Şimdi Ara

S40 I (1995-2004) (213. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.361
Cevap
75
Favori
552.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 211212213214215
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugun 0-100 yaptim araba ile



    13.1sn yazdi obd den alinan sure ve hiz bu



    Performans olarak normal denebilirmi acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LordMayros

    Bugun 0-100 yaptim araba ile



    13.1sn yazdi obd den alinan sure ve hiz bu



    Performans olarak normal denebilirmi acaba ?
    sizin araç 2.0 mıydı?

    benim araç 1.8 otm 13 saniyede 0-100 yapıyor odb ile. gösterge 105e geldiğinde odb 100 gösteriyor.
  • Benim aracta 1.8



    13.1 de 0-100 yaptim ama benimki manuel ikinci denemede 13.7 oldu 1. Viteste kesiciye girince 0.6 sn lik bir fark olustu



    Obd videosunu cektim





    Ayni degerlere sahipsek sanirim arabada sorun yok tamamen benim turbo dizelden inip atmosferige binmemle alakali :(

    4.vites 180km/h hiza ulasiyor arac hatta 4.viteste deviri bitiremedim yol bitti :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • LordMayros kullanıcısına yanıt
    Bir ara ben de ölçüm yapayım. Manuel 1.8'in fabrika verisi 10.5 saniye. Otomatiğin de 11 idi galiba.

    Testi benzinde mi yaptınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 29 Mayıs 2018; 22:41:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Bu yaz Eskişehir e gelebilirim. Bana bağlı kalmayın, gelirsem alıcıyım. Özelden irtibat kurarım o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bezinde yaptim

    Ama arac sifir da olsa fabrika verisini tutturmak zor birazda soforlige kaliyor manuelde



    Otomatik bir nebzede



    Bu arada 6800dd yi goruyor arac 1.viteste 6500dd de kesiciye giriyor ama 3 ve 4 te 6800 u geciyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    teşekkürler, sadece bizim motorlarla ilgili olan kısmı göremedim, nerde geçiyordu hatırlıyor musunuz?

    aslında lpg ile uzun süre dayanamayacak üst kapakları bile doğru işleyerek başarı sağlanabiliyormuş. sonuçta lpg nin verdiği zarar belli, önlem alınırsa o da sorun olmuyor. tabi burada yazanları herhangi bir rektefiyeci uygular mı merak konusu.

    son olarak mgaguru'nun hikayesi de ilginç. adam yıllarca çok ciddi kayıt tutmuş, yol geçmiş
  • ersin310 E kullanıcısına yanıt
    Motorların teknik veriler pdf'inde yazıyor:


    17. sayfa.




  • LordMayros kullanıcısına yanıt
    Testi yaptım hocam. Yol olsaydı daha devam edecektim ama viraj vardı, yavaşladım. OBD uygulaması ile ölçecektim ama ECU'ya bir türlü bağlanamadı. Ben de video çektim. Güneş de tam karşıdan vuruyordu, biraz kötü oldu.
    Edit programı ile açıp salise cinsinden inceledim. Kadran üzerinde 100'e kadar yaklaşık 11.6 saniye hesapladım. Ama gerçek hız kadrandakinden genelde %5 daha az oluyor. Bu durumda gerçek hızın 100 olması için kadranda 105 okumak lazım. O şekilde hesaplayınca 12.2-12.3 gibi bir değer yapıyor.
    Siz de obd üzerinden okuyunca gerçek hızı görmüş oldunuz.
    Benim aracın fabrika verisi 11.5 saniye. Ama kadranda gözüken değer mi yoksa obd üzerinden mi bilemiyorum.


    Redline işini de bu sefer kadrana bakarak inceledim. 2 ve 3. viteste denedim ama en fazla 6600 falan oluyor. Kesici izin vermiyor daha çok basmaya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 30 Mayıs 2018; 19:7:48 >




  • O zaman benim 13.1 degeri gayet makul cikiyor hocam

    Vardigim sonuc bu sence ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LordMayros kullanıcısına yanıt
    Şimdi sizin araç manuel. O yüzden her denemeniz diğerinden farklı olacaktır. Ama kılavuza göre 10.5 saniye yani benden 1 saniye daha hızlı olmanız gerek.

    Sizin obd videonuzda 0-95'i (kadranda 100 göstermesi için) 13 saniye ölçtüm. LPG'nin ağırlığını ekleyince bir saniye artmış olsa, yine de 11.5 falan olması gerek. 1.5 saniye fazlalık var. Bu durumda iki olasılık kalıyor. Ya motorda az da olsa performans eksikliği var. Ya da (ki bence asıl sebep bu) fabrika verisini tutturmak için gerçekten çok hızlı vites yükseltmeniz gerek. Vitesteki en ufak gecikme ölçümlere doğrudan yansıyor çünkü.

    Bir de benim araç kalkışta bayağı yavaş kalıyor, video da da belli oluyor. 3500 devirden sonra kendine geliyor. Sizin manuelde de böyle mi? Şanzımandan kaynaklandığını düşünüyorum. 4000'e gelince şanzıman toparlanmış oluyor, VVT de devreye girince bayağı serileşiyor.

    Demek ki benim motor 7000'e kadar çevirmeye izin verse ikinci viteste 100'ü görürüm. Buradan 1 saniye gelse, 10 buçuk. Fena değil benim ihtiyar. Devir limiti nasıl kaldırılıyor acaba bilen var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 30 Mayıs 2018; 19:35:34 >




  • Kesiciye girmeye ramak kala cok seri vites gecisi :)

    Cok sey istiyor

    Bu arada lpg harici bagajim biraz dolu biraz degil bayagi birsey var



    0-100 beni tatmin etti bendede 3500 den sonra biraz fark ediyor performans ama yinede satacam :)

    2.0T alacagim zaten keyfe biniyorum bari hakkini versin

    Ecu dan kalkar kesici ama bizim araclarda yapan gormedim bu arada bore stroke hesaabi yapinca bizim arac max 7200 devir cevirebiliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LordMayros -- 30 Mayıs 2018; 19:48:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @M_aTRa_X hocam döşeme işine girişecektiniz, yaptınız mı? Ben de özellikle arka kapılardaki kumaşları değiştirmek istiyorum. Hem kenarlardan açılmaya başladılar, hem de bayağı kirliler. Silmek falan da pek fayda etmiyor artık. Ya sökülüp yıkanıp geri yapıştırılacak. Ya da sökmüşken yeni kumaşla kaplanacak.
    Acaba deri mi yapsam diye düşünüyorum. Derili versiyonlardaki renk ne diye geçiyor biliyor musunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    @M_aTRa_X hocam döşeme işine girişecektiniz, yaptınız mı? Ben de özellikle arka kapılardaki kumaşları değiştirmek istiyorum. Hem kenarlardan açılmaya başladılar, hem de bayağı kirliler. Silmek falan da pek fayda etmiyor artık. Ya sökülüp yıkanıp geri yapıştırılacak. Ya da sökmüşken yeni kumaşla kaplanacak.
    Acaba deri mi yapsam diye düşünüyorum. Derili versiyonlardaki renk ne diye geçiyor biliyor musunuz?
    açıkcası ben deri yapmayı düşünmüyorum.


    bayramda bi seyehat planı var başımıza iş gelmesin diye bayramdan sonraya bıraktım :)
  • Pazar gecesi bi 0-100 denemesi de ben yapmayı düşünüyorum. Belki yarın gece de olabilir.

    Jant konusunda jantları ilana vermeyi pek düşünmüyorum, yani her an satıldı satılacak gibi bir durum yok, kafamdaki fiyat 1000 lira üstündeki lastiklerle birlikte. Aldığım fiyata aldığım şekilde vereceğim yani.
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Ben deri yaptırdım ve gayet memnunum. Bu araçlar kasası üstten daraldığı için yağmur suyunu falan pencere açıksa direk içeri alıyor. Sarkma ve atma da ordan kaynaklı bir sorun bence. Deri buna çözüm. Siyah deri de göğüs ile uyumlu oluyor. Fotoğrafını atmıştım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Eğer araba bir süredir yatıyorsa veya az kullanıyorsanız yağdaki suyun tamamen kaybolması için basmadan evvel 10-15 km yapmanız iyi olur.
    Benim aracı bir haftadır uzun mesafeye çıkarmadım, şehir içi her gün 5-6 km kullanıldı. Geçen yağı kontrol ettim, aman Allahım Yağ çubuğu boydan boya kahve gibi olmuş. Yağ kapağını açıp baktım, orası daha beter. Beyazımsı, hem de köpüklü. Kısacası o şekilde bir usta görse hemen takımları getirir kapağı sökerdi conta değiştirmek için.

    Bizim araçlar karter içerisine terlemeyi çok seviyor. Kısa mesafeli kullanımlarda, bir de gece-gündüz sıcaklık farkı fazlaysa, yağın içine yoğuşan su tamamen buharlaşamadan motor stop ediyor. Böyle böyle birikme yapıyor.
    Sonrasında 30 km kadar gidip tekrar ölçtüm, tertemiz çıktı.




  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Fiyat makul. Üstündeki lastiklerde ebat neydi? Bende şuan 195-60-15 var. Çok memnunum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar s.a bir iki gün önce çinden usb şarj aleti getirdim fakat orjinal gibi olması için gömmeli birşey.

    Bu cihazın bilgilerinde 12-32v yazıyor. Acaba çakmaklıgı söküp onun yerine takabilirmiyim voltaj amper uyarmı? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

     S40 I (1995-2004)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 211212213214215
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.