Şimdi Ara

Resim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 10 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 9
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • NeveResT (3 mesaj) General Boozer (2 mesaj) Daqadaqa (2 mesaj) Talonx (1 mesaj) OkanDRDYK (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Refund için resim çizmiş ve dosyalarının arasında duran var mıdır?Otlanmak istiyorum açıkçası.

    Resim çizimim çok kötüdür, adamlar bekliyor benden 22 rp için :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NeveResT -- 4 Temmuz 2012; 17:13:07 >



    |
    |
  • +1
  • Valla bende böyle bir şey yokta RP istemek için nasıl bir metin yolladın? Ben daha önce yolladım veremiyoruz falan dediler, ayriyetten sürekli RP alan kullanıcıyım yani hiç bir kıyak geçmediler. :( Yolladığın metini yazabilir misin acaba buraya?
  • Paintten çöp adam bile çizsen veriyorlar.Ben şahsen dünyanın en kötü brand'ini çizdim.Verdiler.Rastgele çiz bişeyler :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: General Boozer

    Valla bende böyle bir şey yokta RP istemek için nasıl bir metin yolladın? Ben daha önce yolladım veremiyoruz falan dediler, ayriyetten sürekli RP alan kullanıcıyım yani hiç bir kıyak geçmediler. :( Yolladığın metini yazabilir misin acaba buraya?

    After buying Pulsefire Ezreal, i have 465 rp right now.I need 22 rp more to buy a 487 rp champ or skin in the next sale.

    I know that you want a picture of a champion, but i am really bad at drawing.Is it really necessary?

    I can draw a stick man maybe :)





    We don't normally give out RP, but because it is such a small amount I might be able to make an exception. If you send me a picture of something League of Legends related, that you have drawn yourself, (stick figures are good too!) I will happily place the RP into your account. :)

    This will be a one time exception, so please make sure the total is correct.

    Please provide me with the following information so there is no confusion on which account this RP will be going to:
    - Your account name (what you log-in with),
    - Your summoner name (what other people see on PVP.net),
    - Which platform you play on (NA, EU West or EU Nordic & East)

    Looking forward to hearing from you soon!

    Best regards,
    Kiede




  • quote:

    Orijinalden alıntı: General Boozer

    Valla bende böyle bir şey yokta RP istemek için nasıl bir metin yolladın? Ben daha önce yolladım veremiyoruz falan dediler, ayriyetten sürekli RP alan kullanıcıyım yani hiç bir kıyak geçmediler. :( Yolladığın metini yazabilir misin acaba buraya?

    kafadan yazayım ben sana.

    i have *** rp. i need ** more rp because i want to buy a skin/champ. if you give me that amount of rp, ill buy more rp.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daqadaqa

    Paintten çöp adam bile çizsen veriyorlar.Ben şahsen dünyanın en kötü brand'ini çizdim.Verdiler.Rastgele çiz bişeyler :)

    Elle çizmek gerekmiyor mu? Paint olursa yaparım hemen bir şeyler :)

    Ayrıca 1 sn de yapılmış bir şey göndermek de istemiyorum zaten iyilik yapıyorlar ayıp
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeveResT

    quote:

    Orijinalden alıntı: General Boozer

    Valla bende böyle bir şey yokta RP istemek için nasıl bir metin yolladın? Ben daha önce yolladım veremiyoruz falan dediler, ayriyetten sürekli RP alan kullanıcıyım yani hiç bir kıyak geçmediler. :( Yolladığın metini yazabilir misin acaba buraya?

    After buying Pulsefire Ezreal, i have 465 rp right now.I need 22 rp more to buy a 487 rp champ or skin in the next sale.

    I know that you want a picture of a champion, but i am really bad at drawing.Is it really necessary?

    I can draw a stick man maybe :)





    We don't normally give out RP, but because it is such a small amount I might be able to make an exception. If you send me a picture of something League of Legends related, that you have drawn yourself, (stick figures are good too!) I will happily place the RP into your account. :)

    This will be a one time exception, so please make sure the total is correct.

    Please provide me with the following information so there is no confusion on which account this RP will be going to:
    - Your account name (what you log-in with),
    - Your summoner name (what other people see on PVP.net),
    - Which platform you play on (NA, EU West or EU Nordic & East)

    Looking forward to hearing from you soon!

    Best regards,
    Kiede

    Teşekkür ettim, bende az önce böyle bir ticket açtım bende PF Ezreal aldıktan sonra kalan RP miktarını yazıp 487'ye tamamlamaları için RP istedim. Bakalım ne diyecekler gerçi benim bayağı bir lazım, 42 RP falan sanırım.

    edit:
    quote:

    Orijinalden alıntı: Talonx

    quote:

    Orijinalden alıntı: General Boozer

    Valla bende böyle bir şey yokta RP istemek için nasıl bir metin yolladın? Ben daha önce yolladım veremiyoruz falan dediler, ayriyetten sürekli RP alan kullanıcıyım yani hiç bir kıyak geçmediler. :( Yolladığın metini yazabilir misin acaba buraya?

    kafadan yazayım ben sana.

    i have *** rp. i need ** more rp because i want to buy a skin/champ. if you give me that amount of rp, ill buy more rp.



    Sağ ol fakat çok boş gibi geldi mesaj.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi General Boozer -- 4 Temmuz 2012; 17:22:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeveResT

    quote:

    Orijinalden alıntı: Daqadaqa

    Paintten çöp adam bile çizsen veriyorlar.Ben şahsen dünyanın en kötü brand'ini çizdim.Verdiler.Rastgele çiz bişeyler :)

    Elle çizmek gerekmiyor mu? Paint olursa yaparım hemen bir şeyler :)

    Ayrıca 1 sn de yapılmış bir şey göndermek de istemiyorum zaten iyilik yapıyorlar ayıp

    Ben paintten çizdim.Verdiler.Paintten düzgün çizemezsin zaten.Ayıp olur dersen al bir tane a4 kağıdı daya monitöre çiz resmi yolla :)




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.