Şimdi Ara

Rx-8 2JZ veya RB26DETT Stock Swap İşi Tahminen Ne Tutar?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
1
Favori
14.213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mazda rx-8 gibi bir araca dediğim motorların stok sıfır ruhsata işletilmesi kaydıyla sağlıklı bir şekilde ne kadara maal olur? Yurtdışında bir çok örnekleri mevcut ama ülkemizde rx 8 gibi güzel bir araca henüz turbo bile takılmamış. Bu konuda fikirleriniz var ise bekliyorum cevapları. Bu şuanlık merak edilen bir soru sadece. Şimdiden teşekkür ederim, saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre-Dylan -- 19 Temmuz 2013; 20:27:56 >



  • Turbo niye takılsın ki atmosferikle 10 bin rpm çevirenler var rx-8 ile.

    Turbo ile o kadar çevrilirse patlar heralde. Yada çok babacan bir turbo koymak lazım ki çok büyük paralar tutar o proje.
  • Rx-8 motoru o kadar torka dayanabilecek mi ???
  • Yurtdışında bunun örnekleri mevcut arkadaşlar sağlıklı olmuyor turbo motor hassas rx 8 hakkında az çok bilgim var ama turbo takılma olasılığıda var. Bu konu wankel 1.3 motor turbo konusu değil. Farkındaysanız konu rb26dett veya 2jz motorların stok halde rx 8 swaplanması ve ortalama tutacak ücretidir. Teşekkürler yorumlar için.
  • Hee şimdi anladım.

    Motorla birlikte turbo swap olacak yani.

    Proje ilginç olur, tahminen tutacağı ücret de internetten RB26DETT fiyatlarına bakarak bulunabilir.

    3.400$ diyor fiyatı için. Yani en az bi 6-7 bin doları gözden çıkarmak lazım.
  • benim bildiğim zaten turbo var bunlarda... bknz rx-7
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Hee şimdi anladım.

    Motorla birlikte turbo swap olacak yani.

    Proje ilginç olur, tahminen tutacağı ücret de internetten RB26DETT fiyatlarına bakarak bulunabilir.

    3.400$ diyor fiyatı için. Yani en az bi 6-7 bin doları gözden çıkarmak lazım.

    Hayır işin içine turbo girerse sırf turboya rahatlıkla 8 9 bin tl gidecektir. Turbo yok stok motor sıfır halde rb26dett veya 2jz turbosuz. Ebay'de ki fiyatlara baktım onlar 2. el fiyatı 2500-3500 arası sıfır fiyatını merak ediyorum. Sıfır motor stok+montaj işçilik ve gereken diğer parçalar. 2jz nin fiyatı daha uygun diyorlar forum sitelerinde ama net birşey söylememişler. Tahminim stok motoru swaplamak işçilik ve gerekli parçaların fiyatı ortalama 25, 30bin arası olacaktır. Merak ettiğim bir proje.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    benim bildiğim zaten turbo var bunlarda... bknz rx-7

    Rx-8 lerde turbo yok kesinlikle, çok araştırdım rx-8 düşündüğüm için adım kadar eminim bu konuda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-Dylan

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Hee şimdi anladım.

    Motorla birlikte turbo swap olacak yani.

    Proje ilginç olur, tahminen tutacağı ücret de internetten RB26DETT fiyatlarına bakarak bulunabilir.

    3.400$ diyor fiyatı için. Yani en az bi 6-7 bin doları gözden çıkarmak lazım.

    Hayır işin içine turbo girerse sırf turboya rahatlıkla 8 9 bin tl gidecektir. Turbo yok stok motor sıfır halde rb26dett veya 2jz turbosuz. Ebay'de ki fiyatlara baktım onlar 2. el fiyatı 2500-3500 arası sıfır fiyatını merak ediyorum. Sıfır motor stok+montaj işçilik ve gereken diğer parçalar. 2jz nin fiyatı daha uygun diyorlar forum sitelerinde ama net birşey söylememişler. Tahminim stok motoru swaplamak işçilik ve gerekli parçaların fiyatı ortalama 25, 30bin arası olacaktır. Merak ettiğim bir proje.

    Yok ben 7 bin lira değil, dolar diyorum.

    Motor sıfır alınırsa o zaman üstüne 5 bin dolar daha koymak lazım oda 12 bin dolar.

    Yani tl ye vurursak doları 2 liradan saysak 24 bin lira eder. İşçilik vs dersek 30'u bulur tahmin ettiğiniz gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-Dylan

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Hee şimdi anladım.

    Motorla birlikte turbo swap olacak yani.

    Proje ilginç olur, tahminen tutacağı ücret de internetten RB26DETT fiyatlarına bakarak bulunabilir.

    3.400$ diyor fiyatı için. Yani en az bi 6-7 bin doları gözden çıkarmak lazım.

    Hayır işin içine turbo girerse sırf turboya rahatlıkla 8 9 bin tl gidecektir. Turbo yok stok motor sıfır halde rb26dett veya 2jz turbosuz. Ebay'de ki fiyatlara baktım onlar 2. el fiyatı 2500-3500 arası sıfır fiyatını merak ediyorum. Sıfır motor stok+montaj işçilik ve gereken diğer parçalar. 2jz nin fiyatı daha uygun diyorlar forum sitelerinde ama net birşey söylememişler. Tahminim stok motoru swaplamak işçilik ve gerekli parçaların fiyatı ortalama 25, 30bin arası olacaktır. Merak ettiğim bir proje.

    Yok ben 7 bin lira değil, dolar diyorum.

    Motor sıfır alınırsa o zaman üstüne 5 bin dolar daha koymak lazım oda 12 bin dolar.

    Yani tl ye vurursak doları 2 liradan saysak 24 bin lira eder. İşçilik vs dersek 30'u bulur tahmin ettiğiniz gibi.

    Sıfır motor bence ortalama tutacağı fiyat faturalı olmak şartıyla maksimum 15 18 bin liradır taş çatlasın 20bin diyebiliriz. Yurtdışı sıfır fiyatı tahminimce 7 8 bin dolar gibi bir rakam diye düşünüyorum. Ama işin içine gümrük vergi kargo v.b gibi durumlar girince daha bir karmaşık oluyor.




  • Ya arkadaş zerre kadar bilmeyen adamlar gelmiş neler demiş, kusra bakmayın da bilgi sahibi olmadan neden fikir sahibi olup yorum yazıyorsunuz?
    Swap ne bilmiyor adam, gelmiş yok RX8'e turbo olmaz vs.

    Adam zaten RX8'in motorunu kullanacam demiyor, R34 veya Supra motoru getirecem diyor.

    İnşallah böyle bir şeyler yapan biri çıkar da bize de seyretmek düşer fotolarla videolarla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Ya arkadaş zerre kadar bilmeyen adamlar gelmiş neler demiş, kusra bakmayın da bilgi sahibi olmadan neden fikir sahibi olup yorum yazıyorsunuz?
    Swap ne bilmiyor adam, gelmiş yok RX8'e turbo olmaz vs.

    Adam zaten RX8'in motorunu kullanacam demiyor, R34 veya Supra motoru getirecem diyor.

    İnşallah böyle bir şeyler yapan biri çıkar da bize de seyretmek düşer fotolarla videolarla.


    Açıkçası babamın desteği sayesinde inşallah rx 8 sahibi olacağım yarı fiyatını o katarak ortalama 45 50 bin liraya düşünüyorum. Eğer dediğim gibi uygun birşeye maal olacaksa ve ruhsata işlettirmek kaydıyla bu tür bir proje düşünüyorum. Ankara'da yapacak yerler mevcut. Motorsuz 2006 model bir rx 8 alıp içine 2jz veya rb26dett yapılabilir ama araştırmalarıma göre rb26dett gerçekten maddi destek ve zaman isteyen bir motor. Parçaları amerika da yokmuş direkt japonyadan sipariş vermek gerekiyormuş bu da ekstra zaman ve para kaybı demek. 2jz amerika da parçası mevcut ve türkiyede de bu tür projeleri gerçekleştiren yerler var mesela Rx 7 2jz swaplı araç şuan stabil şekilde yürüyor. Araştırmalarım devam ediyor bakalım 28 30 bine motorsuz rx 8 bulabilirim diye tahmin ediyorum 20 25 arası da stok 2jz olursa bir tek projenin gerçekleşmesi için gereken zaman ve parçaların temini kalıyor geriye. İnşallah hayalimde ki proje olur. Eğer olursa zevkle bol video ve fotoğraflarla üye olduğum her forum sitesine güzel bir proje konusu açmayı düşünüyorum. Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-Dylan

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-Dylan

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Hee şimdi anladım.

    Motorla birlikte turbo swap olacak yani.

    Proje ilginç olur, tahminen tutacağı ücret de internetten RB26DETT fiyatlarına bakarak bulunabilir.

    3.400$ diyor fiyatı için. Yani en az bi 6-7 bin doları gözden çıkarmak lazım.

    Hayır işin içine turbo girerse sırf turboya rahatlıkla 8 9 bin tl gidecektir. Turbo yok stok motor sıfır halde rb26dett veya 2jz turbosuz. Ebay'de ki fiyatlara baktım onlar 2. el fiyatı 2500-3500 arası sıfır fiyatını merak ediyorum. Sıfır motor stok+montaj işçilik ve gereken diğer parçalar. 2jz nin fiyatı daha uygun diyorlar forum sitelerinde ama net birşey söylememişler. Tahminim stok motoru swaplamak işçilik ve gerekli parçaların fiyatı ortalama 25, 30bin arası olacaktır. Merak ettiğim bir proje.

    Yok ben 7 bin lira değil, dolar diyorum.

    Motor sıfır alınırsa o zaman üstüne 5 bin dolar daha koymak lazım oda 12 bin dolar.

    Yani tl ye vurursak doları 2 liradan saysak 24 bin lira eder. İşçilik vs dersek 30'u bulur tahmin ettiğiniz gibi.

    Sıfır motor bence ortalama tutacağı fiyat faturalı olmak şartıyla maksimum 15 18 bin liradır taş çatlasın 20bin diyebiliriz. Yurtdışı sıfır fiyatı tahminimce 7 8 bin dolar gibi bir rakam diye düşünüyorum. Ama işin içine gümrük vergi kargo v.b gibi durumlar girince daha bir karmaşık oluyor.

    20 binlik motorun buraya gelişi 25-30 olur zaten.

    Sadece motor 30 u buldu şimdiden.

    Türkiye'de böyle şeylerin olmamasının sebebi maalesef devlet babamız.

    Bizim halkımız 0.9 motor kullanmaya mahkum.

    Turboyu 10 bin desek..

    Sıfır C sınıfı araç fiyatına oluyor yani. Binmesi kullanması çok ayrı zevk olur.

    Düşünüyor musunuz böyle bir şey?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-Dylan

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-Dylan

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Hee şimdi anladım.

    Motorla birlikte turbo swap olacak yani.

    Proje ilginç olur, tahminen tutacağı ücret de internetten RB26DETT fiyatlarına bakarak bulunabilir.

    3.400$ diyor fiyatı için. Yani en az bi 6-7 bin doları gözden çıkarmak lazım.

    Hayır işin içine turbo girerse sırf turboya rahatlıkla 8 9 bin tl gidecektir. Turbo yok stok motor sıfır halde rb26dett veya 2jz turbosuz. Ebay'de ki fiyatlara baktım onlar 2. el fiyatı 2500-3500 arası sıfır fiyatını merak ediyorum. Sıfır motor stok+montaj işçilik ve gereken diğer parçalar. 2jz nin fiyatı daha uygun diyorlar forum sitelerinde ama net birşey söylememişler. Tahminim stok motoru swaplamak işçilik ve gerekli parçaların fiyatı ortalama 25, 30bin arası olacaktır. Merak ettiğim bir proje.

    Yok ben 7 bin lira değil, dolar diyorum.

    Motor sıfır alınırsa o zaman üstüne 5 bin dolar daha koymak lazım oda 12 bin dolar.

    Yani tl ye vurursak doları 2 liradan saysak 24 bin lira eder. İşçilik vs dersek 30'u bulur tahmin ettiğiniz gibi.

    Sıfır motor bence ortalama tutacağı fiyat faturalı olmak şartıyla maksimum 15 18 bin liradır taş çatlasın 20bin diyebiliriz. Yurtdışı sıfır fiyatı tahminimce 7 8 bin dolar gibi bir rakam diye düşünüyorum. Ama işin içine gümrük vergi kargo v.b gibi durumlar girince daha bir karmaşık oluyor.

    20 binlik motorun buraya gelişi 25-30 olur zaten.

    Sadece motor 30 u buldu şimdiden.

    Türkiye'de böyle şeylerin olmamasının sebebi maalesef devlet babamız.

    Bizim halkımız 0.9 motor kullanmaya mahkum.

    Turboyu 10 bin desek..

    Sıfır C sınıfı araç fiyatına oluyor yani. Binmesi kullanması çok ayrı zevk olur.

    Düşünüyor musunuz böyle bir şey?

    Yukarıda ki mesajımda belirttim hocam düşünüyorum. Türkiye içinde 20 bin lira dedim yurtdışında daha ucuzdur ortalama 7 8 bin dolar olarak düşünüyorum. 2. ellerini 2500 3500 dolar olduğunu hesaplarsak. Aşırı besleme yapmayı elbette isterim ama gerçekten oda masraflı. Eğer bu proje gerçekleşirse bende maddi yönden rahatlarsam ki hiç sanmıyorum çünkü araç tam dolu olacak coilover v.b gibi ürünlerde şart olacak. Stok 2jz motor olarak ortalama 1 yıl kadar yürürüm sonra duruma göre bakıp ya atmosferik yapacağım yada aşırı beslemeye başvuracağım. Hayırlısı ile şu konu açıklığa kavuşsun 5 6 ay'a kalmaz rx 8i alıp geriye kalan parayıda ayarlayıp bu projeye başlamak istiyorum. İşler tıkırında giderse eğer 2 3 ay gibi bir sürede biteceğini düşünüyorum ama sorun şu. Motor takıldığında aracın bütün elektrik aksamı sorunsuz şekilde çalışacak mı!? Esas kafamı karıştıran soru bu diyebilirim. Eğer olursa çok güzel bir hafta sonu aracı olacaktır. Performans, konfor ve görsellik=kusursuz bir araç.




  • 50.000cr
  • Şunu da belirtiyim 1.5 sene önce açılmış bir konu da bir arkadaş yazmış başka forum sitesinde nissan bayisine rb26dett sıfır motor fiyatını faturalı halde 15 bin lira gibi bi rakam almış tabi ne kadar doğru orası meçhul. Doğru ise şuan ki fiyatıda dediğim gibi 17 18 civarıdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS

    50.000cr

    Biraz daha açar mısınız konuyu lütfen?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-Dylan

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-Dylan

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-Dylan

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Hee şimdi anladım.

    Motorla birlikte turbo swap olacak yani.

    Proje ilginç olur, tahminen tutacağı ücret de internetten RB26DETT fiyatlarına bakarak bulunabilir.

    3.400$ diyor fiyatı için. Yani en az bi 6-7 bin doları gözden çıkarmak lazım.

    Hayır işin içine turbo girerse sırf turboya rahatlıkla 8 9 bin tl gidecektir. Turbo yok stok motor sıfır halde rb26dett veya 2jz turbosuz. Ebay'de ki fiyatlara baktım onlar 2. el fiyatı 2500-3500 arası sıfır fiyatını merak ediyorum. Sıfır motor stok+montaj işçilik ve gereken diğer parçalar. 2jz nin fiyatı daha uygun diyorlar forum sitelerinde ama net birşey söylememişler. Tahminim stok motoru swaplamak işçilik ve gerekli parçaların fiyatı ortalama 25, 30bin arası olacaktır. Merak ettiğim bir proje.

    Yok ben 7 bin lira değil, dolar diyorum.

    Motor sıfır alınırsa o zaman üstüne 5 bin dolar daha koymak lazım oda 12 bin dolar.

    Yani tl ye vurursak doları 2 liradan saysak 24 bin lira eder. İşçilik vs dersek 30'u bulur tahmin ettiğiniz gibi.

    Sıfır motor bence ortalama tutacağı fiyat faturalı olmak şartıyla maksimum 15 18 bin liradır taş çatlasın 20bin diyebiliriz. Yurtdışı sıfır fiyatı tahminimce 7 8 bin dolar gibi bir rakam diye düşünüyorum. Ama işin içine gümrük vergi kargo v.b gibi durumlar girince daha bir karmaşık oluyor.

    20 binlik motorun buraya gelişi 25-30 olur zaten.

    Sadece motor 30 u buldu şimdiden.

    Türkiye'de böyle şeylerin olmamasının sebebi maalesef devlet babamız.

    Bizim halkımız 0.9 motor kullanmaya mahkum.

    Turboyu 10 bin desek..

    Sıfır C sınıfı araç fiyatına oluyor yani. Binmesi kullanması çok ayrı zevk olur.

    Düşünüyor musunuz böyle bir şey?

    Yukarıda ki mesajımda belirttim hocam düşünüyorum. Türkiye içinde 20 bin lira dedim yurtdışında daha ucuzdur ortalama 7 8 bin dolar olarak düşünüyorum. 2. ellerini 2500 3500 dolar olduğunu hesaplarsak. Aşırı besleme yapmayı elbette isterim ama gerçekten oda masraflı. Eğer bu proje gerçekleşirse bende maddi yönden rahatlarsam ki hiç sanmıyorum çünkü araç tam dolu olacak coilover v.b gibi ürünlerde şart olacak. Stok 2jz motor olarak ortalama 1 yıl kadar yürürüm sonra duruma göre bakıp ya atmosferik yapacağım yada aşırı beslemeye başvuracağım. Hayırlısı ile şu konu açıklığa kavuşsun 5 6 ay'a kalmaz rx 8i alıp geriye kalan parayıda ayarlayıp bu projeye başlamak istiyorum. İşler tıkırında giderse eğer 2 3 ay gibi bir sürede biteceğini düşünüyorum ama sorun şu. Motor takıldığında aracın bütün elektrik aksamı sorunsuz şekilde çalışacak mı!? Esas kafamı karıştıran soru bu diyebilirim. Eğer olursa çok güzel bir hafta sonu aracı olacaktır. Performans, konfor ve görsellik=kusursuz bir araç.

    Bence siz bu işin ustası ile görüşün




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-Dylan

    quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS

    50.000cr

    Biraz daha açar mısınız konuyu lütfen?

    Grand tourismo oyununda para birimi cr idi heralde arkadaş kinaye yapmış olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-Dylan

    quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS

    50.000cr

    Biraz daha açar mısınız konuyu lütfen?

    Grand tourismo oyununda para birimi cr idi heralde arkadaş kinaye yapmış olabilir.

    Anlayan ustaları bekleyelim bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.