Şimdi Ara

Renault MODUS alınır mı? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
309
Cevap
7
Favori
105.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yıl2012
    modus lpg de km de kaç kuruş yakıyor acacba ?
  • Bu aracı yaklaşık 4000 km kadar kullandım,piyasadaki çoğu aracı öpüp atar o kadar güzel bir araba. Keşfedilmemiş cevherdir yakıt,konfor,sürüş keyfi anlamında.

    Küçük Scenic diyebiliriz kendisine.

    Karşısına çıkan düşünmeden alabilir.
  • Sabahtan beri okuyorum ilk mesajdan beri, tarihe bakmayı akıl edemedim :)

    almayın modüs falan beni kandırdı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    Sabahtan beri okuyorum ilk mesajdan beri, tarihe bakmayı akıl edemedim :)

    almayın modüs falan beni kandırdı.

    Hayırdır aga kandırdı demenin sebebini açıklaya bilir misin ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakaleli

    yıl2012
    modus lpg de km de kaç kuruş yakıyor acacba ?

    1.4 benzinli 20-25 kuruş arası yakıyor yani 1.5 dizeli ile aynı ama bagaj kapasitesi iyice ölüyor lpg ile
    1.6 ve lpg 30 kuruştan aşağıda yakmaz
  • ho modus ha el arabası
  • Merhaba bizde 2006 model 1.4 benzinli Sunrooflu Dynamique versiyonu var. Yaklaşık 80bin km'de. 2. el aldık. Ne amaçla almak istiyorsunuz ona karar verin bence ve uydurmayın test edin, gözlemleyin, mantıklı yorumlar yapın işkembeden duyumlarla sallamayın, tipi için elbette kişisel yorum yapabilirsiniz. Biz annem için aldık ki senede 8-10 bin km yapar, kilolu olan teyzemlerle şehir içi ve senede 1-2 kez de yazlığa gitmek için uzun yolda seyahat eder. Ben de uzun ve kısa yolda kullandım yaşım 29. Kullanması gerçekten çok keyifli, kokpit plastiği çift renkli olduğu için kaliteli duruyor ve oturuş mesafesi yüzünden burnunun uzun olduğunu düşünüyorsunuz ancak aslında çok kısa ama bu size ferahlık sağlıyor. Kilolu 5 kişi arka koltugun ileri geri hareket etmesinden ötürü dizleri çarpmadan çok rahat ve ferah bir şekilde ki panaromik cam tavanın da bunda etkisi var çok konforlu seyahat edebiliyor. Sürmesi yüksekçe olduğu için gerçekten inanılmaz keyifli ve rahat. Yüksek hızda 140 gibi ve virajda belki sizi tedirgin edebilir ki bu hıza genelde çıkmıyoruz. Herhangi bir yerinde ses tıkırtı yapmamakta bazen bozuk yollarda sunrooftan tıkırtılar gelmekte. Arkası çok kısa ve park ederken sıkıntı yasıyorsunuz zira nerdeyse arka koltukta araç bitiyor ama alıştıktan sonra en dar alanlara bile kolaylıkla park edebiliyorsunuz. Ortalama 8 litre yakar. şehir içi 8,8'lere çıkarken uzun yolda cruize kontrolle 6-7 litrelere düşmekte.Bir depo ile ortalama 550-650 km yapmakta ama açıkçası çok sağlıklı ölçmedim. Kliması gayet yeterli, sunroof çift taraflı açılmakta, vites ve direksiyon deri kaplı, koltukları moduler,yol bilgisayarı var,sürücü koltugu yukseklik ayarı var. 18 bin TL'ye bu özellikleri olan araç var mı bilemiyorum. Dizel olsa daha iyi olur tabii ki ama arada 3-4 bin lira fark var ki biz o kadar km yapmıyoruz. Kötü tarafı elbette ki bagajı. Arka koltuklar ileri geri hareket ettirilip ki en geriye yasladığınızda diz mesafesi inanılmaz artıyor ama arka sıra 2 kişilik oluyor; çiftli veya tekli koltugu öne yatırdıgınızda bir nebze bagajı genişlemekte arkaya 2 adet büyük bavul sığar. Arka sıradaki 3 sıra koltuktan orta sıra ve sol birlikte, sağ koltuk yalnız başına hareket ederek öne katlanmakta. bu modulerlik o kadar kolay ki 50 yasındaki annem tek basına bunu yapabiliyor. Bir diğer sıkıntı da motoruna erişmek için ön tamponun sökülmesi gerekiyor ki çogu usta bu işlemi sevmeyecektir. yağına, suyuna ve akusune tabii ki kolayca erişebiliyorsunuz. Bagaj ihtiyacı olanlar, ön farları da daha güzel olan grand modus modeline bakabilirler.




  • Bizde 2006 modeli var, yanlış hatırlamıyorsam 31bin kilometredeyken almıştık.
    Tipe gülerler vs. denmiş ama kim görse "Çok orijinal araba" falan diyor. Bana öyle denk geldi herhalde hep. Arabayı alırken dolandırıldık tarzı birşey oldu, araba sigorta tarafından perte çekilmiş -takla atmış- arabayı sıfırlamışlar sonra. Alırken servis bir sıkıntısı yok demişti, ekstra kontrol olsun diye Renault'ta bir tanıdık vardı şase numarasına baktırttık onda da sıkıntı yok dendi aldık arabayı. sonra sigortaya gittik adamlar perte çıkmış araba dediler, 1-2 sigorta daha gezdik gene öyle dediler. Neyse arabada genel olarak bir sıkıntı yok ama bazen kendiliğinden düz vitese atıyor, arabayı durdurup tekrar çalıştırmak gerekiyor ama en son serviste bakımını yaptırdıktan sonra hiç yapmadı galiba.
    Aracın bagajı baya ufak ama iç hacmi çok ferah, zaten arabadaki en çok sevdiğim özellik o. İçinde yaklaşık 350-400 kilo yük varken bile ufacık araba sıkıntı yaratmadı.
    Şimdi kişisel bazı nedenlerden dolayı satalım diyorlar arabayı ama sattırmamaya çalışıyorum. Çünkü ehliyet almamıştım şehir dışındayım süremem diye az kullandım, şimdi iştahlandım ehliyet alacağım aldıktan sonra doya doya sürmek istiyorum.




  • Biz 4-5 senedir biniyoruz. Mesajları okudum. Bazı arkadaşlar sürüşü zevkli yazmış. Sebebini yazmamış. Modus un sürüşü Mini ye benzer Mini nin sürüşü gokart a benzer. Tekerler mümkün olan en uç konumdadır. Bu arabanın donüşlerine alışınca diğer srandart araçların dönüşü ağır hissettiriyor.
    Modus e el arabası diyenlerin bidiği 4.5 m lik araçlar modus den daha hafif. Bir de nedense bunların bindiği araçlarda lastik ve rüzgar sesi süspansiyon takırtısı oluyor. İlginç.
    Modus u Note la kıyaslamak yanlış. Zira ikiside büyük oranda aynı araçlar. Micra ve clio da dahil bu gruba. Dediğim gibi bu dörtlunun olduğu yerde japon tenekelerinin borusu ötmez. Nissan japon değil mi diyenler olur. Note ve micra japonsa modus ve clioda japondur. Nissan ve reanult un ortak olarak geliştirdiği platform üzerinde şekillenmişlerdir.
  • gülmekten yıkılma değil ama
    araç hakakten çok tipsiz
    onca para verip o kadar tipsiz bi araca binmek istemezdim ben
  • Vay be o senelerde sıfırının fiyatı 15 bin küsür liraydı bu araba bile durduğu yerde değer arttırıyorsa prenmiyum vw tabi artcak
  • O fiyata alınabilicek en iyi araçtır yüksek olması ve ncap tan 5 yıldız almasıda cabasıdır.İçide tipine göre gayet geniştir.Dizelide çok çok az yakar kullananlar genelde satıcı değildir.Çünkü memnundurlar benim izlenimlerin bu (kullandım da bu arada )
  • 1.5 dizel modusumla 2. yılıma girdim. araç 165bin km de daha tık demedi. aracın bakımlarını düzenli yaptırıyorum.
    an itibariyle motorin litresi 4.2 lira iken ankarada şehir içi 19 kuruş yakıyor. bu arada araç öyle teneke gibi falan değil 1200 kg lık bi araç. araçla 190 ları rahatlıkla görüyorum. biçok 1.6 dizel kalıplı araç bile bu değere zor ulaşıyor. o hızlardada güvensiz bi duygu falan oluşmuyor. tip konusunda haklısınız, bende zor alıştım ama şuan gayet normal geliyor. aklından geçiren varsa düşünmeden alabilir.
  • 17-18bın tl ye temız bulursam benımde ılgımı cekıyor
  • 17 bine otantik, 20 bine dinamik benzinlisi,
    18bine otantik, 21 bine dizeli denk gelirse kaçırılmayacak araç.

    Her ikisi de 80bin km altı olursa yeme de yanında yat...
  • konu 2010'dan 2012 ve 2013'e hortlamış :))) benim arkadaşımda var kullanımı içinin ferahlığı mükemmel megane 2 den iç malzemesi daha kaliteli 1.5 dizel olan arkadaşımdaki dinamik+stil paketli çok az mazot tüketiyor bu devirde yakıt ekonomi için bile alınası bir araç, bende düşünmeye başladım valla modusu kullanıp bindikten sonra küçük jeep gibi ayrıca tipide çok hoşuma gidiyor herzaman sıradan olmayan aykırı tasarrımları sevmişimdir ....herkeste olan şeyler değil bende farklı olan şeyleri seviyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BeRaT_chevy

    konu 2010'dan 2012 ve 2013'e hortlamış :))) benim arkadaşımda var kullanımı içinin ferahlığı mükemmel megane 2 den iç malzemesi daha kaliteli 1.5 dizel olan arkadaşımdaki dinamik+stil paketli çok az mazot tüketiyor bu devirde yakıt ekonomi için bile alınası bir araç, bende düşünmeye başladım valla modusu kullanıp bindikten sonra küçük jeep gibi ayrıca tipide çok hoşuma gidiyor herzaman sıradan olmayan aykırı tasarrımları sevmişimdir ....herkeste olan şeyler değil bende farklı olan şeyleri seviyorum.

    Hocam size sorayım en iyisi, siz de arkadaşınıza falan sorar mısınız artık :)

    Bu dynamic'lerde dizel motor 85HP lik mi ?
    Bide 1.6 benzinlilerde bulunan triptronik vites 5 ileri mi acaba bi fikriniz var mı ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    quote:

    Orijinalden alıntı: BeRaT_chevy

    konu 2010'dan 2012 ve 2013'e hortlamış :))) benim arkadaşımda var kullanımı içinin ferahlığı mükemmel megane 2 den iç malzemesi daha kaliteli 1.5 dizel olan arkadaşımdaki dinamik+stil paketli çok az mazot tüketiyor bu devirde yakıt ekonomi için bile alınası bir araç, bende düşünmeye başladım valla modusu kullanıp bindikten sonra küçük jeep gibi ayrıca tipide çok hoşuma gidiyor herzaman sıradan olmayan aykırı tasarrımları sevmişimdir ....herkeste olan şeyler değil bende farklı olan şeyleri seviyorum.

    Hocam size sorayım en iyisi, siz de arkadaşınıza falan sorar mısınız artık :)

    Bu dynamic'lerde dizel motor 85HP lik mi ?
    Bide 1.6 benzinlilerde bulunan triptronik vites 5 ileri mi acaba bi fikriniz var mı ??

    autotantig 1.5 dci de 80 beygir dir ben bizzat kullandım tabi hepsi değil ama piyasada var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    quote:

    Orijinalden alıntı: BeRaT_chevy

    konu 2010'dan 2012 ve 2013'e hortlamış :))) benim arkadaşımda var kullanımı içinin ferahlığı mükemmel megane 2 den iç malzemesi daha kaliteli 1.5 dizel olan arkadaşımdaki dinamik+stil paketli çok az mazot tüketiyor bu devirde yakıt ekonomi için bile alınası bir araç, bende düşünmeye başladım valla modusu kullanıp bindikten sonra küçük jeep gibi ayrıca tipide çok hoşuma gidiyor herzaman sıradan olmayan aykırı tasarrımları sevmişimdir ....herkeste olan şeyler değil bende farklı olan şeyleri seviyorum.

    Hocam size sorayım en iyisi, siz de arkadaşınıza falan sorar mısınız artık :)

    Bu dynamic'lerde dizel motor 85HP lik mi ?
    Bide 1.6 benzinlilerde bulunan triptronik vites 5 ileri mi acaba bi fikriniz var mı ??

    2006-2008 arası 1.5 dci araçlar 80bg dir, 1.6 BVA vitesli versiyonlar 4 vites 115 bg dir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    quote:

    Orijinalden alıntı: BeRaT_chevy

    konu 2010'dan 2012 ve 2013'e hortlamış :))) benim arkadaşımda var kullanımı içinin ferahlığı mükemmel megane 2 den iç malzemesi daha kaliteli 1.5 dizel olan arkadaşımdaki dinamik+stil paketli çok az mazot tüketiyor bu devirde yakıt ekonomi için bile alınası bir araç, bende düşünmeye başladım valla modusu kullanıp bindikten sonra küçük jeep gibi ayrıca tipide çok hoşuma gidiyor herzaman sıradan olmayan aykırı tasarrımları sevmişimdir ....herkeste olan şeyler değil bende farklı olan şeyleri seviyorum.

    Hocam size sorayım en iyisi, siz de arkadaşınıza falan sorar mısınız artık :)

    Bu dynamic'lerde dizel motor 85HP lik mi ?
    Bide 1.6 benzinlilerde bulunan triptronik vites 5 ileri mi acaba bi fikriniz var mı ??

    Yalnız şunu bilmede fayda var. Modus'un stepnesi aracın altında, bagajda değil. Benzinli modeline lpg taktıralacağı zaman, lpg tankını çoğunlukla aracın bagajına yerleştiriyorlar, çünkü aracın altına monte etmek hayli zahmetli. Bu da zaten diğerlerine göre küçük olan aracın bagajını, daha da küçültüyor.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.