Şimdi Ara

ps3 servis rezaleti OKUYUN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
2.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar inatla garantili olması için üstüne fazlasıyla para vererek ps3 aldım hemde çok olmadı daha mart 2010 da aldım, ve olabilir tabiki cd room kızagı bozuldu sanırım cd okumuyor garip sesler çıkarıyor.. zerre kadar korkmadan ve endişe etmeden google dan aratdım servisi buldum ve gittim iyihoş karşıladılar eee SORUN NEREDE DİYECEKSİNİZ işte tam burda... ben kaç günde tamir olur dedim adam biz tornavida bile sürmeye yetkimiz yok demezmii e nasıl olacak dedim.? biz emanteten alıyoruz makinayı aracıyız sizin adınıza merkeze istanbula gönderiyoruz orda garanti durumuna göre kozmetik olarak temiz makina ile değişim yapılacak dedi, nasıl yani dedim..! benim hardiskimde onlarca film.. hatda 50 EURO değerinde psn oyunu var dedim adam demezmi hardiskte kalmaz..? komple başka makina gelicek..!!!

    BEN DÜNYA PARA VERİCEM, 2 AY BİLE OLMADAN ARIZA YAPICAK. KAÇ YILLIK OLDUĞU BELLİ OLMAYAN TEMİZ BİR KASAYI KAKALIYACAKLAR BANA BU NASIL BİR SERVİS ANLAYIŞIDIR, HESAP MAKİNASIMI BU MILYAR ODEYİP ALMIYORMUYUZ..!!

    BUGÜN BENİM YARIN SİZİN BAŞINIZA GELİCEK OYÜZDEN BUNA BİRSES ÇIKARTMAK LAZIM BENCE HERKES SONY TÜRKİYE ONLİNE DESTEK HATTINA KONU HAKKINDA MESAJ ATMALI, BEN NE YENİ NEDE FARKLI BİR MAKİNA PEŞINDEYIM, DEĞİŞTİRSİN GARANTİ DEVAM ETSİN BEN KENDİ MAKİNAMI KULLANAYIM ARKADAŞIM....
    BAKALIM GAG GUG DA EDECEKLERMİ.. SİZ BOZDUNUZ FALAN..!!







  • benim bildipim burdaki servislerin dokunmaya yetkisi yok yurt dışına yolluyorlar sana yenisini veriyorlar
    ben ps3 aldığımda 4. gün bozuldu makinayı direk arkadaki sigortadan kapatıyodum
    yenisini verdiler direk tamir falan etmediler
  • sony ye koca bir.keşke oyunu vermeden önce film ve oyunları pc harddiskine atsaydın
  • bu değişime swap diyolar yani cihazınız tamire giriyor siz beklemeyin diye başkasının tamir olmuş ama sıfır gibi hale getirilmiş dış kabı değiştirilmiş cihazı veriyolarbide cihazlar yurt dışına tamire gidiyolar en az 2 hafta ortalama 1 1.5 aya kadar bekliyebilirsinde yut dışında galiba fransada tamir oluyordu ben öyle hatırlıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drejtc -- 20 Mayıs 2010; 21:49:06 >
  • geçmiş olsun arkdaşım. şikayet var ve ilindeki tüketici hakları heyetine gitmeni öneriyorum
  • Çok kötü bir durum,ne yapabilirsin bilmiyorum ama hakkını ara.
  • iyi de sen zaten ps3'ünü aldığında bir nevi bu kullanıcı sözleşmesini kabul etmiş oluyorsun. Arkadaş yukarıda zaten güzel anlatmış, bu tip sorunlarda tamir edliyor. Eğer tamir edilemeyecek gibi birşey ise anında, temiz bir ps3 veriliyor sana, hatta swap ile aldığın alet benim olsun diyip alma yetkinizde var sanırım.

    HDD olayı biraz sorunlu evet, ama sen kime neye bu kadar sinirlendin anlamadım :) Fare dağa küsmüş, dağın haberi olmamış olayı seninkisi sadece
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • PS çıktığı zaman 1650 liraya almıştım.

    Sonra bir sebeten sattım ve bir hafta sonra yine gittim aynı fiyata aldım. Aldığım yer galeria Sony di.

    Eve geldim. Pakedi büyük bir keyifle açtım. Makinayı tam çıkardım ne göreyim boyada bozukluk var.

    Metalik yerindeki boya baloncuk yapıpı kurumuş. İğrenç görünüyor.

    Elektrik bile vermeden kutuladım.

    12 saat olamdan makinayı geri götürdüm. Rica ettim.

    Değiştirmediler. Ben de Sony servise götürdüm. O kadar eminim ki değiştireceklerinden dert etmiyorum. Hukukçuyum ya. Kanun nizam belli. Değiştiecekler.

    Tabiki değiştirmediler.

    Tekrar dükkana gittim. Dedim böyle böyle. Ben avukatım. Değiştirmezsen dava açacağım.

    Peki değiştirecem dedi. Tam çıkarken dükkana bir göz gezdirdim ve çıktım. Ertesi gün geri döndüm. Yanımda da kardeşim var. O da avukat.

    İlk dikkatimi çeken, teşhir makinasının ortada olmayışıydı. Huylandım tabi. Getirdiler makinayı. dedim takın deneyelim. Tabiki teşhir makinası çıktı.

    Herifler utanmadan benim 1.650 liramı alıp bana aylardır orada duran, 12 saat çalışan hergün makinayı kakalamaya kalktılar.

    Tabi iki avukat dellendik. Güzelce hukuki bilgilendirmemeizi yaptık. Hem makinayı alırız hemde kardeşimi avukat atarım vekalet ücreti alırız deyince paşa paşa yeni makian geldi.

    İşte o gün Sony'i sildim kafamdan. Kanundaki açık hükme rağmen değişimi kabul etmeyen Sony EuroAsia yı ve beni kazıklamaya kalkan bayiyi.

    Ha ben dava da açardım ve yine de değiştirirdim ama uğraşmak istememiştim. Heleki makinayı alalaı henüz 48 saat bile olmamışken.

    İşte bendeki Sony izlenimi budur arkadaşlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hofirat

    iyi de sen zaten ps3'ünü aldığında bir nevi bu kullanıcı sözleşmesini kabul etmiş oluyorsun. Arkadaş yukarıda zaten güzel anlatmış, bu tip sorunlarda tamir edliyor. Eğer tamir edilemeyecek gibi birşey ise anında, temiz bir ps3 veriliyor sana, hatta swap ile aldığın alet benim olsun diyip alma yetkinizde var sanırım.

    HDD olayı biraz sorunlu evet, ama sen kime neye bu kadar sinirlendin anlamadım :) Fare dağa küsmüş, dağın haberi olmamış olayı seninkisi sadece



    Bu çok yanlış bir düşünce. İşte bizler fare olmayalım, dağlar üzerimize yıkılmasın diye kanunlar var. Aslan ceylanı yutmasın diye kanunlar var.

    Yeri gelir o koca dağı delip geçer elindeki kanunla fare. Burası türkiye malesef daha zor ama bir gün ABD deki gibi milyon liralık tazminat daalarının yolunu açar Yargıtay. O zaman işler değişir.




  • Valla benim makinede bozuldu 5 ayda ... Götürdüm adamlar aldılar yenisi gelicek dediler.. Ama bu olay onların düşüneceği birşey değil konsolunda değerli şeyler varsa yedeğini alıcaksın bu benim için onun için herkes için geçerli.. Benim makinayı yenisiyle değiştirdiler bütün oyun dataları demolar bir dünya şey gitti ama benim hatamdı , yedeğini almayı akıl edemedim.. Yeni aldığım makine tarihi itibariyle 2 sene garanti süreniz var dediler.. Ayrıca aldığım makine 1,5 senedir arıza vermedi.. Bende de güzel anısı var , her güzelin bir kusuru vardır tabiki her firmada olur bunlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freev -- 20 Mayıs 2010; 22:41:10 >
  • yıllardır olan bir olay zaten bu
    yeni tanışmışsınız :)
  • PSN üzerinden satın aldığınız oyun ve içerikleri aynı hesabı yeniden oluşturduğunuz da yeniden üccret ödemeksizin edinmektesiniz. Bunu gözardı etmeyiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fadike

    PSN üzerinden satın aldığınız oyun ve içerikleri aynı hesabı yeniden oluşturduğunuz da yeniden üccret ödemeksizin edinmektesiniz. Bunu gözardı etmeyiniz.

    Bu iyimiş yahu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SethValore
    PS çıktığı zaman 1650 liraya almıştım.

    Sonra bir sebeten sattım ve bir hafta sonra yine gittim aynı fiyata aldım. Aldığım yer galeria Sony di.

    Eve geldim. Pakedi büyük bir keyifle açtım. Makinayı tam çıkardım ne göreyim boyada bozukluk var.

    Metalik yerindeki boya baloncuk yapıpı kurumuş. İğrenç görünüyor.

    Elektrik bile vermeden kutuladım.

    12 saat olamdan makinayı geri götürdüm. Rica ettim.

    Değiştirmediler. Ben de Sony servise götürdüm. O kadar eminim ki değiştireceklerinden dert etmiyorum. Hukukçuyum ya. Kanun nizam belli. Değiştiecekler.

    Tabiki değiştirmediler.

    Tekrar dükkana gittim. Dedim böyle böyle. Ben avukatım. Değiştirmezsen dava açacağım.

    Peki değiştirecem dedi. Tam çıkarken dükkana bir göz gezdirdim ve çıktım. Ertesi gün geri döndüm. Yanımda da kardeşim var. O da avukat.

    İlk dikkatimi çeken, teşhir makinasının ortada olmayışıydı. Huylandım tabi. Getirdiler makinayı. dedim takın deneyelim. Tabiki teşhir makinası çıktı.

    Herifler utanmadan benim 1.650 liramı alıp bana aylardır orada duran, 12 saat çalışan hergün makinayı kakalamaya kalktılar.

    Tabi iki avukat dellendik. Güzelce hukuki bilgilendirmemeizi yaptık. Hem makinayı alırız hemde kardeşimi avukat atarım vekalet ücreti alırız deyince paşa paşa yeni makian geldi.

    İşte o gün Sony'i sildim kafamdan. Kanundaki açık hükme rağmen değişimi kabul etmeyen Sony EuroAsia yı ve beni kazıklamaya kalkan bayiyi.

    Ha ben dava da açardım ve yine de değiştirirdim ama uğraşmak istememiştim. Heleki makinayı alalaı henüz 48 saat bile olmamışken.

    İşte bendeki Sony izlenimi budur arkadaşlar.

    Benim evime de PS3'ten sonra daha sony marka bir şey girmez. Zamanımda 2. Bölge killzone oyunumuza harita paketi alacağız diye çekmediğimiz kalmadı, O zaman ilk defa nefret ettim.
    Aradan sene geçti daha Türkiye'ye destek yok. Düşünün enaz 20 tane güncelleme çıktı, daha adam yerine koyup Türkçe menü eklemediler!!




  • walla elektronık ısı sans ısı abıcım benımde abım amerıkadan getırdı 1 bucuk sene oluo 400 dolara almıstım hanı tık yok makınede abıcım ne akdar garantılı alırslan al makının bozuucagı warsa bozulur tamamen sans ısı bu ıs hee benım mekıne son cıkan 80 lık fatlardanda ben aldım slım cıktı 4 ay sonra orası ayrı konu son cıkanlarda fazla problem cıkmıo yanı dıcegım su kı bu ıs sans ısı
  • Servisteki çalışanların bir kabahati yok. Onların yedekleme gibi bir sorumlulukları yok. Önceden kurtarabilirdin verilerini.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SethValore


    quote:

    Orijinalden alıntı: hofirat

    iyi de sen zaten ps3'ünü aldığında bir nevi bu kullanıcı sözleşmesini kabul etmiş oluyorsun. Arkadaş yukarıda zaten güzel anlatmış, bu tip sorunlarda tamir edliyor. Eğer tamir edilemeyecek gibi birşey ise anında, temiz bir ps3 veriliyor sana, hatta swap ile aldığın alet benim olsun diyip alma yetkinizde var sanırım.

    HDD olayı biraz sorunlu evet, ama sen kime neye bu kadar sinirlendin anlamadım :) Fare dağa küsmüş, dağın haberi olmamış olayı seninkisi sadece



    Bu çok yanlış bir düşünce. İşte bizler fare olmayalım, dağlar üzerimize yıkılmasın diye kanunlar var. Aslan ceylanı yutmasın diye kanunlar var.

    Yeri gelir o koca dağı delip geçer elindeki kanunla fare. Burası türkiye malesef daha zor ama bir gün ABD deki gibi milyon liralık tazminat daalarının yolunu açar Yargıtay. O zaman işler değişir.




    tşkler,
    ama anlamadığın, yada anlatamadığın beni senin deyiminle dağa küstüren, ben kendim titiz pak kullanıyorum daha makına 2 aylık ve bana mekanik kızak problemini tamir edip pırıl pırıl cihazımı bana geri vermesini ve harddıskımde gerek özel gerek tüzel bilgilerimi artı bir yedekleme ve kopyalamaya gerek kalmadan 5 vıda acıp 2 plastık degiştirip verecegine, kimin nerde nasıl kulandığını bilmediğim ama senin deyişine göre kalaylanmış makinayı neden kulanayım arkadaşım,!!!!

    ben kendi çocuğum gibi bakıcam sonra bana kımın nasıl baktığı belli olmayan çocuk vericekler olurmu !!!

    kaç yıl once yıne aynı konudan şıkayet eden mesaj buldum 2-3 yıldır değişmemiş bu iş, neden bu kadar salağız ve salak yerine konuyoruz, ben swap dediğin makinayı alarak akıllı mı oluyorum aptalmı..!!!

    yurt dışında tamir ediyormuş.. banane bana yurt içinde satıyor ama... ve bu hizmeti vermek zorunda... alırken kımse beni uyarmadı inan uyarsa garantili cihaz alıcam diye parçalamazdım kendimi.. ve inanın 20- 30 tl ye tamir olucak şey şimdi bana çooook pahalıya patladı... durun daha siz zorladınız kırdınız diyecekler belkide kızagı..!!


    DAXTEROY,

    Tabiki servisdekilerin bir kabahati yok, ama benimde ydekleme imkanım o an için yoktu, ama anlatmatya çalışdığım şu..! hardıskı soküp tamire alabilirler, nasıl kablolarını ve ds3 almadan servise kabul edıyorlarsa hardıskıde verebılır ben software hatası var demiyorumki.. yada onuda almasın ok ama benim cihazımı tamir etse zaten hiç sorun kalmıyacak..!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilgin_yener -- 21 Mayıs 2010; 0:31:02 >




  • Swap mantığında benim bildiğim cihazın içindeki parçalar yeni fakat kasa eski oluyor yani üzerindeki seri numarası değişmiyor. Daha öncede böyle bir konuda servisten gelen cevap diye hatırlıyorum. Ama kesin emin değilim. Bende şunu sorayım dediğim gibi değilse başkasının kullanılmış cihazını vermeleri tüketici hakları kanununa göre normal mi? Yani garanti süresi içerisinde arıza yapmış ve arızası tamir edilemeyen ürün bire bir yenisi ile değiştirilmek zorunda değil mi? Yani bilelim başımıza böyle birşey gelirse ona göre hareket edelim gerekirse dava açalım o yüzden soruyorum.
    Fakat kitapçıkta bulunan garanti şartlarından ''SCEE kendi seçimine göre ürünü onarabilir yada yeni veya yenilenmiş bir bileşen veya birimle değiştirebilir'' diye bir madde var.
    Bu istersem tamir edilmiş bir cihazla değiştirebilirim anlamına mı geliyor?
  • psn oyununu tekrar yükleyebiliyormuşsun
    yukarda biri söylemiş ozaman bir kaybın olmaz
  • bosuna zorlama kardesım hıc bence olan olmus artık yapıcak bısı yok beklıceksın bu durumda hcı davayı fılan dusunme ole bı madde varsa hıc bısı yapamassın sony bu kendını her zaman saglama alır ayrıca alırken kımse sana solemez tamır sartları sudur budur dıe onun ıcn fazla debelenme hıc bır urunde garantı olayı soledır boledır demez sormadgın surece onu solemen bısı ıfade etmez yanı senın sansın bu yapıcak bısı yok hee ama sole bısı war tamır suresı maksımum 30 gundur 30 gunden sonra ıstedıgın seyı taelp edersın yanı sole 30 gun ıcınde vermesse sana yenı bır makıne ozaman sesını cıkararırsın onunda olacagı olay su sana hemen baska makıne verırler yanı yıne ıstedıgın olmıcak ama olanıda bu yanı sıfır makıne falan bekleme bence
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.