Şimdi Ara

Renault Clio RS 200 EDC

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
2.515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Paris otomobil fuarında ev sahibi konumunda bulunan firmalardan Renault bekleneni yaptı ve yeni nesil Clio ailesinin en yüksek performansa sahip versiyonunu tanıttı.

    Standart haliyle bile oldukça sportif bir görünüme sahip olan Clio'ya LED aydınlatmalara sahip yeni bir ön tampon, siyah renkli yan aynalar, cam çerçeveleri ve kapı kolları, yine siyah renkli 17 veya 18 inç çaplı jantlar, kırmızı renkli fren kaliperleri, büyük bir spoiler, daha sportif görünümlü arka tampon ve çift egzoz çıkışı ekleyen Renault gerçekten de dinamik bir görünüm elde etmeyi başarmış.



    İç mekana geçildiğinde yüksek yan desteklere sahip koltuklar, kırmızı renkli emniyet kemerleri ve kaplamalar, piyano siyahına boyanmış orta konsol, RS logolu parçalar ve metal pedal seti aracın sportif duruşunu desteklerken zengin donanımı da fark yaratacak.

    Modifiye edilen fren sisteminde, ön aksta artık 320 mm çaplı diskler kullanılırken donanıma eklenen RS düğmesi sayesinde vites geçişleri, direksiyon tepkileri ve motorun gaz pedalı komutlarına verdiği tepkiler daha da sportif hale getirilebiliyor. Daha da dinamik sürüş isteyen müşteriler için Sport veya Cup şasi seçenekleri yine sunuluyor.

    Aracın belki de bizim için en önemli özelliği kaputu altında saklı. Hacmi 1.6 litreye inen turbo beslemeli motor 200 beygir güç ve 240 Nm torku, bir önceki nesil modelde kullanılan 2 litre hacimli üniteden çok daha süşük devirlerde üretebiliyor. Hacim küçülmesi sonrasında Türkiye'nin saçma vergi sistemine de daha uygun hale gelen araçta bir de 6 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzıman sunulmakta.

     Renault Clio RS 200 EDC


     Renault Clio RS 200 EDC



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhansencag -- 27 Eylül 2012; 17:28:42 >







  • Sarı renk-siyah jant-kırmızı kaliper çok iyi duruyor.

    Jantlar da ayrıca güzel.

    1.6 litre sayesinde daha sık görürüz artık yollarda
  • Nissanda kullanilan 1618 cc lik uniteyse vergi kurbani olur:( arac cok guzel bu arada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Sarı renk-siyah jant-kırmızı kaliper çok iyi duruyor.

    Jantlar da ayrıca güzel.

    1.6 litre sayesinde daha sık görürüz artık yollarda
    Performans fena sayılmaz ancak kasa olarak benim hiç hoşuma gitmiyor.
  • Yaklasik 60bin olur diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time is up

    Yaklasik 60bin olur diyorum
    Arkası Giulietta'yı andırdı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feed your head

    Arkası Giulietta'yı andırdı.

    Alıntıları Göster
    Yeni Clio'nun normal versiyonunu beğenmemiştim ama RS versiyonu harika olmuş
  • Mukemmel olmus ::))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Mukemmel olmus ::))
    EDC ile gelmesi çok iyi olmuş, tasarımı her ne kadar sıradışı gelse de şu an; zaman geçtikçe gözümüz diğer ucubelere anasıl alıştıysa buna da alışacaktır.
    Rusya pazarına edc ile sunarlarsa ve 1 milyon rublenin altında bir fiyata sahip olursa ciddi bir şekilde düşünebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    EDC ile gelmesi çok iyi olmuş, tasarımı her ne kadar sıradışı gelse de şu an; zaman geçtikçe gözümüz diğer ucubelere anasıl alıştıysa buna da alışacaktır.
    Rusya pazarına edc ile sunarlarsa ve 1 milyon rublenin altında bir fiyata sahip olursa ciddi bir şekilde düşünebilirim.


    Alıntıları Göster
    Çok başarılı. 200HP 240Nm uçurur bu arabayı. 0-100 merak ettim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    Çok başarılı. 200HP 240Nm uçurur bu arabayı. 0-100 merak ettim

    Alıntıları Göster
    Yanlış hatırlamıyorsam motorun hacmi 1618 cm3..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    EDC ile gelmesi çok iyi olmuş, tasarımı her ne kadar sıradışı gelse de şu an; zaman geçtikçe gözümüz diğer ucubelere anasıl alıştıysa buna da alışacaktır.
    Rusya pazarına edc ile sunarlarsa ve 1 milyon rublenin altında bir fiyata sahip olursa ciddi bir şekilde düşünebilirim.


    o nasıl bir para yahu 1milyon ruble
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeneryongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    EDC ile gelmesi çok iyi olmuş, tasarımı her ne kadar sıradışı gelse de şu an; zaman geçtikçe gözümüz diğer ucubelere anasıl alıştıysa buna da alışacaktır.
    Rusya pazarına edc ile sunarlarsa ve 1 milyon rublenin altında bir fiyata sahip olursa ciddi bir şekilde düşünebilirim.


    o nasıl bir para yahu 1milyon ruble

    Alıntıları Göster
    sınıfının kralı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    sınıfının kralı

    Alıntıları Göster
    Bu araçta manuel seçenek yok mu? Kesinlikle olmalı
  • Görunüm güzel de test etmeden yemezler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahMeTT05

    Nissanda kullanilan 1618 cc lik uniteyse vergi kurbani olur:( arac cok guzel bu arada


    umarım dıg-T motor değildir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brainwasher

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahMeTT05

    Nissanda kullanilan 1618 cc lik uniteyse vergi kurbani olur:( arac cok guzel bu arada


    umarım dıg-T motor değildir

    Alıntıları Göster
    Ateizler konuya bekleniyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Bu araçta manuel seçenek yok mu? Kesinlikle olmalı

    quote:

    ...ürkiye'nin saçma vergi sistemine de daha uygun hale gelen araçta bir de 6 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzıman sunulmakta.


    Dikkatinizden kaçmış galiba

    Benimse anlamadığım 6 ileri vites performans araçlarında dezavantaj değil midir?
    Bir yanım diyorki 5 vites olursa arabanın birinci vites aralığı daha geniş olur daha iyi kalkış yapar
    diğer yanımda diyorki vites aralığı kısa olursa turbo torku alt devirde verdiği için üst vitese çıkmak daha iyi olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeneryongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Bu araçta manuel seçenek yok mu? Kesinlikle olmalı

    quote:

    ...ürkiye'nin saçma vergi sistemine de daha uygun hale gelen araçta bir de 6 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzıman sunulmakta.


    Dikkatinizden kaçmış galiba

    Benimse anlamadığım 6 ileri vites performans araçlarında dezavantaj değil midir?
    Bir yanım diyorki 5 vites olursa arabanın birinci vites aralığı daha geniş olur daha iyi kalkış yapar
    diğer yanımda diyorki vites aralığı kısa olursa turbo torku alt devirde verdiği için üst vitese çıkmak daha iyi olur.

    Alıntıları Göster
    Alınır,ilk yapılacak iş de öndeki o kocaman logoyu kaldırmak olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Alınır,ilk yapılacak iş de öndeki o kocaman logoyu kaldırmak olur.

    Toyota logosundan iyidir Fake Topic Hunter kardeşim
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.