Şimdi Ara

Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (869. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
15 Misafir - 15 Masaüstü
5 sn
56.066
Cevap
1.321
Favori
2.233.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
217 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 867868869870871
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BravoUno

    Uyarınız için teşekkürler. Tavsiyeniz alınmıştır..

    Rica ederim, umarım faydam dokunur.


    Mesajı yazarken kafamda işle alakalı bir konu vardı, sizi İngilizce konusunda uyarırken ben de pek çok Türkçe hatası yapmışım   Düzelttim.

  • TDK



    direk, -ği


    1. isim Ağaçtan veya demirden yapılan uzun ve kalın destek:

          "Kayıkçı yelkeni açmak için ilkin direği yerine oturtmalıdır." - Salâh Birsel

    2. isim Sütun.

    3. isim, mecaz Değerli, saygın, önde gelen kimse:

          Evin direği babamdır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: cdrs

    Gearbestten asla alışveriş yapmayın Çünkü;

    25 mayıs 2020 tarihinde Gearbest mağazası olan Viomi Official Storeden Xiaomi VIOMI V2 Pro Robot Süpürge satın aldım. Ürün ve kargo bedeli için toplamda 2825,01 TL ödedim. Ürünü Almanya deposundan gönderdiler.

    12 haziran 2020 tarihinden PTT kargodan 800 TL gümrük bedeli de ödeyerek ürünü teslim aldım. Ürün kurulumunu yaptım. Evdeki ağa bağladım. Fakat ürün hiç süpürmedi. Sürekli “Cliff sensor error” ve “Wheells are suspende” hatalarını verdi.

    13 haziran tarihinde; Durumu Gearbest üzerinden Viomi Official Store mağazasına hata ekran görüntüleri ile bildirdim. Bana ancak 15 haziran tarihinde cevap verdiler. Ürünün üstünün örtülü ya da evdeki ağ sinyalinde problem olabileceğini söylediler. Facebook Viomi tech sayfasına Messenger üzerinden yazdım. Hata ekran görüntülerini ve ürün videosunu gönderdim. Aynı gün cevap verdiler. Ağı kontrol etmemi ve “equipment flushed” kalibrasyonu yapmamı sorun düzelmezse ürünü iade etmemi önerdi. Gearbest support üzerinden geri iade için bir bilet oluşturdum. support@gearbest.com adreslerine hata ekran görüntüleri ve ürün videosunu gönderdim.

    Gearbest Türkiye garanti sayfasında hatalı çıkan ürünü teslim aldıktan sonra 7 gün içerisinde bildirirseniz DOA garantisi kapsamında olduğu yazılı. Bu garanti ile ürünün yenisi ile değiştirilmesini isteyebilir ya da para iadesi alabilirsiniz. İade nakliye ücretlerinin de karşılanacağı yazıyor. Bunun için ilk önce onlardan onay almanız gerekiyor. Ancak durum hiç de öyle değil

    2 temmuz tarihinde bir çok yazışmadan sonra ancak geri iade için onay verdiler. Onay aldıktan sonra PTT kargo ile göndermek istedim. PTT kargo ürünün bataryası olduğu için kabul etmedi. Birkaç yerel firma yine aynı sebepten ürünü kabul etmedi. DHL kargo çok yüksek bir fiyat ve ürüne ait MSDS sertifikasını talep etti. Gearbest support ve Viomi Official Store mağazasına durumu anlattım geri iade kargosu için bir kod göndermelerini istedim. Kabul etmediler. Fiyatın çok yüksek olduğunu ve ödeyip ödemeyeceklerini gearbest supporta sordum. Mağaza ürünü kontrol ettikten sonra ödeyecek cevabını aldım. Yine birçok yazışmadan sonra ürüne ait MSDS sertifikasını gönderebildiler.

    PTT kargoya durumu anlatıp ürünü iade edeceğimi ve gümrük bedelini nasıl alabileceğimi sordum. Ürünü teslim aldığınızda ürün bilgilerinin yer aldığı bir tutanak tutulması gerekiyormuş. Biz nereden bilelim bu ürünün başka bir ürün olmadığını dediler. Böyle bir durum ile hiç karşılaşmadıkları için rutin olarak tutanak tutmadıklarını söylediler.

    11 ağustos tarihinde DHL kargo ile 1740 TL bedel ile ürünü postaladım. Kargo takip numarasını Gearbest support ve Viomi Official Store mağazasına bildirdim. Viomi Official Store ürünü aldıklarında bana bildireceklerini söyledi. DHL üzerinden kargo hareketlerini takip etmeye başladım.

    2 Eylül tarihinde ürün Almanya Viomi Tech firma yetkilisine teslim edildi. Ancak Viomi Official Store bana geri bildirimde bulunmadı. Hatta gönderdiğim mesajlara biz ürünü teslim almadık şeklinde cevap verdiler. 9 eylül tarihinde bana eski bir DHL kargo takip ekranını gönderip yanlış adrese mi gönderdiniz diye sordular. Müşteri ancak bu kadar aptal yerine konabilir. Ben DHL kargo ile iletişime geçip durumu anlattım. Navigasyon kayıtlarını sakladıklarını ve bunun için bir rapor yazabileceklerini söylediler. Ben de Gearbest support ve Viomi Official Store mağazasına bir rapor hazırlatacağımı bildirdim. Ne hikmetse 10 eylül tarihinde ürünü teslim aldıklarını hatta bunun için 55 euro ödediklerini bildirdiler. Kontrol için beklememi söylediler.

    16 eylül tarihinde yine bir çok yazışmadan sonra makinanın iade standartlarını karşılamadığını, makinayı tamir ettiklerini ve ekspres ile geri gönderebileceklerini söylediler. Ürünün DOA garantisi kapsamında olduğunu ve ürünü kabul etmediğimi söyledim. Standartlarının neler olduğunu sordum. O tarihten bu yana cevap vermediler. Gearbest support ise ürün doğrudan satıcı tarafından gönderildiği için sorunu doğrulayamadıklarını söylüyor. Yani üç maymunu oynuyor…

    Ürünü satın almadan önce böyle bir durum ile karşılaşıldığında nasıl bir süreç işlediği ile ilgili internette hiçbir kaynak bulamamıştım. Maalesef birebir deneyimlemek zorunda kaldım. 

    Çok sıkıntılı bir süreç yaşamışsınız umarım sonu olumlu sonuçlanır. Gelişme olursa yazın illa tecrübeli daha önce deneyimleyen birileri çıkar, ufak bir fikir destek fayda getirir belki.





  • BravoUno B kullanıcısına yanıt

    şaka bir yana gerçekten muazzam olmuş videolarınız Ben akıllı robot süpürge almadan önce bu videoları izlemiş olsaydım bir çok şey değişirdi aklımda...

  • Selamlar herkese, forumu uzun zamandır takip ediyorum ve artık ben de bir robot süpürge sahiplenmeye karar verdim.. Alerjiden muzdarip birisi olarak evdeki tüm halıları kaldırdım. Ev yaklaşık 120 metrekare civarında.. sormak istediğim şey, mop kullanmayı düşünmüyorum, parke ve fayans üzerinde süpürme bazında etkili bir temizlik sağlayabilir miyim? Haritalama ve cepten ben yokken çalıştırma önemli ve lazerli bir model öneriniz nedir? Şimdiden teşekkürler, herkese iyi günler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinandro S kullanıcısına yanıt

    Ben A101'i aradım, Xiaomi'nin kendi garantisi bir sorun durumunda direkt Xiaomi'yi arayacaksınız dediler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: alexsis83

    Elektrik kesintisi konusunda iki gözlemim oldu.

    1.Robot temizlik yaparken elektrikler gitti. Robot görevi bitirdikten sonra dock'u bulamadı. Bir oraya bir buraya gezdi.😆😆 Daha sonra üzerindeki butondan roboru durdurdum. Elektrikler gelince tekrar butona bastıgımda çalışan robot bekleme alanına problemsiz gitti.

    2.Gece dockta beklerken elektrikler gitti. Fakat robot yerini terketmedi , yeni görev için beklemeye devam etti. Elektrikler geldikten sonra sabah görev verdigimde gorevi tamamladı.


    Bu arada cihaz 360 s5

    Sevgili forumdasim sayfamızda 360 s5 olarak başka bildiğin kullanıcı varmı, merak ettim sadece🤔🤔


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • absolutcihan A kullanıcısına yanıt
    Moplu cihazlara çok da uzak durmayın. Eğer evde halı yoksa mop ile çok iyi bir temizlik yapabilirsiniz.
    Sadece süpürme isterseniz Roomba 981 veya i7 çok iyidir.
    Moplu robotlarda ise seçenekler daha çok. 360 S7 veya S9, Xiaomi MopPro veya herhangi bir Roborock olabilir.

    Saygılarımla

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mavishow kullanıcısına yanıt
    Mavishow hocam s5 olarak bildiğim yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mop pro cihazım 2 aydır sorunsuzken 2 haftadır harıtasını kaybedıyor. kapatıp sarj ıstasyonunun fısını cektım olmadı, tekrar harıtalama yapınca duzeldı ama yıne kaybettı 2*3 gun ıcınde . sebebı ne olabilir guncelleme falanda gelmedı bıldıgım kadarıyla @Hepsirobot

  • mavishow kullanıcısına yanıt

    Ben de varım :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Moplu cihazlara çok da uzak durmayın. Eğer evde halı yoksa mop ile çok iyi bir temizlik yapabilirsiniz.
    Sadece süpürme isterseniz Roomba 981 veya i7 çok iyidir.
    Moplu robotlarda ise seçenekler daha çok. 360 S7 veya S9, Xiaomi MopPro veya herhangi bir Roborock olabilir.

    Saygılarımla

    Çok teşekkürler cevabınız için, roborock s5 max sadece parke süpürmede iyi performans verir mi? (Mob kullanırsam diye bu modele baktım)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cdrs C kullanıcısına yanıt
    Bitane gearbest sorumlusu vardi forumda. Gelse de görse..Millete alin diye yardimci oluyor sanirim ucretli çalışan di

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Evin yeni üyesi geldi. Sağolsunlar yanına bir de kullanılmış maket bıçağı bırakmışlar.  Çin markalarını geçtim, Çin'de üretilen ürünlere karşı bile önyargılıyken bu cihazın kalite algısı önyargılarımı kırdı.







  • Merhaba,
    Viomi v3 ve s5max arasinda kalan yuzlerce vatandastan biriyim :)
    Mop ozelligi hazne genisligi ve y seklindr silme nedeni ile viominin daha iyi gibi durmakla birlikte merak ettigm asil konular şunlar,

    -malzeme kalitesi
    -yazılım problemleri

    Bu iki başlık altinda hangisini onerirsiniz?

    Ek olarak s5max ile v3 arasindaki moplama kalitesi bariz midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zerathull kullanıcısına yanıt
    Kardeşim hayırlı olsun. Güle güle kullan. Bende dört gözle bekliyorum t8aivi mi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Zerathull kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun. Sağlık ve mutluluk içinde kullanmanız dileğiyle.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dogusvar D kullanıcısına yanıt

    S5 max net


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi dilekleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar. Cihazda şu anlık Alexa kullanılamıyormuş, sanırım Çin versiyon olduğu için. Bir de kendimiz hesap açamıyoruz, adam bir hesap veriyor onu kullanıyoruz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zerathull -- 27 Ekim 2020; 19:37:44 >
  • dogusvar D kullanıcısına yanıt
    Roborock ile Viomi arasınfa kalınmamalı.
    Adı üzerinde ‘kaya gibii robot’!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 867868869870871
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.