Şimdi Ara

Ron Dennis'e göre Bugatti Veyron… McLaren’ın patronu Veyron için “çöp parçası” dedi. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
151
Cevap
0
Favori
11.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetergin35


    quote:

    Orijinalden alıntı: |_-0zZie-_|


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetergin35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon

    quote:

    Orijinalden alıntı: |_-0zZie-_|


    quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Haklı bir açıklama.
    Veyron'un pist zamanlarının McLaren F1'den daha iyi olacağını zannetmiyorum. 92 model olduğu halde halen son teknoloji otomobillerle kafa kafaya giden bir araç McLaren F1.
    E böyle bir otomobil üretmişseniz Veyron'u beğenmeme lüksünüz vardır

    veyronun bir pist aracı olduğunu kim söylüyor ki zaten herkes bağırıyor bu arabanın yol tutuşu iyi değil diyeben de ne kadar vw grubu sevmesemde veyronun motoruna ve gösterişine hayranım ona ucube diyenler bir kez yolda görsünler de sonra konuşsunlar


    Güzel kardeşim bana göre ucube var mı Brock lesnar'ın otomobil hali gibi resmen 4 turbo beslemeli 8 litre W16 motorlu bir araç ama Drag yarışı dışında bir albenisi yok! nerde lambo daki ferrarideki mclarendeki ruh alttaki videoya bakın veyron f1'i geçene kadar ne çekiyor ki rakibi kendisinden 14 yaş büyük 6.1 litre hacimli v12 motora sahip üstelik atmosferik şimdi bu mudur yani veyron Ayriyeten benim 2 milyon eurom olsa buna bağlayacak kadar zevksiz değilim

    link http://www.dailymotion.com/video/x9qmgx_bugatti-veyron-vs-mclaren-f1_auto?start=9

    VW fanatikleri yine ortaya çıkmış. Bildiğim kadarıyla Veyron tamamen hız için yapılmış bir araç. Yok diğer hızlı araçlardan daha konforluymuş daha rahat lüksmüş vb. muhabbetlerine girmeyin. Sonuçta sadece hızlı gitsin, performanslı olsun diye yapılmış bir araç. Şimdi bu araç kendisinden 400 hp daha düşük bir güce sahip( ki veyron sıfır km olmasına rağmen karşısındaki McLaren belki 10 senedir kullanılan bir araç ) bir araç karşısında bu kadar zorlanıyorsa Ron Dennis doğru söylemiş. Çöp.

    ben mi vw fanatiğiyim sağda solda deme gülerler aç üç beş tane vw le ilgili mesajımı oku onu da yapamıyorsan yukarda eşşek gibi yazmışım ben de vw grubunu sevmem diye onu oku.

    ayrıca kendin diyorsun veyron hız için yapılmış diye e neyi tartışıyorsun o zaman araba çatır çatır hız yapıyor harika ötesi bir şanzımanı var, 0-100 2.5 saniye, 150-280 6 saniye , 350 km de dahi gayet stabil bir mühendislik harikasına şurda klavye başında sağdan soldan yarım yamalak öğrendiklerinle ne hakla çöp diyebiliyorsun

    yahu ne kadar önyargılısınız böyle, düşünmeden yazıyorsunuz, ben sizin yazılarınızı sadece oradaki video linki için almıştım, sizinle işim yok, Bugattinin kı..ının yırtılmasını millet izlesin diye, yoksa araba bilginiz ne düzeyde beni zerre kadar ilgilendirmez, alıntıyı biraz geniş tutmuşum o kadar. Ayrıyeten kendisinden 400 hp düşük bir arabayı geçmek için nasıl zorlanıyor görmüyor musunuz, 10-15 yıldır kullanılan bir araba Mclaren aynı zamanda. eee bu arabayı zor geçiyorsa ki düz yol ne viraj var ne bir engel. Ron Dennis doğru söylüyor, bu araba bir çöp. Ben demiyorum. Şimdi VW fanatikleri diyeceklerdir ki ama bu araba lüks, konforlu zart zurt.McLaren den iyi diyeceklerdir ama değil.




    zorlandığı falan yok mclaren f1 0-300 22 sn veyronun 16 sn neyine zorlanacak

    başbaşa yürümlerinin nedeni olarak power/weight oranına bakman gerekir f1 1100kg, veyron 1900kg ilkinin oranı 549 diğerinin 522 ....

    beraber belki 250'ye kadar yürüdüler sonrasında veyron kaybolur gözden


    Alıntıları Göster
    http://www.worldcarfans.com/110042725879/heffner-ford-gt-allegedly-crushes-standing-mile-world-record




  • quote:

    Orijinalden alıntı: |_-0zZie-_|

    @ahmetergin35


    bugatti veyronun 0 dan 322 km ye çıkışı mclaren in 193 km den 322 km ye çıkışından hızlıdır ne zorlanmasından bahsediyorsun


    direk olay 16 silindir çift turbo 1000 hp.ve bu canavar bir otomobilin içinde.öylesine gelişmiş bir teknoloji lazımki böyle bir motoru bir aracın içerisine yerleştireceksin;ayrıca ağırlık dengesini ona göre dağıtacaksın ve 400 km gibi bir hıza çıkacaksın.bunun yapılması buradaki bazı arkadaşlara çocuk oyuncağı geliyor.bir motor ne kadar büyürse,gücü artarsa vs.ağırlığı o kadar artar ve buna bağlı olarak aracı ehlileştirmek o kadar zorlaşır.adamlar bu tabuyu yıkmış siz hala neler diyorsunuz.gülsemmi ağlasammı yav.hızlı olmak önemli değil burada.o hızla stabiliteyi korumak.hız denemesinde izledim.adam 350 ile gidiyor.neredeyse tek eliyle sürecek aracı o kadar rahat.bu araç sadece hız için üretildi diyorlar.eğer öyle olsaydı iç mekanında her türlü lüks olmazdı.muhteşem bir konsol,radyo,klima vs vs.bazı arkadaşlar çok çocukça düşünüyor.fanatik değilim sadece gözlerimde at gözlüğü yok ve mantığımı kullanıyorum.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: KURSAD.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon


    quote:

    Orijinalden alıntı: KURSAD.

    Bir insanın 4 günde çektiği havayı 1 saniyede çekiyor
    son hızda 12 dakkada bir depo benzin içiyor
    407 Km /S
    15 dakka boyunca son hızda gidersen lastikler erirmiş
    saniyede 1 futbol sahasını geçiyor
    4 turbo 10 tane hava filtresi kullanıyor
    biri bu canavarı test ederken test aşamasındaki verdiği bilgilerdir.




    İşte bunlar aracı birazda başarısız kılan 4 turbo 12 dakikada bir depo benzin düşünün tam performansta 100 km'de 100 lt benzin sakin kullanımda 25 litre benzin bu kadar büyük güç unsurlarına sahip ama verimli kullanamıyor ilk versiyon 2003'te yoldan çıkmış ve uçmuştu. Daha sonra gücü vs'yi düşürüp 2006da tekrar piyasaya sundular. Kısacası demek istediğim bu araç kesinlikle mühendislik harikası değil inanılmaz bir güç 1900 kg'lik bir ağırlık daha az güç ama daha az ağırlık ve daha kusursuz bir aerodinami ile bu araç çok daha başarılı olabilirdi. Bir de üzerine başarısız bir dizayn işte veyron bu. Hatta bir zaman aracın 2.5 milyon euro'ya malloduğunu ve maliyetinin satış fiyatını geçtiğini firmanın sırf prestij için bu aracı çıkardığına dair bir yazı okumuştum. güncel kaynaklar 1.5 milyon euro'dan bahsediyor. Ancak Bu bile inanılmaz bir maliyet değil mi buna vereceğiniz parayla süperspor kolleksiyonu yapılır


    Sen ne yaptın ya bu araba senin benim için üretilmemiş sen son hıza çıkarsan tabiki yakıcak valla marka fanatikliği diyeceğimde veyronla yarışıcak daha araba üretilmedi... dünyanın en hızlı arabası ..



    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    Açıklama biraz jose mourinhonunkilere benzemiş....
    Bence haksız değil... Ne yapayım düz yol performansını viraj dönemedikten sonra...


    araştır izle diyorum sana viraj dönemiyormuşmuş tövbe tövbe 150 ile çok ama çok rahat viraj alıyor 200'e kadar yolu var .. Almanyadaki kapalı pistte testini izle.

    Tarzın hoş değil öncelikle sakin ol...

    20,832 m (68,346 ft) 6:48 Radical SR8 LM Michael Vergers 19 August 2009 Radical Sportscars[1][2][3]
    20,832 m (68,346 ft) 6:55 Radical SR8 Michael Vergers 28 September 2005 Radical Sportscars[4] Timed by Sport Auto [5][6][7]
    20,600 m (67,600 ft) 7:11.5 Gumpert Apollo Speed Florian Gruber 13 August 2009 Sport auto (Germany) (Article)
    20,600 m (67,600 ft) 7:14.89 Donkervoort D8 270 RS Michael Düchting 6 November 2006 Sport auto (Germany) (Short Article)
    20,600 m (67,600 ft) 7:18.1 Donkervoort D8 RS Michael Düchting 24 October 2004 Sport auto (Germany) (Article)
    20,832 m (68,346 ft) 7:22.1 Dodge Viper ACR (2009) Tom Coronel 18 August 2008 Chrysler conducted test,[8] Motor Trend confirmed, Hardcore Package option, |title=Dodge Viper ACR Sets Nurburgring Lap Record video confirmed, driver: Tom Coronel (NED).
    20,832 m (68,346 ft) 7:24.3 Maserati MC12 Marc Basseng August 2008 Evo Magazine conducted test
    20,832 m (68,346 ft) 7:24.7 Pagani Zonda F Clubsport Marc Basseng August 2008 Evo Magazine conducted test
    20,832 m (68,346 ft) 7:25.3 Ferrari Enzo Marc Basseng August 2008 Evo Magazine conducted test
    20,832 m (68,346 ft) 7:26.4 Chevrolet Corvette C6 ZR1 (2009) Jim Mero 27 June 2008 General Motors conducted test,[9] base specification car with stock tires and non-stock safety equipment, video confirmed. Driver: Jim Mero (GM Engineer| 20,832 m (68,346 ft)
    20,832 m (68,346 ft) 7:26.70 Nissan GT-R (2009) Toshio Suzuki 23 April 2009 Nissan Motors conducted test. video confirmed. Best Motoring (08/2009).[10]
    20,832 m (68,346 ft) 7:27.82 Pagani Zonda F Clubsport Marc Basseng September 2007 Pagani conducted test,[11][12] semi-wet conditions[citation needed]
    20,600 m (67,600 ft) 7:28.71 Porsche Carrera GT Walter Röhrl 2 July 2004
    (07/04) [12]
    20,832 m (68,346 ft) 7:29.03 Nissan GT-R (2009) Toshio Suzuki 17 April 2008 Nissan Motors conducted test,[13][14][15]. The test used a stock GT-R with stock tires. Video confirmed.
    20,832 m (68,346 ft) 7:32.02 Porsche 911 GT2 (2008) Walter Röhrl 2007 Porsche conducted test,[16] R compound tires used.[citation needed]
    20,832 m (68,346 ft) 7:33.6 Koenigsegg CCX Marc Basseng August 2008 Evo Magazine conducted test
    20,600 m (67,600 ft) 7:34 Koenigsegg CCR Horst von Saurma 17 October 2005 Sport Auto (03/2006)[17]
    7:34 Porsche 911 GT2 September 2008 Porsche conducted test,[18] stock vehicle with stock tires
    20,600 m (67,600 ft) 7:35 Ruf Rt 12 Sport Auto (02/2008)[19]
    7:38 Porsche 911 Turbo September 2008 Porsche conducted test,[18] stock vehicle with stock tires
    7:38 Chevrolet Corvette C6 ZR1 Horst von Saurma October 2009 Sport Auto "super test"[20]
    7:38 Nissan GT-R Horst von Saurma Sport Auto (07/2009),[21] Dunlop tires
    7:39 Porsche 911 Turbo (2010) Porsche Conducted Test [22] Stock vehicle with stock tires
    7:39 Ferrari 430 Scuderia Horst von Saurma Sport Auto (07/2008)[23]
    20,600 m (67,600 ft) 7:40 Lamborghini Murcielago LP640 Giorgio Sanna Lamborghini Autobild (01/2007)
    20,600 m (67,600 ft) 7:40 Bugatti Veyron 16.4 'Wheels' magazine (12/2005)[citation needed]


    Herhalde kullandığımız araçlardan iyi viraj dönecek ... Ama yol tutuşunun bir çok super spor araçtan kötü olduğunu 9503850503 kere duyduk.... Tur zamanlarında da belli...

    Alıntıları Göster
    kim ne derse desin bu aracın hızını aldıktan sonra uçuşa geçmesine bayılıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selamcom

    http://www.worldcarfans.com/110042725879/heffner-ford-gt-allegedly-crushes-standing-mile-world-record


    İŞte üstad benim ruh dediğim şey bu, araca bak 10 tane Veyron'a değişmem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaggeredByRuhtan

    ne kdr boş yorumlarr yazık.... hala çekemeyenler var.... 8.0 W16 varmı bole motor yapan.... yok

    ister 16.0 w24 8 turbolu olsun , bugatti vw grubun'a ayit oldugu surece begenmezler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NayirNolamaz -- 9 Mayıs 2010; 16:46:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon

    quote:

    Orijinalden alıntı: selamcom

    http://www.worldcarfans.com/110042725879/heffner-ford-gt-allegedly-crushes-standing-mile-world-record


    İŞte üstad benim ruh dediğim şey bu, araca bak 10 tane Veyron'a değişmem

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar sözü ettiğiniz McLaren F1 adlı otomobil 1992 yılında yani bundan 18 sene önce geliştirilmiş ve neredeyse bütün otoriteler tarafından son çeyrek yüzyılın sürüş dinamiği en başarılı aracı olarak kabul görmüştür, herşey son hız değildir böyle bir efsaneyi veyronla kıyaslamak da hakaretten öte birşey olamaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edilhan -- 9 Mayıs 2010; 17:48:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon

    Gerçi bu haber daha önce forumda verildi ama anıları tazeleyetim dedim

    ünyanın en zengin ve ünlü araba kolleysiyoncusu Andy Evi, fiyatı yaklaşık 2 trilyon lira olan Bugatti Veyron marka arabayı satın almadan önce test sürüşü yapmak istedi.


    Test sürüşü sırasında bu yol canavarıyla hız yapan evi, Teksas'da gaza yüklenince araba kontrolünden çıktı. Yoldan çıkan Bugatti Veyron, büyük bir hızla göle daldı. Son anda pencereyi açıp boğulmaktan kurtulan Andy Evi, yoldan geçenler tarafından kurtarıldı.


    Araba firmasına telefon eden milyoner kolleksiyoncu için hemen bir ekip gönderilirken kazayı yara almadan atlatan adamın şaşkınlığı kameralara böyle yansıdı

    Kaynakhttp://www.habervitrini.com/2_trilyonluk_arabayla_boyle_daldi-432381.html

    Düşünün bir kere nasip olmuş veyron almışsınız, sahil boyunda geziyorsunuz. Hem kızlara hava atayım hem de Türksünüz ya! arabaya az yaktırayım diye . yavaş yavaş gidiyorsunuz. kolay değil sakin kullanımda 25 limitlerde 100 lt yakıyor

    Neyse hikaye bu ya bir anda bir Ferrari size makas atarak yanınızdan geçti. Tabi ki çok sinirlendiniz Sen kim oluyorsunda kardeşim dünyanın en pahalı ve hızlı aracına kafa tutuyorsun. Bastınız gaza bir makas iki makas üç -dört derken güüüüüüm işte bu sefer balyoz! gözünüzü açtınız Tırın camına yapışık haldesiniz.

    Tabi ki latife ama dünyada tokyo drifti tekrar çevirecek kadar uzmanlığa sahip çok fazla kişi yok. Yukarıdaki yazılanları okudunuz Bu tüm otomobiller için geçerli ama özellikle bir spor otomobil insana maksimum güven vermeli öyle değil mi?



    haber külliyen yalan. arabayı kullanan aptal herif göz göre göre, hızı gayet yavaşken suya giriyor. üstelik en fazlsa diz hizasına kadar gelen suda nasıl son anda boğulmaktan kurtulmuş gerçekten merak ediyorum. haber o kadar kolpa ki videosu varken fotoğrafını koymuşlar.

    bu adamlar bu memlekette habercilikten para yiyiyor, forumdakilerde araştırmadan, etmden bu habere dayanarak veyron hakkında atıp tutuyorlar ya ben burada ne yazsam boş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon

    Gerçi bu haber daha önce forumda verildi ama anıları tazeleyetim dedim

    ünyanın en zengin ve ünlü araba kolleysiyoncusu Andy Evi, fiyatı yaklaşık 2 trilyon lira olan Bugatti Veyron marka arabayı satın almadan önce test sürüşü yapmak istedi.


    Test sürüşü sırasında bu yol canavarıyla hız yapan evi, Teksas'da gaza yüklenince araba kontrolünden çıktı. Yoldan çıkan Bugatti Veyron, büyük bir hızla göle daldı. Son anda pencereyi açıp boğulmaktan kurtulan Andy Evi, yoldan geçenler tarafından kurtarıldı.


    Araba firmasına telefon eden milyoner kolleksiyoncu için hemen bir ekip gönderilirken kazayı yara almadan atlatan adamın şaşkınlığı kameralara böyle yansıdı

    Kaynakhttp://www.habervitrini.com/2_trilyonluk_arabayla_boyle_daldi-432381.html

    Düşünün bir kere nasip olmuş veyron almışsınız, sahil boyunda geziyorsunuz. Hem kızlara hava atayım hem de Türksünüz ya! arabaya az yaktırayım diye . yavaş yavaş gidiyorsunuz. kolay değil sakin kullanımda 25 limitlerde 100 lt yakıyor

    Neyse hikaye bu ya bir anda bir Ferrari size makas atarak yanınızdan geçti. Tabi ki çok sinirlendiniz Sen kim oluyorsunda kardeşim dünyanın en pahalı ve hızlı aracına kafa tutuyorsun. Bastınız gaza bir makas iki makas üç -dört derken güüüüüüm işte bu sefer balyoz! gözünüzü açtınız Tırın camına yapışık haldesiniz.

    Tabi ki latife ama dünyada tokyo drifti tekrar çevirecek kadar uzmanlığa sahip çok fazla kişi yok. Yukarıdaki yazılanları okudunuz Bu tüm otomobiller için geçerli ama özellikle bir spor otomobil insana maksimum güven vermeli öyle değil mi?



    haber külliyen yalan. arabayı kullanan aptal herif göz göre göre, hızı gayet yavaşken suya giriyor. üstelik en fazlsa diz hizasına kadar gelen suda nasıl son anda boğulmaktan kurtulmuş gerçekten merak ediyorum. haber o kadar kolpa ki videosu varken fotoğrafını koymuşlar.

    bu adamlar bu memlekette habercilikten para yiyiyor, forumdakilerde araştırmadan, etmden bu habere dayanarak veyron hakkında atıp tutuyorlar ya ben burada ne yazsam boş.

    Alıntıları Göster
     Ron Dennis'e göre Bugatti Veyron… McLaren’ın patronu Veyron için “çöp parçası” dedi.


    ya bakarmısınız suda bile batmıyor araba yahu..::D

    öyle böyle değil tipi gerçekten KAYIKMIŞ..bunuda deney ve gözlem metoduyla herkese kanıtlamış olduk..

    tescilli KAYIK veyron




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetergin35


    quote:

    Orijinalden alıntı: |_-0zZie-_|


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetergin35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon

    quote:

    Orijinalden alıntı: |_-0zZie-_|


    quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Haklı bir açıklama.
    Veyron'un pist zamanlarının McLaren F1'den daha iyi olacağını zannetmiyorum. 92 model olduğu halde halen son teknoloji otomobillerle kafa kafaya giden bir araç McLaren F1.
    E böyle bir otomobil üretmişseniz Veyron'u beğenmeme lüksünüz vardır

    veyronun bir pist aracı olduğunu kim söylüyor ki zaten herkes bağırıyor bu arabanın yol tutuşu iyi değil diyeben de ne kadar vw grubu sevmesemde veyronun motoruna ve gösterişine hayranım ona ucube diyenler bir kez yolda görsünler de sonra konuşsunlar


    Güzel kardeşim bana göre ucube var mı Brock lesnar'ın otomobil hali gibi resmen 4 turbo beslemeli 8 litre W16 motorlu bir araç ama Drag yarışı dışında bir albenisi yok! nerde lambo daki ferrarideki mclarendeki ruh alttaki videoya bakın veyron f1'i geçene kadar ne çekiyor ki rakibi kendisinden 14 yaş büyük 6.1 litre hacimli v12 motora sahip üstelik atmosferik şimdi bu mudur yani veyron Ayriyeten benim 2 milyon eurom olsa buna bağlayacak kadar zevksiz değilim

    link http://www.dailymotion.com/video/x9qmgx_bugatti-veyron-vs-mclaren-f1_auto?start=9

    VW fanatikleri yine ortaya çıkmış. Bildiğim kadarıyla Veyron tamamen hız için yapılmış bir araç. Yok diğer hızlı araçlardan daha konforluymuş daha rahat lüksmüş vb. muhabbetlerine girmeyin. Sonuçta sadece hızlı gitsin, performanslı olsun diye yapılmış bir araç. Şimdi bu araç kendisinden 400 hp daha düşük bir güce sahip( ki veyron sıfır km olmasına rağmen karşısındaki McLaren belki 10 senedir kullanılan bir araç ) bir araç karşısında bu kadar zorlanıyorsa Ron Dennis doğru söylemiş. Çöp.

    ben mi vw fanatiğiyim sağda solda deme gülerler aç üç beş tane vw le ilgili mesajımı oku onu da yapamıyorsan yukarda eşşek gibi yazmışım ben de vw grubunu sevmem diye onu oku.

    ayrıca kendin diyorsun veyron hız için yapılmış diye e neyi tartışıyorsun o zaman araba çatır çatır hız yapıyor harika ötesi bir şanzımanı var, 0-100 2.5 saniye, 150-280 6 saniye , 350 km de dahi gayet stabil bir mühendislik harikasına şurda klavye başında sağdan soldan yarım yamalak öğrendiklerinle ne hakla çöp diyebiliyorsun

    yahu ne kadar önyargılısınız böyle, düşünmeden yazıyorsunuz, ben sizin yazılarınızı sadece oradaki video linki için almıştım, sizinle işim yok, Bugattinin kı..ının yırtılmasını millet izlesin diye, yoksa araba bilginiz ne düzeyde beni zerre kadar ilgilendirmez, alıntıyı biraz geniş tutmuşum o kadar. Ayrıyeten kendisinden 400 hp düşük bir arabayı geçmek için nasıl zorlanıyor görmüyor musunuz, 10-15 yıldır kullanılan bir araba Mclaren aynı zamanda. eee bu arabayı zor geçiyorsa ki düz yol ne viraj var ne bir engel. Ron Dennis doğru söylüyor, bu araba bir çöp. Ben demiyorum. Şimdi VW fanatikleri diyeceklerdir ki ama bu araba lüks, konforlu zart zurt.McLaren den iyi diyeceklerdir ama değil.




    zorlandığı falan yok mclaren f1 0-300 22 sn veyronun 16 sn neyine zorlanacak

    başbaşa yürümlerinin nedeni olarak power/weight oranına bakman gerekir f1 1100kg, veyron 1900kg ilkinin oranı 549 diğerinin 522 ....

    beraber belki 250'ye kadar yürüdüler sonrasında veyron kaybolur gözden



    http://www.dailymotion.com/video/x9qmgx_bugatti-veyron-vs-mclaren-f1_auto?start=9
    Bu videoyu izlediniz mi acaba ? Nasıl bir gözle izliyorsunuz bilmiyorum ama 400 hp fazlası olan ve çok iyi bir vites şanzımana sahip bir arabanın sadece ağır olmasından ötürü, uzunca bir süre geride kalmasını ben anlamam. Sizin mantığınız, örnek olarak ben megane kullanıyorum hyundai accent beni geçiyor neden? Hafif. Peki megane nin üstün yönü ne, yola iyi oturuyor. Ama burda durum farklı, Veyron un yol tutuşta McLaren e üstünlüğü de yok.
    Dennis daha sonra bir önceki süper otomobili McLaren F1’in Bugatti ile kıyaslandığı otomobil programı Top Gear’a atıfta bulundu. V12 motorlu F1’in 16 silindirli Veyron’u birçok kez ezip geçtiğini, bu yüzden McLaren F1’in geride kalmasını bekleyen program ekibinin hüsrana uğradığını iddia etti. Bu açıklamaya da bakarsak, acaba Bugatti McLaren i kaçıncı denemede geçti ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetergin35


    http://www.dailymotion.com/video/x9qmgx_bugatti-veyron-vs-mclaren-f1_auto?start=9
    Bu videoyu izlediniz mi acaba ? Nasıl bir gözle izliyorsunuz bilmiyorum ama 400 hp fazlası olan ve çok iyi bir vites şanzımana sahip bir arabanın sadece ağır olmasından ötürü, uzunca bir süre geride kalmasını ben anlamam. Sizin mantığınız, örnek olarak ben megane kullanıyorum hyundai accent beni geçiyor neden? Hafif. Peki megane nin üstün yönü ne, yola iyi oturuyor. Ama burda durum farklı, Veyron un yol tutuşta McLaren e üstünlüğü de yok.
    Dennis daha sonra bir önceki süper otomobili McLaren F1’in Bugatti ile kıyaslandığı otomobil programı Top Gear’a atıfta bulundu. V12 motorlu F1’in 16 silindirli Veyron’u birçok kez ezip geçtiğini, bu yüzden McLaren F1’in geride kalmasını bekleyen program ekibinin hüsrana uğradığını iddia etti. Bu açıklamaya da bakarsak, acaba Bugatti McLaren i kaçıncı denemede geçti ?


    bak kardeşim ben seninle uzun tartışmaya girmeyeceğim güç/kg oranı vardır tekerlekli cihazlarda

    bu oran bir arabanın performansını önemli ölçüde belirler

    senin ve accent'in motorlarını bilmiyorum bu nedenle yorum yapamayacağım belirtirsen daha iyi olur

    top gear'ın spectacular testini bir yana bırakıp gerçeğine bakalım istersen veyron ezip geçiyor



    1/4 mile 9.95 veyron f1 11.45 ....bu testle olay biter

    düzlükte hiçbir şansı olamaz f1'in

    sadece bu test değil bir sürü testte 0-200 yakın bile olsa 0-300 ve sonrasında veyronun ezici üstünlüğü var

    ha birde yol tutuşu daha üstün deyip durmana gerek yok azıcık yazdıklarımı oku ben veyron daha iyi yol tutar diye iddia da bulundum mu hiç

    birde süperlüks olup ağzına kadar tüm donanımları içeren ve 350 km/s hızlarda dünya üzerinde stabil gidebilen başka araç yok



    EDİT: verdiğin video linkinde de yüksek hızlarda veyron gittikçe açıyor arayı daha da yol olsa zaten tümden bitirecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi over and under -- 9 Mayıs 2010; 20:13:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetergin35


    http://www.dailymotion.com/video/x9qmgx_bugatti-veyron-vs-mclaren-f1_auto?start=9
    Bu videoyu izlediniz mi acaba ? Nasıl bir gözle izliyorsunuz bilmiyorum ama 400 hp fazlası olan ve çok iyi bir vites şanzımana sahip bir arabanın sadece ağır olmasından ötürü, uzunca bir süre geride kalmasını ben anlamam. Sizin mantığınız, örnek olarak ben megane kullanıyorum hyundai accent beni geçiyor neden? Hafif. Peki megane nin üstün yönü ne, yola iyi oturuyor. Ama burda durum farklı, Veyron un yol tutuşta McLaren e üstünlüğü de yok.
    Dennis daha sonra bir önceki süper otomobili McLaren F1’in Bugatti ile kıyaslandığı otomobil programı Top Gear’a atıfta bulundu. V12 motorlu F1’in 16 silindirli Veyron’u birçok kez ezip geçtiğini, bu yüzden McLaren F1’in geride kalmasını bekleyen program ekibinin hüsrana uğradığını iddia etti. Bu açıklamaya da bakarsak, acaba Bugatti McLaren i kaçıncı denemede geçti ?


    bak kardeşim ben seninle uzun tartışmaya girmeyeceğim güç/kg oranı vardır tekerlekli cihazlarda

    bu oran bir arabanın performansını önemli ölçüde belirler

    senin ve accent'in motorlarını bilmiyorum bu nedenle yorum yapamayacağım belirtirsen daha iyi olur

    top gear'ın spectacular testini bir yana bırakıp gerçeğine bakalım istersen veyron ezip geçiyor



    1/4 mile 9.95 veyron f1 11.45 ....bu testle olay biter

    düzlükte hiçbir şansı olamaz f1'in

    sadece bu test değil bir sürü testte 0-200 yakın bile olsa 0-300 ve sonrasında veyronun ezici üstünlüğü var

    ha birde yol tutuşu daha üstün deyip durmana gerek yok azıcık yazdıklarımı oku ben veyron daha iyi yol tutar diye iddia da bulundum mu hiç

    birde süperlüks olup ağzına kadar tüm donanımları içeren ve 350 km/s hızlarda dünya üzerinde stabil gidebilen başka araç yok



    EDİT: verdiğin video linkinde de yüksek hızlarda veyron gittikçe açıyor arayı daha da yol olsa zaten tümden bitirecek

    Alıntıları Göster
    bilmeden konuşanlar için söyleyeyim top gear programı ''test yada karşılaştırmada bir ingiliz otomobili varsa kazanan o olur'' felsefesinde bir programdır. bunu sunucusuda kabul ediyor, yapımcısıda. dolayısıyla içinde ingiliz yapımı otomobil olan hiç bir top gear testine itibar edilmez. çünki torpil geçildiği bilinir.

    top gear'ın mclaren f1 bugatti veyron karşılaştırmasına itibar etmeyin. muhtemelen f1 ezilmesin diye veyron'u tam gaz kaldırmamışlardır.

    bu arada ''veyron tam gaz yapınca savruluyor, kıçı başı dağıtıyor'' diyen arkadaşlara bir link veriyorum iyi izleyin.

    veyron ile slide yapmaya çalışan tiff needell'ın çaresizliğine iyi bakın. tam gaz yapmasına rağmen lastikler patinaj yaptığı için araç gaz pedalına tamamen sağır kalıyor. adam defalarca gaz pedalını pompalayıp aracı kaydırmaya çalışıyor ama nafile.

    http://www.youtube.com/watch?v=aZ_tuwoASs0&feature=related

    tiff needell kimdir diyen için ise ayrı bir video koyayım.

    http://video.google.com/videoplay?docid=-7681304715938244654&ei=c083SbWaMp722wLdteGiCQ&q=tiff+needell&hl=tr#

    bu videoları izlediyseniz bir sorun kendinize veyron'un neden hiç drift videosu yok diye.

    veyron ağırdır ve bir süper spor gibi iyi viraj alamaz belki ama düzlükte üstünden atlayamayacağı rakibi yoktur. ayrıca top gear pist sıralamasında pistte geçtiği otomobillerede iyi bakın, düşündüğünüz kadar kötü değildir bu aracın viraj performansı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide


    ciddiyim, çirkin ördek yavrusu işte.
    ikisi arasında ne fark var allah aşkına

     Ron Dennis'e göre Bugatti Veyron… McLaren’ın patronu Veyron için “çöp parçası” dedi.

     Ron Dennis'e göre Bugatti Veyron… McLaren’ın patronu Veyron için “çöp parçası” dedi.



    Bende bu arabayı hep birisine benzetiyordum da kim olduğunu çıkaramıyordum,tam benim aklımdan geçende buydu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi millercoholic -- 9 Mayıs 2010; 22:43:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    bilmeden konuşanlar için söyleyeyim top gear programı ''test yada karşılaştırmada bir ingiliz otomobili varsa kazanan o olur'' felsefesinde bir programdır. bunu sunucusuda kabul ediyor, yapımcısıda. dolayısıyla içinde ingiliz yapımı otomobil olan hiç bir top gear testine itibar edilmez. çünki torpil geçildiği bilinir.

    top gear'ın mclaren f1 bugatti veyron karşılaştırmasına itibar etmeyin. muhtemelen f1 ezilmesin diye veyron'u tam gaz kaldırmamışlardır.

    bu arada ''veyron tam gaz yapınca savruluyor, kıçı başı dağıtıyor'' diyen arkadaşlara bir link veriyorum iyi izleyin.

    veyron ile slide yapmaya çalışan tiff needell'ın çaresizliğine iyi bakın. tam gaz yapmasına rağmen lastikler patinaj yaptığı için araç gaz pedalına tamamen sağır kalıyor. adam defalarca gaz pedalını pompalayıp aracı kaydırmaya çalışıyor ama nafile.

    http://www.youtube.com/watch?v=aZ_tuwoASs0&feature=related

    tiff needell kimdir diyen için ise ayrı bir video koyayım.

    http://video.google.com/videoplay?docid=-7681304715938244654&ei=c083SbWaMp722wLdteGiCQ&q=tiff+needell&hl=tr#

    bu videoları izlediyseniz bir sorun kendinize veyron'un neden hiç drift videosu yok diye.

    veyron ağırdır ve bir süper spor gibi iyi viraj alamaz belki ama düzlükte üstünden atlayamayacağı rakibi yoktur. ayrıca top gear pist sıralamasında pistte geçtiği otomobillerede iyi bakın, düşündüğünüz kadar kötü değildir bu aracın viraj performansı.



    Aynen üstad,bu testin yanlı olduğunu bende okumuştum,zaten aracn pist performansına laf atanlar aracın ağırlık faktörünü ısrarla gözardı ediyolar,Veyron hem konfor ve lüks öğeleri barındıran hemde aerodinamiyi hedef almış bi araç,amaç farklı yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: millercoholic

    quote:

    Orijinalden alıntı: suicide


    ciddiyim, çirkin ördek yavrusu işte.
    ikisi arasında ne fark var allah aşkına

     Ron Dennis'e göre Bugatti Veyron… McLaren’ın patronu Veyron için “çöp parçası” dedi.

     Ron Dennis'e göre Bugatti Veyron… McLaren’ın patronu Veyron için “çöp parçası” dedi.



    Bende bu arabayı hep birisine benzetiyordum da kim olduğunu çıkaramıyordum,tam benim aklımdan geçende buydu...

    Alıntıları Göster
    Yorumlara bak çay demle.Arkadaş bu forumdan korkulur ya.Daha rüyanızda görmediğiniz araç hakkında bile nasılda yorumlar yapıyorsunuz
    Hadi tipine istediğiniz yorumu yapında hangi bilginizle aracın özelliklerine yorum yapıyorsunuz onu merak ediyorum?
    Sanki sanayide çıraklık yapan 3-5 eleman toplanıp bi araç yapmış sizlerde onu tartışıyorsunuz.200 hp araba 200 basar, 300 hp araba 250 basar .... mantığıyla olmaz bu işler.4 turbosu varmışta bilmem neymişte.Saatte 407 km hıza dayanabilecek aerodinamiği yapmış adamlar.Kusura bakmayında siz hangi bilginizle heriflerin mühendisliğini sorguluyorsunuz?Eleştri yapmanında bir sınırı var!!!





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Yorumlara bak çay demle.Arkadaş bu forumdan korkulur ya.Daha rüyanızda görmediğiniz araç hakkında bile nasılda yorumlar yapıyorsunuz
    Hadi tipine istediğiniz yorumu yapında hangi bilginizle aracın özelliklerine yorum yapıyorsunuz onu merak ediyorum?
    Sanki sanayide çıraklık yapan 3-5 eleman toplanıp bi araç yapmış sizlerde onu tartışıyorsunuz.200 hp araba 200 basar, 300 hp araba 250 basar .... mantığıyla olmaz bu işler.4 turbosu varmışta bilmem neymişte.Saatte 407 km hıza dayanabilecek aerodinamiği yapmış adamlar.Kusura bakmayında siz hangi bilginizle heriflerin mühendisliğini sorguluyorsunuz?Eleştri yapmanında bir sınırı var!!!




    sorma hacı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ka40

    quote:

    Orijinalden alıntı: DaggeredByRuhtan

    ne kdr boş yorumlarr yazık.... hala çekemeyenler var.... 8.0 W16 varmı bole motor yapan.... yok

    ister 16.0 w24 8 turbolu olsun , bugatti vw grubun'a ayit oldugu surece begenmezler

    silindiri, hacmi, turboyu artırmanın zor olan nesi var okadar zamazingoya rağmen çıkarttığı güç sadece 1000 hp, fındık kadar motorlar 150-200 hp lerde gezerken bunu özel kılan ne olacak ki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    quote:

    Orijinalden alıntı: ka40

    quote:

    Orijinalden alıntı: DaggeredByRuhtan

    ne kdr boş yorumlarr yazık.... hala çekemeyenler var.... 8.0 W16 varmı bole motor yapan.... yok

    ister 16.0 w24 8 turbolu olsun , bugatti vw grubun'a ayit oldugu surece begenmezler

    silindiri, hacmi, turboyu artırmanın zor olan nesi var okadar zamazingoya rağmen çıkarttığı güç sadece 1000 hp, fındık kadar motorlar 150-200 hp lerde gezerken bunu özel kılan ne olacak ki.

    Alıntıları Göster
    Benimle aynı dili konuşan birinin olması ne kadar sevindirici, helal olsun Ron dayı;
    "ÇÖP"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide


    quote:

    Orijinalden alıntı: ka40

    quote:

    Orijinalden alıntı: DaggeredByRuhtan

    ne kdr boş yorumlarr yazık.... hala çekemeyenler var.... 8.0 W16 varmı bole motor yapan.... yok

    ister 16.0 w24 8 turbolu olsun , bugatti vw grubun'a ayit oldugu surece begenmezler

    silindiri, hacmi, turboyu artırmanın zor olan nesi var okadar zamazingoya rağmen çıkarttığı güç sadece 1000 hp, fındık kadar motorlar 150-200 hp lerde gezerken bunu özel kılan ne olacak ki.

    fındık kadar motoru bende soğuturum ama 16 silindirlik 8 litre ve 4 turbolu bir motoru soğutmak büyük sıkıntı, 3 ana motor soğutucusu 3 ara soğutucu 1 tane şanzuman soğutucu 1 tane hidrolik yağı soğutucu 2 tane de motor yağı kutusu soğutucu olmak üzere toplam 10 radyatör var ve buna rağmen soğutulamayan bir motor var ortada, yoksa hp elde etmekten kolay ne var ama düzgün ve kullanılabilir şekilde elde etmek o kaar kolay değil. Yoksa ortalama bir profesyonel bile küçük hacimlerden sağlam güç ve tork elde eder ama şanzuman patlar motor erken biter yada araba kaldırmaz yolda düz götüremezsin vs vs... bunlar sıkıntı işte malesef silindiri büyült turbo koy demek kadar kolay değil

    bir de sadece kelimesinden sonra 1000 hp dediğinizin ve o aracın teknik verilerinin farkında mısınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: |_-0zZie-_|

    quote:

    Orijinalden alıntı: suicide


    quote:

    Orijinalden alıntı: ka40

    quote:

    Orijinalden alıntı: DaggeredByRuhtan

    ne kdr boş yorumlarr yazık.... hala çekemeyenler var.... 8.0 W16 varmı bole motor yapan.... yok

    ister 16.0 w24 8 turbolu olsun , bugatti vw grubun'a ayit oldugu surece begenmezler

    silindiri, hacmi, turboyu artırmanın zor olan nesi var okadar zamazingoya rağmen çıkarttığı güç sadece 1000 hp, fındık kadar motorlar 150-200 hp lerde gezerken bunu özel kılan ne olacak ki.

    fındık kadar motoru bende soğuturum ama 16 silindirlik 8 litre ve 4 turbolu bir motoru soğutmak büyük sıkıntı, 3 ana motor soğutucusu 3 ara soğutucu 1 tane şanzuman soğutucu 1 tane hidrolik yağı soğutucu 2 tane de motor yağı kutusu soğutucu olmak üzere toplam 10 radyatör var ve buna rağmen soğutulamayan bir motor var ortada, yoksa hp elde etmekten kolay ne var ama düzgün ve kullanılabilir şekilde elde etmek o kaar kolay değil. Yoksa ortalama bir profesyonel bile küçük hacimlerden sağlam güç ve tork elde eder ama şanzuman patlar motor erken biter yada araba kaldırmaz yolda düz götüremezsin vs vs... bunlar sıkıntı işte malesef silindiri büyült turbo koy demek kadar kolay değil

    bir de sadece kelimesinden sonra 1000 hp dediğinizin ve o aracın teknik verilerinin farkında mısınız

    Alıntıları Göster
    hocam gözünü seveyim insaf et, 8 litre ve 16 silindirden bahsediyoruz 1000 hp için tabii ki sadece diyeceğim. litre başına verim 125 hp çıkıyor hemde senin bahsettiğin okadar uğraşmaya rağmen. neden bu kadar abartıyorsunuz bu aracı anlayamıyorum ki, dün bir corvette ilanı vardı yanlış hatırlamıyorsam 340000€ ya bundan 500hp daha fazlasını vaad ediyordu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    hocam gözünü seveyim insaf et, 8 litre ve 16 silindirden bahsediyoruz 1000 hp için tabii ki sadece diyeceğim. litre başına verim 125 hp çıkıyor hemde senin bahsettiğin okadar uğraşmaya rağmen. neden bu kadar abartıyorsunuz bu aracı anlayamıyorum ki, dün bir corvette ilanı vardı yanlış hatırlamıyorsam 340000€ ya bundan 500hp daha fazlasını vaad ediyordu...

    O araç Viper ve tamamen Amerikan balonu,düz versiyonu bile yolda tutunamazken o aracın sırf hp. gücüne aldanıp nasıl Veyron'la bir tutuyorsunuz anlamak güç,kontrolsüz güç güç değildir unutmayalım.Seri üretim bir araçta litre başına 125hp'nin neresi kötü onu da anlayamadım,bu bir drag aracı değil ki...




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.