Şimdi Ara

S40 I (1995-2004) (94. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.361
Cevap
76
Favori
555.834
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • O parca saglamsa sen benzin pompasina baktir bence



    Bu arda 420 tl ye weber iyiymis :)



    Yurtdisi ile aramizda masallah hic fark kalmadi 😝

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LordMayros

    O parca saglamsa sen benzin pompasina baktir bence



    Bu arda 420 tl ye weber iyiymis :)



    Yurtdisi ile aramizda masallah hic fark kalmadi 😝

    Ben de şaşırdım Weber görünce.



    Ama daha önce körlediğimizde sorunsuz çalışmıştı, sorun pompa mı diyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun geç çalişma dimi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıt pompası olarak znt'de bi 270 liralık var bi 800 liralık. Hangisini almalıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LordMayros kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam geç çalışma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samandira ile almana gerek yok sadece pompa yeterli ama körü körüne alma bence cikma saglam parca ile denemekte fayda var



    İlla alacagim dersen gökşen volvoyu ara bence yan sanayi ucuz olanini alirsin sorunun cozulurse musait zamanda orjinal yada es deger bilindik marka alabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam 25inde benim usta dönecek, o gelsin ona göstericem bir de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gec calisma problemi pompadan degil geri donus valfinden benim aracin pompasi degisti hala ayni. Pompa bozuldugu icin degistirdim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M_aTRa_X

    Gec calisma problemi pompadan degil geri donus valfinden benim aracin pompasi degisti hala ayni. Pompa bozuldugu icin degistirdim.

    Geri dönüşü değiştirdim işte. Gerçi aklıma tam oturtamamış olması ihtimali geliyor. Birazdan bakarım olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Tam oturmamış olabilir, veya ucundan manifolda giden ufak hortumda yırtık olabilir, hortumu da değiştirdiniz mi? Cam yıkama fıskiyelerine giden su hortumunun kalınlığı tam uyuyor. Onun ucundan bir parça kesip takabilirsiniz.

    Arka koltukların minderlerini kaldırıp, veya kafanızı aracın altına eğip kontağı iki kademesine getirince pompanın bir kaç saniyeliğine devreye girmesi gerek. Eğer ses yapmıyorsa sıkıntı pompada olabilir. Pompa şamandırasının içinde de yanlış hatırlamıyorsam bir tane regülatör daha var, ne olduğundan tam emin değilim ama hatırladığım kadarıyla araba belirli bir açıdan fazla yatınca, yani takla atma vb. durumlarda yakıt hattını kapatıyor. Eğer şamandıra açılacaksa onu da kontrol ettirin derim.

    Ama bence sıkıntı pompada olsa ilk çalıştırma dışında da kendini belli ederdi. Eğer tek sıkıntı ilk çalıştırmadaysa bence hala regülatör kaynaklı bir problem var.
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Hocam hortumu değiştirdim, pompa çalışınca sesini duyuyorum onda da sıkıntı yok. Ama oturmamış olabilir bakacağım az sonra.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba 1.8 lpg li araçta hangi buji tercih edilmeli?

    İridum buji mi 4 tırnak mı tek tırnak mı öneriniz var mı?
  • Benzinlilerde Volvo'nun 3 tırnaklı orijinal bujisi dışındaki bujiler beğenilmiyor. Hem bizim forumlarda hem de yabancı forumlarda. LPG'de durum nedir açıkçası bilmiyorum. Diğer arkadaşlar yardımcı olur.



    @goodorevil Hocam ne yaptınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M_aTRa_X kullanıcısına yanıt
    İki sayfa arkada var hocam buji resmi kodu markasi oradan bakabilirsiniz



    Benim aracta 1.8 70 tl ye aldim takimini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesekkurler bugun degistirecegim bujileri.



    Tanponlarda bulunan park isiklarinin ucreti cok pahali geldi 60 tl.



    Hurdacilar 50tl diyor. Daha ucuza bulabileceginiz yer var mi bilgisi olan?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Benzinlilerde Volvo'nun 3 tırnaklı orijinal bujisi dışındaki bujiler beğenilmiyor. Hem bizim forumlarda hem de yabancı forumlarda. LPG'de durum nedir açıkçası bilmiyorum. Diğer arkadaşlar yardımcı olur.



    @goodorevil Hocam ne yaptınız?

    Hocam normalde bugün gidecektim de akşam işe gideceğim için şimdi yatıyorum yarın uğrarım muhtemelen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersin310

    teşekkür ederim bilgi için. aslında kolay bir yerdeymiş ama tamponu sökersek zaten ilk aradığım birkaç sn dumur etti beni, kaput içinde sadece su tankı boğazı var, ne tekerlek içi ne de alttan birşey gözükmüyor, güzel gizlemişler:)

    vaktim olmadığı için yarın iş çıkışı ustaya uğrayacağım artık, yan sanayi falan farketmez bu sefer, en ucuz bulduğumuz parçayı takarız.

    benim far silecekleri sorunsuz çalışıyor aslında, fıskiyeden su gelmediği için soketini çekerek iptal ettim. şu işi hallettikten sonra hortumları kontrol edip çalışır hale getirmek istiyorum, bakalım, su motorunu halledelim de..

    benim silecek işi 30 tl ye çözüldü, ilk defa bu kadar ucuza çıktım sanayiden
    su motorunda birşey yokmuş, kaputtaki izolasyon malzemesi altında bir T bağlantı var, onun bir tarafı kırılmış, o yüzden su gelmiyormuş.

    hazır gitmişken alt takıma da bir bakalım dedim. asıl masraf orada:) 2 aks sökülüp işlemden geçecek, 2 rotil değişecek, birkaç ıvır zıvır daha çıkar açılmışken, yani 1000-1500 civarı gidecek gene, ama gidişi baya düzelecektir.

    turbo zaten hafif yağ kaçırıyordu, biraz daha artmış şimdi. zaten elm ile bakınca olması gereken basıncı veremiyordu. sonraki aşama turbo:)




  • M_aTRa_X kullanıcısına yanıt
    Ampül mü patlak yoksa komple parçada mı sıkıntı var?



    Aracınız kaç model? 2001 ve sonrasında reflektörün bir tarafından (bir tarafta tornavidanın girebileceği ufak bir boşluk var) düz tornavida ile kastırarak sökebilir içindeki ampulü değiştirebilirsiniz. 2001 öncesinde maalesef ampül kasaya bütünleşik, komple değiştirmek gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Ampül mü patlak yoksa komple parçada mı sıkıntı var?



    Aracınız kaç model? 2001 ve sonrasında reflektörün bir tarafından (bir tarafta tornavidanın girebileceği ufak bir boşluk var) düz tornavida ile kastırarak sökebilir içindeki ampulü değiştirebilirsiniz. 2001 öncesinde maalesef ampül kasaya bütünleşik, komple değiştirmek gerekiyor.

    Parcanin cami kirik degismesi gerekiyor 2001 cikabiliyor ama ucreti 60 tl cok geldi acikcasii

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıvı LPG'li s40 t4 aracımda orijinal bujiler yetersiz kaldı üst devirlerde tekleme yaptı NGK ırıdyum buji kullanıyorum ve tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.