Şimdi Ara

Pegout 3008 adblue+motor arızası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
4
Favori
7.091
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2019 model pegout3008 d hem motor hemde adblue arızası almaya başladım sanırım kronik bir sorunmuş. serviste ne kadar geçirirler acaba?


    bu kaçıncı hata daha 60.000km araç yok beyni yok elektriksel hatası vs. almayı düşünen varsa kesinlikle başka araç baksın bence




  • Geçtiğimiz aylarda Adblue deposu sorununu 3. kez yaşamış oldum. Bunun üzerine servisin yolunu tutup dosya açtırdım. Birkaç hafta sonra bununla ilgili olarak , "KISMİ ÜSLENME" olarak size yardımcı olabiliriz şeklinde dönüş sağlandı. 


    Bunun anlamı %67 si citroen tarafından, %33lük kısmı benim tarafımdan karşılanması durumunda değişim sağlanabilir demek oluyor. 14.000 tl lik ADBLUE deposunun "4.650 TL" lik kısmı bana, kalanı citroen e ait. 




    Elbette bunu kabul etmediğimi ve üretici kaynaklı bir sorunun tarafıma faturalandırılamaycağını belirttim. Bunun üzerine şimdiye kadar yapılan değişim ve taraflarından bana sağlanan "kısmi üslenme" belgelerinin birer kopyasını aldım . 




    Bunlarla birlikte sikayetvar üzerinden bir şikayet oluşturdum. 1-2 gün sonra tarafıma telefon geldi ve benden durumla ilgili tekrar ayrıntılar istendi. Dosyam tekrar açıldı ve yaklaşık 1,5 ay sürdü . Bu sırada müşteri hizmetleri haftada bir tarafıma arama yaparak dosyanın hala işlemde olduğu bilgisini geçiyordu. 




    Süreç sonunda müşteri hizmetlerinden de servisin verdiği aynı yanıtı aldım ve dosyamın kapandığı bilgisi verildi. Yani ADBLUE deposunun %67 si citroen e , %33 ü tarafıma ait olacak şekilde değiştirilebileceğini söylediler. 






    Bu arada süreç uzadığı için CITROEN FRANSA ile de iletişime geçmiştim. Yaşadığım sorunu , değişimleri ve tarafıma iletilen kısmı üslenme hakkındaki belgelerin tamamını ilettim. Oradan da dosya açılmıştı.




    Türkiye müşteri hizmetlerinin dosyanız kapandı ve maalesef başka şekilde yardımcı olamıyoruz yanıtından yaklaşık 2 hafta sonra bir telefon daha aldım müşteri hizmetlerinden :) Talebin onaylandığı ve mevcut deponun tamamı citroen tarafından karşılanacak şekilde değişimi yapılacağı bilgisi verildi :) 




    Anlaşılan o ki , Citroen fransa benim dosyamı tekrar açmış.






    Bu arada aracı böyle kullanmaya devam ettim. "1100 km sonra araç çalıştırılamaz uyarısı" , "motor arıza uyarısı", "hava kirliliği önleme sistemi arızası" ile gezdim. 1-2 kere bu uyarıları sıfırlatmak için servise gittim. son sıfırlatmamdan sonra tekrar uyarı verdi, 1-2 gün sürdüm uyarı kalktı, sonra tekrar verdi , tekrar kalktı, 3-5 kere bu durumu yaşadım. son 2 aydır da bir daha uyarı falan vermedi. şuan sorunsuz kullanıyorum. 




    sonuç olarak adblue deposu, 3. kez servis tarafından ücretsiz olarak değişimi sağlandı.



    adblue deposunda özellikle 2016-2018 arasındaki araçlarda kronik sorun olarak geçiyor.


    Araç üzerindeki fabrika çıkış dahil olarak hatalı üretim üretim depolar mevcuttu. Son depo revize edilmiş hali olarak takıldı. Onda da sorun yaşıyorduk. Normalde revize edilmemiş hali gelmiş ve o takılacaktı. Kontrol edebilir miyim diye sorduğumda izin verdiler ve kontrol sağladım. Seri numarası hatalı olan versiyondu. Service.citroen.com üzerinden 7 euro ödeyerek parçaları görüntüledim ve güncellenmiş versiyonu olduğunu bildiğim için lütfen güncel ile değiştirin dedim. Yok mok dediler yarım saat sonra gelip evet depo güncellenmiş onun siparişini veriyoruz dediler.




    NOT: hiçbir bakım serviste yapılmadı


    güncel adblue depo fiyatı 21.500 TL

    Aynı grubun aracı diye yazma gereği duydum. Motorlar aynı motor sistemler aynı sistem. Umarım bu sorunu yaşayan veya yaşayacak olanlara yol gösterir.


    kısaca çözüm Türkiye değil. direkt Fransa ile muhatap olmanız lazım. Ben metni ingilizce olarak hazırladım. Ne olur ne olmaz diye de fransız bir arkadaşıma fransızcasını da yazdırıp ilettim.



    https://peugeot.my-customerportal.com/peugeot/s/case-webform?language=fr&_ga=2.240062791.555200664.1675238289-1575859293.1675238289&_gl=1*7xzc0y*_ga*MTU3NTg1OTI5My4xNjc1MjM4Mjg5*_ga_5VGB8DK6VT*MTY3NTIzODI4OS4xLjEuMTY3NTIzODMxMC4wLjAuMA..#1

  • 5 yaştan genç araçlarda sadece adblue sıvı parası.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 31 Ocak 2023; 16:55:58 >
  • Servise başvurun fiyat ve bilgi alın. Adblue deposu garanti kapsamında değişiyor olması lazım. Motordaki sorun nedir? Daha detaylı bilgi verirseniz iyi olur.

    Birde adbkue harici ayrıca dpf sıvısı vardı o araçlarda onu da kontrol etmekte fayda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onatba -- 31 Ocak 2023; 17:2:31 >
  • Motor arizasi olduğunu emin misiniz, adblue sorunu olunca da sarı motor ışığı yakıyor olabilir.
  • Geçtiğimiz aylarda Adblue deposu sorununu 3. kez yaşamış oldum. Bunun üzerine servisin yolunu tutup dosya açtırdım. Birkaç hafta sonra bununla ilgili olarak , "KISMİ ÜSLENME" olarak size yardımcı olabiliriz şeklinde dönüş sağlandı. 


    Bunun anlamı %67 si citroen tarafından, %33lük kısmı benim tarafımdan karşılanması durumunda değişim sağlanabilir demek oluyor. 14.000 tl lik ADBLUE deposunun "4.650 TL" lik kısmı bana, kalanı citroen e ait. 




    Elbette bunu kabul etmediğimi ve üretici kaynaklı bir sorunun tarafıma faturalandırılamaycağını belirttim. Bunun üzerine şimdiye kadar yapılan değişim ve taraflarından bana sağlanan "kısmi üslenme" belgelerinin birer kopyasını aldım . 




    Bunlarla birlikte sikayetvar üzerinden bir şikayet oluşturdum. 1-2 gün sonra tarafıma telefon geldi ve benden durumla ilgili tekrar ayrıntılar istendi. Dosyam tekrar açıldı ve yaklaşık 1,5 ay sürdü . Bu sırada müşteri hizmetleri haftada bir tarafıma arama yaparak dosyanın hala işlemde olduğu bilgisini geçiyordu. 




    Süreç sonunda müşteri hizmetlerinden de servisin verdiği aynı yanıtı aldım ve dosyamın kapandığı bilgisi verildi. Yani ADBLUE deposunun %67 si citroen e , %33 ü tarafıma ait olacak şekilde değiştirilebileceğini söylediler. 






    Bu arada süreç uzadığı için CITROEN FRANSA ile de iletişime geçmiştim. Yaşadığım sorunu , değişimleri ve tarafıma iletilen kısmı üslenme hakkındaki belgelerin tamamını ilettim. Oradan da dosya açılmıştı.




    Türkiye müşteri hizmetlerinin dosyanız kapandı ve maalesef başka şekilde yardımcı olamıyoruz yanıtından yaklaşık 2 hafta sonra bir telefon daha aldım müşteri hizmetlerinden :) Talebin onaylandığı ve mevcut deponun tamamı citroen tarafından karşılanacak şekilde değişimi yapılacağı bilgisi verildi :) 




    Anlaşılan o ki , Citroen fransa benim dosyamı tekrar açmış.






    Bu arada aracı böyle kullanmaya devam ettim. "1100 km sonra araç çalıştırılamaz uyarısı" , "motor arıza uyarısı", "hava kirliliği önleme sistemi arızası" ile gezdim. 1-2 kere bu uyarıları sıfırlatmak için servise gittim. son sıfırlatmamdan sonra tekrar uyarı verdi, 1-2 gün sürdüm uyarı kalktı, sonra tekrar verdi , tekrar kalktı, 3-5 kere bu durumu yaşadım. son 2 aydır da bir daha uyarı falan vermedi. şuan sorunsuz kullanıyorum. 




    sonuç olarak adblue deposu, 3. kez servis tarafından ücretsiz olarak değişimi sağlandı.



    adblue deposunda özellikle 2016-2018 arasındaki araçlarda kronik sorun olarak geçiyor.


    Araç üzerindeki fabrika çıkış dahil olarak hatalı üretim üretim depolar mevcuttu. Son depo revize edilmiş hali olarak takıldı. Onda da sorun yaşıyorduk. Normalde revize edilmemiş hali gelmiş ve o takılacaktı. Kontrol edebilir miyim diye sorduğumda izin verdiler ve kontrol sağladım. Seri numarası hatalı olan versiyondu. Service.citroen.com üzerinden 7 euro ödeyerek parçaları görüntüledim ve güncellenmiş versiyonu olduğunu bildiğim için lütfen güncel ile değiştirin dedim. Yok mok dediler yarım saat sonra gelip evet depo güncellenmiş onun siparişini veriyoruz dediler.




    NOT: hiçbir bakım serviste yapılmadı


    güncel adblue depo fiyatı 21.500 TL





  • janavar® J kullanıcısına yanıt

    açık açık yazmışsın...

    biz 301'den tut...

    2008-3008 gibi grup içerisinde benzer motora sahip yüzlerce araçta (E6-E6.2) motorların tamamına yakınında özellikle kullanım tarzına göre 80-100K km 'lerde bu sorunla karşı karşıya kalıyoruz...


    yazdığın tutarlardan servis tutumuna kadar her şeye +1

  • infinite kullanıcısına yanıt

    Aynı grubun aracı diye yazma gereği duydum. Motorlar aynı motor sistemler aynı sistem. Umarım bu sorunu yaşayan veya yaşayacak olanlara yol gösterir.


    kısaca çözüm Türkiye değil. direkt Fransa ile muhatap olmanız lazım. Ben metni ingilizce olarak hazırladım. Ne olur ne olmaz diye de fransız bir arkadaşıma fransızcasını da yazdırıp ilettim.



    https://peugeot.my-customerportal.com/peugeot/s/case-webform?language=fr&_ga=2.240062791.555200664.1675238289-1575859293.1675238289&_gl=1*7xzc0y*_ga*MTU3NTg1OTI5My4xNjc1MjM4Mjg5*_ga_5VGB8DK6VT*MTY3NTIzODI4OS4xLjEuMTY3NTIzODMxMC4wLjAuMA..#1





  • Dayımlarda 2019 (2020 de olabilir) grandland var, aynı şekilde motor arıza ışığı yakmıştı bir kaç ay önce, servisle uğraşıyoruz diyordu. Hatta yenge hn. dava açıp aracı iade etmekten felan bahsediyordu.

  • Şu fransızların tenekesini almayın diyoruz. Şekline şemaline bakıp aldanıyorsunuz.

  • janavar® J kullanıcısına yanıt
    Zaten veriyim 4 bini kurtulayım diyen kişiler yüzünden bu muamele oluyor herkes sizin gibi hakkını sonuna kadar arasa milyonlar kazanan bu düzenbazlar’da hizaya gelirler
  • bugün servise götürdüm P92EE.92 arıza kodu dediler ÜRE enjeksiyonu değişti 2.378TL aldılar


    açıkçası her 10 bin kmde arıza vermesi baydırdı iyice

  • Enjeksiyon işi kronikti bu araçlarda hatta bazı servisler garanti dışı diyerek mağduriyette yarattılar
  • İptal ettirin kurtulun ne uğraşıyorsunuz. Bizim 3008'de önce hata verdi depo garantiden değişti, yine hata verdi vs derken baktık uğraşılacak gibi değil iptal ettirdik.
  • kartalus kullanıcısına yanıt

    Üstad benim 2019 3008'de de adblue problemi var. 5 ay kadar önce serviste rejenerasyon falan yaptık dediler uyarı işaretleri söndü. Şimdi tekrar başladı. Bu problemden kesin kurtulmak istiyorum. Araçtan genel olarak çok memnunum. Adblue iptalini yazılımla mı yaptırdınız yoksa Emülatör ile mi? Hangisini tavsiye edersiniz? Ayrıca uzun dönemde adblue iptali sıkıntı yapar mı? Egr ve dpf problemleri ve yangın riski var deniyor. Bu konu ile ilgili duyum ve bilgileriniz nedir? Teşekkürler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Knight_Hammer -- 19 Şubat 2023; 23:22:32 >
  • Hocam bizim usta belki 100 den fazla arabanın iptal ettik hiçbiri geri gelmedi dedi. Yazılımdan iptal ediliyor. Sürekli sürekli urea yanacak mı korkusuyla binilmez arabaya. Neredesiniz siz?

  • kartalus kullanıcısına yanıt

    Uşak

  • ben bugün izmirde yetkili servise gittim. p22ee hatası aldıklarını söyledi makineye bağlayınca.

    bir bakımını yetkili serviste yaptırmamışsınız diye de garanti kapsamına almadı.

    katalizör, üre enjektörü, 2 kelebek ve sıvı yazdıkları bir liste için de 59 bin masraf çıkardılar.

    dedim sizin aklınız yerinde mi, ver arabayı böyle saçma sapan iş mi olur. Her yere şikayet edeceğim. şimdilik hatayı sildiler beyinden ne Kadar süre sonra tekrar yanar bilmiyorum. arabadan ne kadar memnun olsam da soğudum. satıp elektrikli araca geçme Konusunda motivasyonum arttı.
  • kartalus kullanıcısına yanıt

    Benim araçta şimdilik sıkıntı yok ama olunca direk yazılımsal iptal yaptıracağım. Bildiğiniz bir yer var mı yapan?

  • RaptorFX kullanıcısına yanıt

    Siz izmitteydiniz, lazım olduğu zaman özelden yazarsanız benim Peugoet&Citroen ustama gideriz ondan bilgileri alır işlemi yaptırırız. Onun adamı yapıyor bizim sanayide.

  • kartalus kullanıcısına yanıt

    Tamamdır, teşekkür ederim.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.