Şimdi Ara

Passat gerçekten çok mu iyi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
111
Cevap
1
Favori
7.149
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    avrupa genelinde passat sınıfının en çok satan aracı, sadece bize özgü bir durum değil yani.

    -kalitesi çok iyi
    -ergonomisi mükemmel
    -konfor mükemmel (c 180 var biraderde, gerçekten bunun kadar rahat değil)
    -çok geniş
    -sorunsuz
    -benzinlisi de dizeli de az yakıyor
    -servisi yaygın
    -model çeşitliliği mükemmel (1.6 otomatik dizeli de var, ucuz yollu giriş seviye modeli de, diğer markalarda mesela tek bir gri varken birkaç gri rengi bile var, konfigüratörden istediğin donanımı ekleyip çıkarıp kendine özel passat yapabiliyorsun)
    -sürekliliği var. avensis gibi bir geliyor bir gelmiyor durumu yok ya da opel'deki, reno'daki gibi başarısızlıktan ötürü durmadan ismi değişmiyor
    -tipi beğenildiği için modelden modele çok radikal değişikliklere ihtiyaç duymuyor ve bu da araç tanınırlığını arttırıyor, eski modellere çöp muamelesi yapılmasını engelliyor
    -tüm bu sebeplerden ötürü 2. eli de çok iyi

    daha ne olsun?

    rakipleri bu saydıklarımdan sadece bir kaçını barındırabiliyor.
    binmesek kullanmasak inanacağız beyisis bey.

    -kalitesi çok iyi c sınıfının bir tık üstünde.
    -ergonomisi mükemmel koltuklardan bahsediyorsun sanırım. opsiyon almassan çok kötü
    -konfor mükemmel (c 180 var biraderde, gerçekten bunun kadar rahat değil) 1996 c serisi mi?
    -çok geniş bu doğru bak
    -sorunsuz muhahahahahahhahahahahahah asdafadsfasfdasfafsd
    -benzinlisi de dizeli de az yakıyor gaza basmazsan her normal bir araç kadar yakıyor.TSİ motor gaz pedalına çok hassas basmalısın
    -servisi yaygın buda doğru bak.
    -model çeşitliliği mükemmel (1.6 otomatik dizeli de var, ucuz yollu giriş seviye modeli de, diğer markalarda mesela tek bir gri varken birkaç gri rengi bile var, konfigüratörden istediğin donanımı ekleyip çıkarıp kendine özel passat yapabiliyorsun)
    bu vw has bişi değil.parayı bas her markada herşey var.özel pasat yapınca 2 pasat parası tutuyor.vw de herşey opsiyon.opsiyonları çok pahalı.
    -sürekliliği var. avensis gibi bir geliyor bir gelmiyor durumu yok ya da opel'deki, reno'daki gibi başarısızlıktan ötürü durmadan ismi değişmiyor evet kasa hiç değişmiyor. plastık parçaları makyajlayıp yenı kasa olarak çakıyorlar
    -tipi beğenildiği için modelden modele çok radikal değişikliklere ihtiyaç duymuyor ve bu da araç tanınırlığını arttırıyor, eski modellere çöp muamelesi yapılmasını engelliyor cetvelle yapıyolar tasarımları.b5 ve b5.5 kasa kalitesi yok vw de.kullan at mantığı ile üretiyor artık.birçok firma boyle üretiyor gerçi.
    -tüm bu sebeplerden ötürü 2. eli de çok iyi hayır.tam alsatçı arabası. sedan manyağı bir ülkedeyiz.marka algısı olarak sadece bizde lüks sayılıyor.avrupada sıradan bir sedan.




  • Ne kadar bos yorumlar yapılmıs :)

    Ulan soyle bi cıkın yola önünüzde 2 araba, yanınızda 2 araba diger yanınızda 2 araba, arkanızda 2 araba olsun soyle bi bakın arabalara 8 arabadan 4 u passat :)

    Bu kadar millet eşşek passat alıyor :) 2.0 tdı olan passatlar felaket gidiyor yani yok boyle bi haz ve hız. kalite konfor en ust duzeyde arteonla fiyatları hemen hemen aynı millet arteon parasına passat alıyor piyasası var namı var sanı var sohreti var. bu 2000 yılındada boyleydi 2020dede boyledir.

    DSG sanzımanı zaten anlatmaya gerek yok arabanın gücünü birebir yere iletiyor. Bazen diyorum roccoyu satıyım aliyim bi passat diyede işte yasım genc bana hitap etmiyor :)
  • Melikşah_38 M kullanıcısına yanıt
    heh ben de fanboy nerede kaldı diyecektim, biraz geç kalmışsın bu sefer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    binmesek kullanmasak inanacağız beyisis bey.

    -kalitesi çok iyi c sınıfının bir tık üstünde.
    -ergonomisi mükemmel koltuklardan bahsediyorsun sanırım. opsiyon almassan çok kötü
    -konfor mükemmel (c 180 var biraderde, gerçekten bunun kadar rahat değil) 1996 c serisi mi?
    -çok geniş bu doğru bak
    -sorunsuz muhahahahahahhahahahahahah asdafadsfasfdasfafsd
    -benzinlisi de dizeli de az yakıyor gaza basmazsan her normal bir araç kadar yakıyor.TSİ motor gaz pedalına çok hassas basmalısın
    -servisi yaygın buda doğru bak.
    -model çeşitliliği mükemmel (1.6 otomatik dizeli de var, ucuz yollu giriş seviye modeli de, diğer markalarda mesela tek bir gri varken birkaç gri rengi bile var, konfigüratörden istediğin donanımı ekleyip çıkarıp kendine özel passat yapabiliyorsun)
    bu vw has bişi değil.parayı bas her markada herşey var.özel pasat yapınca 2 pasat parası tutuyor.vw de herşey opsiyon.opsiyonları çok pahalı.
    -sürekliliği var. avensis gibi bir geliyor bir gelmiyor durumu yok ya da opel'deki, reno'daki gibi başarısızlıktan ötürü durmadan ismi değişmiyor evet kasa hiç değişmiyor. plastık parçaları makyajlayıp yenı kasa olarak çakıyorlar
    -tipi beğenildiği için modelden modele çok radikal değişikliklere ihtiyaç duymuyor ve bu da araç tanınırlığını arttırıyor, eski modellere çöp muamelesi yapılmasını engelliyor cetvelle yapıyolar tasarımları.b5 ve b5.5 kasa kalitesi yok vw de.kullan at mantığı ile üretiyor artık.birçok firma boyle üretiyor gerçi.
    -tüm bu sebeplerden ötürü 2. eli de çok iyi hayır.tam alsatçı arabası. sedan manyağı bir ülkedeyiz.marka algısı olarak sadece bizde lüks sayılıyor.avrupada sıradan bir sedan.

    Alıntıları Göster
    2012 c serisi. Diğerlerine cevap bile vermeyeceğim. Arabadan anlamadığın veya vw ye özel bir garezin olduğu çok belli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    heh ben de fanboy nerede kaldı diyecektim, biraz geç kalmışsın bu sefer
    Fanboylukla alakası yok,

    Bundan 2 sene oncesine kadar bende sürekli vw 'ne bo*k atardım vw soyle vw boyle parasını hak eden arac degil, bilmem ne diye sallar dururdum. Bu arada aracım o zamanlar 2015 model hyundai i30 elite paketti ve ben bu aracı bi b.k sanardım sanarmısım :)

    2018 de VW Eos'u aldım 2008 model olmasına ragmen vallahi billahi arac buram buram kalite kokuyor lan dedim i30 da neymiş bunun yanında 2008 model araba olmasına ragmem cok kaliteli. Gel zaman git zaman 2019 temmuzda i30 u dehledim ve makyajlı hatasız rocco aldım dsg cunku vw virusunu kapmıstım.

    simdi arabamın direksiyonundan inmek istemiyorum. vw ne binene kadar vw ni b.klarsınız anlarım bunu anlayısla karsılarım ama bi kere vw sahibi olunca tüm fikriniz degişecektir emin olun :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RedRocco34

    Fanboylukla alakası yok,

    Bundan 2 sene oncesine kadar bende sürekli vw 'ne bo*k atardım vw soyle vw boyle parasını hak eden arac degil, bilmem ne diye sallar dururdum. Bu arada aracım o zamanlar 2015 model hyundai i30 elite paketti ve ben bu aracı bi b.k sanardım sanarmısım :)

    2018 de VW Eos'u aldım 2008 model olmasına ragmen vallahi billahi arac buram buram kalite kokuyor lan dedim i30 da neymiş bunun yanında 2008 model araba olmasına ragmem cok kaliteli. Gel zaman git zaman 2019 temmuzda i30 u dehledim ve makyajlı hatasız rocco aldım dsg cunku vw virusunu kapmıstım.

    simdi arabamın direksiyonundan inmek istemiyorum. vw ne binene kadar vw ni b.klarsınız anlarım bunu anlayısla karsılarım ama bi kere vw sahibi olunca tüm fikriniz degişecektir emin olun :D

    Alıntıları Göster
    scirocco'dan sonrasını okumadım BLOK




  • Tüm notları 5 üzerinden 4.
    Marka algısı ve bilinirliliği dışında rakiplerinin önünde bir artısı yok ama önemli bir dezavantajı da yok.

    Çan eğrisinden yırtıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkemizde sürekli kopürtülen ama dünyada çokta bilinmeyen otomobil.
  • D sınıfı rakiplerinden çok iyi değil çokta kötü değil. Bu arada bugün bir abinin arabasına bindim araç 30 bin kmde 1'den 2 ye atarken vuruntu başlamış hemen uyardım pazartesi baktıracak doğuşa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    scirocco'dan sonrasını okumadım BLOK

    Alıntıları Göster
    Hocam zaten nerdeyse sonuna kadar okumussun. ROccodan sonra sadece bir cumle daha yazmis
  • Satış stratejileri, iç ve dış dizaynları çok güzel. Kendinizi premium bir araçta zannediyorsunuz. Gaza bastığınızda koltuğa yapışmak kendinizi iyi hissettiriyor. Marka algısı da iyi. İnsanlar bu yüzden almak istiyorlar. Birazcık da Türkiye'de abartılmış bir araç. Yol tutuşu çöp, dsg Türkiye'ye uygun değil ( ağırlığı şanzımana vermeyin, vitesi manuelde kullanın lafları büyük saçmalık, tonla para verip ne diye otomatik alıyorum o zaman) bu iki şeyi düzeltirlerse tüm dünyada yok satarlar

    Edit: Benim için önemli olan sorun çıkartmaması ve yol tutması o yüzden d sınıfı alacak olsam net 508 alırdım.( ps olmasa mondeo da çok hoş araç aslında)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr4power -- 14 Şubat 2020; 22:39:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Hocam zaten nerdeyse sonuna kadar okumussun. ROccodan sonra sadece bir cumle daha yazmis

    Alıntıları Göster
    boşu boşuna geçen 15 saniye oldu benim için
  • Millet olarak severken de yererken de ayarımız yok.

    Ben eski bir Golf sahibiyim (2004 FSI). Sonrasında A3 alacakken evlilik falan derken B sınıfına geçtim. C HB olarak Golf bana yetiyordu. Derli toplu arabaydı.

    Şuanda da en son çıkan Passat bence güzel araba. Mondeo, C5 ve Insignia dan daha geniş arka alana sahip. Çizgisi falan da 38 yaşında biri olarak seviyorum.

    Ancak sedan ve D sınıfı araçlar C sınıfı araçlardan genişlik noktasında ne katıyor Allah aşkına. Burada yorum yapanlar genişlik hakkında konuşurken lütfen şu sorularıma cevap versin.

    Çocuk var mı? Kaç tane?
    Eşiniz çocuklarınız tamam peki hiç aile büyükleri ile bir yere gitmez misiniz?
    Her şey şoför konforu ise o zaman söyleyin çünkü D sınıfı sedan bir araç olsa olsa "small family car" olur. Yahu arkaya 3 yetişkin oturunca ortadaki ayakları nereye koyuyor? Uzun yola çıkarken hep tek mı gidiyorsunuz?

    El kadar sunroof var , o da öncekilere yarıyor, arkadakiler hiç mi daralmıyor?
    Çoğu D sınıfı araçta arkada havalandırma menfezi yok, bu nedenle klimayı 18e kadar düşürmek zorunda kalmıyor musunuz? Türkiye şartlarında büyük sayılan bu araçların gerçekten aile ihtiyaçları gözetilerek yapıldığını nasıl düşünüyorsunuz anlamıyorum.

    Ben de mı sorun var. Çok mu beklentileri yüksek biriyim anlamadım.

    Passat i anlatanlari dinlerken bazen araçta kompresör motor, airmatic süspansiyon veya vakumlu kapılar var zannediyorum.

    İkinc elinin iyi olmasının da bu konforun sürdürülebilirligine hiçbir faydası yok. 90a aldın iki sene sonra eğer o Passat 140 ediyorsa bil ki artık anca Golf alabilirsin o paraya. Çünkü sıfırı 240, senin aracından 2 yıl yenisi ise 180 ediyor demektir.

    Her yıl satıp 30-40 bin üzerine koyarak devam saglayabildiğin konfor da yukarıda sorduğum sorulara verdiğiniz cevaplara göre ne kadar doğru karar verdiginizi ortaya çıkarıyor.

    15 karne tatilinde Kartepe ye gittim. Kızak kiraladım. Bagajı açtım, puset ve valizlerin yanına 2 tane kızağı öylece koydum ve kapattım. Aile arabası böyle olur. Geniş araba nasıl olur biliyor musunuz? Arkaya 3 çocuk koltuğu yan yana sığar. Tabii ki herkesin 3 çocuğu yok ama geniş araba dediğin arkada 2 çocuk koltuğu varken bile 1 yetişkin bacak bacak üstüne atar.

    Konforlu araba dediğin araca 5 kişi binince yere yapışmayan arabadır.
    Ergonomik araba demek gerektiğinde koltukları yatırıp arkaya dev bir eşya koyabilmek demektir; mesela eşimin hunerle yaptığı bir site maketi, koşu bandı, Özdere hafta sonu lazım olan katlanır merdiven veya ikeadan alınan kitaplık vs demektir.

    Ne diyorduk, Passat bu kadar güzel mi?

    Güzel kardeşim. Ancak kullanıcı kitlesini iyi analiz etmen gerek.
    Passat kullanıcıları
    Sağlamcıdır
    Kafa tamamen al sat odaklı olduğu için değeri düşmesin diye vuruga cizige dikkat eder ama motorda en ufak şeyde sat kurtul kafasindadir. Bilir ki astarı kumaşından pahalı bir araçtır.
    Ağız birliği yaparak asla arabaya toz kondurmaz.
    Yenilikçi fikirlere dirençlidir.
    Başka araçlardaki efsane donanımları es geçip b.ktan özelliklere tav olmaları bundandır.
    İnsigniadaki aydınlatma ve Flexiride gibi donanımlar, Mondeodaki yol tutuş, Accord daki hırçın tasarım, vs bunlara karşı kör ve sağır olmak zorundadırlar yoksa gönülleri kayar ve akşam yatarken rahat uyunamalarini sağlayan biricik yatırım araçlarından vaz geçmek zorunda kalırlar.

    Avrupa'da satılan en çok arabaymis. Kardeş o satılanlar da genelde variant modeli, hani TR de tutulamayan modeli.

    Hep derim madem milletin bir bildiği var niye
    Corolla tutuluyor Avensis tutulmuyor?
    Neden Civic tutuluyor City veya Accord tutulmuyor?
    Neden Golf tutuyor ama Golf Plus tutulmuyor?
    Neden Amarok tuluyor da Touran tutulmuyor?
    Neden Vw grubu sahipleri Seat veya Skoda grubu araçları tanımlarken en ufak farkı at ve deve haline getiriyor.

    Cevap: Çünkü sıradan bir D sınıfı araca kucak dolusu para verdiği için sınırlı algı ile araca bakmak işine geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben şahsen Superb’i daha çok beğeniyorum. İllaki kaliteli güzel araçtır. Ben aracı servise bıraktığımda bana yedek sıfır business pake miydi ne ondan vermişlerdi güzeldi ama süspansiyonlarını çok beğenmemiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence temel sebep motor ve sanzıman cesıtlılıgı, bu memlekette 1.6 dizel otomatık hatırladıgım kadarıyla d segmentınde passatla geldi, mondeoda avensısde hala yok, renaul zaten d segmentıne yabancı, 508 ilk çıktıgında (2011 gibi) peugeot ve citroen algısı bugunkunden farklıydı. Yanı bunların hepsı passata yaradı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ziya...
  • Amerikada ne alemde bu passat?
  • D segmenti müşterilerin arasında audi-bmw-mercedes i fiyatı nedeniye alamayacakolanların büyük çoğunluğu passat tercih eder. Buda gayet mantıklı kimsenin passata tu kaka demesine gerek yok bilmem kaç yıldır piyasada kendi sınıfında en popüler araç diyebiliriz. Bunda karşısında istikrarlı bir rakibinin olmamasınında payı var.Ayrıca kim ne derse desin motor ve donanım seçenekleri (biraz donanım fakiride olsa) çok çeşitli, diğer markalar için bunu söylemek çok güç. insignia-508-c5-latitute-talisman-superb-avansis arasında passat kadar devamlılığı olan yok ama en büyük rakibi bence marka algısını hergeçen gün yıkan süperb olur.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.