Şimdi Ara

Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (868. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: TinyAngel , TinyAngel
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 7 Misafir - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
56.022
Cevap
1.321
Favori
2.230.130
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
217 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 866867868869870
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alexsis83 kullanıcısına yanıt

    yani bilinçli ve kontrollü yapay senaryolar tecrübe etmek, sonradan ah vah demekten iyidir bencede.


    Syagılar.

  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt

    Biz Türk insanına has durumlar  

  • judger90 kullanıcısına yanıt
    İlginiz için teşekkürler..

    Forumu bir satış platformu olarak görmediğimiz için, yalnızca yeri geldiğinde teknik konularda bilgi paylaşmaya veya bize yöneltilen sorulara cevap vermeye özen gösteriyoruz.

    Sitemizi takip ederek, Robogil ile ilgili hususları, gelişmeleri forumu kullanan sizler de isterseniz forumda veya sosyal medyada paylaşabilirsiniz.

    Müşterimiz iseniz tecrübelerinizi aktarabilirsiniz.



    www.robogil.com internet sitemizde videolar menüsü altında yüzlerce video mevcut.

    Aynı şekilde, alttaki linkten Youtube kanalımızdaki videolara da ulaşabilirsiniz.

    https://www.youtube.com/channel/UCl7ro-Stf5d_ov0S1fc_oUw



    Robogil Teknik Servisi'nde 6 bölüm olarak çektiğimiz "Robot Süpürge Seçerken Nelere Dikkat Etmeliyim" konulu videoları altta paylaşıyorum.

    Videolarda mümkün mertebe marka reklamı yapmadan (arada mecburen yapmış olabiliriz!) tarafsız bir gözle robot süpürge alacak müşterilerimize yardımcı olmaya çalıştık.

    Tabii ki kendi bakış açımızı yansıtan videolar oldu.

    Eksiğimiz ve hatamız muhakkak vardır.

    Eleştirilere her zaman açığız.

    İnşallah Ali hocayı razı ederiz de, biz dahil sektördeki birçok markayı ve ürünü inceleyerek tüketiciyi aydınlatacak daha iyi ve kaliteli videolar çekilir.

    İyi forumlar...



    Robot Süpürge Seçerken Nelere Dikkat Etmeliyim?

    Bölüm 1: Genel Tasarım Özellikleri
    https://www.youtube.com/watch?v=burnr9gZMRU&feature=youtu.be


    Bölüm 2: Lazer (Lidar) ve Kamera Navigasyonları
    https://www.youtube.com/watch?v=CIbI-ujCvH0&feature=youtu.be


    Bölüm 3: Cayro (SLAM) Navigasyonları
    https://www.youtube.com/watch?v=Zvrn44kJyBY&feature=youtu.be


    Bölüm 4: Fırça Sistemleri
    https://www.youtube.com/watch?v=CeeiczvZXts&feature=youtu.be


    Bölüm 5: Su Haznesi ve Paspas Özellikleri
    https://www.youtube.com/watch?v=2TMTqFSa9m8&feature=youtu.be


    Bölüm 6: Satış Öncesi ve Sonrası
    https://www.youtube.com/watch?v=q1F43UoezHQ&feature=youtu.be


    Bölüm 7: Fiyatlar ve Diğer Özellikler
    https://www.youtube.com/watch?v=U1LaHhUYUM8&feature=youtu.be


    Düzeltme: 28.10.2020 tarihinde bölüm isimleri ve yeni çekilen Bölüm 7 videosu eklenmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BravoUno -- 28 Ekim 2020; 17:35:13 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • S5 max'in son güncellemesini yüklerken hata alan var mı? Bu konuda yardımcı olabilir misiniz? Uygulamada yazılım güncellemeye basınca "Failed" diyor, yükleme yapmaya başlarken hata veriyor (batarya tamamen doluyken robot evindeyken ve çalışırken iki durumda da denedim guncelleyemedim yazılımı)

    S5 max ilk izlenim olarak çekiş gücünü, halıya, parkeye ve düz olmayan zeminlerde takilmamasını beğendim. Püskülleri de çekmiyor. Umarım böyle devam eder.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BravoUno B kullanıcısına yanıt

    gerçekten çok yararlı videolar ve içerikler  

    Kesinlikle akıllı robot süpürge alma planı olan tüketicilerin izlemesi gerek.


    Sırası ile izliyorum videoları, kanalınıza abone olup, bildirimleride açtım  

  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt

    +1

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam bilgi için


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alexsis83 kullanıcısına yanıt

    Benimki sizin 2. Case durumuydu. Sizinkinin davranışı benimde beklediğim türdeydi ancak sesine uyandık, gece uyku sersemi bir an dedim robotlar isyana mı geçiyor noluyor diye şüphelenmedim değil 😊 Bir dahaki kesintide de bakalım dockı terkedecek mi yoksa sizinki gibi uslu uslu bekler mi bilemedim 😊


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wesley35 kullanıcısına yanıt
    Söyle bir sey var. Ben robotun dod ayarlarından gece 22:00 sabah 08:00 saatlerinde sesli bildirim ozelligini kapattım. Sizde bir kontrol edin bu ozellik varsa kapatarak robotu bu saatlerde sessize alabilirsiniz , gece uykunuzdan olmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alexsis83 -- 27 Ekim 2020; 12:27:15 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt

    merhaba

    O kalıp yükseltisi bir hata değil orijinal tasarım gibi görünüyor, dolayısı ile firmanın bunu atlamasına imkan yok.

    Dediğiniz gibi fırça oraya geldiğinde biraz kauçuk bırakıyor demekki.

    Sorun olmaz.

  • wesley35 kullanıcısına yanıt

    Yeni aldım ben de. Dün ilk kez kullanma fırsatımoldu. Ben hiç düşünmedim elektrik giderse nolur diye. Cihaz şarjdayken sabah işe giderken elektriğini kestim. Şuan kontrol ettim telefondan, şarjı 100 hala. Sleeping yazıyor. Dolaşmamış evde demekki. s5 max bu arada.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi duayen2 -- 27 Ekim 2020; 12:52:54 >
  • Videolar gerçekten faydalı olmuş elinize sağlık. Ürünlerinizde güzel görünüyor umarım bundan sonra daha yaygın hale gelirler.

  • Arkadaşlar bu hepa filtrelerin değişim aralığı nedir acaba? Her gün kullanıldığını düşünürsek 3 ay çok mı sık bir değişim aralığı olur. Değişim periyodu uzarsa fan motorunun zorlanmasına sebep olur mu?

  • dropby23 D kullanıcısına yanıt

    6 ayda bir diye hatırlıyorum, s9' un kullanım kitapçığında da 6 ay yazıyordu.

  • dropby23 D kullanıcısına yanıt

    6 ay optimal bir süredir ama tabii kiçok yoğun kirlilik veya grileşme var ise daha kısa aralıklarla değiştirebilirsiniz.

    Daha uzun aralıklarla değişimi önermiyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: BravoUno

    İlginiz için teşekkürler..

    Forumu bir satış platformu olarak görmediğimiz için, yalnızca yeri geldiğinde teknik konularda bilgi paylaşmaya veya bize yöneltilen sorulara cevap vermeye özen gösteriyoruz.

    Sitemizi takip ederek, Robogil ile ilgili hususları, gelişmeleri forumu kullanan sizler de isterseniz forumda veya sosyal medyada paylaşabilirsiniz.

    Müşterimiz iseniz tecrübelerinizi aktarabilirsiniz.



    www.robogil.com internet sitemizde videolar menüsü altında yüzlerce video mevcut.

    Aynı şekilde, alttaki linkten Youtube kanalımızdaki videolara da ulaşabilirsiniz.

    https://www.youtube.com/channel/UCl7ro-Stf5d_ov0S1fc_oUw



    Robogil Teknik Servisi'nde 6 bölüm olarak çektiğimiz "Robot Süpürge Seçerken Nelere Dikkat Etmeliyim" konulu videoları altta paylaşıyorum.

    Videolarda mümkün mertebe marka reklamı yapmadan (arada mecburen yapmış olabiliriz!) tarafsız bir gözle robot süpürge alacak müşterilerimize yardımcı olmaya çalıştık.

    Tabii ki kendi bakış açımızı yansıtan videolar oldu.

    Eksiğimiz ve hatamız muhakkak vardır.

    Eleştirilere her zaman açığız.

    İnşallah Ali hocayı razı ederiz de, biz dahil sektördeki birçok markayı ve ürünü inceleyerek tüketiciyi aydınlatacak daha iyi ve kaliteli videolar çekilir.

    İyi forumlar...



    Robot Süpürge Seçerken Nelere Dikkat Etmeliyim?

    Bölüm 1: Genel Tasarım Özellikleri
    https://www.youtube.com/watch?v=burnr9gZMRU&feature=youtu.be


    Bölüm 2: Lazer (Lidar) ve Kamera Navigasyonları
    https://www.youtube.com/watch?v=CIbI-ujCvH0&feature=youtu.be


    Bölüm 3: Cayro (SLAM) Navigasyonları
    https://www.youtube.com/watch?v=Zvrn44kJyBY&feature=youtu.be


    Bölüm 4: Fırça Sistemleri
    https://www.youtube.com/watch?v=CeeiczvZXts&feature=youtu.be


    Bölüm 5: Su Haznesi ve Paspas Özellikleri
    https://www.youtube.com/watch?v=2TMTqFSa9m8&feature=youtu.be


    Bölüm 6: Satış Öncesi ve Sonrası
    https://www.youtube.com/watch?v=q1F43UoezHQ&feature=youtu.be


    Bölüm 7: Fiyatlar ve Diğer Özellikler
    https://www.youtube.com/watch?v=U1LaHhUYUM8&feature=youtu.be


    Düzeltme: 28.10.2020 tarihinde bölüm isimleri ve yeni çekilen Bölüm 7 videosu eklenmiştir.

    Merhaba,


    İşinize gösterdiğiniz özen nedeni ile az önce dikkatimi çeken bir konuda ufak bir tavsiyede bulunmak istedim.


    Hepsiburada'daki Luna 100 robot tanıtım fotoğraflarındaki İngilizce ifadelerde bazı hatalar ve bu durum çok "amatör" görünüyor. Ayrıca kullanılan cümleler fazla uzun (tanıtım ifadeleri ne kadar kısa olursa o kadar iyi olur; bknz. Apple) ve bazı kelimeler direk Türkçe'de kullanılan kelime karşılığı ile çevrilmiş. Bence bir elden geçirmenizde fayda var.


    Örnek : "Manager a smooth ride....." cümlesindeki "manager" hatalı. Hatta bu kelime tamamen gereksiz; direk "smooth ride...." şeklinde yazılabilir.


    Uzun cümleler için örnek : "The robot has Camera Visual Navigation which is more advanced than...." yerine doğrudan "Visual Camera Navigation is more advanced than...." yazılması daha profesyonel olacaktır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 27 Ekim 2020; 14:53:55 >




  • wolfien W kullanıcısına yanıt
    Uyarınız için teşekkürler. Tavsiyeniz alınmıştır..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BravoUno B kullanıcısına yanıt

    10:57 sn de bana atıfta bulunmuşsunuz  

    ( mizah amaçlıdır)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 27 Ekim 2020; 16:19:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt
    Sürçü-lisan ettiysek affola.. :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gearbestten asla alışveriş yapmayın Çünkü;

    25 mayıs 2020 tarihinde Gearbest mağazası olan Viomi Official Storeden Xiaomi VIOMI V2 Pro Robot Süpürge satın aldım. Ürün ve kargo bedeli için toplamda 2825,01 TL ödedim. Ürünü Almanya deposundan gönderdiler.

    12 haziran 2020 tarihinden PTT kargodan 800 TL gümrük bedeli de ödeyerek ürünü teslim aldım. Ürün kurulumunu yaptım. Evdeki ağa bağladım. Fakat ürün hiç süpürmedi. Sürekli “Cliff sensor error” ve “Wheells are suspende” hatalarını verdi.

    13 haziran tarihinde; Durumu Gearbest üzerinden Viomi Official Store mağazasına hata ekran görüntüleri ile bildirdim. Bana ancak 15 haziran tarihinde cevap verdiler. Ürünün üstünün örtülü ya da evdeki ağ sinyalinde problem olabileceğini söylediler. Facebook Viomi tech sayfasına Messenger üzerinden yazdım. Hata ekran görüntülerini ve ürün videosunu gönderdim. Aynı gün cevap verdiler. Ağı kontrol etmemi ve “equipment flushed” kalibrasyonu yapmamı sorun düzelmezse ürünü iade etmemi önerdi. Gearbest support üzerinden geri iade için bir bilet oluşturdum. support@gearbest.com adreslerine hata ekran görüntüleri ve ürün videosunu gönderdim.

    Gearbest Türkiye garanti sayfasında hatalı çıkan ürünü teslim aldıktan sonra 7 gün içerisinde bildirirseniz DOA garantisi kapsamında olduğu yazılı. Bu garanti ile ürünün yenisi ile değiştirilmesini isteyebilir ya da para iadesi alabilirsiniz. İade nakliye ücretlerinin de karşılanacağı yazıyor. Bunun için ilk önce onlardan onay almanız gerekiyor. Ancak durum hiç de öyle değil

    2 temmuz tarihinde bir çok yazışmadan sonra ancak geri iade için onay verdiler. Onay aldıktan sonra PTT kargo ile göndermek istedim. PTT kargo ürünün bataryası olduğu için kabul etmedi. Birkaç yerel firma yine aynı sebepten ürünü kabul etmedi. DHL kargo çok yüksek bir fiyat ve ürüne ait MSDS sertifikasını talep etti. Gearbest support ve Viomi Official Store mağazasına durumu anlattım geri iade kargosu için bir kod göndermelerini istedim. Kabul etmediler. Fiyatın çok yüksek olduğunu ve ödeyip ödemeyeceklerini gearbest supporta sordum. Mağaza ürünü kontrol ettikten sonra ödeyecek cevabını aldım. Yine birçok yazışmadan sonra ürüne ait MSDS sertifikasını gönderebildiler.

    PTT kargoya durumu anlatıp ürünü iade edeceğimi ve gümrük bedelini nasıl alabileceğimi sordum. Ürünü teslim aldığınızda ürün bilgilerinin yer aldığı bir tutanak tutulması gerekiyormuş. Biz nereden bilelim bu ürünün başka bir ürün olmadığını dediler. Böyle bir durum ile hiç karşılaşmadıkları için rutin olarak tutanak tutmadıklarını söylediler.

    11 ağustos tarihinde DHL kargo ile 1740 TL bedel ile ürünü postaladım. Kargo takip numarasını Gearbest support ve Viomi Official Store mağazasına bildirdim. Viomi Official Store ürünü aldıklarında bana bildireceklerini söyledi. DHL üzerinden kargo hareketlerini takip etmeye başladım.

    2 Eylül tarihinde ürün Almanya Viomi Tech firma yetkilisine teslim edildi. Ancak Viomi Official Store bana geri bildirimde bulunmadı. Hatta gönderdiğim mesajlara biz ürünü teslim almadık şeklinde cevap verdiler. 9 eylül tarihinde bana eski bir DHL kargo takip ekranını gönderip yanlış adrese mi gönderdiniz diye sordular. Müşteri ancak bu kadar aptal yerine konabilir. Ben DHL kargo ile iletişime geçip durumu anlattım. Navigasyon kayıtlarını sakladıklarını ve bunun için bir rapor yazabileceklerini söylediler. Ben de Gearbest support ve Viomi Official Store mağazasına bir rapor hazırlatacağımı bildirdim. Ne hikmetse 10 eylül tarihinde ürünü teslim aldıklarını hatta bunun için 55 euro ödediklerini bildirdiler. Kontrol için beklememi söylediler.

    16 eylül tarihinde yine bir çok yazışmadan sonra makinanın iade standartlarını karşılamadığını, makinayı tamir ettiklerini ve ekspres ile geri gönderebileceklerini söylediler. Ürünün DOA garantisi kapsamında olduğunu ve ürünü kabul etmediğimi söyledim. Standartlarının neler olduğunu sordum. O tarihten bu yana cevap vermediler. Gearbest support ise ürün doğrudan satıcı tarafından gönderildiği için sorunu doğrulayamadıklarını söylüyor. Yani üç maymunu oynuyor…

    Ürünü satın almadan önce böyle bir durum ile karşılaşıldığında nasıl bir süreç işlediği ile ilgili internette hiçbir kaynak bulamamıştım. Maalesef birebir deneyimlemek zorunda kaldım. 





  • 
Sayfa: önceki 866867868869870
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.