Şimdi Ara

Ron Dennis'e göre Bugatti Veyron… McLaren’ın patronu Veyron için “çöp parçası” dedi. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
151
Cevap
0
Favori
11.706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KURSAD.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon


    quote:

    Orijinalden alıntı: KURSAD.

    Bir insanın 4 günde çektiği havayı 1 saniyede çekiyor
    son hızda 12 dakkada bir depo benzin içiyor
    407 Km /S
    15 dakka boyunca son hızda gidersen lastikler erirmiş
    saniyede 1 futbol sahasını geçiyor
    4 turbo 10 tane hava filtresi kullanıyor
    biri bu canavarı test ederken test aşamasındaki verdiği bilgilerdir.




    İşte bunlar aracı birazda başarısız kılan 4 turbo 12 dakikada bir depo benzin düşünün tam performansta 100 km'de 100 lt benzin sakin kullanımda 25 litre benzin bu kadar büyük güç unsurlarına sahip ama verimli kullanamıyor ilk versiyon 2003'te yoldan çıkmış ve uçmuştu. Daha sonra gücü vs'yi düşürüp 2006da tekrar piyasaya sundular. Kısacası demek istediğim bu araç kesinlikle mühendislik harikası değil inanılmaz bir güç 1900 kg'lik bir ağırlık daha az güç ama daha az ağırlık ve daha kusursuz bir aerodinami ile bu araç çok daha başarılı olabilirdi. Bir de üzerine başarısız bir dizayn işte veyron bu. Hatta bir zaman aracın 2.5 milyon euro'ya malloduğunu ve maliyetinin satış fiyatını geçtiğini firmanın sırf prestij için bu aracı çıkardığına dair bir yazı okumuştum. güncel kaynaklar 1.5 milyon euro'dan bahsediyor. Ancak Bu bile inanılmaz bir maliyet değil mi buna vereceğiniz parayla süperspor kolleksiyonu yapılır


    Sen ne yaptın ya bu araba senin benim için üretilmemiş sen son hıza çıkarsan tabiki yakıcak valla marka fanatikliği diyeceğimde veyronla yarışıcak daha araba üretilmedi... dünyanın en hızlı arabası ..



    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    Açıklama biraz jose mourinhonunkilere benzemiş....
    Bence haksız değil... Ne yapayım düz yol performansını viraj dönemedikten sonra...


    araştır izle diyorum sana viraj dönemiyormuşmuş tövbe tövbe 150 ile çok ama çok rahat viraj alıyor 200'e kadar yolu var .. Almanyadaki kapalı pistte testini izle.

    Tarzın hoş değil öncelikle sakin ol...

    20,832 m (68,346 ft) 6:48 Radical SR8 LM Michael Vergers 19 August 2009 Radical Sportscars[1][2][3]
    20,832 m (68,346 ft) 6:55 Radical SR8 Michael Vergers 28 September 2005 Radical Sportscars[4] Timed by Sport Auto [5][6][7]
    20,600 m (67,600 ft) 7:11.5 Gumpert Apollo Speed Florian Gruber 13 August 2009 Sport auto (Germany) (Article)
    20,600 m (67,600 ft) 7:14.89 Donkervoort D8 270 RS Michael Düchting 6 November 2006 Sport auto (Germany) (Short Article)
    20,600 m (67,600 ft) 7:18.1 Donkervoort D8 RS Michael Düchting 24 October 2004 Sport auto (Germany) (Article)
    20,832 m (68,346 ft) 7:22.1 Dodge Viper ACR (2009) Tom Coronel 18 August 2008 Chrysler conducted test,[8] Motor Trend confirmed, Hardcore Package option, |title=Dodge Viper ACR Sets Nurburgring Lap Record video confirmed, driver: Tom Coronel (NED).
    20,832 m (68,346 ft) 7:24.3 Maserati MC12 Marc Basseng August 2008 Evo Magazine conducted test
    20,832 m (68,346 ft) 7:24.7 Pagani Zonda F Clubsport Marc Basseng August 2008 Evo Magazine conducted test
    20,832 m (68,346 ft) 7:25.3 Ferrari Enzo Marc Basseng August 2008 Evo Magazine conducted test
    20,832 m (68,346 ft) 7:26.4 Chevrolet Corvette C6 ZR1 (2009) Jim Mero 27 June 2008 General Motors conducted test,[9] base specification car with stock tires and non-stock safety equipment, video confirmed. Driver: Jim Mero (GM Engineer| 20,832 m (68,346 ft)
    20,832 m (68,346 ft) 7:26.70 Nissan GT-R (2009) Toshio Suzuki 23 April 2009 Nissan Motors conducted test. video confirmed. Best Motoring (08/2009).[10]
    20,832 m (68,346 ft) 7:27.82 Pagani Zonda F Clubsport Marc Basseng September 2007 Pagani conducted test,[11][12] semi-wet conditions[citation needed]
    20,600 m (67,600 ft) 7:28.71 Porsche Carrera GT Walter Röhrl 2 July 2004
    (07/04) [12]
    20,832 m (68,346 ft) 7:29.03 Nissan GT-R (2009) Toshio Suzuki 17 April 2008 Nissan Motors conducted test,[13][14][15]. The test used a stock GT-R with stock tires. Video confirmed.
    20,832 m (68,346 ft) 7:32.02 Porsche 911 GT2 (2008) Walter Röhrl 2007 Porsche conducted test,[16] R compound tires used.[citation needed]
    20,832 m (68,346 ft) 7:33.6 Koenigsegg CCX Marc Basseng August 2008 Evo Magazine conducted test
    20,600 m (67,600 ft) 7:34 Koenigsegg CCR Horst von Saurma 17 October 2005 Sport Auto (03/2006)[17]
    7:34 Porsche 911 GT2 September 2008 Porsche conducted test,[18] stock vehicle with stock tires
    20,600 m (67,600 ft) 7:35 Ruf Rt 12 Sport Auto (02/2008)[19]
    7:38 Porsche 911 Turbo September 2008 Porsche conducted test,[18] stock vehicle with stock tires
    7:38 Chevrolet Corvette C6 ZR1 Horst von Saurma October 2009 Sport Auto "super test"[20]
    7:38 Nissan GT-R Horst von Saurma Sport Auto (07/2009),[21] Dunlop tires
    7:39 Porsche 911 Turbo (2010) Porsche Conducted Test [22] Stock vehicle with stock tires
    7:39 Ferrari 430 Scuderia Horst von Saurma Sport Auto (07/2008)[23]
    20,600 m (67,600 ft) 7:40 Lamborghini Murcielago LP640 Giorgio Sanna Lamborghini Autobild (01/2007)
    20,600 m (67,600 ft) 7:40 Bugatti Veyron 16.4 'Wheels' magazine (12/2005)[citation needed]


    Herhalde kullandığımız araçlardan iyi viraj dönecek ... Ama yol tutuşunun bir çok super spor araçtan kötü olduğunu 9503850503 kere duyduk.... Tur zamanlarında da belli...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon
    ............ araçları gayet yakından tanıyor


    bunu yabancı bir foruma yazsan sana ne cevap verirler çok merak ediyorum

    güzel kardeşim 1000 beygirlik araçla sn'lik dikkatsizlik seni uçurur düz yolda yoldan çıkar mı yahu
  • Madem sadece tasarım olarak karşılaştırma şansım var o halde McLaren F1.

    Bir diğeri için bknz:Ferrari F50
     Ron Dennis'e göre Bugatti Veyron… McLaren’ın patronu Veyron için “çöp parçası” dedi.


    Asla eskimeyecek tasarımlar.
  • Bugatti Veyron'u dünyanın en hızlı arabası sananlar için:

    Dünyanın en hızlı arabası SSC Aero TT

    Guinness tarafından rekoru tescil edilen SSC Ultimate Aero'nun resmi sitrsinden:
    http://www.shelbysupercars.com/news-100907.php

    Wikipedia'dan dan bunu teyid edebilirsiniz:
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fastest_production_cars

    Bunu doğrulayan başka kaynaklar:
    http://www.allfastcars.com/fastestcars.shtml
    http://quazen.com/recreation/autos/top-10-fastest-production-cars-2009-2010/
    http://www.wired.com/autopia/2009/03/worlds-fastest/
    http://hubpages.com/hub/The-Worlds-Fastest-Production-Cars-Based-On-Top-Speed
    http://www.autoevolution.com/news/top-5-fastest-production-cars-of-all-time-5115.html

    Kaynak olarak youtube'e asla itibar etmem ama bu siteyi ciddiye alanlar için:
    http://www.youtube.com/watch?v=HLpyHUd0wsw


    Ayrıca Guinness'in 2008 ve sonraki baskılarını alanlar orada "fastest production car" kategorsinde en hızlı aracın SSC Ultimate Aero TT olarak tescil edildiğini görebilirler.

    Bana göre SSC Aero Bugatti Veyron'dan çok daha başarılı bir Süpersport'dur:

    - Hem daha güçlü: 1183 HP
    - Hem Daha hızlı: 412 kms
    - Hem daha hafif: 1197 kg
    - Ve hem de daha yakışıklı...

    Sadece güç/ağırlık oranlarına bakmak bile SSC Aero'nun VEyron'dan performans açısından daha etkin bir araç olduğunu görmek için yeterli:

    Bugatti Veyron: 1004/1900 = 0,53
    SSC Aero TT: 11873/1197 = 0,99

    Arada neredeyse 2 katına yakın fark var çünkü biri gerçek Süpersport diğeri Amerikan "muscle car" conseptine özenmiş bir süperspor görünümlü avrupalı lüks araba.


    Edit: ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tralles -- 8 Mayıs 2010; 17:39:28 >




  • @tralles'e ek olarak.

     Ron Dennis'e göre Bugatti Veyron… McLaren’ın patronu Veyron için “çöp parçası” dedi.

    çok güzel diyemem fakat veyrondan bence daha çekici
  • sabah evonun mayıs sayısını okurken duymuştum bende bunları
    bence bir markanın CEO su o markanın yüzüdür insanlaşmış halidir malına güveniyorsa diğerlerine mok atmaz
    yanlış olmuş
    zaten en hızlı araç bugatti değil artık SSC ultimate aero yukarıda verilmiş
  • hayatında araba sürmemiş adamlar gelip bu araçlara yorum yaparsa olacağı budur..
  • bugattiden ötesi taklitler aslini yasatir misalinde oldugu gibi geliyor bana !
    Bugattiden baska kiyaslanacak arac yok mu ?
    Türkiyeye gelen her yabanci oyuncu icin 10 Alex eder 5 Alex gücünde demeye benziyo bu bugattiye atilan camurlar.
  • Bugatti deki motor mclaren de olsa kırk kere ön kaldırıp uçmuştu
  • Cehalet almış yürümüş ağzı olan konuşuyor.
    Herşey beygir, herşey son hız çünkü burdaki insanlara göre.
    Sürüş karakteri, teknoloji, güç/ağırlık oranı, ara hızlanmalar, motor besleme şekli bunlar zaten hiç önemli değil. 1000bg olsunda 400 yapsında gerisi teferruat:)
    Klasik Türk insanı işte ne anlatacaksınki 240 ibre gördüğü 1.4 arabayı çocukken 240 yapıyor zanneden neslin büyümüş versiyonuyuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L.J -- 8 Mayıs 2010; 15:21:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon
    ............ araçları gayet yakından tanıyor


    bunu yabancı bir foruma yazsan sana ne cevap verirler çok merak ediyorum

    güzel kardeşim 1000 beygirlik araçla sn'lik dikkatsizlik seni uçurur düz yolda yoldan çıkar mı yahu


    Anlamamak için ısrar ediyorsunuz herhalde Ben başından beridir ne diyorum. Araç orantısız güç ve ağırlığa sahip olduğu için viraj performansı zayıf ve yoldan çıkıp uçabiliyor daha önce de yazdım 2003 te sırf bu yüzden aracı çıkarmayıp üzerinde 2 sene daha uğraştılar diye. ki bu konu daha öncede açılmıştı forumda. Adam düz yolda giderken direk uçuyor göle

    Ayriyeten sadece ben değil bu forumdaki kimse bu araçları görmüş binmiş veyahut sürmüş değil Her araçtan anlarım ukalalığınada girmedim hiçbirzaman bundan sonra da girmem Ama göz var izan var bir de internet denen herşeye ulaşabildiğimiz bir araç var.

    Yukarıda Tralles üstadımızın yazdıklarını bir oku istersen herşeyi özetliyor aslında, bu araçta ruh yok kardeşim Ama yine de mutlu olacaksınız VAG yine şahaneler yaratmış diyelim. Düzde virajda her koşulda ve ortamda ne Ferrari ne lambo ne mclaren bu aracın üzerine yok diyelim. sizde mutmain olun bu tartışmada sona ersin




  • Gecen cuma bugatti veryonu canlı görmek nasip oldu , dibim düştü resmen ağzım açık baktım kaldım hırlaya hırlaya geçti gitti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman


    quote:

    Orijinalden alıntı: rambo53

    Bugatti çirkin bir araç bencede. ve ayrıca motoruda beş para etmez. 8 lt 16 silindir 4 turbo dan 1000 hp 1200 nm gibi bir değer çıkartmak rezalettir. 10 yıllık mercedes 65 amg motoru bile 12 silindir 2 turbo su olmasına rağmen 1300 nm tork yapıyor. ayrıca veyron un ağırlığı da pist performansını katlediyor.

    ama bir not daha düşmek istiyorumki o da mclaren f1 inde yol tutuşu çok çok iyi değildir. bir enzo ile boy ölüşemez asla.

    Ezbere konuşmak kolay,65 Amg motorunun torku şanzımanı dağıtmasın diye 1000nm tork ile sınırlandırılmıştır,yani Bugatti halen 200 tork fazla üretmektedir,eğer aşırı ısınma sorunu olmasaydı bu araç 3000hp olurdu tork olayı detay bile olamazdı.


    beni limitlendirmeler ilgilendirmez. o motor 1300 nm tork uretiyor yani veyrondan daha fazla. sıcaklık motorun kendi problemi bu yuzden beni alakadar etmez. 65 amg deki limitlendirme motor yuzunden değil şanzıman yuzunden. kısacası veyronun motoru çok kötü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon
    ............ araçları gayet yakından tanıyor


    bunu yabancı bir foruma yazsan sana ne cevap verirler çok merak ediyorum

    güzel kardeşim 1000 beygirlik araçla sn'lik dikkatsizlik seni uçurur düz yolda yoldan çıkar mı yahu


    Anlamamak için ısrar ediyorsunuz herhalde Ben başından beridir ne diyorum. Araç orantısız güç ve ağırlığa sahip olduğu için viraj performansı zayıf ve yoldan çıkıp uçabiliyor daha önce de yazdım 2003 te sırf bu yüzden aracı çıkarmayıp üzerinde 2 sene daha uğraştılar diye. ki bu konu daha öncede açılmıştı forumda. Adam düz yolda giderken direk uçuyor göle

    Ayriyeten sadece ben değil bu forumdaki kimse bu araçları görmüş binmiş veyahut sürmüş değil Her araçtan anlarım ukalalığınada girmedim hiçbirzaman bundan sonra da girmem Ama göz var izan var bir de internet denen herşeye ulaşabildiğimiz bir araç var.

    Yukarıda Tralles üstadımızın yazdıklarını bir oku istersen herşeyi özetliyor aslında, bu araçta ruh yok kardeşim Ama yine de mutlu olacaksınız VAG yine şahaneler yaratmış diyelim. Düzde virajda her koşulda ve ortamda ne Ferrari ne lambo ne mclaren bu aracın üzerine yok diyelim. sizde mutmain olun bu tartışmada sona ersin



    Asahaddon çok uzattın ama konuşmayayım dedim ama olmuyor be arkadaş

    teorilere değil gerçeklere bakacaksın ...

    Bak nasıl omuş olay adamın dikkatini alçaktan uçan pelikan dağıtmış


    quote:

    The two-seater, with 16 cylinders and four turbo chargers, can reach speeds of more than 250 mph. New models sell for about $2 million.

    The man, who refused to give his name, was looking at real estate in Galveston.

    About 3 p.m. a low-flying pelican distracted him as he traveled north on Interstate 45 just south of the hurricane levee near Omega Bay.

    The man jerked the wheel, dropped his cell phone, and the car's front tire left the frontage road and entered a muddy patch, which foiled his attempt to maneuver away from the lagoon.

    The Veyron's powerful engine gurgled like an outboard motor for about 15 minutes before it died.



    link de burada arkadaşım

    http://jalopnik.com/5403061/16-million-bugatti-veyron-crashes-into-texas-lake




    demekki düz yolda giderken uçmuyormuş göle en basit araba dahi uçmaz güzel kardeşim bunlar bisiklet değil direksiyonu bıraksan da uzun süre düz çizgilerini korurlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi over and under -- 8 Mayıs 2010; 18:13:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tralles

    Bugatti Veyron'u dünyanın en hızlı arabası sananlar için:

    Dünyanın en hızlı arabası SSC Aero TT

    Guinness tarafından rekoru tescil edilen SSC Ultimate Aero'nun resmi sitrsinden:
    http://www.shelbysupercars.com/news-100907.php

    Wikipedia'dan dan bunu teyid edebilirsiniz:
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fastest_production_cars

    Bunu doğrulayan başka kaynaklar:
    http://www.allfastcars.com/fastestcars.shtml
    http://quazen.com/recreation/autos/top-10-fastest-production-cars-2009-2010/
    http://www.wired.com/autopia/2009/03/worlds-fastest/
    http://hubpages.com/hub/The-Worlds-Fastest-Production-Cars-Based-On-Top-Speed
    http://www.autoevolution.com/news/top-5-fastest-production-cars-of-all-time-5115.html

    Kaynak olarak youtube'e asla itibar etmem ama bu siteyi ciddiye alanlar için:
    http://www.youtube.com/watch?v=HLpyHUd0wsw


    Ayrıca Guinness'in 2008 ve sonraki baskılarını alanlar orada "fastest production car" kategorsinde en hızlı aracın SSC Ultimate Aero TT olarak tescil edildiğini görebilirler.

    Bana göre SSC Aero Bugatti Veyron'dan çok daha başarılı bir Süpersport'dur:

    - Hem daha güçlü: 1183 HP
    - Hem Daha hızlı: 412 kms
    - Hem daha hafif: 1197 kg
    - Ve hem de daha yakışıklı...

    Sadece güç/ağırlık oranlarına bakmak bile SSC Aero'nun VEyron'dan performans açısından daha etkin bir araç olduğunu görmek için yeterli:

    Bugatti Veyron: 1004/1900 = 0,53
    SSC Aero TT: 11873/1197 = 0,99

    Arada neredeyse 2 katına yakın fark var çünkü biri gerçek Süpersport diğeri Amerikan "muscle car" conseptine özenmiş bir süperspor görünümlü avrupalı lüks araba.


    Edit: ekleme




    Bos isler , coachbuild gibi duruyor , Bugattinin her parcasi 400 km hizina katlanabilincek sekilde tasarlanmis ,Motoru muhendis harikasi ,tipine lafim yok , zamaninda veyron belgeseli diye bi topic acmistim izlemenizi siddetle tavsiye ederim.




  • Anlamadım nesi boş?


    Verdiğim linkler mi yalan?

    Güç/ağırlık oranları mı yalan?

    Fikrin varsa düzgünce söyle, bilgin varsa paylaş,

    Madem ben boş şeyler yazmışım senin dolunu görelim,

    edit: düzeltme

    quote:

    Orijinalden alıntı: ka40


    quote:

    Orijinalden alıntı: tralles

    Bugatti Veyron'u dünyanın en hızlı arabası sananlar için:

    Dünyanın en hızlı arabası SSC Aero TT

    Guinness tarafından rekoru tescil edilen SSC Ultimate Aero'nun resmi sitrsinden:
    http://www.shelbysupercars.com/news-100907.php

    Wikipedia'dan dan bunu teyid edebilirsiniz:
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fastest_production_cars

    Bunu doğrulayan başka kaynaklar:
    http://www.allfastcars.com/fastestcars.shtml
    http://quazen.com/recreation/autos/top-10-fastest-production-cars-2009-2010/
    http://www.wired.com/autopia/2009/03/worlds-fastest/
    http://hubpages.com/hub/The-Worlds-Fastest-Production-Cars-Based-On-Top-Speed
    http://www.autoevolution.com/news/top-5-fastest-production-cars-of-all-time-5115.html

    Kaynak olarak youtube'e asla itibar etmem ama bu siteyi ciddiye alanlar için:
    http://www.youtube.com/watch?v=HLpyHUd0wsw


    Ayrıca Guinness'in 2008 ve sonraki baskılarını alanlar orada "fastest production car" kategorsinde en hızlı aracın SSC Ultimate Aero TT olarak tescil edildiğini görebilirler.

    Bana göre SSC Aero Bugatti Veyron'dan çok daha başarılı bir Süpersport'dur:

    - Hem daha güçlü: 1183 HP
    - Hem Daha hızlı: 412 kms
    - Hem daha hafif: 1197 kg
    - Ve hem de daha yakışıklı...

    Sadece güç/ağırlık oranlarına bakmak bile SSC Aero'nun VEyron'dan performans açısından daha etkin bir araç olduğunu görmek için yeterli:

    Bugatti Veyron: 1004/1900 = 0,53
    SSC Aero TT: 11873/1197 = 0,99

    Arada neredeyse 2 katına yakın fark var çünkü biri gerçek Süpersport diğeri Amerikan "muscle car" conseptine özenmiş bir süperspor görünümlü avrupalı lüks araba.


    Edit: ekleme




    Bos isler , coachbuild gibi duruyor , Bugattinin her parcasi 400 km hizina katlanabilincek sekilde tasarlanmis ,Motoru muhendis harikasi ,tipine lafim yok , zamaninda veyron belgeseli diye bi topic acmistim izlemenizi siddetle tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tralles -- 8 Mayıs 2010; 18:51:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    Asahaddon çok uzattın ama konuşmayayım dedim ama olmuyor be arkadaş

    teorilere değil gerçeklere bakacaksın ...

    Bak nasıl omuş olay adamın dikkatini alçaktan uçan pelikan dağıtmış

    quote:

    The two-seater, with 16 cylinders and four turbo chargers, can reach speeds of more than 250 mph. New models sell for about $2 million.

    The man, who refused to give his name, was looking at real estate in Galveston.

    About 3 p.m. a low-flying pelican distracted him as he traveled north on Interstate 45 just south of the hurricane levee near Omega Bay.

    The man jerked the wheel, dropped his cell phone, and the car's front tire left the frontage road and entered a muddy patch, which foiled his attempt to maneuver away from the lagoon.

    The Veyron's powerful engine gurgled like an outboard motor for about 15 minutes before it died.



    link de burada arkadaşım

    http://jalopnik.com/5403061/16-million-bugatti-veyron-crashes-into-texas-lake




    demekki düz yolda giderken uçmuyormuş göle en basit araba dahi uçmaz güzel kardeşim bunlar bisiklet değil direksiyonu bıraksan da uzun süre düz çizgilerini korurlar


    Ben de konuşmayayım diyorum ama olmuyor peki bu ne arkadaşım bu abimizinde mi dikkatini pelikan dağıtıyor. Tekrar söylüyoruz gücünü orantılayacak dengeye sahip değil http://www.tuning53.com/otomobil-kaza-videolari/1001-beygirlik-bugatti-veyron-boyle-spin-atip-carpiyor.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asarhaddon -- 8 Mayıs 2010; 18:49:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    Asahaddon çok uzattın ama konuşmayayım dedim ama olmuyor be arkadaş

    teorilere değil gerçeklere bakacaksın ...

    Bak nasıl omuş olay adamın dikkatini alçaktan uçan pelikan dağıtmış

    quote:

    The two-seater, with 16 cylinders and four turbo chargers, can reach speeds of more than 250 mph. New models sell for about $2 million.

    The man, who refused to give his name, was looking at real estate in Galveston.

    About 3 p.m. a low-flying pelican distracted him as he traveled north on Interstate 45 just south of the hurricane levee near Omega Bay.

    The man jerked the wheel, dropped his cell phone, and the car's front tire left the frontage road and entered a muddy patch, which foiled his attempt to maneuver away from the lagoon.

    The Veyron's powerful engine gurgled like an outboard motor for about 15 minutes before it died.



    link de burada arkadaşım

    http://jalopnik.com/5403061/16-million-bugatti-veyron-crashes-into-texas-lake




    demekki düz yolda giderken uçmuyormuş göle en basit araba dahi uçmaz güzel kardeşim bunlar bisiklet değil direksiyonu bıraksan da uzun süre düz çizgilerini korurlar


    Ben de konuşmayayım diyorum ama olmuyor peki bu ne arkadaşım bu abimizinde mi dikkatini pelikan dağıtıyor. Tekrar söylüyoruz gücünü orantılayacak dengeye sahip değil http://www.tuning53.com/otomobil-kaza-videolari/1001-beygirlik-bugatti-veyron-boyle-spin-atip-carpiyor.html


    arkadaşım araç sürücüsüne göre kişner bunu çocuk dahi bilir

    bak enzoyla dünyanın en aptalca kazasını yapan adama bak




    sence enzo bu virajı bu hızda alamayacak bir araç mı ?

    dediğim gibi savunduğun şeyin aslı yok böylece kanıtlanmış oldu

    veyron pist performansı açısından çok zayıf ama düz yolda kaza yapıyor gibi bir söylem komediden öteye gitmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tralles

    Anlamadım nesi boş?

    Sen çok biliyorsan dolduruver bi zahmet..

    Verdiğim linkler mi yalan?

    Güç/ağırlık oranları mı yalan?

    Fikrin varsa edeplice söyle, bilgin varsa paylaş,

    Madem ben boş şeyler yazmışım senin dolunu görelim,

    ukalalık etmeden yazamayı öğren önce...



    Tamamda bu kadar tepki gostermene anlam veremedim ? ben senin yazdiklarina degil ,arac hakkinda dedim .
    Ukalalik ettigim felanda yok ,kendi kendine capris yapiyorsun.
  • Bana dediğini sandım, yanlış anlamış olabilirim, öyleyse kusura bakma.

    Öte yandan neyin boş işler olduğunu hala anlamış değilim, rakamlar mı boş işler?

    quote:

    Orijinalden alıntı: ka40


    quote:

    Orijinalden alıntı: tralles

    Anlamadım nesi boş?

    Sen çok biliyorsan dolduruver bi zahmet..

    Verdiğim linkler mi yalan?

    Güç/ağırlık oranları mı yalan?

    Fikrin varsa edeplice söyle, bilgin varsa paylaş,

    Madem ben boş şeyler yazmışım senin dolunu görelim,

    ukalalık etmeden yazamayı öğren önce...



    Tamamda bu kadar tepki gostermene anlam veremedim ? ben senin yazdiklarina degil ,arac hakkinda dedim .
    Ukalalik ettigim felanda yok ,kendi kendine capris yapiyorsun.





  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.