gelistirilmis... Bunda herkes hemfikir...

    Simdi, cogu firmanin yaptigi gibi, bu platformu sisirip bir ust sinifa uyarlamislar, Mondeo basta olmak uzere....

    Ama sen simdi diyorsun ki bu platform oyle bir platform ki, en bastan S80 icin Volvo tarafindan tasarlanmis?

    Dogru mu anliyorum?
  • Herkes neden mi Passat alıyor?
    Herkes Passat alıyor da ondan.
    Ortada tercih de yok beğeni de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sleeper

    motorlu taşıtlar vergisinden bahsetmiştim
    hani motor hacmine gore hesaplanan ;)

    1.4 motorun 1.6'ya göre bir farkı yok

    ayrıca volvo s60'ın 1.4tsi dengi olan motoru T3 motor 1.5 litre 152hp

    http://www.volvocars.com/tr/modeller/new-models/s60/ozellikler?variantId=884a969c-d253-40b8-8ab6-e35f3de58db3#specifications

    vergi olarak 1.4, 1,5, 1.6, motorlarda ötv ya da mtv farkı yok




  • mchief M kullanıcısına yanıt
    Hayır, bak bu işte mevzu sallama yahu sallama. C1 platformu V40 ve Mazda için geliştirilmiş Ford tarafından? Kollektif geliştirilmiş platformdur, her üreticinin emeği, tercihi, tasarımı vardır bu altyapıda, ana firma Ford olduğu için Ford c1 altyapısı olarak geçer. Eucd'de uzatılırken mühendisliği Volvo tarafından yapılmıştır. Mondeo başta neyim değildir, Öküz gibi dingil mesafeli, neredeyse 5 metre Mondeodan da anlaşılır bu zaten.

    Bilader detay bilgi veriyoruz diretiyorsun, işim gücüm var ister kabul etme ister etme durum budur. Açar etraflıca araştırır öğrenirsin. Volvo'da batmış da Çinliler almış falan değildir, Ford motors zarar eden premium 5 diye geçen bütün üreticileri (Aston, Jaguar, Land rover, Volvo, lincoln) elden çıkarmıştır. Ben Volvo kullanıyor olabilirim ama Volvo fanı falan değilim, araç bana kaldığı için kullanıyorum tercih ettiğim için değil. Yok Volvo supermişte, niye batmışmış ezbere sıkıyorsunuz. Anlarsın anlamazsın sana kalmış. Kal sağlıcakla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Hayır, bak bu işte mevzu sallama yahu sallama. C1 platformu V40 ve Mazda için geliştirilmiş Ford tarafından? Kollektif geliştirilmiş platformdur, her üreticinin emeği, tercihi, tasarımı vardır bu altyapıda, ana firma Ford olduğu için Ford c1 altyapısı olarak geçer. Eucd'de uzatılırken mühendisliği Volvo tarafından yapılmıştır. Mondeo başta neyim değildir, Öküz gibi dingil mesafeli, neredeyse 5 metre Mondeodan da anlaşılır bu zaten.

    Bilader detay bilgi veriyoruz diretiyorsun, işim gücüm var ister kabul etme ister etme durum budur. Açar etraflıca araştırır öğrenirsin. Volvo'da batmış da Çinliler almış falan değildir, Ford motors zarar eden premium 5 diye geçen bütün üreticileri (Aston, Jaguar, Land rover, Volvo, lincoln) elden çıkarmıştır. Ben Volvo kullanıyor olabilirim ama Volvo fanı falan değilim, araç bana kaldığı için kullanıyorum tercih ettiğim için değil. Yok Volvo supermişte, niye batmışmış ezbere sıkıyorsunuz. Anlarsın anlamazsın sana kalmış. Kal sağlıcakla.

    Durum simdi anlasildi, Volvo kullanicisi oldugunu yeni farkettim... Benim anlamadigim nokta, ne sallamisim da agresif bicimde yalan bilgiler vermekle itham ediliyorum?

    - Ben Ford, Volvo'nun marka degerini somurup, premium iddiasi olmayan araclar icin tasarlanmis (Focus) ortak platformlarda uretilmis araclari Volvo fiyatlariyla satmaya calistigi icin batirdi diyorum, sen yok batmadi, zarar ettigi icin satti diyorsun... E madem cok superdi Volvo'nun bu gidisati, niye elden cikarilacak kadar zarr etti?

    - Ben Ford, Volvo'yu aldiginin beste biri fiyatina (aradaki zaman farkini da hesaba katarsak muhtemelen onda biri fiyatina) Cinlilere satti diyorum, sen "Volvo batmis da Cinliler almis degildir" diyorsun... Cinli Geely almasaydi, Volvo'nun sonu da Saab gibi olacakti, yani yok olacakti...

    - Ben, S60, Ford'un Focus modeli icin gelistirilmis bir platformun sisirilmis hali uzerine insa edilmistir diyorum, sen yok o platform Volvo tarafindan S80 oncelikli gelistirilmistir diyorsun... Bu mantikla ustun Volvo tasarimi, S80 platformu, eski kasa Focuslari da tasiyor, oyle mi?

    Ezbere salladigim nedir? Yanlis ya da yalan olan nedir?

    Ben: - Volvo, Ford tarafindan batirilip cinlilere satildi

    Sen: - Yok Volvo batmis da Cinliler almis degildir...

    Ben: - Ya ne olmustur?

    Sen: - Ford zarar eden ureticileri elden cikarmistir... Premium 5...

    Ben: - Cinliler almis degil midir?

    Sen: - Detay veriyoruz bilgi veriyoruz isimiz gucumuz var...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mchief -- 14 Ekim 2016; 14:56:18 >




  • Ford,volvo, mazda gecmişte ortak platform ve motorlar kullanmislardir. Bugün hala jaguar, mazda ve volvo araçlarda değiştirildi-geliştirildi denilmesine ragmen bir çok ortak özellik ve izler vardır. Ford platformlarında genelde Japon Mazda ve Alman Ford GMBH'nin izleri görülür. Volvoda işin daha çok güvenlik teknolojileri boyutunda bulunur. Onun için ford, volvo ve mazda araçlar segmentlerine güvenlik anlamında öncülük etmişler "ilkleri" araçlarında sunmuşlardir. Fordun 2011 yılında focus ile standart c segmentine getirdiği yenilikleri rakipleri bugün daha yeni yeni yakalayabilmistir. Rakiplerinin çalışma kararlılığı ve kalitesi olarak hala bu konuda almaları gereken yollarda yok değildir.

    Bugün ford platformu diye küçümsenen v40'a o segmentte kafa tutabilen tek model bmw 1 serisidir. Güvenlikte yinede bir volvo değildir.

    Ford Avrupa, 2009 krizinde Ford Amerikayı satış hacimi ve basarisiyla kurtarmıştır. Ford yine bu krizden kurtulabilmek içim elindeki markalarıda yok pahasına satmış ve "one ford " stratejisine geçmek zorunda kalmıştır. Bizim güzel hükümetimizde bugün yerli araç diye kıvranıp paraları dagıtirken şu markalardan birini alsa Amerikayi yeniden keşfetmek zorunda kalmayacak bütün platform motor ve güvenlik teknolojilerine hatta fabrikalara 1.8 milyar dolara sahip olacaktı.

    Neyse ne diyorduk, platform. Yani bu markalar bugün forddan devraldikları bu platformlari isim değiştirip, gelistirerek kullanıyorlar ve sınıflarında bütün rakiplerine kafa tutuyorlar. Mesela jaguar xe, xf ile bmw yi terletiyor. Keza mazda 3 ve 5 ile segmentinde direk başa çıkıyor. Volvo desen oda direk audi-mercedes-bmw ile savaşıyor. Yahu nasıl bir ford ki bu markaları sömürmus ve onların içine etmiş olup bu markalar bu kadar iyi araçlar çıkartabiliyor, nasıl bir algı ki bu platformların yaratıcısı ford segmentinde tukaka oluyor? Anlamak için sanırım illa öpülmus olmak gerek. Öpüldünuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 14 Ekim 2016; 16:18:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.6 dizel otomatik kombinasyonunu sunmuyor olması Volvo'nun satışlarını kesinlikle negatif yönde etkiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoğanGörünümlüToros

    S60 tamam distan iyi kalitesine de laf yok ama bu dashboard ne abi

     S60 varken neden herkes Passat alıyor ?

    Bunla kiyaslayinca da tasarim olarak alt sinif gibi duruyor ayrica

     S60 varken neden herkes Passat alıyor ?

    Ha bi de su var binbir emekle kazanip 100k civari para biriktirince de değer kaybi gormezden gelinmiyor.

    Aynen katılıyorum.
    S60 çok konforlu bir araç ancak iç tasarım tam bir facia. Kullanışsızlıkta tavan yapmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • s60'da cücük kadar bagaj olduğu için ailelerin passat tercih etmesi çok normal

    Not:S60'ın bagajı 380 litre yani golf kadar, passatın ise 586 litre
  • hocam vw fanı değilim de s60'ın rakibi passat değil jettadır.

    karşılaştıracaksan jettayla karşılaştıracaksın.

    Neden ?

    Volvo akıl oyunu yapıyor kendince, önceden s40 s60 s80 vardı, şimdi nerede s40? yok. niye ? s80'i s60'a s60'ı da s40 seviyesine düşürdüler.

    Eski S60 passatla aynı segmentteydi yenileri değil.

    Volvoyu ben de severim ama almam.

    S60'ı da jettayla karşılaştırınca hiç de mantıklı gelmez kimseye(aradaki uçuk fiyat farkından ötürü) , insanları yanıltmayın.

    118 binden başlayan arabayı ben ne yapayım ? 118 bine çok daha (bence) güzel araçlar var o segmentte. varsın 1 yaşında olsun ama var.
  • İki arabaya da binmişliğim var. S60'ın konforu passat'ın çok üzerinde kimse kusura bakmasın. 1.6 dizel otomatik s60 , ideal kombinasyon. DSG cortlama ihtimali de yok.

    Neden alınmıyor ? İnsanlar arabayı tanımıyor, bir de passat'ın adı var ya tamamdır. Halbuki o b5 kasanın hala ekmeğini yiyor passat. Biraz da b6 kasa. Ya da parayı gidip filo arabası gibi gezen beyaz ve boş paket 3 serilerine falan basmaya çalışıyorlar.

    Volvo ise aşırı oturaklı bir araç. Aslında normalde T5-T6 modelleri tam volvoyu yansıtıyor bana göre. Güçlü ama konfordan ve güvenlikten ödün yok. Volvo'yu seçen adama saygı duyarım. Kendi adına seçim yapmıştır. Başkalarına nasıl kolay satarım diye passat alıp iki sene içine sinmeyen arabaya binmemiştir. Passat'ı seçen adamın ise, sokak köşelerinde sonradan görme, inşaattan para kazanıp altına passat çeken boş adamlardan bir farkı kalmıyor dışarıdan bakınca.

    Bindiğin aracı kullananlar bu yüzden önemli. Hondacı deyince herkesin aklına gelen şey apaçi. BMW deyince sokakta şuursuzca saçma sapan hareketler yapan zengin bebeleri geliyor akla. Volvo'nun böyle kötü bir imajı yok. Mercedes'in de yoktu, bozulmaya başladı.




  • BlancpaiN kullanıcısına yanıt
    Dünyada bir tane yapılmış test getir bana Jetta ile S60'ın karşılaştırıldığı. S60'ın tek koltuğu Jetta'nın komple iç mekan kalitesine eşdeğerdr belki de Jetta ile S60 rakipmiş. Kaba etinizden yeni segmentasyon icatları çıkartmayın. Yok S40 yokmuşda, otomatik olarak bir aşağı iniyormuş da S60. 2005'ten önce de BMW 1 serisi yoktu, 1 serisi gelince 3 serisi bir üst sınıfa mı çıktı, Mercedes E serisine mi rakip oldu

    Yahu anlamıyorsan otomotiv işinden yazmayın güzel kardeşim yazmayın ya. Bu site çok zengin, her türlü konu topic var, o taraflara doğru uzayın bence, zorlamayın kendiniz yorum yapacam diye, yormayın parmacıklarınızı.
  • BlancpaiN kullanıcısına yanıt
    S60 ın rakibi jettadır ha otomobil genel bölümünde, böyle otomobil bilgisi akıllara zarar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acr

    Ford,volvo, mazda gecmişte ortak platform ve motorlar kullanmislardir. Bugün hala jaguar, mazda ve volvo araçlarda değiştirildi-geliştirildi denilmesine ragmen bir çok ortak özellik ve izler vardır. Ford platformlarında genelde Japon Mazda ve Alman Ford GMBH'nin izleri görülür. Volvoda işin daha çok güvenlik teknolojileri boyutunda bulunur. Onun için ford, volvo ve mazda araçlar segmentlerine güvenlik anlamında öncülük etmişler "ilkleri" araçlarında sunmuşlardir. Fordun 2011 yılında focus ile standart c segmentine getirdiği yenilikleri rakipleri bugün daha yeni yeni yakalayabilmistir. Rakiplerinin çalışma kararlılığı ve kalitesi olarak hala bu konuda almaları gereken yollarda yok değildir.

    Bugün ford platformu diye küçümsenen v40'a o segmentte kafa tutabilen tek model bmw 1 serisidir. Güvenlikte yinede bir volvo değildir.

    Ford Avrupa, 2009 krizinde Ford Amerikayı satış hacimi ve basarisiyla kurtarmıştır. Ford yine bu krizden kurtulabilmek içim elindeki markalarıda yok pahasına satmış ve "one ford " stratejisine geçmek zorunda kalmıştır. Bizim güzel hükümetimizde bugün yerli araç diye kıvranıp paraları dagıtirken şu markalardan birini alsa Amerikayi yeniden keşfetmek zorunda kalmayacak bütün platform motor ve güvenlik teknolojilerine hatta fabrikalara 1.8 milyar dolara sahip olacaktı.

    Neyse ne diyorduk, platform. Yani bu markalar bugün forddan devraldikları bu platformlari isim değiştirip, gelistirerek kullanıyorlar ve sınıflarında bütün rakiplerine kafa tutuyorlar. Mesela jaguar xe, xf ile bmw yi terletiyor. Keza mazda 3 ve 5 ile segmentinde direk başa çıkıyor. Volvo desen oda direk audi-mercedes-bmw ile savaşıyor. Yahu nasıl bir ford ki bu markaları sömürmus ve onların içine etmiş olup bu markalar bu kadar iyi araçlar çıkartabiliyor, nasıl bir algı ki bu platformların yaratıcısı ford segmentinde tukaka oluyor? Anlamak için sanırım illa öpülmus olmak gerek. Öpüldünuz.

    Simdi, bu vermis oldugun orneklerin hepsi de yanlis desem, opulmus sayilmayacak miyim?

    Jaguar xe ve xf nin, Ford platformuyla alakasi olmadigini, Ford sonrasi firmanin aluminyum agirlikli gelistirdigi ozel platform oldugunu ufak bir arastirmayla kendiniz bulsaniz ne guzel olacak...

    Yeni kasa Mazda 3 icin ise, hic mi Skyactive denen kavrami duymadiniz? Mazda da Ford sonrasi platformdan motora, aktarma organlarina kadar yogun emek harcadigi bu platformu ismiyle her zaman one cikardi, eski Ford platformuyla bunun da alakasi yok...

    Volvo da yeni modellerinde kendi platformunu kullaniyor...

    Ee ne oldu simdi, bu markalar bu kadar iyi araclari nasil cikarabiliyor diye sormussun, cevap: kendi gelistirdikleri platform ve motorlara...

    Ford platformlari tukaka olmuyor, ama Focus platformunu sisirerek Volvo S60 diye satmaya calisirsan iste boyle oluyor... Platform paylasiminin bayrak sallayani VW bile ayni siniftaki Audi A4 icin Passat platformu kullanmiyor, premium iddiasindaysan ona gore davranacaksin yoksa marka degerin duser, anlatmak istedigim bu.




  • burda volvo diyenler kısmet olurda araba alırsa gelsin ruhsatın görüntüsünü koysun volvo aldım diye saygı duyarım
    dünyanın en büyük gunahı kibir
    bir marka satılmıyor ve hala elestirilen hususlarda kendini geliştirmiyorsa diğerleri atı alır üsküdarı geçer.
    1. sedan isen bagaj hacmini büyüteceksin. d segmenti 40 yaş üstü kişiler tercih eder. bunlar kalabalık ailedir en onemli tercih bagajdır
    2. d segment isen ön göğüsüne dikkat edeceksin özeneceksin. alan kişi dikkat eder
    3. satış sonrası hizmete agırlık vereceksin ki parça sorunu yaşamayasın. parçalar aşırı pahalı olmayacak edinmesi kolay olacak
    4. reklam bütçesi ayırıp pazarlamaya dikkat edeceksin. alınabilir algısı yaratacaksın.
    5. motor gamını çeşitlendireceksin.
    6. fuarlarda boy gostereceksin
    7. her modelinde iddialı olacaksın sadece bir segmente ağırlık vermeyeceksin
    8. aoayal sorumluluk projelerine ağırlık vereceksin

    en önemlisi kibirden uzak duracaksın

    edit ha bu arada artık her araba güvenli o eskidendi güvensiz arabalar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sleeper -- 14 Ekim 2016; 19:51:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ya boşverin onlar istediğini alsın. Aklı olan yatırımını doğru yere yapar.

    Yok ikinci elde ederiymiş yok bilmem ne.

    Geçin bu işleri.

    Volvo kullanan az olsun ki bir kıymetimiz olsun. Özel bir zümre gibi düşünün.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.