Şimdi Ara

Ron Dennis'e göre Bugatti Veyron… McLaren’ın patronu Veyron için “çöp parçası” dedi. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
151
Cevap
0
Favori
11.706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • saçmalamış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under



    arkadaşım araç sürücüsüne göre kişner bunu çocuk dahi bilir

    bak enzoyla dünyanın en aptalca kazasını yapan adama bak



    sence enzo bu virajı bu hızda alamayacak bir araç mı ?

    dediğim gibi savunduğun şeyin aslı yok böylece kanıtlanmış oldu

    veyron pist performansı açısından çok zayıf ama düz yolda kaza yapıyor gibi bir söylem komediden öteye gitmez



    Ben şimdi düz yolda her şekilde veyronla kaza yaparsınız mı dedim? Dediklerimi çarptırma Aracın orantısızlığından ve düz yolda bile kaza yapabileceğinden bahsettim. Verdiğim linke bakarsan arkadaş gaza yükleniyor ve aracı kontrol edemeyerek bariyerlere vuruyor. Benim dediğim şey belli; aracın gücü oranında dengesi yok! Video da bunu açıkça destekliyor. Ha! her araçla düz yolda kaza yapılabilir; Bunu da herkes bilir zaten. Ferrari ile de olu;r başkasıyla da. Ama her arabanın bir karakteri vardır. Şİmdi Ferrari ile bunun viraj alma yeteneği aynı değil! değil mi? Sen de diyorsun bak, aracın pist performansı berbat diye. Benim bundan önce yazdığım mesajlara bak bakayım. Defaatle tekrar ettiğim şeyler ne. Ama sen sürekli olarak ve ısrarla, sanki ben her şekilde her durumda veyronla normal yolda bile kaza yaparsınız şeklinde bir iddiaya sahipmişim gibi konuşuyorsun. Tekrar söylüyorum, ya dediklerimi anlamak istemiyorsun, Ya da saptırmak hoşuna gidiyor.

    Edit imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asarhaddon -- 8 Mayıs 2010; 19:43:05 >




  • Yav tartışmayın, ikiside güzel araba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    arkadaşım araç sürücüsüne göre kişner bunu çocuk dahi bilir

    bak enzoyla dünyanın en aptalca kazasını yapan adama bak




    sence enzo bu virajı bu hızda alamayacak bir araç mı ?

    dediğim gibi savunduğun şeyin aslı yok böylece kanıtlanmış oldu

    veyron pist performansı açısından çok zayıf ama düz yolda kaza yapıyor gibi bir söylem komediden öteye gitmez


    Doktor videoda redline filmi için çekilen sahne olduğunu söylüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 8 Mayıs 2010; 21:41:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon

    quote:

    Orijinalden alıntı: |_-0zZie-_|


    quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Haklı bir açıklama.
    Veyron'un pist zamanlarının McLaren F1'den daha iyi olacağını zannetmiyorum. 92 model olduğu halde halen son teknoloji otomobillerle kafa kafaya giden bir araç McLaren F1.
    E böyle bir otomobil üretmişseniz Veyron'u beğenmeme lüksünüz vardır

    veyronun bir pist aracı olduğunu kim söylüyor ki zaten herkes bağırıyor bu arabanın yol tutuşu iyi değil diyeben de ne kadar vw grubu sevmesemde veyronun motoruna ve gösterişine hayranım ona ucube diyenler bir kez yolda görsünler de sonra konuşsunlar


    Güzel kardeşim bana göre ucube var mı Brock lesnar'ın otomobil hali gibi resmen 4 turbo beslemeli 8 litre W16 motorlu bir araç ama Drag yarışı dışında bir albenisi yok! nerde lambo daki ferrarideki mclarendeki ruh alttaki videoya bakın veyron f1'i geçene kadar ne çekiyor ki rakibi kendisinden 14 yaş büyük 6.1 litre hacimli v12 motora sahip üstelik atmosferik şimdi bu mudur yani veyron Ayriyeten benim 2 milyon eurom olsa buna bağlayacak kadar zevksiz değilim

    link http://www.dailymotion.com/video/x9qmgx_bugatti-veyron-vs-mclaren-f1_auto?start=9

    VW fanatikleri yine ortaya çıkmış. Bildiğim kadarıyla Veyron tamamen hız için yapılmış bir araç. Yok diğer hızlı araçlardan daha konforluymuş daha rahat lüksmüş vb. muhabbetlerine girmeyin. Sonuçta sadece hızlı gitsin, performanslı olsun diye yapılmış bir araç. Şimdi bu araç kendisinden 400 hp daha düşük bir güce sahip( ki veyron sıfır km olmasına rağmen karşısındaki McLaren belki 10 senedir kullanılan bir araç ) bir araç karşısında bu kadar zorlanıyorsa Ron Dennis doğru söylemiş. Çöp.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under



    arkadaşım araç sürücüsüne göre kişner bunu çocuk dahi bilir

    bak enzoyla dünyanın en aptalca kazasını yapan adama bak



    sence enzo bu virajı bu hızda alamayacak bir araç mı ?

    dediğim gibi savunduğun şeyin aslı yok böylece kanıtlanmış oldu

    veyron pist performansı açısından çok zayıf ama düz yolda kaza yapıyor gibi bir söylem komediden öteye gitmez



    Ben şimdi düz yolda her şekilde veyronla kaza yaparsınız mı dedim? Dediklerimi çarptırma Aracın orantısızlığından ve düz yolda bile kaza yapabileceğinden bahsettim. Verdiğim linke bakarsan arkadaş gaza yükleniyor ve aracı kontrol edemeyerek bariyerlere vuruyor. Benim dediğim şey belli; aracın gücü oranında dengesi yok! Video da bunu açıkça destekliyor. Ha! her araçla düz yolda kaza yapılabilir; Bunu da herkes bilir zaten. Ferrari ile de olu;r başkasıyla da. Ama her arabanın bir karakteri vardır. Şİmdi Ferrari ile bunun viraj alma yeteneği aynı değil! değil mi? Sen de diyorsun bak, aracın pist performansı berbat diye. Benim bundan önce yazdığım mesajlara bak bakayım. Defaatle tekrar ettiğim şeyler ne. Ama sen sürekli olarak ve ısrarla, sanki ben her şekilde her durumda veyronla normal yolda bile kaza yaparsınız şeklinde bir iddiaya sahipmişim gibi konuşuyorsun. Tekrar söylüyorum, ya dediklerimi anlamak istemiyorsun, Ya da saptırmak hoşuna gidiyor.

    Edit imla



    quote:

    adam düz yolda giderken uçuyor göle
    dedin neyi çarpıtayım sen yazdığın şeylerin farkında değilsin .... buna istinaden ferrari videosu koyduk

    yetmedi mi bak bir tane daha



    senin anlamak istemediğin şey şu ferrari v.b. araçların yol tutuşu ile dikkatsizliği aynı kefeye koyuyorsun

    o göle uçan bugatti'deki adamın bir anlık dikkatinin dağılmasını makas atarken tır arkasına yapışıra kadar getirdin değil mi ?

    buna da hayır diyemezsin sanırım ...

    sonuç olarak ben bugatti iyi yol tutar demiyorum hatta nordschleife'deki durumu da belli içler acısı ancak düz yolda göle uçuyor gibi zerre doğruluk payı olmayan birşeyi de kabul edemem

    + daha önce de dediğim gibi shoot-out yapılıyordu sırasıyla tüm superspor araçların geçtiği halka açık videosunu da koyabilirim orada birüsü araç geçti enzo da dahil hepsi sıradan gibiydi ama veyron geçerken nerdeyse kalabalıkta o ana kadar olmayan tüm flaşlar patlamaya başladı

    alan kişi de bunun farkında bugatti'nin anlamı iyi yol tutuş değil lüks ve karizma

    hiçbir süpersporda olmayan kalite, konfor, donanım ve 350+ km/s hızlardaki hissettirmeyen aerodinami bu araçta mevcut

    alan kişiler de zaten koleksiyoner piste bununla sadece show için çıkarlar yoksa 599 XX denen superlight 6:58'lik hayvanları ne güne duruyor alasını toplayıp gelsinler hepsini sıraya dizer




  •  Ron Dennis'e göre Bugatti Veyron… McLaren’ın patronu Veyron için “çöp parçası” dedi.


    saatte 600 km hız yapıyor bu araç, madem en önemlisi hız ise :)

    Mercedes T80 - 1939 model
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rambo53


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoman


    quote:

    Orijinalden alıntı: rambo53

    Bugatti çirkin bir araç bencede. ve ayrıca motoruda beş para etmez. 8 lt 16 silindir 4 turbo dan 1000 hp 1200 nm gibi bir değer çıkartmak rezalettir. 10 yıllık mercedes 65 amg motoru bile 12 silindir 2 turbo su olmasına rağmen 1300 nm tork yapıyor. ayrıca veyron un ağırlığı da pist performansını katlediyor.

    ama bir not daha düşmek istiyorumki o da mclaren f1 inde yol tutuşu çok çok iyi değildir. bir enzo ile boy ölüşemez asla.

    Ezbere konuşmak kolay,65 Amg motorunun torku şanzımanı dağıtmasın diye 1000nm tork ile sınırlandırılmıştır,yani Bugatti halen 200 tork fazla üretmektedir,eğer aşırı ısınma sorunu olmasaydı bu araç 3000hp olurdu tork olayı detay bile olamazdı.


    beni limitlendirmeler ilgilendirmez. o motor 1300 nm tork uretiyor yani veyrondan daha fazla. sıcaklık motorun kendi problemi bu yuzden beni alakadar etmez. 65 amg deki limitlendirme motor yuzunden değil şanzıman yuzunden. kısacası veyronun motoru çok kötü.

    Bi yorum yapılcaksa bütün kriterler gözönüne alınarak yapılır,beni ilgilendirmez demek kadar absürt bir tabir olamaz.Zaten ne hikmetse bu forumdaki herkes test editörü,dünyada 400 km.'nin üzerinde gidebilen en stabil aracının motorunun kötü olduğunu şıp diye çözebiliyor,mükemmel gizli yeteneklere sahibiz vesselam...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman


    quote:

    Orijinalden alıntı: rambo53


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoman


    quote:

    Orijinalden alıntı: rambo53

    Bugatti çirkin bir araç bencede. ve ayrıca motoruda beş para etmez. 8 lt 16 silindir 4 turbo dan 1000 hp 1200 nm gibi bir değer çıkartmak rezalettir. 10 yıllık mercedes 65 amg motoru bile 12 silindir 2 turbo su olmasına rağmen 1300 nm tork yapıyor. ayrıca veyron un ağırlığı da pist performansını katlediyor.

    ama bir not daha düşmek istiyorumki o da mclaren f1 inde yol tutuşu çok çok iyi değildir. bir enzo ile boy ölüşemez asla.

    Ezbere konuşmak kolay,65 Amg motorunun torku şanzımanı dağıtmasın diye 1000nm tork ile sınırlandırılmıştır,yani Bugatti halen 200 tork fazla üretmektedir,eğer aşırı ısınma sorunu olmasaydı bu araç 3000hp olurdu tork olayı detay bile olamazdı.


    beni limitlendirmeler ilgilendirmez. o motor 1300 nm tork uretiyor yani veyrondan daha fazla. sıcaklık motorun kendi problemi bu yuzden beni alakadar etmez. 65 amg deki limitlendirme motor yuzunden değil şanzıman yuzunden. kısacası veyronun motoru çok kötü.

    Bi yorum yapılcaksa bütün kriterler gözönüne alınarak yapılır,beni ilgilendirmez demek kadar absürt bir tabir olamaz.Zaten ne hikmetse bu forumdaki herkes test editörü,dünyada 400 km.'nin üzerinde gidebilen en stabil aracının motorunun kötü olduğunu şıp diye çözebiliyor,mükemmel gizli yeteneklere sahibiz vesselam...


    arkadaşım eğer limitlendirme motor dışı ise tabikide ilgilendirmez. şimdi sana anlatıyorum diyorumki mercedesin 65 amg motoru 1300 nm tork üretiyor , bunu takarsan veyron a 1300 nm tork üretmeye devam eder çünkü veyron un şanzımanı bu torka dayanır ama amg speedshift dayanmıyor.

    kısa ve öz : 10 yıllık 65 amg motoru 12 silindir 2 turbo ile 1300 nm tork üretebiliyor ama 1-2 yıllık veyron un 16 silindir 8 lt re 4 turbolu motoru bu tork u üretemiyor. nokta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetergin35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon

    quote:

    Orijinalden alıntı: |_-0zZie-_|


    quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Haklı bir açıklama.
    Veyron'un pist zamanlarının McLaren F1'den daha iyi olacağını zannetmiyorum. 92 model olduğu halde halen son teknoloji otomobillerle kafa kafaya giden bir araç McLaren F1.
    E böyle bir otomobil üretmişseniz Veyron'u beğenmeme lüksünüz vardır

    veyronun bir pist aracı olduğunu kim söylüyor ki zaten herkes bağırıyor bu arabanın yol tutuşu iyi değil diyeben de ne kadar vw grubu sevmesemde veyronun motoruna ve gösterişine hayranım ona ucube diyenler bir kez yolda görsünler de sonra konuşsunlar


    Güzel kardeşim bana göre ucube var mı Brock lesnar'ın otomobil hali gibi resmen 4 turbo beslemeli 8 litre W16 motorlu bir araç ama Drag yarışı dışında bir albenisi yok! nerde lambo daki ferrarideki mclarendeki ruh alttaki videoya bakın veyron f1'i geçene kadar ne çekiyor ki rakibi kendisinden 14 yaş büyük 6.1 litre hacimli v12 motora sahip üstelik atmosferik şimdi bu mudur yani veyron Ayriyeten benim 2 milyon eurom olsa buna bağlayacak kadar zevksiz değilim

    link http://www.dailymotion.com/video/x9qmgx_bugatti-veyron-vs-mclaren-f1_auto?start=9

    VW fanatikleri yine ortaya çıkmış. Bildiğim kadarıyla Veyron tamamen hız için yapılmış bir araç. Yok diğer hızlı araçlardan daha konforluymuş daha rahat lüksmüş vb. muhabbetlerine girmeyin. Sonuçta sadece hızlı gitsin, performanslı olsun diye yapılmış bir araç. Şimdi bu araç kendisinden 400 hp daha düşük bir güce sahip( ki veyron sıfır km olmasına rağmen karşısındaki McLaren belki 10 senedir kullanılan bir araç ) bir araç karşısında bu kadar zorlanıyorsa Ron Dennis doğru söylemiş. Çöp.

    ben mi vw fanatiğiyim sağda solda deme gülerler aç üç beş tane vw le ilgili mesajımı oku onu da yapamıyorsan yukarda eşşek gibi yazmışım ben de vw grubunu sevmem diye onu oku.

    ayrıca kendin diyorsun veyron hız için yapılmış diye e neyi tartışıyorsun o zaman araba çatır çatır hız yapıyor harika ötesi bir şanzımanı var, 0-100 2.5 saniye, 150-280 6 saniye , 350 km de dahi gayet stabil bir mühendislik harikasına şurda klavye başında sağdan soldan yarım yamalak öğrendiklerinle ne hakla çöp diyebiliyorsun




  • Sayın @rambo53
    AMG nasıl şanzıman sorunundan bunu limitliyorsa Bugatti de ısınma sorunundan dolayı torku limitliyor,illa motor dışı içi diye bir ayrım mantıksızdır,araçlar bütün olarak değerlendirilir,illaki motor üzerinden yorumlayacaksak sonuçta tork kamyonlar içindir,yük çekmek için,beygir gücü ise sürat için,Bugatti'nin torku düşükse beygiri yüksek ve 400km'nin üzerine beygirle çıkılıyor,torkla değil,65 AMG motorlu araçlar 350km'de kesilirken,Veyron 400km'ye kadar soluksuz hızlanabiliyor.Noktalı virgül;
    Herkes 4 turbodan yeterince verim alınamamış diye eleştirmesini çok iyi biliyor,ama 350km'nin üzerinde nerdeyse bütün araçlar kesilirken Bugatti 400km'ye soluksuz çıkıyor,ve araç bunu yaparken yolda kesinlikle gezinmiyor,hatta bunu hissettirmiyor bile,bu mükemmel aerodinami neden görmezden geliniyor?Peki Bugatti'den daha iyisi yok mu kardeşim,tabi ki var ama bana göre bu araç ucuz kokpiti ve basit tasarımıyla SSC Aero değildir,bu araç Koenigsegg CCXR modelidir,çünkü hem tasarımı,hem işçiliği,hem yol tutuşu Bugatti'ye nal toplatır,şahsi görüşümdür.Sezar'ın hakkı Sezar'a demişler,Bugatti best of the best olmasa da en prestijli modellerdendir ve ona tü-kaka demek bence Anti-VW'ciliktir,zaten ''VW fanatikleri'' tabirini kullananlara dikkat edin,aslında kendileri VW'i sevmeyenlerdir,sevmeyebilirler ama bu başkalarını fanatiklikle yaftalamalarını gerektirmez.Bu arada ben de Opel sahibiyim ve VW'den de(aslında Doğuş diyebiliriz) Türkiye'deki şişirme fiyat politikasından dolayı nefret edenlerdenim.Biraz uzattım farkındayım,kişisel olarak algılamayın ama bu aracı başka bir firma çıkarsaydı bu kadar eleştirilmezdi,bundan eminim.Bu forumdaki ''VW fanatikliği'' veya ''anti-fanatikliği'' artık adını siz koyun başka yerde görmedim,duymadım...

     Ron Dennis'e göre Bugatti Veyron… McLaren’ın patronu Veyron için “çöp parçası” dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enoman -- 8 Mayıs 2010; 23:43:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: |_-0zZie-_|

    ben mi vw fanatiğiyim sağda solda deme gülerler aç üç beş tane vw le ilgili mesajımı oku onu da yapamıyorsan yukarda eşşek gibi yazmışım ben de vw grubunu sevmem diye onu oku.






    elalem biliyor uleaynnnnnnnnnnnnnnnnnnn yalan söylüyorsun VW FANATİĞİSİN
















































    ama bilmeyenlerde varmış dostum




  • ben hep diyorum ben de tam vw fanatiği olacak tip var kullan beni doğuş grubu diye ama dinleyen yok ki kuthan abi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi |_-0zZie-_| -- 9 Mayıs 2010; 15:22:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: |_-0zZie-_|


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetergin35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon

    quote:

    Orijinalden alıntı: |_-0zZie-_|


    quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Haklı bir açıklama.
    Veyron'un pist zamanlarının McLaren F1'den daha iyi olacağını zannetmiyorum. 92 model olduğu halde halen son teknoloji otomobillerle kafa kafaya giden bir araç McLaren F1.
    E böyle bir otomobil üretmişseniz Veyron'u beğenmeme lüksünüz vardır

    veyronun bir pist aracı olduğunu kim söylüyor ki zaten herkes bağırıyor bu arabanın yol tutuşu iyi değil diyeben de ne kadar vw grubu sevmesemde veyronun motoruna ve gösterişine hayranım ona ucube diyenler bir kez yolda görsünler de sonra konuşsunlar


    Güzel kardeşim bana göre ucube var mı Brock lesnar'ın otomobil hali gibi resmen 4 turbo beslemeli 8 litre W16 motorlu bir araç ama Drag yarışı dışında bir albenisi yok! nerde lambo daki ferrarideki mclarendeki ruh alttaki videoya bakın veyron f1'i geçene kadar ne çekiyor ki rakibi kendisinden 14 yaş büyük 6.1 litre hacimli v12 motora sahip üstelik atmosferik şimdi bu mudur yani veyron Ayriyeten benim 2 milyon eurom olsa buna bağlayacak kadar zevksiz değilim

    link http://www.dailymotion.com/video/x9qmgx_bugatti-veyron-vs-mclaren-f1_auto?start=9

    VW fanatikleri yine ortaya çıkmış. Bildiğim kadarıyla Veyron tamamen hız için yapılmış bir araç. Yok diğer hızlı araçlardan daha konforluymuş daha rahat lüksmüş vb. muhabbetlerine girmeyin. Sonuçta sadece hızlı gitsin, performanslı olsun diye yapılmış bir araç. Şimdi bu araç kendisinden 400 hp daha düşük bir güce sahip( ki veyron sıfır km olmasına rağmen karşısındaki McLaren belki 10 senedir kullanılan bir araç ) bir araç karşısında bu kadar zorlanıyorsa Ron Dennis doğru söylemiş. Çöp.

    ben mi vw fanatiğiyim sağda solda deme gülerler aç üç beş tane vw le ilgili mesajımı oku onu da yapamıyorsan yukarda eşşek gibi yazmışım ben de vw grubunu sevmem diye onu oku.

    ayrıca kendin diyorsun veyron hız için yapılmış diye e neyi tartışıyorsun o zaman araba çatır çatır hız yapıyor harika ötesi bir şanzımanı var, 0-100 2.5 saniye, 150-280 6 saniye , 350 km de dahi gayet stabil bir mühendislik harikasına şurda klavye başında sağdan soldan yarım yamalak öğrendiklerinle ne hakla çöp diyebiliyorsun

    yahu ne kadar önyargılısınız böyle, düşünmeden yazıyorsunuz, ben sizin yazılarınızı sadece oradaki video linki için almıştım, sizinle işim yok, Bugattinin kı..ının yırtılmasını millet izlesin diye, yoksa araba bilginiz ne düzeyde beni zerre kadar ilgilendirmez, alıntıyı biraz geniş tutmuşum o kadar. Ayrıyeten kendisinden 400 hp düşük bir arabayı geçmek için nasıl zorlanıyor görmüyor musunuz, 10-15 yıldır kullanılan bir araba Mclaren aynı zamanda. eee bu arabayı zor geçiyorsa ki düz yol ne viraj var ne bir engel. Ron Dennis doğru söylüyor, bu araba bir çöp. Ben demiyorum. Şimdi VW fanatikleri diyeceklerdir ki ama bu araba lüks, konforlu zart zurt.McLaren den iyi diyeceklerdir ama değil.




  • acımasızca bir eleştiri, sırf soğutması bile başlı başına bir uğraştır.
    belki ruhsuzdur, olabilir. ama gidiyor namussuz
    bir de hayatımda gördüğüm en çirkin arabalardan, kabarcık yapmış kahve köpüğüne bir çift emrah gözü takmışlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon

    Gerçi bu haber daha önce forumda verildi ama anıları tazeleyetim dedim

    ünyanın en zengin ve ünlü araba kolleysiyoncusu Andy Evi, fiyatı yaklaşık 2 trilyon lira olan Bugatti Veyron marka arabayı satın almadan önce test sürüşü yapmak istedi.


    Test sürüşü sırasında bu yol canavarıyla hız yapan evi, Teksas'da gaza yüklenince araba kontrolünden çıktı. Yoldan çıkan Bugatti Veyron, büyük bir hızla göle daldı. Son anda pencereyi açıp boğulmaktan kurtulan Andy Evi, yoldan geçenler tarafından kurtarıldı.


    Araba firmasına telefon eden milyoner kolleksiyoncu için hemen bir ekip gönderilirken kazayı yara almadan atlatan adamın şaşkınlığı kameralara böyle yansıdı

    Kaynakhttp://www.habervitrini.com/2_trilyonluk_arabayla_boyle_daldi-432381.html

    Düşünün bir kere nasip olmuş veyron almışsınız, sahil boyunda geziyorsunuz. Hem kızlara hava atayım hem de Türksünüz ya! arabaya az yaktırayım diye . yavaş yavaş gidiyorsunuz. kolay değil sakin kullanımda 25 limitlerde 100 lt yakıyor

    Neyse hikaye bu ya bir anda bir Ferrari size makas atarak yanınızdan geçti. Tabi ki çok sinirlendiniz Sen kim oluyorsunda kardeşim dünyanın en pahalı ve hızlı aracına kafa tutuyorsun. Bastınız gaza bir makas iki makas üç -dört derken güüüüüüm işte bu sefer balyoz! gözünüzü açtınız Tırın camına yapışık haldesiniz.

    Tabi ki latife ama dünyada tokyo drifti tekrar çevirecek kadar uzmanlığa sahip çok fazla kişi yok. Yukarıdaki yazılanları okudunuz Bu tüm otomobiller için geçerli ama özellikle bir spor otomobil insana maksimum güven vermeli öyle değil mi?


    arkadaşım sen o kazanın oluş anını izlemedin herhalde.sürücüsü beceriksizse aracın suçu ne.aracın suya gömülüp sürücünün son anda kurtulma gibi bir durumuda söz konusu değil.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bize her yer trabzon -- 9 Mayıs 2010; 14:50:18 >




  • ne kdr boş yorumlarr yazık.... hala çekemeyenler var.... 8.0 W16 varmı bole motor yapan.... yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetergin35


    quote:

    Orijinalden alıntı: |_-0zZie-_|


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetergin35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon

    quote:

    Orijinalden alıntı: |_-0zZie-_|


    quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Haklı bir açıklama.
    Veyron'un pist zamanlarının McLaren F1'den daha iyi olacağını zannetmiyorum. 92 model olduğu halde halen son teknoloji otomobillerle kafa kafaya giden bir araç McLaren F1.
    E böyle bir otomobil üretmişseniz Veyron'u beğenmeme lüksünüz vardır

    veyronun bir pist aracı olduğunu kim söylüyor ki zaten herkes bağırıyor bu arabanın yol tutuşu iyi değil diyeben de ne kadar vw grubu sevmesemde veyronun motoruna ve gösterişine hayranım ona ucube diyenler bir kez yolda görsünler de sonra konuşsunlar


    Güzel kardeşim bana göre ucube var mı Brock lesnar'ın otomobil hali gibi resmen 4 turbo beslemeli 8 litre W16 motorlu bir araç ama Drag yarışı dışında bir albenisi yok! nerde lambo daki ferrarideki mclarendeki ruh alttaki videoya bakın veyron f1'i geçene kadar ne çekiyor ki rakibi kendisinden 14 yaş büyük 6.1 litre hacimli v12 motora sahip üstelik atmosferik şimdi bu mudur yani veyron Ayriyeten benim 2 milyon eurom olsa buna bağlayacak kadar zevksiz değilim

    link http://www.dailymotion.com/video/x9qmgx_bugatti-veyron-vs-mclaren-f1_auto?start=9

    VW fanatikleri yine ortaya çıkmış. Bildiğim kadarıyla Veyron tamamen hız için yapılmış bir araç. Yok diğer hızlı araçlardan daha konforluymuş daha rahat lüksmüş vb. muhabbetlerine girmeyin. Sonuçta sadece hızlı gitsin, performanslı olsun diye yapılmış bir araç. Şimdi bu araç kendisinden 400 hp daha düşük bir güce sahip( ki veyron sıfır km olmasına rağmen karşısındaki McLaren belki 10 senedir kullanılan bir araç ) bir araç karşısında bu kadar zorlanıyorsa Ron Dennis doğru söylemiş. Çöp.

    ben mi vw fanatiğiyim sağda solda deme gülerler aç üç beş tane vw le ilgili mesajımı oku onu da yapamıyorsan yukarda eşşek gibi yazmışım ben de vw grubunu sevmem diye onu oku.

    ayrıca kendin diyorsun veyron hız için yapılmış diye e neyi tartışıyorsun o zaman araba çatır çatır hız yapıyor harika ötesi bir şanzımanı var, 0-100 2.5 saniye, 150-280 6 saniye , 350 km de dahi gayet stabil bir mühendislik harikasına şurda klavye başında sağdan soldan yarım yamalak öğrendiklerinle ne hakla çöp diyebiliyorsun

    yahu ne kadar önyargılısınız böyle, düşünmeden yazıyorsunuz, ben sizin yazılarınızı sadece oradaki video linki için almıştım, sizinle işim yok, Bugattinin kı..ının yırtılmasını millet izlesin diye, yoksa araba bilginiz ne düzeyde beni zerre kadar ilgilendirmez, alıntıyı biraz geniş tutmuşum o kadar. Ayrıyeten kendisinden 400 hp düşük bir arabayı geçmek için nasıl zorlanıyor görmüyor musunuz, 10-15 yıldır kullanılan bir araba Mclaren aynı zamanda. eee bu arabayı zor geçiyorsa ki düz yol ne viraj var ne bir engel. Ron Dennis doğru söylüyor, bu araba bir çöp. Ben demiyorum. Şimdi VW fanatikleri diyeceklerdir ki ama bu araba lüks, konforlu zart zurt.McLaren den iyi diyeceklerdir ama değil.




    zorlandığı falan yok mclaren f1 0-300 22 sn veyronun 16 sn neyine zorlanacak

    başbaşa yürümlerinin nedeni olarak power/weight oranına bakman gerekir f1 1100kg, veyron 1900kg ilkinin oranı 549 diğerinin 522 ....

    beraber belki 250'ye kadar yürüdüler sonrasında veyron kaybolur gözden




  • @ahmetergin35


    bugatti veyronun 0 dan 322 km ye çıkışı mclaren in 193 km den 322 km ye çıkışından hızlıdır ne zorlanmasından bahsediyorsun
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.