Şimdi Ara

Renault kango

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
15.841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar renault kango nasıldır ? Araç temiz. kasa çok diri boya kaza darve deişen vs. yok. araç 1.9 galiba tam bilmiyorum. dsg ve rl yazıyor. netten biraz araştırdım 1.9 dizel galiba. aracın km sini bilmiyorum ama aile arabası olarak kullanılmış 2000 model. Tavan döşemesi yok (orjinali böylemi bilmiyorum. önemli bi soru7nmu sizce ?). Arka taraflar kapalı deil camlı. arka bagaj kapağı ise çift taraflı. araba hakkında bildiklerim bu kadar sizde bişeyler eklerseniz sevinirim. bu aracı almayı düşünüyorum... sorularım ? şehir için ortalama ne kadar yakar ? hızlanması ve son hızı iyimidir ? (bu hız aracı deil biliyorum ama olsun. benim için önemli.) kronik sorunları filan varmıdır ? aracı alırken dikkat etmem gereken bi yer varmı? tabi birde sağlam bir oto ustasına götürcem. ve birde bu arabaya en fazla ne kadar para verilir. piyasası nedir pek araştırma fırsatım olmadı. araç ankara arabası ankaradan alcam.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Renault Kangoo: Kronik Sorunları ve Tutulmama Nedenleri

    Renault Kangoo, çok yönlü bir ticari araç olarak bilinir. Ancak, bazı kronik sorunlar nedeniyle bazı kullanıcılar tarafından tutulmamaktadır.

    1.9 Dizel Motor Kronik Sorunları

    1.9 litrelik dizel motor, Renault Kangoo'da yaygın olarak kullanılmaktadır. Ancak, bu motor şu kronik sorunlara meyillidir:

    • Enjeksiyon sistemi arızaları
    • Turbo arızaları
    • EGR valfi sorunları

    Bu sorunlar, performans kaybına, artan yakıt tüketimine ve pahalı onarımlara yol açabilir.

    1.5 Dizel Motor Kronik Sorunları

    1.5 litrelik dizel motor da Kangoo'da yer alan bir diğer motordur. Bu motorun da bazı kronik sorunları vardır:

    • Triger kayışı kopması (özellikle 2010'dan önceki modellerde)
    • EGR valfi sorunları
    • DPF filtresi tıkanması

    Bu sorunlar, motor hasarına, sürüş güvenliğinin azalmasına ve yüksek onarım maliyetlerine neden olabilir.

    Genel Kronik Sorunlar

    1.9 ve 1.5 litrelik motorların yanı sıra Renault Kangoo'nun genel olarak şu kronik sorunları bulunmaktadır:

    • Elektriksel arızalar
    • Süspansiyon sorunları
    • Vites kutusu sorunları

    Bu sorunlar, güvenlik riskleri oluşturabilir, sürüş konforunu azaltabilir ve onarım maliyetlerini artırabilir.

    Kangoo'nun Tutulmama Nedenleri

    Kangoo'nun kronik sorunlarının yanı sıra, tutulmama nedenleri arasında şunlar da yer almaktadır:

    • Yüksek yakıt tüketimi (özellikle 1.9 dizel motorda)
    • Düşük yeniden satış değeri
    • Bazı rakip modellere kıyasla sınırlı özellikler ve teknoloji

    Bu faktörler, kullanıcıları Kangoo'dan uzaklaştırmakta ve diğer ticari araç seçeneklerini tercih etmelerine neden olmaktadır.

    Sonuç olarak, Renault Kangoo'nun kronik sorunları ve tutulmama nedenleri, potansiyel alıcıların farkında olması gereken önemli hususlardır. Bu sorunlar, güvenlik riskleri oluşturabilir, sürüş konforunu azaltabilir, onarım maliyetlerini artırabilir ve aracın yeniden satış değerini düşürebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Beyto06 sana tek kelime bir şey söyleyim bu arabayı aile aracı olarak kullanacaksan uzak dur derim.

    1- Alacağın aracın arka bölümü her ne kadar camlı da olsa ruhsatına bak muhtemelen kapalı kasa kamyonet veya camlı panelvan geçecektir. Bu durumda aracını her sene muayneye sokmak zorundasın, vergisi hususi araca göre katmerlidir. hız olarak da kamyonet sınıfında olduğu için yine aynı aracın hususi ruhsatlısı ş.arası yolda 90+9=99km hız tahdidi ile sınırli iken siz 80+8=88km hız tahdidi ile sınırlı olacaksınız. İstanbul da boğaziçi köprüsü, Ankara da kızılay, ulus gibi ana arter ve köprülere belirli zaman dilimleri içerisinde girmeniz yasak bunlar haricinde,

    aracın motoru 1.9 olmasına rağmen motor hacmi ile orantısızı performansı düşük yakıtı yüksek bir motor var bu araçta, hızlanması ve son hızı otomobil gibi olmaz, özellikle virajlarda ve 120km/h den sonraki hızlarda dikkat etmeniz gerek. Tavan döşemesi her araçta vardır. Olmaması gibi bir durum olamaz. Tavan döşemesini mutlaka araştırın. Yakıt olarak kullanmadığım için birşey diyemem yalnız motor hacmine göre şehiriçi kullanımda bütçenizi bir hayli zorlar. Size dost tavsiyesi bu aracı eğer ticari kullanmayacaksanız hiç ama hiç düşünmeyin.




  • uzak dur diyosun... ama bu dediğim araç 8000 tl olursa ? vergiside 200tl civarıymış. o zaman ne dersin ?(Ankara dan alıcam araç arnkara arabası)
  • elbette siz bilirsiniz diyeceğim ben kendi düşüncemi açıkladım. Aracı güvenilir bir yere gösterdiniz mi?
  • kardeş eski çalıştığım yerde üzerime zimmetli 2007 kangoo vardı mazotlu....1000 kmde teslim aldım arabayı 60 bin km ye kadar 2 yıl kullandım....performans olarak gayet iyiydi hızlanmaları falan süperdi ağırlığına göre...kullanımı da gayet kolay yormazdı...ama konfor yoktu...


    Eksileri
    -naparsan yap istediğin kadar kibar kullan...20-30 bin km den sonra arabanın arkasından sağından solunda ses geliyor
    -120 km sonrası hızı unut...yapar ama inanılmaz stresli olur....artı savurma olayı var...

    -araç gayet ekonomikti. ama ben hız tutkunu olmadığım ve 2500 devri nadiren geçtiğim için olsa gerek..
    -şu "depoda su var" ışığı kronikmiş...hep yanar dururdu gider düzelttirirdik.
    -bir diğer kronik sorunda arka kapağı çok açıp kapatırsan "kapak açık" ışığı sürekli yanıyor..onuda düzelttirirdik.
    -virajları bırak hızlıyı orta hızda bile girmeyi unut..arkada yük yokken tak kayıyor namussuz
    -ve en son beni sinir eden şeye geliyorum...hazırmısın?

    bu şey yani arabanın direksiyonu hidrolik...hidrolik gücü motorun bir yerine yerleştirilmiş elektirk motorundan alıyor...diyeceksin ki ne olmuş...o geberesice motor bir ses çıkarıyor aman Allahım o ne frekanstır öyle..sinek vızıltısı mı desem yada cins bir uğultu mu desem....anlayacağın son derece rahatsız bir ses çıkarıyor....

    aklıma gelenler bunlar...




  • Viraja 80 le 90 la giriyorum ben kangooyla.
    Çünkü arka torsiyonları 1 karış indirdim.
    Savrulma problemi kalmadı.
    Ben kısa mesafe e 5 te 170 bastım 1.5dci 2005 model kangoo.
    Arkasından falan ses geldiği doğrudur o yüzden bi elden geçmesi gerekebilir.
    Onun dışında ekonomiktir kullanışlıdır.Ben pek yorulmuyorum kangoo kullanırken.
    Çok rahat bi araba çünkü etrafını çok iyi bir şekilde görebiliyorsun.
    Normal arabadan daha az kaza riskin.
    Ama arkadaşların dediği gibi kronik su var arıza lamba sorunu var problem değil.
    Hızlı gitmene gerek yok zaten nereye kadar hızlı gidebilirsin arada 10 dk oynar oynamaz.
    Fakat benim araba cidden iyi kaçıyor 140 falan gayet iyi çıkıyor ama ondan sonra ben istemediğim için basmıyorum
    2. vitesle 80km
    3. vitesle 100-120 km arası çıkıyor
    4-5 zaten yola göre gider.
    Arabamın yağında bor power var.Onu koyduktan sonra performansı arttı diyebilirim
    En sinir olduğu şey 1 arkadan zamanla gelen ses özellikle yük olunca ben gerçi yük taşımıyorum ama arkadaşlar binince arka koltuğa ağırlıktan dolayı geliyor.
    2.si abs olmaması kötü ona uyuzum.
    arabam bu örnek olsun foto..

     Renault kango



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Teknode -- 27 Şubat 2010; 0:00:34 >




  • Şu hız ifadesini bu tip araçlarda kullanmasak. Tamam konfor,savrulma vs olabilir ama hız olamaz. Çünkü bu tip araçlar hıza uygun değil, çok tehlikeli,ani hareketiniz felaketle sonuçlanır.Şirkette uzun yıllardır bu tip araçları kullanırız,tek problemimiz şöförlerin hız yapması...O kadar söylüyoruz,dinleyen yok.
  • Bizdede 2004 model 2005 trafiğe çıkışlı 1.5 dci kangoo var. Araçtan gayet memnunuz. Yakıt tüketimi olarak sizi asla üzmeyecektir. Kullanırken kesinlikle yorulmazsınız(2008 doblo da kullandım uzun yolda. Kangoo doblo kadar yormadı hiç beni). Virajada aşırı hızlı girmezseniz sıkıntı olmaz. Maksimum 167-168 filan gördüm ben. Parçasıda gayet ucuz. Benden bu kadar üstat
  • 1.9 kangoyu 5 yıl kullandık.Gerçekten çok kötü bir araç.1.9 ların %99 u sonradan açılma kamyonettir.Vede bomboş bir araçtır.İnanılmaz motor sesi alır.Çok çabuk bayılır turbo olmamasından dolayı.Bu yüzden 1.5 lere yönel derim.Alırsan başına dert alırsın :)
  • arkadaşım 1.9 kangoo motoru 65 bg dir ve turbo yoktur bu yüzden motordan performans bekleme arabaya 5 kişi binince motor şişer tavsiyem ise 1.8 connect ile 1.9 jtd doblo lara bak derim ama illa kangoo olacak dersen 1.5dci motorları almanı tavsiye ederim
  • tekrar fikrimi söyleyim renault un bu motorunu kullanan yani 1.9 dizel turbosuz hiçbir aracına yaklaşma eskiden bizim arkadaşta renault 19 europada vardı bu motor beş para etmez
  • arkadaşlar yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. arabayı almaktan vazgeçtik. özellikle ses ve savurma konusu bu kararımızı etkiledi. zaten sattığımız araba lada samaraydı ondanda heryerinden ses geliyodu artık sessiz bi araç istiyoruz . tekrar teşekkürler...
  • harbiden öyle bende de 2005 kango multix var kamyon gibi ses geliyo iç döşelerden sert plastikten mi kaynaklanıyoo ne oluy anlamadım ama konfor sıfır araçta.
  • arkadaşlar bende 2005 kango kullanıcısıyım ama araçta konfor harbiden sıfır.kim ne derse desin kimse yoğurdum ekşi demez.ama ben yeni araç olacaklara sesleniyorum kesinlikle caddy,connect dururken bulaşmayın kangoya.hafif bozuk yola girdiğin zaman heryerinden ses geliyo kamyon gibi.araçta en sinir olduğum şey ses gelmesidir.bozuk yoldan geçerken araç heryerinden ses veriyo döşeler torpitolar.
  • Aracın virajlarda savuracağı zaten görünüşünden belli.Ön ve arkadan bakıldığında ip ince ve yüksek bir araç.Üstelik 155 lik mi 165 lik mi ne lastik takmışlar.Yolda giderken bir tanesi tekme vursa yıkılacak gibi.Oysa aynı model yılındaki doblo veya connect gibi araçlar daha geniş ve daha oturaklı duruyor.
  • Bizde de 2007 1.5dci kangoo var şirket aracı 195 binde kerata :) Tabi hız arabası değil ama ben hızını sevıyorum cok iyi kaçıyor :) son hızları kötü 120 den sonra denildiği gibi araç titriyor mubarek :) ama genel olarak yakıt olsun rahatlık olsun bu konularda memnunuz :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.