Şimdi Ara

Polo BlueMotion (1.2 TDI, 6R) (390. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.882
Cevap
54
Favori
643.049
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 388389390391392
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinolmez34

    Arkadaşlar merhaba
    2012 model 65bin km'de BM aracım var bir kaç ay önce aldım. Aracımdan çok memnunum ve seviyorum. Fakat sormak istediğim bir kaç soru var

    -Aracım çok nadir start stop yapıyor, hatta son zamanlar hiç yapmıyor. Ekranda da Almanca start stop yapılamadı hatası veriyor. Star stop için gereken tüm şartlar sağlanmasına rağmen yapmıyor(sıcak motor, emniyet kemeri vs) Akü voltajını ölçtürdük o da normal değerinde. Sizce sorun ne olabilir? Aküyü değiştirmek istemiyorum 600 tl olduğundan dolayı... Star stop'un yapacağı tasarrufun kaç katını aküye vermiş oluyoruz.
    -Bu araçlarda baskı balata değişiminde volan taşlamaya gerek var mı? 4 yerle görüştüm 2 tanesi "bu arabalarda taşlama mı kaldı hangi çağda yaşıyoruz?" diyerek tepkiyle yaklaştı, diğer 2'si ise "kesinlikle taşlanacak yoksa kalkışlarda titreme yapar" diyor. Sizce doğrusu nedir?

    Teşekkürler

    Aracı devirsiz kullandığından sürekli dizel partikül filtresi doludur, o zaman da start-stop çalışmaz, direksiyon 1 turdan fazla dönükse de çalışmaz. Ben baskı balatayı 100 bin civarı değiştirdim, volan filan taşlatmadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mesutyuksel kullanıcısına yanıt
    Mesut Hocam ilgin için teşekkür ederim. Dün İstanbul'da hava çok sıcaktı(16-17 derece) ve gün içinde aracım start stop'u hep doğru şekilde yaptı(3-4 haftadır yapmamasına rağmen) Havaların sıcaklığı ile de ilgili olabilir emin olamadım ben de. Akü voltajında her ne kadar sorun yok gibi gözüküyor olsa da 6 senelik akü olduğu için start stop için gerekli akımı sağlayamıyor olabilir bazen(bu akünün de 600 tl olması korkutuyor, start stop'un yaptığı tasarrufu aküye vermek de mantıksız geliyor)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinolmez34

    Mesut Hocam ilgin için teşekkür ederim. Dün İstanbul'da hava çok sıcaktı(16-17 derece) ve gün içinde aracım start stop'u hep doğru şekilde yaptı(3-4 haftadır yapmamasına rağmen) Havaların sıcaklığı ile de ilgili olabilir emin olamadım ben de. Akü voltajında her ne kadar sorun yok gibi gözüküyor olsa da 6 senelik akü olduğu için start stop için gerekli akımı sağlayamıyor olabilir bazen(bu akünün de 600 tl olması korkutuyor, start stop'un yaptığı tasarrufu aküye vermek de mantıksız geliyor)

    merhabalar.
    aynı araçtan bende 2012 ekim çıkışlı mevcut.
    birkaç ay önce bende değiştirmiştim aküyü .5 yıl ortalama ömrü zaten akülerin. bizimkiler zaten star-stop. değiştirin derim, tasarruf düşünürken yolda kalmak daha masraflı olabilir.(vurdurmayayım diye akücüyü eve getirtmek ilave masraf) saygılar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Aküde problem yoktur. Dizel partikül filtresiyle ilgilidir, aracı çok devirsiz kullanmayın, filtre tamamen iptal olursa masrafı fazla. Rölanti devri yükselir, 2000 devrin hemen altlarında boğuk bir ses gelirse dpf dolmuştur, start-stop çalışmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seastar76


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasinolmez34

    Mesut Hocam ilgin için teşekkür ederim. Dün İstanbul'da hava çok sıcaktı(16-17 derece) ve gün içinde aracım start stop'u hep doğru şekilde yaptı(3-4 haftadır yapmamasına rağmen) Havaların sıcaklığı ile de ilgili olabilir emin olamadım ben de. Akü voltajında her ne kadar sorun yok gibi gözüküyor olsa da 6 senelik akü olduğu için start stop için gerekli akımı sağlayamıyor olabilir bazen(bu akünün de 600 tl olması korkutuyor, start stop'un yaptığı tasarrufu aküye vermek de mantıksız geliyor)

    merhabalar.
    aynı araçtan bende 2012 ekim çıkışlı mevcut.
    birkaç ay önce bende değiştirmiştim aküyü .5 yıl ortalama ömrü zaten akülerin. bizimkiler zaten star-stop. değiştirin derim, tasarruf düşünürken yolda kalmak daha masraflı olabilir.(vurdurmayayım diye akücüyü eve getirtmek ilave masraf) saygılar

    Hocam hangi marka ve kaça aldın aküyü? Bir de aküden sonra start & stop'da değişim oldu mu? Daha aktif çalıştığı söyleniyor da. Saygılar




  • mesutyuksel kullanıcısına yanıt
    Hocam dpf'nin dolduğunu sanmıyorum. Rolanti devrini de yükseltmiyor araç 800 devirde rolantide çalışıyor. Mesela 2 gün önce tam gün tüm start & stopları yapmış olmasına rağmen(ki farlar, radyo ve ısıtma açıktı) bugün hiç yapmadı(farlar kapalı. ısıtma kapalı) anlam veremiyorum ki :(
  • Varta 70 agm takıldı(araçtaki 68 idi), 600+20 tl eve servis(Antalya).
    evet yeni olduğundan çalışması bariz fark etti
  • seastar76 kullanıcısına yanıt
    Hocam normalde standart aküler 200-250 tl'yken start&stop'lu diye bir aküye 600tl isteniyor. Merak ediyorum acaba start & stop, ömrü boyunca aradaki 350-400 tl kadar tasarruf yaptırabiliyor mu :)) Bence bu da önemli bir konu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinolmez34

    Hocam normalde standart aküler 200-250 tl'yken start&stop'lu diye bir aküye 600tl isteniyor. Merak ediyorum acaba start & stop, ömrü boyunca aradaki 350-400 tl kadar tasarruf yaptırabiliyor mu :)) Bence bu da önemli bir konu

    o yönden haklısınız, tasarruf olacağından değilde çevre kirliliği falan-filan belki.
    yeni modellere koyuyorlar genelde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinolmez34

    Hocam normalde standart aküler 200-250 tl'yken start&stop'lu diye bir aküye 600tl isteniyor. Merak ediyorum acaba start & stop, ömrü boyunca aradaki 350-400 tl kadar tasarruf yaptırabiliyor mu :)) Bence bu da önemli bir konu

    Start-stop'un öncelikli amacı tasarruf değil doğayı daha az kirletmektir. Bu arada Varta almaya gerek yok. Varta'yla Energizer aynı grubun markaları, Arçelik-Beko gibi bir şey. Ben Energizer 70 Ah Agm aldım, 400 lira verdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın teyibini değişmek istiyorum. USB takabilecegim bişey olmalı.ne tavsiye edersiniz. USB changer diye bişey duydum kullanışlı mıdır acaba?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nevergiveup87 N kullanıcısına yanıt
    Bir sayfa önce detaylı bir gönderim var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar.

    Ben de polo 1.2 TDI BM almak istiyorum. Şu an 1.4 2005 model Polo'm var maalesef çok yakıyor(Benzin) ve satacağım. Malum sitelerde ilanları takipteyim ama piyasasını çok bilmiyorum. 46Bin KM.'de olan bir ilan var ve fiyatı 57bin. Değişen, boya yok araçta. Lansman rengi. Sizce fiyatı normal mi? Bir de aracı alırken nelere dikkat etmeliyim? Yardımcı olursanız sevinirim.
  • İki ay önce bir arkadaşım 60 bin km, 2 bin lira hasar kayıtlı(ön tampon), 2013 model aracı 50500'e aldı. Bir fikir verebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mesutyuksel kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler. Ben ilanları takip etmeye devam edeyim. Piyasasına çok hakim değilim, zaman buldukça burayı okumaya, araç hakkında bilgi almaya çalışıyorum.
  • Arkadaslar merhaba,

    2012 81 binde polom var yakit tuketimi fazla gibi geldi 40 litre 700 750 km yaptim sehir ici hepsi.

    Yedek depoyu doldurmamizda sakinca var mi ?

    Teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brkplt02

    Arkadaslar merhaba,

    2012 81 binde polom var yakit tuketimi fazla gibi geldi 40 litre 700 750 km yaptim sehir ici hepsi.

    Yedek depoyu doldurmamizda sakinca var mi ?

    Teşekkür ederim

    Yedek depo diye bir şey yok, genleşme tankı o.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba! Arkadaşlar. Bi problemim var. Araçta bazen ısıtma bujileri uyarısı alıyorum. Arabanın çekişi azaldı. Sanki turbo yokmuş gibi çalışıyor. 5.vites ile rahat çıktığım yokuşları 4 ile zor çıkıyorum. Isıtma bujisi uyarısı yandığında kontağı kapayıp açtığımda kayboluyor. Fakat aracın çekişi hep düşük. Var mı bu konuda bilgisi olan arkadaşlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brkplt02

    Arkadaslar merhaba,

    2012 81 binde polom var yakit tuketimi fazla gibi geldi 40 litre 700 750 km yaptim sehir ici hepsi.

    Yedek depoyu doldurmamizda sakinca var mi ?

    Teşekkür ederim
    2012 aracım günde 60km yol yapıyorum ortalama 30km şehir içi trafiği kalanı otoban sıcak havalarda sıkıştırmadan tatlı tatlı kullanırsan 920km yi görebilirsin ama soğuk motor soğuk hava sadece şehir içi 700-750 km ise gayet normal derim..
  • Selamlar, bende 1.2 TDI bakıyorum arkadaşlar ama 2 donanım var sanırım Trendline ve Bluemotion. Farkları neler acaba? Ayrıca 1.2 TDI, 1.5 TDCi fiestadan sonra nasıl gelir? Polo baktığım 3 araçtan birisi, 40-50k civarı arasında Golf 5 ve A3 de bakıyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 388389390391392
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.