Şimdi Ara

Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Hepsirobot , Bl@Ck[Dr@GoN] Daha Az
2 Kayıtlı Üye ve 6 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
25.169
Cevap
757
Favori
312.915
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 2226
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6155
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 saat 32 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 4
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3768
  • Favoriye Eklediklerim 965
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Hepsirobot (6155 mesaj) mali_bu16 (1309 mesaj) ShadowOfSpirit (593 mesaj) ChelseaNy (514 mesaj) Haticenurkc (438 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11908 mesaj) Mobil (6271 mesaj) Tablet (55 mesaj) Mini (406 mesaj) Uygulama (6631 mesaj)
  • @
68 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
91. Sırada  bugün en iyi #17
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2646 Mesaj

    yani bilinçli ve kontrollü yapay senaryolar tecrübe etmek, sonradan ah vah demekten iyidir bencede.


    Syagılar.

    |
    |
    alexsis83 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2646 Mesaj

    Biz Türk insanına has durumlar  

    |
    |
    ShadowOfSpirit kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    190 Mesaj

    İlginiz için teşekkürler..



    Forumu bir satış platformu olarak görmediğimiz için, yalnızca yeri geldiğinde teknik konularda bilgi paylaşmaya veya bize yöneltilen sorulara cevap vermeye özen gösteriyoruz.



    Sitemizi takip ederek, Robogil ile ilgili hususları, gelişmeleri forumu kullanan sizler de isterseniz forumda veya sosyal medyada paylaşabilirsiniz.



    Müşterimiz iseniz tecrübelerinizi aktarabilirsiniz.




    www.robogil.com internet sitemizde videolar menüsü altında yüzlerce video mevcut.



    Aynı şekilde, alttaki linkten Youtube kanalımızdaki videolara da ulaşabilirsiniz.


    https://www.youtube.com/channel/UCl7ro-Stf5d_ov0S1fc_oUw







    Robogil Teknik Servisi'nde 6 bölüm olarak çektiğimiz "Robot Süpürge Seçerken Nelere Dikkat Etmeliyim" konulu videoları altta paylaşıyorum.



    Videolarda mümkün mertebe marka reklamı yapmadan (arada mecburen yapmış olabiliriz!) tarafsız bir gözle robot süpürge alacak müşterilerimize yardımcı olmaya çalıştık.



    Tabii ki kendi bakış açımızı yansıtan videolar oldu.



    Eksiğimiz ve hatamız muhakkak vardır.



    Eleştirilere her zaman açığız.



    İnşallah Ali hocayı razı ederiz de, biz dahil sektördeki birçok markayı ve ürünü inceleyerek tüketiciyi aydınlatacak daha iyi ve kaliteli videolar çekilir.



    İyi forumlar...







    Robot Süpürge Seçerken Nelere Dikkat Etmeliyim?



    Bölüm 1: Genel Tasarım Özellikleri
    https://www.youtube.com/watch?v=burnr9gZMRU&feature=youtu.be





    Bölüm 2: Lazer (Lidar) ve Kamera Navigasyonları

    https://www.youtube.com/watch?v=CIbI-ujCvH0&feature=youtu.be




    Bölüm 3: Cayro (SLAM) Navigasyonları

    https://www.youtube.com/watch?v=Zvrn44kJyBY&feature=youtu.be




    Bölüm 4: Fırça Sistemleri
    https://www.youtube.com/watch?v=CeeiczvZXts&feature=youtu.be





    Bölüm 5: Su Haznesi ve Paspas Özellikleri
    https://www.youtube.com/watch?v=2TMTqFSa9m8&feature=youtu.be





    Bölüm 6: Satış Öncesi ve Sonrası

    https://www.youtube.com/watch?v=q1F43UoezHQ&feature=youtu.be


    Bölüm 7: Fiyatlar ve Diğer Özellikler
    https://www.youtube.com/watch?v=U1LaHhUYUM8&feature=youtu.be


    Düzeltme: 28.10.2020 tarihinde bölüm isimleri ve yeni çekilen Bölüm 7 videosu eklenmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BravoUno -- 28 Ekim 2020; 17:35:13 >
    |
    |
    judger90 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Teğmen
    108 Mesaj
    S5 max'in son güncellemesini yüklerken hata alan var mı? Bu konuda yardımcı olabilir misiniz? Uygulamada yazılım güncellemeye basınca "Failed" diyor, yükleme yapmaya başlarken hata veriyor (batarya tamamen doluyken robot evindeyken ve çalışırken iki durumda da denedim guncelleyemedim yazılımı)



    S5 max ilk izlenim olarak çekiş gücünü, halıya, parkeye ve düz olmayan zeminlerde takilmamasını beğendim. Püskülleri de çekmiyor. Umarım böyle devam eder.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2646 Mesaj

    gerçekten çok yararlı videolar ve içerikler  

    Kesinlikle akıllı robot süpürge alma planı olan tüketicilerin izlemesi gerek.


    Sırası ile izliyorum videoları, kanalınıza abone olup, bildirimleride açtım  

    |
    |
    BravoUno kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2009 Mesaj

    +1

    |
    |
    mali_bu16 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    64 Mesaj

    Teşekkürler hocam bilgi için




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Hepsirobot kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    64 Mesaj

    Benimki sizin 2. Case durumuydu. Sizinkinin davranışı benimde beklediğim türdeydi ancak sesine uyandık, gece uyku sersemi bir an dedim robotlar isyana mı geçiyor noluyor diye şüphelenmedim değil 😊 Bir dahaki kesintide de bakalım dockı terkedecek mi yoksa sizinki gibi uslu uslu bekler mi bilemedim 😊




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    alexsis83 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    330 Mesaj

    Söyle bir sey var. Ben robotun dod ayarlarından gece 22:00 sabah 08:00 saatlerinde sesli bildirim ozelligini kapattım. Sizde bir kontrol edin bu ozellik varsa kapatarak robotu bu saatlerde sessize alabilirsiniz , gece uykunuzdan olmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alexsis83 -- 27 Ekim 2020; 12:27:15 >
    |
    |
    wesley35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    9100 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    merhaba

    O kalıp yükseltisi bir hata değil orijinal tasarım gibi görünüyor, dolayısı ile firmanın bunu atlamasına imkan yok.

    Dediğiniz gibi fırça oraya geldiğinde biraz kauçuk bırakıyor demekki.

    Sorun olmaz.

    |
    |
    mali_bu16 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    454 Mesaj

    Yeni aldım ben de. Dün ilk kez kullanma fırsatımoldu. Ben hiç düşünmedim elektrik giderse nolur diye. Cihaz şarjdayken sabah işe giderken elektriğini kestim. Şuan kontrol ettim telefondan, şarjı 100 hala. Sleeping yazıyor. Dolaşmamış evde demekki. s5 max bu arada.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi duayen2 -- 27 Ekim 2020; 12:52:54 >
    |
    |
    wesley35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    204 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BravoUno

    İlginiz için teşekkürler..



    Forumu bir satış platformu olarak görmediğimiz için, yalnızca yeri geldiğinde teknik konularda bilgi paylaşmaya veya bize yöneltilen sorulara cevap vermeye özen gösteriyoruz.



    Sitemizi takip ederek, Robogil ile ilgili hususları, gelişmeleri forumu kullanan sizler de isterseniz forumda veya sosyal medyada paylaşabilirsiniz.



    Müşterimiz iseniz tecrübelerinizi aktarabilirsiniz.




    www.robogil.com internet sitemizde videolar menüsü altında yüzlerce video mevcut.



    Aynı şekilde, alttaki linkten Youtube kanalımızdaki videolara da ulaşabilirsiniz.


    https://www.youtube.com/channel/UCl7ro-Stf5d_ov0S1fc_oUw







    Robogil Teknik Servisi'nde 6 bölüm olarak çektiğimiz "Robot Süpürge Seçerken Nelere Dikkat Etmeliyim" konulu videoları altta paylaşıyorum.



    Videolarda mümkün mertebe marka reklamı yapmadan (arada mecburen yapmış olabiliriz!) tarafsız bir gözle robot süpürge alacak müşterilerimize yardımcı olmaya çalıştık.



    Tabii ki kendi bakış açımızı yansıtan videolar oldu.



    Eksiğimiz ve hatamız muhakkak vardır.



    Eleştirilere her zaman açığız.



    İnşallah Ali hocayı razı ederiz de, biz dahil sektördeki birçok markayı ve ürünü inceleyerek tüketiciyi aydınlatacak daha iyi ve kaliteli videolar çekilir.



    İyi forumlar...







    Robot Süpürge Seçerken Nelere Dikkat Etmeliyim?



    Bölüm 1: Genel Tasarım Özellikleri
    https://www.youtube.com/watch?v=burnr9gZMRU&feature=youtu.be





    Bölüm 2: Lazer (Lidar) ve Kamera Navigasyonları

    https://www.youtube.com/watch?v=CIbI-ujCvH0&feature=youtu.be




    Bölüm 3: Cayro (SLAM) Navigasyonları

    https://www.youtube.com/watch?v=Zvrn44kJyBY&feature=youtu.be




    Bölüm 4: Fırça Sistemleri
    https://www.youtube.com/watch?v=CeeiczvZXts&feature=youtu.be





    Bölüm 5: Su Haznesi ve Paspas Özellikleri
    https://www.youtube.com/watch?v=2TMTqFSa9m8&feature=youtu.be





    Bölüm 6: Satış Öncesi ve Sonrası

    https://www.youtube.com/watch?v=q1F43UoezHQ&feature=youtu.be


    Bölüm 7: Fiyatlar ve Diğer Özellikler
    https://www.youtube.com/watch?v=U1LaHhUYUM8&feature=youtu.be


    Düzeltme: 28.10.2020 tarihinde bölüm isimleri ve yeni çekilen Bölüm 7 videosu eklenmiştir.

    Videolar gerçekten faydalı olmuş elinize sağlık. Ürünlerinizde güzel görünüyor umarım bundan sonra daha yaygın hale gelirler.

    |
    |




  • Yüzbaşı
    397 Mesaj

    Arkadaşlar bu hepa filtrelerin değişim aralığı nedir acaba? Her gün kullanıldığını düşünürsek 3 ay çok mı sık bir değişim aralığı olur. Değişim periyodu uzarsa fan motorunun zorlanmasına sebep olur mu?

  • Yarbay
    2646 Mesaj

    6 ayda bir diye hatırlıyorum, s9' un kullanım kitapçığında da 6 ay yazıyordu.

    |
    |
    dropby23 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    9100 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    6 ay optimal bir süredir ama tabii kiçok yoğun kirlilik veya grileşme var ise daha kısa aralıklarla değiştirebilirsiniz.

    Daha uzun aralıklarla değişimi önermiyorum.

    |
    |
    dropby23 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3005 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BravoUno

    İlginiz için teşekkürler..



    Forumu bir satış platformu olarak görmediğimiz için, yalnızca yeri geldiğinde teknik konularda bilgi paylaşmaya veya bize yöneltilen sorulara cevap vermeye özen gösteriyoruz.



    Sitemizi takip ederek, Robogil ile ilgili hususları, gelişmeleri forumu kullanan sizler de isterseniz forumda veya sosyal medyada paylaşabilirsiniz.



    Müşterimiz iseniz tecrübelerinizi aktarabilirsiniz.




    www.robogil.com internet sitemizde videolar menüsü altında yüzlerce video mevcut.



    Aynı şekilde, alttaki linkten Youtube kanalımızdaki videolara da ulaşabilirsiniz.


    https://www.youtube.com/channel/UCl7ro-Stf5d_ov0S1fc_oUw







    Robogil Teknik Servisi'nde 6 bölüm olarak çektiğimiz "Robot Süpürge Seçerken Nelere Dikkat Etmeliyim" konulu videoları altta paylaşıyorum.



    Videolarda mümkün mertebe marka reklamı yapmadan (arada mecburen yapmış olabiliriz!) tarafsız bir gözle robot süpürge alacak müşterilerimize yardımcı olmaya çalıştık.



    Tabii ki kendi bakış açımızı yansıtan videolar oldu.



    Eksiğimiz ve hatamız muhakkak vardır.



    Eleştirilere her zaman açığız.



    İnşallah Ali hocayı razı ederiz de, biz dahil sektördeki birçok markayı ve ürünü inceleyerek tüketiciyi aydınlatacak daha iyi ve kaliteli videolar çekilir.



    İyi forumlar...







    Robot Süpürge Seçerken Nelere Dikkat Etmeliyim?



    Bölüm 1: Genel Tasarım Özellikleri
    https://www.youtube.com/watch?v=burnr9gZMRU&feature=youtu.be





    Bölüm 2: Lazer (Lidar) ve Kamera Navigasyonları

    https://www.youtube.com/watch?v=CIbI-ujCvH0&feature=youtu.be




    Bölüm 3: Cayro (SLAM) Navigasyonları

    https://www.youtube.com/watch?v=Zvrn44kJyBY&feature=youtu.be




    Bölüm 4: Fırça Sistemleri
    https://www.youtube.com/watch?v=CeeiczvZXts&feature=youtu.be





    Bölüm 5: Su Haznesi ve Paspas Özellikleri
    https://www.youtube.com/watch?v=2TMTqFSa9m8&feature=youtu.be





    Bölüm 6: Satış Öncesi ve Sonrası

    https://www.youtube.com/watch?v=q1F43UoezHQ&feature=youtu.be


    Bölüm 7: Fiyatlar ve Diğer Özellikler
    https://www.youtube.com/watch?v=U1LaHhUYUM8&feature=youtu.be


    Düzeltme: 28.10.2020 tarihinde bölüm isimleri ve yeni çekilen Bölüm 7 videosu eklenmiştir.

    Merhaba,


    İşinize gösterdiğiniz özen nedeni ile az önce dikkatimi çeken bir konuda ufak bir tavsiyede bulunmak istedim.


    Hepsiburada'daki Luna 100 robot tanıtım fotoğraflarındaki İngilizce ifadelerde bazı hatalar ve bu durum çok "amatör" görünüyor. Ayrıca kullanılan cümleler fazla uzun (tanıtım ifadeleri ne kadar kısa olursa o kadar iyi olur; bknz. Apple) ve bazı kelimeler direk Türkçe'de kullanılan kelime karşılığı ile çevrilmiş. Bence bir elden geçirmenizde fayda var.


    Örnek : "Manager a smooth ride....." cümlesindeki "manager" hatalı. Hatta bu kelime tamamen gereksiz; direk "smooth ride...." şeklinde yazılabilir.


    Uzun cümleler için örnek : "The robot has Camera Visual Navigation which is more advanced than...." yerine doğrudan "Visual Camera Navigation is more advanced than...." yazılması daha profesyonel olacaktır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 27 Ekim 2020; 14:53:55 >




  • Teğmen
    190 Mesaj

    Uyarınız için teşekkürler. Tavsiyeniz alınmıştır..



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    wolfien kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2646 Mesaj

    10:57 sn de bana atıfta bulunmuşsunuz  

    ( mizah amaçlıdır)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 27 Ekim 2020; 16:19:59 >
    |
    |
    BravoUno kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Teğmen
    190 Mesaj

    Sürçü-lisan ettiysek affola.. :)



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    mali_bu16 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    14 Mesaj

    Gearbestten asla alışveriş yapmayın Çünkü;

    25 mayıs 2020 tarihinde Gearbest mağazası olan Viomi Official Storeden Xiaomi VIOMI V2 Pro Robot Süpürge satın aldım. Ürün ve kargo bedeli için toplamda 2825,01 TL ödedim. Ürünü Almanya deposundan gönderdiler.

    12 haziran 2020 tarihinden PTT kargodan 800 TL gümrük bedeli de ödeyerek ürünü teslim aldım. Ürün kurulumunu yaptım. Evdeki ağa bağladım. Fakat ürün hiç süpürmedi. Sürekli “Cliff sensor error” ve “Wheells are suspende” hatalarını verdi.

    13 haziran tarihinde; Durumu Gearbest üzerinden Viomi Official Store mağazasına hata ekran görüntüleri ile bildirdim. Bana ancak 15 haziran tarihinde cevap verdiler. Ürünün üstünün örtülü ya da evdeki ağ sinyalinde problem olabileceğini söylediler. Facebook Viomi tech sayfasına Messenger üzerinden yazdım. Hata ekran görüntülerini ve ürün videosunu gönderdim. Aynı gün cevap verdiler. Ağı kontrol etmemi ve “equipment flushed” kalibrasyonu yapmamı sorun düzelmezse ürünü iade etmemi önerdi. Gearbest support üzerinden geri iade için bir bilet oluşturdum. support@gearbest.com adreslerine hata ekran görüntüleri ve ürün videosunu gönderdim.

    Gearbest Türkiye garanti sayfasında hatalı çıkan ürünü teslim aldıktan sonra 7 gün içerisinde bildirirseniz DOA garantisi kapsamında olduğu yazılı. Bu garanti ile ürünün yenisi ile değiştirilmesini isteyebilir ya da para iadesi alabilirsiniz. İade nakliye ücretlerinin de karşılanacağı yazıyor. Bunun için ilk önce onlardan onay almanız gerekiyor. Ancak durum hiç de öyle değil

    2 temmuz tarihinde bir çok yazışmadan sonra ancak geri iade için onay verdiler. Onay aldıktan sonra PTT kargo ile göndermek istedim. PTT kargo ürünün bataryası olduğu için kabul etmedi. Birkaç yerel firma yine aynı sebepten ürünü kabul etmedi. DHL kargo çok yüksek bir fiyat ve ürüne ait MSDS sertifikasını talep etti. Gearbest support ve Viomi Official Store mağazasına durumu anlattım geri iade kargosu için bir kod göndermelerini istedim. Kabul etmediler. Fiyatın çok yüksek olduğunu ve ödeyip ödemeyeceklerini gearbest supporta sordum. Mağaza ürünü kontrol ettikten sonra ödeyecek cevabını aldım. Yine birçok yazışmadan sonra ürüne ait MSDS sertifikasını gönderebildiler.

    PTT kargoya durumu anlatıp ürünü iade edeceğimi ve gümrük bedelini nasıl alabileceğimi sordum. Ürünü teslim aldığınızda ürün bilgilerinin yer aldığı bir tutanak tutulması gerekiyormuş. Biz nereden bilelim bu ürünün başka bir ürün olmadığını dediler. Böyle bir durum ile hiç karşılaşmadıkları için rutin olarak tutanak tutmadıklarını söylediler.

    11 ağustos tarihinde DHL kargo ile 1740 TL bedel ile ürünü postaladım. Kargo takip numarasını Gearbest support ve Viomi Official Store mağazasına bildirdim. Viomi Official Store ürünü aldıklarında bana bildireceklerini söyledi. DHL üzerinden kargo hareketlerini takip etmeye başladım.

    2 Eylül tarihinde ürün Almanya Viomi Tech firma yetkilisine teslim edildi. Ancak Viomi Official Store bana geri bildirimde bulunmadı. Hatta gönderdiğim mesajlara biz ürünü teslim almadık şeklinde cevap verdiler. 9 eylül tarihinde bana eski bir DHL kargo takip ekranını gönderip yanlış adrese mi gönderdiniz diye sordular. Müşteri ancak bu kadar aptal yerine konabilir. Ben DHL kargo ile iletişime geçip durumu anlattım. Navigasyon kayıtlarını sakladıklarını ve bunun için bir rapor yazabileceklerini söylediler. Ben de Gearbest support ve Viomi Official Store mağazasına bir rapor hazırlatacağımı bildirdim. Ne hikmetse 10 eylül tarihinde ürünü teslim aldıklarını hatta bunun için 55 euro ödediklerini bildirdiler. Kontrol için beklememi söylediler.

    16 eylül tarihinde yine bir çok yazışmadan sonra makinanın iade standartlarını karşılamadığını, makinayı tamir ettiklerini ve ekspres ile geri gönderebileceklerini söylediler. Ürünün DOA garantisi kapsamında olduğunu ve ürünü kabul etmediğimi söyledim. Standartlarının neler olduğunu sordum. O tarihten bu yana cevap vermediler. Gearbest support ise ürün doğrudan satıcı tarafından gönderildiği için sorunu doğrulayamadıklarını söylüyor. Yani üç maymunu oynuyor…

    Ürünü satın almadan önce böyle bir durum ile karşılaşıldığında nasıl bir süreç işlediği ile ilgili internette hiçbir kaynak bulamamıştım. Maalesef birebir deneyimlemek zorunda kaldım. 





Reklamlar
Masal Oku
Radyo Dinle
kripto para haberleri
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,219
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.