Şimdi Ara

Peugeot’dan bir rekor daha

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
1.145
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Peugeot’dan bir rekor daha


    Geçtiğimiz günlerde Avrupa’da “2014 Yılının Otomobili” seçilen PEUGEOT 308, Mayıs ayı itibariyle Türkiye pazarın sunulacak olan 130 beygir gücündeki yeni turbo benzinli PureTech motoru ile ürün gamını tamamlıyor.

    PureTech motoru ile PEUGEOT 308, 100 kilometrede 2,85 litre yakıt tüketimi ve tam depoyla 1.810 kilometre menzil ile seri üretim bir otomobil olarak yakıt tüketimi rekorunu kırdı!

    Bu performans Fransız UTAC (Otomobil, Motosiklet ve Bisiklet Teknik Birliği) yetkililerinin kontrolü altında İspanya Almeria Pisti’nde gerçekleştirildi. Altı ileri manuel vites kutusuyla eşleşen yeni üç silindirli turbo benzinli PureTech motoruyla donatılmış olan seri üretim PEUGEOT 308, böylece 51,4 litre tüketerek kesintisiz 32 saatten fazla yol aldı. PEUGEOT 308 tam depoyla yakıt tüketimi ve menzil rekorunu kırdı. Bu sonuca ulaşmak için, çok sayıda pilot test sırasında aracın direksiyonunda birbirinin yerine geçti.

    Bu performans seri olarak üretilen bir model ile gerçekleştirildi. PEUGEOT 308 1,2l e-THP 130 hp benzin motorlu seri üretim bir model olarak yakıt tüketimi konusunda referans oldu.

    Hem kompakt, hem de çevreci ve performanslı olan bu turbo motor verimlilik ve ileri teknolojiyi bir arada sunuyor. Yüksek basınçlı (200 bar) direkt enjeksiyonla yüksek verimli yeni nesil bir turboya (240 000 devir/dakika) sahip motor teknolojide gerçek bir dönüm noktasını oluşturuyor. Kendi sınıfının en kompakt ve en hafif otomobiliyle eşleşen bu motor böylece sıradışı dinamizmini ve tutumluluğunu tam anlamıyla ifade edebiliyor.

    Mayıs ayı itibariyle Türkiye pazarına sunulacak olan PEUGEOT 308 1,2l e-THP 130 modelinin tüketimi 4,6 l /100km ve 107g CO2/km değerleriyle onaylandı. Bu versiyon halen 308 gamında mevcut olan iki benzinli motor seçeneği (82 - 156 hp gücünde) ile iki dizel motor seçeneğine (92 - 115 hp) ekleniyor. Turbo benzinli PureTech motor 110 beygir gücündeki versiyonuyla önümüzdeki dönemde Peugeot 208 ve 2008’lerde tüketicilerin beğenisine sunulacak.

    Kaynak : arabam.com







  • gerçekten bu tüketim verilerine yakın bir sonuç bile verse pejo kalitesizliğine göz yumarve hemen bi pejo sahibi olurum ^^
  • K0rkunc kullanıcısına yanıt
    Bu otomobili incelediniz ve sürdünüzde mi kalitesiz diyorsunuz yoksa geçmişten gelen ön yargılarla bu otomobile bir giydireyim mi dediniz. ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tüketim değeri iyi ama neden pistte yapıyosun bu testi vicdansız,çıksana trafiğe orda görelim bi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    gerçekten bu tüketim verilerine yakın bir sonuç bile verse pejo kalitesizliğine göz yumarve hemen bi pejo sahibi olurum ^^
    quote:

    Orijinalden alinti: K0rkunc

    gerçekten bu tüketim verilerine yakin bir sonuç bile verse pejo kalitesizligine göz yumarve hemen bi pejo sahibi olurum ^^

    yeni kasa 308 de kalite problemi yok
  • Değerler gerçekten harika...

    Dizellere taş çıkartır.
  • Hayırlısı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    MAZDA'DAN YENİ HABERLER VAR!
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • LPG takılabiliyormu sen ondan haber ver
  • Bu kadar verimli bir motor Türkiye'ye gelirse gözü dönmüş para hırsı bürümüş Türk distribütörleri 1.6dizel ile aynı fiyata satarlar bu arabayı. Bu değerleri yakalaması müthiş hadi en fazla 4.5 falan oldu desek kaçırılmaz bir araç olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 35turka

    Bu kadar verimli bir motor Türkiye'ye gelirse gözü dönmüş para hırsı bürümüş Türk distribütörleri 1.6dizel ile aynı fiyata satarlar bu arabayı. Bu değerleri yakalaması müthiş hadi en fazla 4.5 falan oldu desek kaçırılmaz bir araç olur.

    1.6 dizelden ucuza satılır

    gereksiz varsayımlarla hareket etmeyin
  • O testler nasıl yapılmış çok merak ediyorum. Esk-ankara arasında bir git gel yapsınlar onun değerini koysunlar. En dik bayirindan duz yoluna Bayır aşağı virajina kadar het sey var . Ama mevcut benzinlilerden az yaktığı kesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır tüketim değerinin 2 katını yaksa bile iyi bir değer olur İstanbul trafiğinde hele şu benzine indirim geleceği konuşulurken.

    Bence fiyatlandırma için Ford'a bakılmalı mesela focusta fiyatlar nasıl değiştiyse bunda da öyle olur.
  • Hadi biz neyse de Avrupalı neden yakıtın hesabını yapıyor? Binin V6-V8-V10 atmosferiklere. Sıfır 308 parasına ne arabalar var orada..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Hadi biz neyse de Avrupalı neden yakıtın hesabını yapıyor? Binin V6-V8-V10 atmosferiklere. Sıfır 308 parasına ne arabalar var orada..

    Avrupada sıfır km ile ikinci el garantisi bitmiş araçlar arasındaki ayırım net olarak yapılabiliyor

    ayrıca vergilendirme ve muayene esasları çok sert

    bizdeki gibi 20 senelik aracın trafiğe çıkma durumu olmuyor. emisyon yasaları trafiğe çıkmasını engelliyor

    egzost muayeneleri çok sıkı

    ayrıca avrupada da akaryakıt ucuz değil

    alım gücü tabiki bizden yüksek ama yine de ekonomik ve küçük araçlar tercih edilmeyecek gibi bir durum yok

    308 parasına neler alırım ikinci el v8 Maserati bile çekerim 2001 model gibi saçma sapan yorumlar yok avrupada




  • Pejoya karşı bir antipatim yok tip oalrak çokta hoşuma gidiyor araçları lakin fransızlarda bariz kalitesizlik var genel olarak o yüzden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    Pejoya karşı bir antipatim yok tip oalrak çokta hoşuma gidiyor araçları lakin fransızlarda bariz kalitesizlik var genel olarak o yüzden
    quote:

    Orijinalden alinti: K0rkunc

    Pejoya karsi bir antipatim yok tip oalrak çokta hosuma gidiyor araçlari lakin fransizlarda bariz kalitesizlik var genel olarak o yüzden

    Fransızların bazı araçlarında kalitesizlik olabilir. bu 308 de kalitesiz anlamına gelmez.

    gidip 308 i bayide incelersen senin için daha iyi olur.
  • Akaryakıt ucuz olmayabilir fakat alım gücü dediğiniz gibi yüksek. Şahsen 16.900 euro'ya Avusturya'da araç alacak olsam gidip 1.2 VTI 82 bg benzinli en boş donanımdaki yeni 308'i almazdım. Hele ki 1.6 HDI 92'lik Allure 308'e 23.100 euro'yu hayatta vermezdim. 2. el araçları tercih ederdim. Hem de 20 yaşına kavuşmamış olanlardan birini.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Hadi biz neyse de Avrupalı neden yakıtın hesabını yapıyor? Binin V6-V8-V10 atmosferiklere. Sıfır 308 parasına ne arabalar var orada..

    Avrupada sıfır km ile ikinci el garantisi bitmiş araçlar arasındaki ayırım net olarak yapılabiliyor

    ayrıca vergilendirme ve muayene esasları çok sert

    bizdeki gibi 20 senelik aracın trafiğe çıkma durumu olmuyor. emisyon yasaları trafiğe çıkmasını engelliyor

    egzost muayeneleri çok sıkı

    ayrıca avrupada da akaryakıt ucuz değil

    alım gücü tabiki bizden yüksek ama yine de ekonomik ve küçük araçlar tercih edilmeyecek gibi bir durum yok

    308 parasına neler alırım ikinci el v8 Maserati bile çekerim 2001 model gibi saçma sapan yorumlar yok avrupada



    +1907




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alinti: K0rkunc

    Pejoya karsi bir antipatim yok tip oalrak çokta hosuma gidiyor araçlari lakin fransizlarda bariz kalitesizlik var genel olarak o yüzden

    Fransızların bazı araçlarında kalitesizlik olabilir. bu 308 de kalitesiz anlamına gelmez.

    gidip 308 i bayide incelersen senin için daha iyi olur.

    Kalite sorunu kategorisine girer mi bilmem fakat yeni 308'de konsolun alt kısmındaki plastik kalitesi biraz düşük geldi bana.

    Onun haricinde dört dörtlük bir otomobil.

    Özellikle sürüş esnasında çok haşır neşir olunan bölgelere büyük önem vermişler.




  • aslında araçta iyi motor da, ön yargılardan kurtulmak lazım biraz
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.