Şimdi Ara

prins dönüşüm kiti hakkında

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.824
Cevap
43
Favori
547.117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar ben istanbulda oturmaktayım aracıma(honda shuttle 2.3 i vtec)
    sıralı sistem taktırmaya karar verdim bir araştırmadan sonra dünya markası prins (hollanda)taktırmaya karar verdim iki distribütör olduğunu gördüm birisi kayseride biri ankarada kayserideki istanbulda servisinin bir tane olduğunu onlarla görüşmem gerektiğini söyledi söylenen kişi ile direk gittim görüştüm.1350 euroya taktıklarını söyleyince ben ankarada prinsi 2000 ytl ye takıldığını söyleyince sermayesi kurtarmaz abi muhabbeti başladı.sonrasında o firmadan vaz geçtık aralştırdık ve eco gas adlı firmanın da dağıtıcı olduğunu öğrendik.internette bu firma minimum 30 tane servis göstermiş fakat bu 30 servisten hiç birisi alakalarının olmadığını söylüyor.kendi ana sayfasında istanbul servisi diye bir servis ve tel no su var bu servisle görüştük.fiyatta anlaştık2000ytl
    yi kabul ettiler bunun üzerine ilgili servise gittim ben anadolu yakasında oturuyorum servis rami de her şeye rağmen kalktım gittim yetkili lerle görüştüm bana kullanılmış tahminen bir araçtan sökülmüş kiti getirdiler
    ben bunun kullanılmış olduğunu söylediğimde yenisiin isteyebileceklerini söylediler ankaraya eco gaz firmasını aradılar gaz firması peşin çalışıyoruz parayı gönderin malı gönderelim dedilerbir başka forumda ise
    bu firma ön tarafı yani motor kaputunun içinde kalan kısmın yabancı arka kısmın yerli olduğunueco gas üretimi olduğunu şamandradan ötürü göstergenin yanlış göstermesi sonucu bazı aksilikler yaşandığını söylemişlerdi.gelelim sadede biz dünyanın en kabul görmüş markasını peşin para ile istanbul gibi yerde aracımıza taktıramadık.yuh olsun böyle distiribütöre.ayrıca aracın projesini kimse veremiyor sadece ankara da
    montaj yapılabiliyor.ah prins ah bir bilsen türkiyede seni ne durumlara sokuyorlar yanından bile geçmezssin.ha bu arada prinsin sitesinde bir e posta adresi bile yok bütün bunları yazmaktaki amacım 1 gğün içinde
    yaptığım tel masrafı ve görüşmeye gitme masrafı 50 ytl yi bulur.ha şunuda söyleyeyim ben eninde sonunda prins takacağım.







  • abi direk ankaraya gitmeni tavsiye ederim. ankaradaki prins servisi çok anlayışlılar. bende telefonla görüştüm bütün sorularıma bıkmadan usanmadan cevap verdiler. bence sende ilk önce telefonla görüş sonra içine sinerse birde orada görüşmeni tavsiye ederim.
  • hangi servisten bahsediyorsun kardeş.ben de yaptıracağım yarın ama doğru yer mi bilmiyorum da...
  • sayın sekerci çareyi bu kadar uzaklarda aramana gerek yok
    Zavoli Türkiye Distribütörü
    Polaris Lpg
    Bostancı yolu yukarı dudullu istanbulda
    Size yardımcı olalım. önemli olan sadece kullanılan malzeme değil yapılan montaj ve işçilikte çok önemli
    ben size italyandan sasmayın diyorum 0 216 466 9 333 arayın yardımcı olalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi polaristanbul -- 10 Haziran 2007; 18:11:49 >
  • Arkadaşlar lpg montajı yaptırırken öncelikle montajını yaptıracağınız ürünün orginal olduğunu ,
    kutusundan sizin önünüzde çıkarıldığını , tse belgeli olduğunu , projesini kendisinin verdiğini , ve firmanın sizin hasalarınızı karşılayabilcek güçte olduğunu muhakkak kontrol ettirin.
    0 216 466 9 333
    Polaris Lpg
  • quote:

    Orjinalden alıntı: polaristanbul

    sayın sekerci çareyi bu kadar uzaklarda aramana gerek yok
    Zavoli Türkiye Distribütörü
    Polaris Lpg
    Bostancı yolu yukarı dudullu istanbulda
    Size yardımcı olalım. önemli olan sadece kullanılan malzeme değil yapılan montaj ve işçilikte çok önemli
    ben size italyandan sasmayın diyorum Hollanda nın otomotiv sektörü ile bir bağlantısı yok.
    0 216 466 9 333 arayın yardımcı olalım


    Tek bir şey söyliyeyim

    " Bir keman ustası asla kemanist gibi çalamaz ancak kemanı muhteşem yapar ..." Hollanda konusuna atıftır
  • herkese selam
    ben perşembe günü ankarada taktırdım. sonuç mükemmel işçilik 10 numara.
  • ha bu arada ürün mükemmel performans mükemmel o paraya değiyor
    2000 ytl ye taktırdım.
    eğer sorularınız olursa cevaplamaya hazırım.
  • opel servisindemi taktırdın kardeş
    quote:

    Orjinalden alıntı: şekerci

    ha bu arada ürün mükemmel performans mükemmel o paraya değiyor
    2000 ytl ye taktırdım.
    eğer sorularınız olursa cevaplamaya hazırım.

  • evet özbek opel servisi
    bu servis ankaradaki prins yetkili servis
    adres:1. ci cadde 22.ci sokak.no 21 şaşmaz-ankara
    tel0312278 47 70
  • Sn. Şekerci prins markasıyla bende uzun süredir ilgileniyorum fakat şu an arabam yok yaz sonu gibi yeni bir araba alıcam ve kesinlikle PRİNS marka LPG kiti taktırıcam araştırmalarım sonucu istanbul da GAPLI MAKİNA isimli bir bayi buldum, www.gaplpg.com adresinden inceliyebilirsiniz. Formlardan birinde bu firmaya kiti taktırıp memnun kalan bir iki kişiyle karşılaşmıştım.
  • önemli olan doğru ağacı bulmaktır.

    quote:

    Orjinalden alıntı: tolgao2000


    quote:

    Orjinalden alıntı: polaristanbul

    sayın sekerci çareyi bu kadar uzaklarda aramana gerek yok
    Zavoli Türkiye Distribütörü
    Polaris Lpg
    Bostancı yolu yukarı dudullu istanbulda
    Size yardımcı olalım. önemli olan sadece kullanılan malzeme değil yapılan montaj ve işçilikte çok önemli
    ben size italyandan sasmayın diyorum
    0 216 466 9 333 arayın yardımcı olalım


    Tek bir şey söyliyeyim

    " Bir keman ustası asla kemanist gibi çalamaz ancak kemanı muhteşem yapar ..." Hollanda konusuna atıftır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi polaristanbul -- 10 Haziran 2007; 18:12:42 >




  • arkadaşım gaplı makina ile bende görüştüm prinsi türkiyeye getiren firmanın patronu ile görüştüm.istanbul esnafının çok hırslı olduğunu ve diğer markaların montaj fiyatının iki misli fiyatla takmaya kalktıklarını
    bununda son kullanıcıya fiyat olarak yuksek yansıdığını söyledi.doğrusu ben gaplı makinaya gittim fakat fiyat uçukluğu yüzünden vaz geçtim.bunun üzerine ufuk beyle temas kurdum beni ankaraya davet etti ve misafir etti.bende onların ana servisi olan özbek serviste 2000ytl karşılığında taktırdım.ha bu arada yapılan montaj mükemmel ben daha öncede istanbulda 6 - 7 sefer farklı markaların montajını yaptırdım hiç birisi bu denli özenli ve düzgün yapılmadı yani tek kelime ile exelent.
    iki ayda bir istanbula geldiklerini ve müşterilerinin araçlarını çekap yaptıklarını ve gsm lerinin 24 saat açık olduğunu söylediler
    performans olarak söylemek gerekirse performans mükemmel
    ara gazlanmalar tatmin edici benzinden farkı yok.son hızda ise benzinden farkı yok.




  • size tecrübe kesitleri sunmak istiyorum.perşembe akşamı 60 ytl gaz koydum (ankarada montajın bittiği akşam 10+50 ytl)o gece ankarada 30 km yol yaptım ertesi sabah sızdırmazlık için 10 km daha ostime gittim sonrasında işim bitti otobana çıktım.otobanda gişeler haricinde hiç gaz kesmeden dip gaz kaynaşlı gişelere kadar geldim.ha bu arada düz aralarda gazdan benzine benzinden gaza geçerek bir asılma olup olmadığını kontrol ettim en ufak bir kıpırtı yok.kaynaşı gişelere 10 km kala kırmızı ışık yandı.ve bolu dağı sonu otoban başında tekrar fulledim
    ve istanbula devam ettim.
    ikinci tecrübe yolda fulledim uludağa çıktım indim şehir içinde dolaştık ve bursa çıkışında tekrar doldurdum 28 ytl gaz 184 km yol yaptım.
    yaklaşık 150bin lira kilometre yakıyor tahmin ediyorum şahlandırmassak
    daha az yakacağından eminim benzinle yavaş gidersem 250 bin hızlı gidersem 300 ytl şahlandırırsak 450 500 e kadar çıkabilir.
    kısaca sonuç mükemmel.herkes bir prins hak ediyor diye düşünüyorum.
    ha bu arada italyanların yazılımı ile prinsin yazılımı çok farklı.




  • arkadaşlar bu arada bazı montajlarda emme manifoltunu sökmeden direk matkapla delip kılavuz salarak montaj yaptıklarını söyleyenler var peki matkabın delik açarken meydana gelen talşların bir kısmı manifoltun içine dökülmekte sonrasında emme manifoltu olduğu için direk yanma odasına emildiği bu arada çapakların bir kısmı sibup yuvalarına yapışıp kalması vesaire .bu işi yaptıracaksanız 3 tane noktaya dikkat edilmeli.
    1 manifolt sökülüp enjektör montajı ö şekilde yapılmalı.
    2 enjektörle manifolt arasında ki hortum mesafesi mümkün olduğunca kısa olmalı. hatta mümkünse manifoltun hemen dibinde olmalı.
    3 beyin diye tabir edilen ecu ünitesini aracın iç kısmına ön torpidonun altında bir yere monte edilmesi.
    şimdilik bu kadar
  • ha bu arada unutmadan regülatör dediğimiz gazın yoğunlaştırıldığı parça
    yı da kaloriferle aynı yüksekliğe gelecek şekide yerleştirilmesi (radyotörden 10 cm daha aşağıya)
  • 2.3 motor için 150 ykr harika,

    1.8T otomatik ile şehir içi 160 ykr, şehir dışı ölçmedim henüz.
  • SAYIN SEKERCİ ARACIN MONTAJ RESİMLERİNİ FORUMA EKLER MİSİNİZ?
    quote:

    Orjinalden alıntı: şekerci

    herkese selam
    ben perşembe günü ankarada taktırdım. sonuç mükemmel işçilik 10 numara.

  • aracın montaj resimleri için izin almam gerekir zira montajı yapan firma bu konuda izin vermesi lazım.belki ilerde çünkü bu arkadaşların montaj larında bir sürü ilk ler gördüm
  • bu arada tartıştığımız arkadaşlarla direk lpg enjeksiyon üzerine tartıştık
    ilerki tarihlerde aracın orijinal enjektörünü kullanıp bir sürgü ( patentini henüz almadık) vasıtası ile gazdan benzine benzinden gaza geçişi sağlayıp
    ara devirlerde ve hızlanma problemlerini ortadan kaldıran bir sistem tasarlıyoruz.beyin meyin yok.sadece sürgü ve eski düzen regülatör
    kullanılacak beyin ve enjektörler aracın kendi sistemi olacak yok uydu uymadı geç kaldı ses yaptı kırmızı ışığı yaktı bu dertler olmayacak.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.