Şimdi Ara

RENO CLİO ŞİKAYET REKORU KIRIYOR !!! (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
279
Cevap
1
Favori
35.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.sikayethaber.com/haber/filminize-kac-dakika-reklam-alirsiniz/3800
    Şu şikayetlerin üzerine şikayetvar'ı çok ciddiye almıyorum diğer modeller için de bir ton şikayet var ama Clio bambaşka tabi
  • Vw sikayeti olunca kimsenin sesi cikmaz catir catir saydirirlar

    Reno olunca bu sikayetler gercek degil bos is deyip kestirip atarlar

    Bu site kimsenin sitesi degil asla yandas bir firma degildir

    Yazilan simayet once arastirilir incelenir sonra yayinlanir

    Kafaniza gore firma karalamak icin sikayet yazamazsiniz

    Plakanizdan sase numarasina kadar inceleniyor

    Firmalar zaten hemen altina yorum yaziyor sikayet sonuclandigi zaman sikayeti acan kisi istemez ise sikayet aynen kaliyor kimse silmiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Şikayetvar'da şikayet edilmeyen hiçbir şey yok.

    Yüzlerce şikayet bulup, burada konusunu açmak mümkün.

    Gerçek bi' şikayet miydi bilmiyorum ama "Carrefour'dan aldığım karpuz kelek çıktı!!" diye bir şikayet görmüştüm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    clio inanılmaz sattı,umarım renault için yeni bir sorun hikayesine dönüşmez.

    Bazı firmalarda das auto gibi kalender olsa, müşterilerini kollasa, gerektiğinde üç beş kuruşa bakmadan sorunlu araçları geri çağırsa... Dünya bir başka güzel olurdu, değilmi ?

    Sayın Güner Kanat,

    Yazdıklarınıza istinaden 3 harf yazıyorum size : DSG. Başka söze gerek yok.

    Alıntıları Göster
    yazık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E-HDI

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Her aracın ilk çıkan serilerinde bebeklik hataları olur , Clio'nun da bunlara sahip bir otomobil olduğu ortada.Yalnız sorunlu yaftası yapıştırılacak kadar büyük ve kronik problemlere sahip bir otomobil olduğunu iddia edilemez çünkü araç piyasada 1 yılını bile doldurmamış durumda.
  • Bende tam sınıfında tercih edilebililecek şekle sokmuşlar diyecektim .. : )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    Bende tam sınıfında tercih edilebililecek şekle sokmuşlar diyecektim .. : )

    Diyebilirsin yine. Gayet güzel ve alınası bir araba. Bakma sen burada atıp tutan çok bilmiş Maseratilere, Bentleylere binen çok bilmişlere. Her markada olabilir sıkıntılar bunlar. Sanki otobanda giderken kapısı açılan arabayı görmüşler gibi gelip burada ahkam kesiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    Bende tam sınıfında tercih edilebililecek şekle sokmuşlar diyecektim .. : )

    Diyebilirsin yine. Gayet güzel ve alınası bir araba. Bakma sen burada atıp tutan çok bilmiş Maseratilere, Bentleylere binen çok bilmişlere. Her markada olabilir sıkıntılar bunlar. Sanki otobanda giderken kapısı açılan arabayı görmüşler gibi gelip burada ahkam kesiyorlar.




    Herkes biliyor burada yazılanların çoğunun kulaktan dolma bilgiler olduğunu hatta bunları okuyup yorum yaptığımızı bile..
    Aslına bakarsan dediğin gibi bilene,kullanana sormak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    Bende tam sınıfında tercih edilebililecek şekle sokmuşlar diyecektim .. : )

    Diyebilirsin yine. Gayet güzel ve alınası bir araba. Bakma sen burada atıp tutan çok bilmiş Maseratilere, Bentleylere binen çok bilmişlere. Her markada olabilir sıkıntılar bunlar. Sanki otobanda giderken kapısı açılan arabayı görmüşler gibi gelip burada ahkam kesiyorlar.




    Herkes biliyor burada yazılanların çoğunun kulaktan dolma bilgiler olduğunu hatta bunları okuyup yorum yaptığımızı bile..
    Aslına bakarsan dediğin gibi bilene,kullanana sormak lazım.

    Bu arabayı DH forumda alıp kullananlar var. Onlardan duymadım ben böyle bir "otobanda giderken kapı açıldı" şikayeti veya ciddi aman aman bir sorun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    Bende tam sınıfında tercih edilebililecek şekle sokmuşlar diyecektim .. : )

    Diyebilirsin yine. Gayet güzel ve alınası bir araba. Bakma sen burada atıp tutan çok bilmiş Maseratilere, Bentleylere binen çok bilmişlere. Her markada olabilir sıkıntılar bunlar. Sanki otobanda giderken kapısı açılan arabayı görmüşler gibi gelip burada ahkam kesiyorlar.




    Herkes biliyor burada yazılanların çoğunun kulaktan dolma bilgiler olduğunu hatta bunları okuyup yorum yaptığımızı bile..
    Aslına bakarsan dediğin gibi bilene,kullanana sormak lazım.

    Bu arabayı DH forumda alıp kullananlar var. Onlardan duymadım ben böyle bir "otobanda giderken kapı açıldı" şikayeti veya ciddi aman aman bir sorun.

    Alıntıları Göster
    Sen memnunsan arabandan,sorun yoktur. : )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    Sen memnunsan arabandan,sorun yoktur. : )

    Benim arabam CLIO IV değil.
  • Ota mota şikayet yazılıyor bu sitede ama kapının kendi kendine açılması tam bir skandal ve üstü kapalı cinayet bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    İleri doğru hızla giden arabanın kapısı neden açılsın yahu. Hiç mantıklı gelmiyor. Markaya b.k atmaktan başka bir amacı yok. Hiç bir markada inanmam ben buna. Kapı arızalı olsa yine açılmaz. Arabanın sağından solundan hızla akan hava bunu engeller. Elle iterek bile açmak zor iken kendiliğinden açıldı demek nedir ya.

    Az kaldı otobana düşecektim diyor. palavranın da bu kadarı. Yuh yani. Tak kemerini. Düşme o zaman.

    100-110 km hızla sağa doğru ortalama bir viraja gir istersen, soför kapısı arızalıysa, kilit mekanizması tutmuyorsa öyle bir açılır ki o kapı sen bile şaşarsın.

    Konumuza gelirsek, bu aracın dizaynı sınıfının en iyisi, yolda her gördüğümde baktıkça bakasım geliyor, ESP' nin standart olması, donanımların çok iyi olması, kişiselleştirme seçeneklerinin bol olması, lazer teknolojili üretilmesi, güvenlik konusunda problem olmaması vs. vs. herşey buraya kadar güzel, ama, kalitesi gerçekten kötü bu aracın. Olmamış yani. Aceleye getirmişler. Ne boya kalitesi iyi, ne iç malzeme kalitesi ve işçiliği iyi. R-Link diye bir donanım koymuşlar, Türkiye' deki alt yapı uygun değil diye aracı satamıyorlar. İstesende alamıyorsun. İlginç bir uygulama.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    İleri doğru hızla giden arabanın kapısı neden açılsın yahu. Hiç mantıklı gelmiyor. Markaya b.k atmaktan başka bir amacı yok. Hiç bir markada inanmam ben buna. Kapı arızalı olsa yine açılmaz. Arabanın sağından solundan hızla akan hava bunu engeller. Elle iterek bile açmak zor iken kendiliğinden açıldı demek nedir ya.

    Az kaldı otobana düşecektim diyor. palavranın da bu kadarı. Yuh yani. Tak kemerini. Düşme o zaman.

    100-110 km hızla sağa doğru ortalama bir viraja gir istersen, soför kapısı arızalıysa, kilit mekanizması tutmuyorsa öyle bir açılır ki o kapı sen bile şaşarsın.

    Konumuza gelirsek, bu aracın dizaynı sınıfının en iyisi, yolda her gördüğümde baktıkça bakasım geliyor, ESP' nin standart olması, donanımların çok iyi olması, kişiselleştirme seçeneklerinin bol olması, lazer teknolojili üretilmesi, güvenlik konusunda problem olmaması vs. vs. herşey buraya kadar güzel, ama, kalitesi gerçekten kötü bu aracın. Olmamış yani. Aceleye getirmişler. Ne boya kalitesi iyi, ne iç malzeme kalitesi ve işçiliği iyi. R-Link diye bir donanım koymuşlar, Türkiye' deki alt yapı uygun değil diye aracı satamıyorlar. İstesende alamıyorsun. İlginç bir uygulama.

    Alıntıları Göster
    Bu RENO fanatikleri vagçılardan bile betermiş yav.

    Adamlar kabullenemiyor araçta sorun olduğunu.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1813887/volkswagen-aracimin-motor-koruma-saci-yok/h7fqq

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1812840/volkswagen-aracimin-arizasi-garanti-kapsaminda-giderilmiyor/h7fqq

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1812495/volkswagen-aracimin-motoru-degisti/h7fqq

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1811262/volkswagen-passat-aracimin-motor-problemi/h7fqq

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1810578/volkswagen-aracimin-sanzimanindan-ses-geliyor/h7fqq

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1808664/volkswagen-boyali-arac-satti/h7fqq

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1803392/volkswagen-servis-arizayi-garanti-kapsaminda-gidermiyor/h7fqq

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1797700/volkswagen-aracim-6-aydir-serviste/h7fqq

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1782246/volkswagen-siparis-verdigim-aracin-opsiyonu-eksik-geldi/ogjbd


    Her markada şikayet var, olmayan yok.

    Ne hikmetse bu renonun 857 şikayet'i var

    Renault çok satıldığı için haliyle şikayet sayısı da fazla olacak.

    http://yarimdebriyaj.com/haber/2013-yili-nisan-ayi-arac-satis-rakamlari-belli-oldu/

    2013 yılı Nisan ayı araç satış rakamları belli oldu.

    Binek Otomobil – Nisan ayı

    1)Renault: 8.568 adet
    2)Volkswagen: 7.852 adet
    3)Ford: 5.064 adet
    4)Opel: 4.661 adet
    5)Hyundai: 4.164 adet

    Alıntıları Göster
    Her araçta böyle problemler olabiliyor, bmw 1 serilerinin koltuklarının iskeleti paslı geliyor.Yepyeni 0 araç alıyorsunuz paslı. 1 ve 3 serilerinin servotronic direksiyonu titriyordu. vw jetta ve passat mühendislik hatalı olarak üretilmiş kaza anında direksiyon yamulup gidiyor hava yastıgı önünüzden çekildiği için kafanızı ön gögüse vurup ölüyorsunuz.

    Düşününce direksiyon soyulması falan vw yada c180 alıp canını sokağa atmaktan çok daha mantıklı bir yol oluyor. Ayrıca genelde yeni çıkan kasayı ilk yıl almak yerine 2 3 yıl hatta makyajı beklemek en mantıklısı.

    Ek: toyotayı unutmuşum. Toyota , vw ve merco c180 alıp canını sokağa atmaktan çok daha mantıkı bir seçenek ***



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exxcrea -- 25 Mayıs 2013; 20:05:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    Her araçta böyle problemler olabiliyor, bmw 1 serilerinin koltuklarının iskeleti paslı geliyor.Yepyeni 0 araç alıyorsunuz paslı. 1 ve 3 serilerinin servotronic direksiyonu titriyordu. vw jetta ve passat mühendislik hatalı olarak üretilmiş kaza anında direksiyon yamulup gidiyor hava yastıgı önünüzden çekildiği için kafanızı ön gögüse vurup ölüyorsunuz.

    Düşününce direksiyon soyulması falan vw yada c180 alıp canını sokağa atmaktan çok daha mantıklı bir yol oluyor. Ayrıca genelde yeni çıkan kasayı ilk yıl almak yerine 2 3 yıl hatta makyajı beklemek en mantıklısı.

    Ek: toyotayı unutmuşum. Toyota , vw ve merco c180 alıp canını sokağa atmaktan çok daha mantıkı bir seçenek ***

    Alıntıları Göster
    Hocam boşa ahkam kesmek iki satır okuyupta kolay millete. Amaç laf ebeliği.
    Zamanında imzamdaki bilgisayar hakkında da benze yorumları çok okudum. Kullanmadan bilmeden herkes kafasına göre bişiler yazıyordu. Ama alalı 6 ayı geçti bir kezde servise gitti cıhaz sözde Lenovo servis ii değil dediler sanal ortamda. Kago verdiğim eleman dedi abi bu servs süperdir diye hakikaten de öyle çıktı. Adamlar anakartı 1 günde değiştirip testleri tamamlayıp cıhazımı gönderdiler.
    Bu arkadaşlar komik duruma düştüklerinini farkında değil.
    Lenovoya o kadar para verilmez dediler verdim sonuna kadar hak ediyor. Clio ya verilmez diyenler arabayı sadece görünce dudaklarını ısırıyorlar. Arkadaşlar sormak lazım acaba arabanın amblemi wv Opel yada Ford olsaydı bu kadar ince eleyip sık dokuyacaklar mıydı?
    Aga bunlar bu güzelim arabaya bakmaktan şaşı olup şaşıranlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANTHYPATHY

    Hocam boşa ahkam kesmek iki satır okuyupta kolay millete. Amaç laf ebeliği.
    Zamanında imzamdaki bilgisayar hakkında da benze yorumları çok okudum. Kullanmadan bilmeden herkes kafasına göre bişiler yazıyordu. Ama alalı 6 ayı geçti bir kezde servise gitti cıhaz sözde Lenovo servis ii değil dediler sanal ortamda. Kago verdiğim eleman dedi abi bu servs süperdir diye hakikaten de öyle çıktı. Adamlar anakartı 1 günde değiştirip testleri tamamlayıp cıhazımı gönderdiler.
    Bu arkadaşlar komik duruma düştüklerinini farkında değil.
    Lenovoya o kadar para verilmez dediler verdim sonuna kadar hak ediyor. Clio ya verilmez diyenler arabayı sadece görünce dudaklarını ısırıyorlar. Arkadaşlar sormak lazım acaba arabanın amblemi wv Opel yada Ford olsaydı bu kadar ince eleyip sık dokuyacaklar mıydı?
    Aga bunlar bu güzelim arabaya bakmaktan şaşı olup şaşıranlar.


    Alıntıları Göster
    yalnız SW'si de artık çok sağlam satıyor ; mavi,kırmızı yer gök CLİO




  • quote:

    Orijinalden alıntı: golfçü_

    yalnız SW'si de artık çok sağlam satıyor ; mavi,kırmızı yer gök CLİO

    Alıntıları Göster
    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aydoğan* -- 26 Mayıs 2013; 2:46:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Bizim işyerindeki müdür çok sert araba kullanır. Ve kendisi Renault düşmanıdır. Buna rağmen altındaki fluence 50 bin km'dir hiç bir arıza vermedi. Otobanda giderken kapının açılması olayına gelince. Hiç duymadım böyle bir şeyi. Asla da inanmıyorum. Adamın kapıyı tam olarak örtmedi belkide.

    Ben ön kaputu kilitlenmemiş arabamı 120 km hızla taaa Afyon'dan Bilecik'e kadar kullandım. Kaput önden havalanmadı. Kopmadı. Sadece Renault için söylemiyorum ama ben bu şikayetvar sitesindeki şikayetlerin %90 dan fazlasına kesinlikle inanmıyorum. İ-NAN-MI-YO-RUM. Şikayet yeri olmaktan çıkmış. Markalara, eşyalara öfke kusma yeri olmuş.

    aynen abi, çoğu şey abartılıyor. şikayetten çok sitem yerine dönmüş.

    adam arabada koltuk yükseklik ayarı yok diyor. alırken baksaydınya, zorlamı sattılar. napsınlar gelip amortisörmü taksınlar koltuğa?




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.