Şimdi Ara

Renault Fluence 1.5 DCi Privilege: ' Çok satar!' (TEST) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
175
Cevap
2
Favori
40.481
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: refazmutlu

    Renault'un 3 serisinin yani Megane3 ve Fluence'ın ilk makyaj yapılacak yeri aşağıdaki resme işaretledim.

    İşaretlediğim yerde öyle bir malzeme ve renk kullanmışlar ki sanki hep tozlu gibi duruyor. Bir kaç defa bindim güzel hoş araba ama en çok işaretlediğim yer dikkatimi çekti.



     Renault Fluence 1.5 DCi Privilege: ' Çok satar!' (TEST)



    orası dandik bi kaplama aldıgımzda ufak bi hava kalmş içnde bnde tırnaklaynca delik açldı içinde siyah plastik var babam çakmadı olayı daha xD hadi hayırlısı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezerakin34

    linea bile daha güzel yaa renaultun son arabaları iğrenç tasarıma sahip


    Özür dilerim ama Linea öküz gibi araba. Fluence balık gibi. Sanki tutulunca elden kayacakmış gibi görüntüsü var.

    Bizim şirkette Privilege olanı var. Navigasyonlu, vs. Gidişini beğendim. Bir toyota, Opel, Passat etmez ama yerin dibine sokulmayı da hiç ama hiç haketmiyor. Ayrıca pahalı denmiş. Türkiyede otomobil fabrikaları hangi arabaları ucuz satıyor ki zaten. 1991 yılında bir doğan 30 - 35 milyon liradan satılıyordu. Benim maaşım 1 milyon lira idi. Maaşımın 35 katı doğan arabaya veriliyordu. Şimdiye kıyaslarsak, maaşım 1500 TL. artık hesap edin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: sezerakin34

    linea bile daha güzel yaa renaultun son arabaları iğrenç tasarıma sahip


    Özür dilerim ama Linea öküz gibi araba. Fluence balık gibi. Sanki tutulunca elden kayacakmış gibi görüntüsü var.

    Bizim şirkette Privilege olanı var. Navigasyonlu, vs. Gidişini beğendim. Bir toyota, Opel, Passat etmez ama yerin dibine sokulmayı da hiç ama hiç haketmiyor. Ayrıca pahalı denmiş. Türkiyede otomobil fabrikaları hangi arabaları ucuz satıyor ki zaten. 1991 yılında bir doğan 30 - 35 milyon liradan satılıyordu. Benim maaşım 1 milyon lira idi. Maaşımın 35 katı doğan arabaya veriliyordu. Şimdiye kıyaslarsak, maaşım 1500 TL. artık hesap edin.


    O zaman araca alışamamıştım şimdi yolda görmeye başladıkça gözüm alıştı ve Fluence sınıfında f/p olarak gerçekten iyi iş çıkardı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desoto


    quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    Kim ne derse desin, klimasız golf parasına;dizel otomatik megane ve de 60 küsür binlirakıl jetta yerine;full+full dizel otomatik fluence alınır.


    Fluence EDC ye verdiğim bütün paralar helali hoş olsun...


    Saniyenin 3/100 zamanında, 3 salisede vites değişimi yapılıyor. İçindekiler hissetmiyor değişim zamanını. Adamlar iyi iş çıkarmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: desoto


    quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    Kim ne derse desin, klimasız golf parasına;dizel otomatik megane ve de 60 küsür binlirakıl jetta yerine;full+full dizel otomatik fluence alınır.


    Fluence EDC ye verdiğim bütün paralar helali hoş olsun...


    Saniyenin 3/100 zamanında, 3 salisede vites değişimi yapılıyor. İçindekiler hissetmiyor değişim zamanını. Adamlar iyi iş çıkarmış.


    3/100 ü değil değişim zamanı.

    30/100 veya 300/1000 saniyenin onda üç ü kadar zamanda (3/10 saiye) 300 milisaniye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: desoto


    quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    Kim ne derse desin, klimasız golf parasına;dizel otomatik megane ve de 60 küsür binlirakıl jetta yerine;full+full dizel otomatik fluence alınır.


    Fluence EDC ye verdiğim bütün paralar helali hoş olsun...


    Saniyenin 3/100 zamanında, 3 salisede vites değişimi yapılıyor. İçindekiler hissetmiyor değişim zamanını. Adamlar iyi iş çıkarmış.


    3/100 ü değil değişim zamanı.

    30/100 veya 300/1000 saniyenin onda üç ü kadar zamanda (3/10 saiye) 300 milisaniye.


    Reklamlarda 3 salisenin altında diye söylüyordu. Bu da 3/100 yapar. 1 saniye=100 salise. Ben öyle hatırlıyorum. Youtubeden reklamını bulup seyredebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: desoto


    quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    Kim ne derse desin, klimasız golf parasına;dizel otomatik megane ve de 60 küsür binlirakıl jetta yerine;full+full dizel otomatik fluence alınır.


    Fluence EDC ye verdiğim bütün paralar helali hoş olsun...


    Saniyenin 3/100 zamanında, 3 salisede vites değişimi yapılıyor. İçindekiler hissetmiyor değişim zamanını. Adamlar iyi iş çıkarmış.


    3/100 ü değil değişim zamanı.

    30/100 veya 300/1000 saniyenin onda üç ü kadar zamanda (3/10 saiye) 300 milisaniye.


    Reklamlarda 3 salisenin altında diye söylüyordu. Bu da 3/100 yapar. 1 saniye=100 salise. Ben öyle hatırlıyorum. Youtubeden reklamını bulup seyredebilirsiniz.


    Hatrınızda kalan yanlış ki renaultun söyleyip övündüğü değer tam 290 milisaniye yani 29/100 oranı ki vw 300 milisaniyede dsg vites değiştiriyor diyip övünüyor.

    Verdiğiniz değere yaklaşabilen 599 un tek debriyaj balatalı modeli 40-50 milisaniye arasında ölçümlerde vites değiştirdiği ölçüldü ki veyronu vw 150 milisaniye olarak tanıtıyor belkide en ilginci corsa c deki easytronic te 300 milianiyede işlemi yapıyor yani saniyenin onda üçü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: desoto


    quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    Kim ne derse desin, klimasız golf parasına;dizel otomatik megane ve de 60 küsür binlirakıl jetta yerine;full+full dizel otomatik fluence alınır.


    Fluence EDC ye verdiğim bütün paralar helali hoş olsun...


    Saniyenin 3/100 zamanında, 3 salisede vites değişimi yapılıyor. İçindekiler hissetmiyor değişim zamanını. Adamlar iyi iş çıkarmış.


    3/100 ü değil değişim zamanı.

    30/100 veya 300/1000 saniyenin onda üç ü kadar zamanda (3/10 saiye) 300 milisaniye.


    Reklamlarda 3 salisenin altında diye söylüyordu. Bu da 3/100 yapar. 1 saniye=100 salise. Ben öyle hatırlıyorum. Youtubeden reklamını bulup seyredebilirsiniz.


    Hatrınızda kalan yanlış ki renaultun söyleyip övündüğü değer tam 290 milisaniye yani 29/100 oranı ki vw 300 milisaniyede dsg vites değiştiriyor diyip övünüyor.

    Verdiğiniz değere yaklaşabilen 599 un tek debriyaj balatalı modeli 40-50 milisaniye arasında ölçümlerde vites değiştirdiği ölçüldü ki veyronu vw 150 milisaniye olarak tanıtıyor belkide en ilginci corsa c deki easytronic te 300 milianiyede işlemi yapıyor yani saniyenin onda üçü.


    Renault'un sitesine girdim ve gördüm. Eğer Renault kandırıyor dersen ona da bir şey diyemem. Ama kandırdığını hiç zannetmiyorum.

    Sayfayı Print Screen yaptım ama resim yüklenmiyor. hata veriyor forum. Link aşağıda:

    http://www.renaultedc.com/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: desoto


    quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    Kim ne derse desin, klimasız golf parasına;dizel otomatik megane ve de 60 küsür binlirakıl jetta yerine;full+full dizel otomatik fluence alınır.


    Fluence EDC ye verdiğim bütün paralar helali hoş olsun...


    Saniyenin 3/100 zamanında, 3 salisede vites değişimi yapılıyor. İçindekiler hissetmiyor değişim zamanını. Adamlar iyi iş çıkarmış.


    3/100 ü değil değişim zamanı.

    30/100 veya 300/1000 saniyenin onda üç ü kadar zamanda (3/10 saiye) 300 milisaniye.


    Reklamlarda 3 salisenin altında diye söylüyordu. Bu da 3/100 yapar. 1 saniye=100 salise. Ben öyle hatırlıyorum. Youtubeden reklamını bulup seyredebilirsiniz.


    Hatrınızda kalan yanlış ki renaultun söyleyip övündüğü değer tam 290 milisaniye yani 29/100 oranı ki vw 300 milisaniyede dsg vites değiştiriyor diyip övünüyor.

    Verdiğiniz değere yaklaşabilen 599 un tek debriyaj balatalı modeli 40-50 milisaniye arasında ölçümlerde vites değiştirdiği ölçüldü ki veyronu vw 150 milisaniye olarak tanıtıyor belkide en ilginci corsa c deki easytronic te 300 milianiyede işlemi yapıyor yani saniyenin onda üçü.


    Renault'un sitesine girdim ve gördüm. Eğer Renault kandırıyor dersen ona da bir şey diyemem. Ama kandırdığını hiç zannetmiyorum.

    Sayfayı Print Screen yaptım ama resim yüklenmiyor. hata veriyor forum. Link aşağıda:

    http://www.renaultedc.com/



    Sana tek söyleyeceğim burada verdiği salise kelimesinin yüklendiği değerin saniyeyi ona bölerek elde edilen değere göre hesaplanmıştır.Yani 310 a göre.

    Senin algın doğru ancak burada biraz yanıltmaca var eskiden beygir gücü olarak sae net e göre değer verirdi bazı üreticiler böylece daha güçlü görülürdü dın e göre.

    Yazdığım tüm değerler doğrudur ki diğer örnelklerde dahil.İstersen güvenmiyorsan biraz araştır




  • iyiki türkiyede üretiliyomuş da 47bin TL ye satıyolar ital gelseymiş Passatla aynı fiyata satarlarmış o parayı o arabaya ben vermem
  • EDC şanzıman cidden çok başarılı olmuş. Vites küçültürken bile rahatsızlık vermiyor. 1.5 dCi ile çok uyumlu çalışıyor.

    Fluence ise ön tipi hariç hoşuma giden bir araç ama Türkiye'de üretiliyor olması nedeniyle ithal Renault modellerine göre iç mekan kalitesinde yer yer düşüklükler var.

    Yine de sınıf ortalamasının üstünde bir kalite ve konfor sunuyor.
  • EDC şanzımanın vites yükseltme süresi

    290 milisaniye

    0.29 saniye

    17.3 salisedir.
  • Valla dun gittim gordum, maalesef genel oalrak C Segment fiyatları ucmus durumda ama 2011 Dynamique modeline 46000 TL fiyat cektiler ki neredeyse full olanı. Simdi icini inceledim, teknolojik ozellikleri ve ic konforunu inceledim. acıkcası diger karsılastırılan urunlerle arasında 3-5 ufak fark bulunabilir o kadar. Ic tasarım ve konfor olarak D segmentmis hissi veren bir kokpit var gibi geldi bana (Yeni Avensis'i kullandıktan sonra ozellikle). Oldukca konforlu bir arac oldugunu rahatlıkla soyleyebilrim. Simdi bu rakama bu kadar konfor ve ozellik sunan bir arac icin 46K verdigimi dusunup diger markaların modellerine bakınca 46K ya bana ne veriyorlar diye dusunuyorum. Ha 46 K bile cok yuksek ibr rakam C Segment icin ama genel olarak C segmenti almıs basını gitmis.

    Tasarım oalrak beni rahatsız eden cok buyuk bir problemi yok. Kendi arabamı surekli karsıma alıp seyredcecek degilim. Kasadır, vs dir zaten muhendislik geregi test edilip uygun bir sekle sokulmustur ama ihtiyaclarımı kokune kadar karsılayacak bir aractır. Fakat SportTourer modeli bu fiyata bu ozelliklerle olsa bende onu tercih ederdim, ama olmadıgı icin bnu almak cok mantıklı gorunuyor.

    Bugun 2011 Opel Astra Sedan Enjoy Plus icin 45.750, 2011 Citroen C4 1.6HDI 92Hp Confort 45.900 fiyatlarını aldım. Astra nin arka koltuguna oturdugumda cok rahatsız oldum, Citroen cok daha konforluydu. Ve ne yalan soyliyim en guzel konsol tasarımı olarak Fluence (yeni meganelar ile aynı), Citroen ve Astra (piyano black modasına uymasına ragmen) sıralaması derim.

    Velhasıl dıs gorunus kisiden kisiye degisir, ama verdikleri ve sonrası dusunuldugunde fluence bana tercih edilebilir geldi (Megane Sport Tourer icin goruslerim tabi geceerli olamk kaydı ile :))




  • ŞU ARABANIN TİPİNİ BEĞENEN SADECE BEN MİYİM ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amg6.3

    ŞU ARABANIN TİPİNİ BEĞENEN SADECE BEN MİYİM ?

    bir de ben

    tipi aslinda sahane degil...garip bir görüntüsü var.100 de 100 Reno olmadigi belli oluyor, sonucta
    kore kökenli,bence aracta göze batan bu.
  • Aracın tipini sadece beğenen sen değilsin .Buna inan. Fluence karşı bir çekememezlik olduğunu düşünürken bunun araca karşı değilde renaultun ürettiği bir araç olduğu için yapıldığının düşünüyorum.Bu araç piyasaya çıktığında Volkswogen marlasıyla çıksaydı ve bu parayla satılsaydı acaba nasıl yorum olurdu. çok merak ediyorum. Rakip olarak değerlendirilen Jettanın fiyatlarıda ortadadır.Jetta tasarım olarak çok daha güzel bir araçtır.Ama iç mlz kalitesi, içeriye aldığı ses bakım masrafları, yakıt miktarının daha fazla olması en önemlisi donanım yönünden fluence yaklaşamaması (Volkswagen aracın içine düğme düşürse onunda parasını alır) aradaki fiyat miktarı göz önüne alındığında rakiplerine çok fark atar. Birde değerlendirmeleri okurken bu işin uzmanı olan kişi ve kuruluşların yaptığı yorumlara bakın. Fluence beğenilen bir araçtır. Kişi yorumlarına (bu aracı hep uzaktan görmüş,yada bir iki kez ön yargı ile binmş) baktığınızda eleştirilen bir araçtır.FKE (Fiyat Kalite Endeksi) bakıldığında en iyi araçlardan biri olduğunu da göreceksiniz.




  • Sanırım bu araba tutullmaz çirkin diyen arkadaslar patladı araç yıllardır yok satıyor dci motora da laf atanlar simdi bi gitsin araştırsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 yıl önce bu yorumu yapmışım

    şimdi 1.5 dci privilege sunroof navi xenon 17' ile sizleri selamlıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nasıl bu araçlar arkadaşlar 1.5 dizel Privilege otomatik almayı düşünüyorum,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TALENJEKTAZİ

    Sanırım bu araba tutullmaz çirkin diyen arkadaslar patladı araç yıllardır yok satıyor dci motora da laf atanlar simdi bi gitsin araştırsın

    Ben hala cirkin diyorum. Cok satmasi cirkin olmadigi anlamina gelmez. Alan sirf dci motor icin aliyor zaten. Cogunu da sirketler olusturuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.