Şimdi Ara

Petlas Velox Sport aldım pişmanım,boştan yere yeni lastik alacam:(

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
1
Favori
34.731
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selamlar,

    5 gün önce yaz kullanımı için Petlas Velox Sport aldım,215/45/17;desen olarak V desenli olanlardan,800 tl verdim hepsine,ancak acayip ses yapıyor,önceki lastiklerim Goodyear idi,rahatsız edecek kadar ses felan yoktu. Toyo Proxes t1r'e deseni çok benziyor dedim ve bir zarar olmaz diye kafamdan geçirip aldım,netteki Velox sport kullanıcı yorumları da iyi idi.

    Godyera 1400 tl,Micheline 1500 tl vermek istemedim açıkçası ve gizemli gelen Petlasta karar kıldım.

    Uzun yolda yeri geliyor 240 - 260 limitlerine çıkan birisiyim ve açıkçası gözümü korkuttu bu lastik,bende mi bir sıkıntı var dedim ve 3 kişi daha tecrübe etti benle ve rahatsız edici seste hemfikir olduk.Frenajı felan güzel ama belli bir hızdan sonra basamıyorum,psikolojik mi bilemiyorum.

    Türk malı dedik,bir de fiyatı uygun geldi ve 4 tane aldım ama inanın pişman oldum.

    Sizce,tüketici hakları statüsünde iade etme şansım var mıdır?Zaten ne olursa olsun 1 hafta içinde 4 tane asimeterik desene sahip lastik alacam.

    Anlayacağınız pis girdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faho -- 29 Haziran 2012; 11:02:40 >







  • Benim petlası eleştirdiğim en büyük nokta ise fiyatlar.


    Fiyatları bir tık altına çekip piyasaya sunsa ortalığı dağıtacaklar. Samimi söylüyorum fiyatları bir tık daha altına çeksin tutulmaz.
    Petlas kullananlar ve diğerleri olur piyasada.

    petlas 160 tl örneğin yurtdışından gelen lastik 190 tl. Adam az daha veriyim kaliteli olsun can taşıyorum' mantığıyla almıyor.

    Ama çekse onu 120 tlye. Adam kesinlikle denemeyi düşünür. bi deneyeyim ya der limitlerini düşürüp öyle kullanır falan.

    Yerli lastik üretiyorsak FİYATI UCUZ OLMALI !!!! Türkiyedeki lastik fiyatlarına göre fiyat olmaması lazım. Gümrük vergisi vermiyorlar avrupadan ulaşım bedeli vermiyorlar

    neden bu kadar yakın? Gerçekten lassa da petlas da fiyatları düşürmeli. Artık soymayın bizi.
  • bende petlas aldım pt 515 çok memnunum

    şikayetvar.com yazın hemen geri dönüş yapıyorlar
  • Lastik neden ses yapar ki? bunu anlamak lazım, sesin sebebi daha iyi tutunma olabilir mi? Petlas sitesinden inceledim şimdi lastiğinizi, gözüme hiçte kalitesiz görünmedi. Bence 240 km-h sürate ulaşan birisi olarak yol tutuş, viraj ve fren performansı gibi kriterlere önem verin, ses sizin gibi bir kullanıcı için son kriter olmalı bence.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 300 TL vereyim hepsine...
  • Bence psikolojik olarak etkiliyorsun kendini bir süre sonra unutur ve kafana takmazsın. O kadar para vermişsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Lastik neden ses yapar ki? bunu anlamak lazım, sesin sebebi daha iyi tutunma olabilir mi? Petlas sitesinden inceledim şimdi lastiğinizi, gözüme hiçte kalitesiz görünmedi. Bence 240 km-h sürate ulaşan birisi olarak yol tutuş, viraj ve fren performansı gibi kriterlere önem verin, ses sizin gibi bir kullanıcı için son kriter olmalı bence.

    Desen olarak V'ler maalesef ses yaparmış,ama bu kadar olmasını beklemiyordum,2 defa balans yaptırdım.Sırf bu sesi çözmek için 100 km test sürüşü yaptım,100 km hızla frenajı iyi,savrulma çok az,ama rahatsız edici bir ses var,yeni lastik dedim ilk 100 km bir geçsin dedim ama nafile.

    Lastiğin diğer yönleri gayet güzel,tatmin edici ve güven veriyor.

    Dediğiniz gibi ses belki tutunmaya paralel birşey olabilir mi bilemiyorum ama doğru da olabilir.

    Ben ana merkezi arayım da belirteyim mazuratımı.




  • 240-260 bastiginiza gore arabaniz oldukca iyi , keske daha kaliteli coni-michelin - pirelli - bridgeston gibi markalari secseydiniz , arabanin herseyinde tasarruf yapip risk alabilirsiniz ama lastikte sonuclar cok agir olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • V desenli lastikler daha çok ses yapar bu çok anormal değil.

    Bendede aynı lastik var şuan 225/45/17 boyutlarında velox sport, aracımın üzerinde gelen dunlop'lardan daha iyi yol tutuşu ve frenajı var gibi geldi bana açıkcası.Ses konusundada hissedilir bir fark göremedim.

    Evimin yakınlarında bir çukur var sürekli belediye kapatıyor nedense orasıda sürekli çöküyor.Eski aracımda michellin vardı energy saver o çukurda malesef balon yapmıştı sağ ön lastiğim.Yine o çukur oluşmuş 2 gün önce girmek nasip olduGitti lastik balon yaptı dedim içimden fakat bişey olmamış bende şaşırdım açıkcası 800 liraya aldığım bir lastiğe göre oldukça iyi.Kesinlikle kalitesiz bir lastik değil petlas artık benim gözümde.Özellikle kuru zeminde yol tutuşuda baya başarılı en azından bendeki modelin.


    Kesinlikle parasının hakkını veren bir lastik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faho

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Lastik neden ses yapar ki? bunu anlamak lazım, sesin sebebi daha iyi tutunma olabilir mi? Petlas sitesinden inceledim şimdi lastiğinizi, gözüme hiçte kalitesiz görünmedi. Bence 240 km-h sürate ulaşan birisi olarak yol tutuş, viraj ve fren performansı gibi kriterlere önem verin, ses sizin gibi bir kullanıcı için son kriter olmalı bence.

    Desen olarak V'ler maalesef ses yaparmış,ama bu kadar olmasını beklemiyordum,2 defa balans yaptırdım.Sırf bu sesi çözmek için 100 km test sürüşü yaptım,100 km hızla frenajı iyi,savrulma çok az,ama rahatsız edici bir ses var,yeni lastik dedim ilk 100 km bir geçsin dedim ama nafile.

    Lastiğin diğer yönleri gayet güzel,tatmin edici ve güven veriyor.

    Dediğiniz gibi ses belki tutunmaya paralel birşey olabilir mi bilemiyorum ama doğru da olabilir.

    Ben ana merkezi arayım da belirteyim mazuratımı.

    Mantıken düşünüyorum, normal düz çizgili bir lastikte yola temas eden taban ve temas etmeyen kanallar hep sabit, lastik döndükçe sabit bir desen üzerinde dönüyor, fakat v desende yere temas eden taban sürekli değişiyor gibi. Sesin asıl kaynağı bu bence. Gerçi bu mantıkla düşündüğümüzde V desenli lastiğin sürtünmesinin direncinin daha fazla olması yol tutuşa avantaj sağlarken hızlanma ve yakıta olumsuz etki etmesi gerekir gibi geliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    300 TL vereyim hepsine...

    Aha ölücü de geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: faho

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Lastik neden ses yapar ki? bunu anlamak lazım, sesin sebebi daha iyi tutunma olabilir mi? Petlas sitesinden inceledim şimdi lastiğinizi, gözüme hiçte kalitesiz görünmedi. Bence 240 km-h sürate ulaşan birisi olarak yol tutuş, viraj ve fren performansı gibi kriterlere önem verin, ses sizin gibi bir kullanıcı için son kriter olmalı bence.

    Desen olarak V'ler maalesef ses yaparmış,ama bu kadar olmasını beklemiyordum,2 defa balans yaptırdım.Sırf bu sesi çözmek için 100 km test sürüşü yaptım,100 km hızla frenajı iyi,savrulma çok az,ama rahatsız edici bir ses var,yeni lastik dedim ilk 100 km bir geçsin dedim ama nafile.

    Lastiğin diğer yönleri gayet güzel,tatmin edici ve güven veriyor.

    Dediğiniz gibi ses belki tutunmaya paralel birşey olabilir mi bilemiyorum ama doğru da olabilir.

    Ben ana merkezi arayım da belirteyim mazuratımı.

    Mantıken düşünüyorum, normal düz çizgili bir lastikte yola temas eden taban ve temas etmeyen kanallar hep sabit, lastik döndükçe sabit bir desen üzerinde dönüyor, fakat v desende yere temas eden taban sürekli değişiyor gibi. Sesin asıl kaynağı bu bence. Gerçi bu mantıkla düşündüğümüzde V desenli lastiğin sürtünmesinin direncinin daha fazla olması yol tutuşa avantaj sağlarken hızlanma ve yakıta olumsuz etki etmesi gerekir gibi geliyor.

    Hızlanma ve yakıt hususunda dedikleriniz doğru olabilir.Zira bir hantallık hissediyorum.Paralelinde yakıt da etkiler,zaten benzinli kullanıyorum,lpg kullanmıyorum ve bir müddet sonra anlarım onu da.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: No Life 'Til Leather

    quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    300 TL vereyim hepsine...

    Aha ölücü de geldi.

    Benim ebata uyaydı 280 teklif edecektim...
  • Lastikte garanti diye bir şey var. gider söylersiniz böyle böyle, garantide lastikleriniz kontrol edilir. varsa sorun yenileri yollanır. böyle konu açmanız saçma...


    benimkiler de frenlerden güzel ötüyor
  • Bostan yere degil, bos yere olacak :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faho

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: faho

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Lastik neden ses yapar ki? bunu anlamak lazım, sesin sebebi daha iyi tutunma olabilir mi? Petlas sitesinden inceledim şimdi lastiğinizi, gözüme hiçte kalitesiz görünmedi. Bence 240 km-h sürate ulaşan birisi olarak yol tutuş, viraj ve fren performansı gibi kriterlere önem verin, ses sizin gibi bir kullanıcı için son kriter olmalı bence.

    Desen olarak V'ler maalesef ses yaparmış,ama bu kadar olmasını beklemiyordum,2 defa balans yaptırdım.Sırf bu sesi çözmek için 100 km test sürüşü yaptım,100 km hızla frenajı iyi,savrulma çok az,ama rahatsız edici bir ses var,yeni lastik dedim ilk 100 km bir geçsin dedim ama nafile.

    Lastiğin diğer yönleri gayet güzel,tatmin edici ve güven veriyor.

    Dediğiniz gibi ses belki tutunmaya paralel birşey olabilir mi bilemiyorum ama doğru da olabilir.

    Ben ana merkezi arayım da belirteyim mazuratımı.

    Mantıken düşünüyorum, normal düz çizgili bir lastikte yola temas eden taban ve temas etmeyen kanallar hep sabit, lastik döndükçe sabit bir desen üzerinde dönüyor, fakat v desende yere temas eden taban sürekli değişiyor gibi. Sesin asıl kaynağı bu bence. Gerçi bu mantıkla düşündüğümüzde V desenli lastiğin sürtünmesinin direncinin daha fazla olması yol tutuşa avantaj sağlarken hızlanma ve yakıta olumsuz etki etmesi gerekir gibi geliyor.

    Hızlanma ve yakıt hususunda dedikleriniz doğru olabilir.Zira bir hantallık hissediyorum.Paralelinde yakıt da etkiler,zaten benzinli kullanıyorum,lpg kullanmıyorum ve bir müddet sonra anlarım onu da.



    Lastiklerin sürtünme dirençlerini karşılaştırabilirsek sanırım bu sorunun cavabını bulabiliriz Eğer tahmin ettiğimiz sonuç çıkarsa sesten dolayı stres yapmanıza gerek kalmaz, sesin sürtünmenin fazla olmasından yani yol tutuşunuzun daha iyi olmasından sonucu çıkabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • valla sportu bilmem de ben petlasin kis lastiklerinden cok memnunum...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faho

    Arkadaşlar selamlar,

    5 gün önce yaz kullanımı için Petlas Velox Sport aldım,215/45/17;desen olarak V desenli olanlardan,800 tl verdim hepsine,ancak acayip ses yapıyor,önceki lastiklerim Goodyear idi,rahatsız edecek kadar ses felan yoktu. Toyo Proxes t1r'e deseni çok benziyor dedim ve bir zarar olmaz diye kafamdan geçirip aldım,netteki Velox sport kullanıcı yorumları da iyi idi.

    Godyera 1400 tl,Micheline 1500 tl vermek istemedim açıkçası ve gizemli gelen Petlasta karar kıldım.

    Uzun yolda yeri geliyor 240 - 260 limitlerine çıkan birisiyim ve açıkçası gözümü korkuttu bu lastik,bende mi bir sıkıntı var dedim ve 3 kişi daha tecrübe etti benle ve rahatsız edici seste hemfikir olduk.Frenajı felan güzel ama belli bir hızdan sonra basamıyorum,psikolojik mi bilemiyorum.

    Türk malı dedik,bir de fiyatı uygun geldi ve 4 tane aldım ama inanın pişman oldum.

    Sizce,tüketici hakları statüsünde iade etme şansım var mıdır?Zaten ne olursa olsun 1 hafta içinde 4 tane asimeterik desene sahip lastik alacam.

    Anlayacağınız pis girdi.

    Petlas Velox Sport kullanmadım fakat Toyo Proxes T1R modelini 40 bin km kullandım.Şuan kullandığım good year efficientgrip lastiklerden nerdeyse iki kat daha fazla ses yapıyordu.V desenli lastikler diğer klasik desenli lastiklere göre daha fazla ses yapıyorlar ama özellikle kuru zeminde ısınınca çok iyi yol tutuyorlar.Bence lastiklerde bir sorun yok ama petlas denilince herkeste olan ''acaba'' canınızı sıkıyor Petlas abdülkadir özcan aldıktan sonra hızlı bir şekilde kendini geliştiriyor.Ne yazık ki bridgestoneden daha eski olan petlas firması son 10 yıla kadar gelişim gösteremedi.Şuan için petlası bridgestone,michelinle, toyo ile karşılaştırmak haksızlık olur.Yakında lastik değiştireceğim ve ilk uğrayacağım yer petlas bayii olacak.Ama V desenli model almayacağım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: faho

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Lastik neden ses yapar ki? bunu anlamak lazım, sesin sebebi daha iyi tutunma olabilir mi? Petlas sitesinden inceledim şimdi lastiğinizi, gözüme hiçte kalitesiz görünmedi. Bence 240 km-h sürate ulaşan birisi olarak yol tutuş, viraj ve fren performansı gibi kriterlere önem verin, ses sizin gibi bir kullanıcı için son kriter olmalı bence.

    Desen olarak V'ler maalesef ses yaparmış,ama bu kadar olmasını beklemiyordum,2 defa balans yaptırdım.Sırf bu sesi çözmek için 100 km test sürüşü yaptım,100 km hızla frenajı iyi,savrulma çok az,ama rahatsız edici bir ses var,yeni lastik dedim ilk 100 km bir geçsin dedim ama nafile.

    Lastiğin diğer yönleri gayet güzel,tatmin edici ve güven veriyor.

    Dediğiniz gibi ses belki tutunmaya paralel birşey olabilir mi bilemiyorum ama doğru da olabilir.

    Ben ana merkezi arayım da belirteyim mazuratımı.

    Mantıken düşünüyorum, normal düz çizgili bir lastikte yola temas eden taban ve temas etmeyen kanallar hep sabit, lastik döndükçe sabit bir desen üzerinde dönüyor, fakat v desende yere temas eden taban sürekli değişiyor gibi. Sesin asıl kaynağı bu bence. Gerçi bu mantıkla düşündüğümüzde V desenli lastiğin sürtünmesinin direncinin daha fazla olması yol tutuşa avantaj sağlarken hızlanma ve yakıta olumsuz etki etmesi gerekir gibi geliyor.

    +1 ayni seyi ben yazacaktim. yola basan taban surekli lastik-taban-lastik-taban degistgi icin ses yapar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • lastik havası doğru basılmadığı zaman da yol sesi fark ediyor. Mesela benim aracımda 32 ps olması gereken basınç 30 ps olunca ses artıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merak ettim araç ne ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.