Şimdi Ara

Renault, yeni nesil dizel motor geliştirmeyecek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.598
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Renault, yeni nesil dizel motor geliştirmeyecek



    Katı emisyon kuralları, kirli araçlara yönelik yaptırımlar ve elektrikli araçlar için sunulan teşvikler otomotiv üreticilerini köşeye sıkıştırmış durumda. Buna kemer sıkma politikaları da eklenince, yatırım konusunda gözden çıkarılan ilk şeylerden biri dizel motorlar oluyor.



    Daha önce Nissan ve Volvo gibi birçok üreticinin ya dizeli tamamen terk etme ya da yeni nesil dizel motorlar geliştirmeme kararı aldığına şahit olmuştuk. Söz konusu şirketler bunun yerine Ar-Ge süreci oldukça pahalı olan elektrikli araç teknolojilerine odaklanıyor. Bu kapsamda Renault'nun da dizelden vazgeçmek zorunda kalacağı aşikardı fakat yeni açıklamayla bu durum daha somut bir hal aldı.



    Ayrıca Bkz.Hyundai Kona N tanıtıldı: 280 beygir güç ve daha fazlası



    Fransız markanın CEO'su Luca De Meo, kısa süre önce düzenlenen genel kurul toplantısında şirketin gelecek planlarına ilişkin açıklamalarda bulundu. De Meo'nun duyurularından birisi de Renault'nun son nesil dizel araçlarına uyacak yeni motorlar geliştirmeyeceği yönündeydi. Şirket bunun yerine elindeki motorları güncelleyecek. Görünen o ki Renault'da bir süre daha dizel motorlu araçlar göreceğiz fakat bu durum fazla uzun sürmeyecek gibi.



    Maliyet kısma politikası kapsamında yeni dizel motorlara para harcamayacak olan Renault'nun hedefi elbetteki elektriklenme konusunda vites arttırmak olacak. Öyle ki Fransız marka 2025 yılına geldiğimizde tüm satışların yüzde 65'inin elektrikli araçlardan (hibrit dahil) oluşmasını hedefliyor. 2030 yılına yönelik hedef ise tüm satışların yüzde 90'ını elektrikli araçların oluşturması.



    De Meo aynı toplantıda gelecek Renault modellerinin 180 km/s maksimum hızı aşamayacaklarını da duyurmuştu.




    Kaynak:https://europe.autonews.com/automakers/renault-scraps-investment-new-diesel-engine







  • Var olan makinalar zaten birkaç küçük değişiklik ile 10-15 yıl çok rahat kullanılır.

    Hibriti elektrikli otomobilden saymaları ayrı bir fiyasko bence. Emisyondan kaçmak için üreticilerin uydurduğu şey bunu kendileride biliyor.

    Bence batarya teknolojileri gelişmedikçe ve ucuzlamadıkça bırakın %50 elektrikli araba satmayı %5i bile geçemez.
  • Merco sahiplerine kara haber :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Segmentinde en iyi dizel motorlari ureten firma Renault du hayırlısı olsun diyelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araplar düşünsün

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Güzel haber

  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt

    Mercedes bir süredir düşük hacimli kendi dizel motorunu kullanıyor 1.6 dci'dan dili yandığı için.

  • Euro 5'ten sonra zaten tadı kaçtı dizelin. Addblue ve buna bağlı emisyon sorunları markaları bu işten uzaklaştırıyor.


    Toyota da ticari aracı için yatırım yapmak yerine gitti PSA motoru kullandı.


    Dizel kullanıcısı olarak ben de bu işin çok süreceğini düşünmüyorum. Bundan sonra dizel yerine hybrid modeller olur.


    Bu demek değil ki elimdeki dizel aracı satıp benzinli araç alacağım. Elimdekinin kıymetini bileceğim.

  • Elindeki motorları güncelleyecekmiş,daha uzun seneler dci bizimle birlikte yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Var olan makinalar zaten birkaç küçük değişiklik ile 10-15 yıl çok rahat kullanılır.

    Hibriti elektrikli otomobilden saymaları ayrı bir fiyasko bence. Emisyondan kaçmak için üreticilerin uydurduğu şey bunu kendileride biliyor.

    Bence batarya teknolojileri gelişmedikçe ve ucuzlamadıkça bırakın %50 elektrikli araba satmayı %5i bile geçemez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrik konusunda atıp tutanlar. Sektörün içinde 5 yıl çalışmış birisi olarak elektrik devri beklenenden 3-5 yıl arası hızlı başladı bile diyebilirim. Ondan dolayı firmalar bıçak gibi kesiyor içten yanmalıyı, hatta dizeli direkt. OEM tahminleri 2025 gibi patlama yaşanması iken o patlama EU da şu an başladı bile. Sadece mevcut krizler nedeniyle (çip, batarya) istenilen randıman alınamıyor.

  • her şey elektriğe kayıyor desenize

  • Demekki bir yerlerde ince hesaplar yapılıyormuş.

  • Renoyu reno yapan dci motorudur, dci’ si olmayan megane leylasız mecnuna benzer.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elektrikli motora karşı değilim ama elektrikli araç fiyatlarına karşıyım.. elimizdeki dci ye sahip çıkalım bu pahalılıkta elektriğe geçilince değerlenir iyice :))

  • Gitti güzelim mazut power iyi kaçardı ne versen yakardı tüh arada encektör turbo murbo öterdi ama olsundu seviyorduk gözümüz kördü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazotçu ülkem sevinmeyecek.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mazotcularin gozu yasli
    Bunlar gururundan mazot bittikten sonra lpg li araca da binemezler artik cok bokladilar hakir gorduler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu gidişle birtel Stellantis kalacak herhalde dizel motora devam eden. Gerçi HDI motorla Multijet’i birleştirip ortak bir dizel üniteye geçerlerse euro 7 emisyon konusunda çok büyük sıkıntı yaşamazlar gibi.

  • hyundai/kia dizel hibrit yapmış, dizelden vazgeçmeyenler için alternatif olur.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.