Şimdi Ara

Peugeot Mühendislik Kusurları - Sadece 1 tanesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.191
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selam,
    208 aracımda daha önce 208'e özel bölümde bildirimini yaptığım bazı mühendislik/tasarım/malzeme hatalarının yanı sıra bugünde "tesadüfen" farkettiğim bir problem hakkında görüş almak istiyorum. Akü azalmıştı, akşam farkettim, araca girip biraz çalıştırayım şarj olsun dedim, bir yandan da elimde bir not vardı, onu okumak için lambayı açtığımda karşıma bu sahne çıktı.

    Aracın tavan lambası içinde son nefesini vermiş bir ömrümcek yavrusu var. Tüm tavan içerisini gezip son nokta orayı bulmuş belli ki ama oraya nasıl girdiği hakkında hiçbir fikrim yok. Örümceğin girdiği yere Allah korusun su da girer, başka böceklerde girer, kum, toz, zararlı gazlar da girer.

    Yorumlar için teşekkürler.

    Peugeot Mühendislik Kusurları - Sadece 1 tanesi

    Peugeot Mühendislik Kusurları - Sadece 1 tanesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 23 Aralık 2017; 20:53:56 >







  • aydınlatma ekipmanlarının tümünde hava boşlukları olur. Farlar, stoplar, v.s. sadece zor koşulda çalışan ve her yönden sıvı teması olan parçalarda (örneğin plaka lambaları gibi) havalandırma boşluğu yoktur.
    örümceğide araç üretmediğine göre araca siz almışsınızdır yada sizin hatanızdan dolayı araç içine girmiştir.
    bu durumda örümcekler araçların neresine girip neresine girmeyeceğinin eğitimini almadıklarından dolayı, bu olayda asli kusurlu siz, tali kusurlu örümceğin annesi oluyor.
  • Muhendislik Nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gt mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır 5 kapı hatchback.
  • Opsiyon ile geliyor. Benim 3008 dede var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erbay güney

    Opsiyon ile geliyor. Benim 3008 dede var.

    Yeni mi eski mi hocam 3008?
  • Ben arabayi hic cam acmadan hatta uzay kosullarinda kullaniyorum. O yuzden benim arabamda kum su toz ve zararli gaz bulamazsiniz.



    Arabanin muhendisligine laf edecek yer mi yok.



    Iyi ki bir araban oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NextMove

    Ben arabayi hic cam acmadan hatta uzay kosullarinda kullaniyorum. O yuzden benim arabamda kum su toz ve zararli gaz bulamazsiniz.



    Arabanin muhendisligine laf edecek yer mi yok.



    Iyi ki bir araban oldu.

    Durup dururken neden saldırıp saçmalıyorsun anlamadım. Ben arabayı binbir zorlukla aldım, ama tespit ettiğim üretim ve tasarım kaynaklı kusurların ardı arkası kesilmiyor. Yardımcı olmak gibi bir niyetin yoksa yazmaman hepimiz için daha hayırlı. Kolay gelsin sana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Maalesef vergiler yüzünden bizler ülke olarak B ve C segmentleri, Almanya veya ABD'de ki halk gözüyle E-F segment gibi görüyoruz.

    Aslında bu bir ayıp değil, B ve C segmentler düşük maliyetli araçlardır ve bu tarz ufak fabrikasyon hataların görülmesi gayet doğaldır.

    Bugün Türkiye'de satılan tam dolu bir C segment parasına yani bir Icon paket full opsiyon dizel otomatik Megane 4 fiyatına, ABD'de sıfır km S Class Maybach alınıyor.

    Beklentilerimizi yükselten firmalar değil, hükümet.

    Bunun bende başından beri farkındayım hocam. Forumdaki geçmiş mesajlarıma kabaca göz atarsanız zaten arabaya değil vergiye para verdiğimizi her fırsatta vurguluyorum. Ama tavan lambası, motor kompartmanı veya stop lambası gibi kritik yerlere yabancı madde girmemesini beklemek en tabi ve standart beklenti çeşididir. Yani olağanüstü ve incelik gerektiren ahım şahım bir detay değil, ki üst segment araçlarda da bazen bu problemler olabiliyor. Ama 208'e bakınca hangi ekip hangi kafayla mühendisliğini yapmış hayret etmemek elde değil. Çünkü bu ilk mevzu değil, bana özgü de değil. Yorumunuz için teşekkürler.




  • Örümceğin Tüm tavan içini dolaştığını söylüyorsunuz. Kanıtınız var mı ?
    Örümceğe GPS cihazı mı bağlanmıştı..
  • Bunun marka veya mühendislik ile alakası nedir? Audi a5 in arka fren lambasının içinde sinek vardı. Servise gösterdiğimizde nasıl girdiğini bilmediklerini ve tek çarenin değişim olduğunu söylüyorlardı. Normal bişey değil ama, anormal de değil bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _dangerfull -- 23 Aralık 2017; 20:0:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arada sirada wow turkey gibi forumlari okuyorumda orda vergilerde normal turkiyede gulluk gulistanlik bu konuyu orda acsaniz bant farkindan falan bahsederler neyse b sinifi araclari kimse onemsemiyor fakir ulkeler disinda 8 sene kullanilip jilet oluyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bişey söyleyeceksiniz sandım. Ben 206 dizel den bir mühendislik hatası söyleyeyim. Başka hiç bir aracımda yaşamadığım bir sorun vardı. Araç lastikleri sıfır aldığım halde inanılmaz düşük hızlarda bile arkadan kayıyordu. Hızlı araç kullanan biri değilim. Ardından fiesta aldım bir defa bile kaymadım. Sedan araçlarımda hiç olmadı zaten. 206 dizelde ağırlık dengesinde kesinlikle hata var. Bağaja kum torbası atınca biraz düzeliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Erbay güney

    Opsiyon ile geliyor. Benim 3008 dede var.

    Yeni mi eski mi hocam 3008?

    Yeni 3008. Malum uzay kokpitli.



    Hocam sizin olay çok umursanacak bir şey değil. Sonuçta teneke parçaları ve can sıkıcı. Ancak servise gidersiniz ve temizleme olmasına karşın tekrar benzer olay olursa o zaman enteresan olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu mühendislik değilde , maliyet hatası söyleyeyim.Hemen atlamayın mühendis kardeşlerime

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Durup dururken sacmalamak mi :)



    Arabanin icinde orumcek olusu gordun diye muhendialik hatasi diyebilecek kadar sacmalayan ben miyim?



    Hepimiz arabalari zorluklarla aliyoruz. En azindan oturdugu yerden kimse kimseye al ben araba urettim sen otur kullab demez Dogru mu ?



    Ancak bunlar basit ekonomi sinifi araba, arabalar konusunda tecrube azligini muhendislik hatasi demek nedir ?



    Baktigin yer hijyen kurallarina uygun olmasi ya da olmamasi arabanin islevini yerine getirmesine bir etken midir?



    Arabaya bir cok yerden orumcek haserat girebilir, bunun icin bir garanti olmaz. Tepedeki mikrofon deliginden girer sicak diye aydinlatmaya gider falan filan.



    Muhendislik nedir ? Muhendislik hatasi nedir?



    Once bunlari dusun bakalim.

    Sen otoyola cikmissin, yolda tabelada basit bir yazim hatasi gormussun iate otoyolda muhendislik hatasi var diyorsun. Muhendisler de sana guluyor artik neresiyle olursa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NextMove

    Durup dururken sacmalamak mi :)



    Arabanin icinde orumcek olusu gordun diye muhendialik hatasi diyebilecek kadar sacmalayan ben miyim?



    Hepimiz arabalari zorluklarla aliyoruz. En azindan oturdugu yerden kimse kimseye al ben araba urettim sen otur kullab demez Dogru mu ?



    Ancak bunlar basit ekonomi sinifi araba, arabalar konusunda tecrube azligini muhendislik hatasi demek nedir ?



    Baktigin yer hijyen kurallarina uygun olmasi ya da olmamasi arabanin islevini yerine getirmesine bir etken midir?



    Arabaya bir cok yerden orumcek haserat girebilir, bunun icin bir garanti olmaz. Tepedeki mikrofon deliginden girer sicak diye aydinlatmaya gider falan filan.



    Muhendislik nedir ? Muhendislik hatasi nedir?



    Once bunlari dusun bakalim.

    Sen otoyola cikmissin, yolda tabelada basit bir yazim hatasi gormussun iate otoyolda muhendislik hatasi var diyorsun. Muhendisler de sana guluyor artik neresiyle olursa.





    Kusura bakma ve kimse için bu tarz kolay kolay konuşmam ama 5 para etmez bir üslubun var. Bazı önceki mesajlarında da aynı üslubu kullandığın alenen görünüyor. 3 aylık üye olman problem değil, problem 3 aydan çok daha öncesine dayanan 208 ile ilgili birçok mühendislik ve tasarım kusuruna ilişkin postları incelemeden tepeden düşme şekilde Peugeot avukatlığına soyunmandan ibaret. Bu başlık dışındaki diğer kusurların da beraberinde ne tür problemleri içerdiğini araştırarak görebilirsin. Ben neyin mühendislik hatası olup olmadığını irdeleyebiliyorum kardeşim, sen zahmet edip parmaklarını yormasan da olur, hatta çok iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 23 Aralık 2017; 23:41:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Peugeot Avukati degilim. Zirva mesajlara tahamulum yok sadece.



    Uslubum agrina gitmesin istiyorsan yazdiklarini 5 kere oku "irdele" ondan sonra post etmeni oneririm.



    Illa 15 yillik uyelik gormek istiyorsan onuda veririz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aydınlatma ekipmanlarının tümünde hava boşlukları olur. Farlar, stoplar, v.s. sadece zor koşulda çalışan ve her yönden sıvı teması olan parçalarda (örneğin plaka lambaları gibi) havalandırma boşluğu yoktur.
    örümceğide araç üretmediğine göre araca siz almışsınızdır yada sizin hatanızdan dolayı araç içine girmiştir.
    bu durumda örümcekler araçların neresine girip neresine girmeyeceğinin eğitimini almadıklarından dolayı, bu olayda asli kusurlu siz, tali kusurlu örümceğin annesi oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    aydınlatma ekipmanlarının tümünde hava boşlukları olur. Farlar, stoplar, v.s. sadece zor koşulda çalışan ve her yönden sıvı teması olan parçalarda (örneğin plaka lambaları gibi) havalandırma boşluğu yoktur.
    örümceğide araç üretmediğine göre araca siz almışsınızdır yada sizin hatanızdan dolayı araç içine girmiştir.
    bu durumda örümcekler araçların neresine girip neresine girmeyeceğinin eğitimini almadıklarından dolayı, bu olayda asli kusurlu siz, tali kusurlu örümceğin annesi oluyor.

    Farlar ve stoplarda her araçta olduğu gibi air vent denilen boru makarna formunda basınç tahliye ve sirkülasyon arabirimleri var hocam. Hava girişi oluyor bu bölgelere ve buğu, aşırı ısı/basınç gibi sorunları çözüyor. Yani mininal düzeyde de olsa hava ile bal gibi teması olan birimler. Hatta sorunlu veya yetersiz tasarımlardan dolayı bazı diğer markalarda ön farlara toz ve örümcek girenini de bilfiil gördüm, forumda konuları da var.

    Ama kabin içi aydınlatma elemanında bu hayvanı görmek bugüne nasipmiş. Bir de asli kusurlu ilan ettiniz beni eyvallah, savunayım kendimi: Hayvancağızı bilerek veya bilmeyerek oraya elimle yerleştirmiş değilim. Sanırım tavan döşemesinin ön cam ile birleştiği orta noktada bir kablolama kaynaklı serçe parmağının ucu kadar bir boşluk var, oradan girmiş olması muhtemel. Ancak lambanın içine kadar ilerleyip yol bulması anormal. Ayrıca yine ilginizi çeker mi bilmem lakin bu modelin yine hatalı tasarımından dolayı gösterge paneli içine az da olsa toz alma durumu da var. Bu da benim kusurum değildir muhtemelen. İyi geceler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 24 Aralık 2017; 1:52:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.