Şimdi Ara

Passat gerçekten çok mu iyi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
111
Cevap
1
Favori
7.597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.

    Bu Passatlar gerçekten çok mu iyi? Hangi yaşta, hangi donanımda olursa olsun çok büyük paralara satılıyor.

    Genelde de çok iyi araba olduğundan söz ediliyor. Gerçekten çok mu iyi yoksa Türk otomobil kullanıcısının gereksiz takıntılarından mı?



  • avrupa genelinde passat sınıfının en çok satan aracı, sadece bize özgü bir durum değil yani.

    -kalitesi çok iyi
    -ergonomisi mükemmel
    -konfor mükemmel (c 180 var biraderde, gerçekten bunun kadar rahat değil)
    -çok geniş
    -sorunsuz
    -benzinlisi de dizeli de az yakıyor
    -servisi yaygın
    -model çeşitliliği mükemmel (1.6 otomatik dizeli de var, ucuz yollu giriş seviye modeli de, diğer markalarda mesela tek bir gri varken birkaç gri rengi bile var, konfigüratörden istediğin donanımı ekleyip çıkarıp kendine özel passat yapabiliyorsun)
    -sürekliliği var. avensis gibi bir geliyor bir gelmiyor durumu yok ya da opel'deki, reno'daki gibi başarısızlıktan ötürü durmadan ismi değişmiyor
    -tipi beğenildiği için modelden modele çok radikal değişikliklere ihtiyaç duymuyor ve bu da araç tanınırlığını arttırıyor, eski modellere çöp muamelesi yapılmasını engelliyor
    -tüm bu sebeplerden ötürü 2. eli de çok iyi

    daha ne olsun?

    rakipleri bu saydıklarımdan sadece bir kaçını barındırabiliyor.
    beyinsis b kullanıcısına yanıt
    B beyinsis demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    avrupa genelinde passat sınıfının en çok satan aracı, sadece bize özgü bir durum değil yani.

    -kalitesi çok iyi
    -ergonomisi mükemmel
    -konfor mükemmel (c 180 var biraderde, gerçekten bunun kadar rahat değil)
    -çok geniş
    -sorunsuz
    -benzinlisi de dizeli de az yakıyor
    -servisi yaygın
    -model çeşitliliği mükemmel (1.6 otomatik dizeli de var, ucuz yollu giriş seviye modeli de, diğer markalarda mesela tek bir gri varken birkaç gri rengi bile var, konfigüratörden istediğin donanımı ekleyip çıkarıp kendine özel passat yapabiliyorsun)
    -sürekliliği var. avensis gibi bir geliyor bir gelmiyor durumu yok ya da opel'deki, reno'daki gibi başarısızlıktan ötürü durmadan ismi değişmiyor
    -tipi beğenildiği için modelden modele çok radikal değişikliklere ihtiyaç duymuyor ve bu da araç tanınırlığını arttırıyor, eski modellere çöp muamelesi yapılmasını engelliyor
    -tüm bu sebeplerden ötürü 2. eli de çok iyi

    daha ne olsun?

    rakipleri bu saydıklarımdan sadece bir kaçını barındırabiliyor.
    binmesek kullanmasak inanacağız beyisis bey.

    -kalitesi çok iyi c sınıfının bir tık üstünde.
    -ergonomisi mükemmel koltuklardan bahsediyorsun sanırım. opsiyon almassan çok kötü
    -konfor mükemmel (c 180 var biraderde, gerçekten bunun kadar rahat değil) 1996 c serisi mi?
    -çok geniş bu doğru bak
    -sorunsuz muhahahahahahhahahahahahah asdafadsfasfdasfafsd
    -benzinlisi de dizeli de az yakıyor gaza basmazsan her normal bir araç kadar yakıyor.TSİ motor gaz pedalına çok hassas basmalısın
    -servisi yaygın buda doğru bak.
    -model çeşitliliği mükemmel (1.6 otomatik dizeli de var, ucuz yollu giriş seviye modeli de, diğer markalarda mesela tek bir gri varken birkaç gri rengi bile var, konfigüratörden istediğin donanımı ekleyip çıkarıp kendine özel passat yapabiliyorsun)
    bu vw has bişi değil.parayı bas her markada herşey var.özel pasat yapınca 2 pasat parası tutuyor.vw de herşey opsiyon.opsiyonları çok pahalı.
    -sürekliliği var. avensis gibi bir geliyor bir gelmiyor durumu yok ya da opel'deki, reno'daki gibi başarısızlıktan ötürü durmadan ismi değişmiyor evet kasa hiç değişmiyor. plastık parçaları makyajlayıp yenı kasa olarak çakıyorlar
    -tipi beğenildiği için modelden modele çok radikal değişikliklere ihtiyaç duymuyor ve bu da araç tanınırlığını arttırıyor, eski modellere çöp muamelesi yapılmasını engelliyor cetvelle yapıyolar tasarımları.b5 ve b5.5 kasa kalitesi yok vw de.kullan at mantığı ile üretiyor artık.birçok firma boyle üretiyor gerçi.
    -tüm bu sebeplerden ötürü 2. eli de çok iyi hayır.tam alsatçı arabası. sedan manyağı bir ülkedeyiz.marka algısı olarak sadece bizde lüks sayılıyor.avrupada sıradan bir sedan.
    Millet olarak severken de yererken de ayarımız yok.

    Ben eski bir Golf sahibiyim (2004 FSI). Sonrasında A3 alacakken evlilik falan derken B sınıfına geçtim. C HB olarak Golf bana yetiyordu. Derli toplu arabaydı.

    Şuanda da en son çıkan Passat bence güzel araba. Mondeo, C5 ve Insignia dan daha geniş arka alana sahip. Çizgisi falan da 38 yaşında biri olarak seviyorum.

    Ancak sedan ve D sınıfı araçlar C sınıfı araçlardan genişlik noktasında ne katıyor Allah aşkına. Burada yorum yapanlar genişlik hakkında konuşurken lütfen şu sorularıma cevap versin.

    Çocuk var mı? Kaç tane?
    Eşiniz çocuklarınız tamam peki hiç aile büyükleri ile bir yere gitmez misiniz?
    Her şey şoför konforu ise o zaman söyleyin çünkü D sınıfı sedan bir araç olsa olsa "small family car" olur. Yahu arkaya 3 yetişkin oturunca ortadaki ayakları nereye koyuyor? Uzun yola çıkarken hep tek mı gidiyorsunuz?

    El kadar sunroof var , o da öncekilere yarıyor, arkadakiler hiç mi daralmıyor?
    Çoğu D sınıfı araçta arkada havalandırma menfezi yok, bu nedenle klimayı 18e kadar düşürmek zorunda kalmıyor musunuz? Türkiye şartlarında büyük sayılan bu araçların gerçekten aile ihtiyaçları gözetilerek yapıldığını nasıl düşünüyorsunuz anlamıyorum.

    Ben de mı sorun var. Çok mu beklentileri yüksek biriyim anlamadım.

    Passat i anlatanlari dinlerken bazen araçta kompresör motor, airmatic süspansiyon veya vakumlu kapılar var zannediyorum.

    İkinc elinin iyi olmasının da bu konforun sürdürülebilirligine hiçbir faydası yok. 90a aldın iki sene sonra eğer o Passat 140 ediyorsa bil ki artık anca Golf alabilirsin o paraya. Çünkü sıfırı 240, senin aracından 2 yıl yenisi ise 180 ediyor demektir.

    Her yıl satıp 30-40 bin üzerine koyarak devam saglayabildiğin konfor da yukarıda sorduğum sorulara verdiğiniz cevaplara göre ne kadar doğru karar verdiginizi ortaya çıkarıyor.

    15 karne tatilinde Kartepe ye gittim. Kızak kiraladım. Bagajı açtım, puset ve valizlerin yanına 2 tane kızağı öylece koydum ve kapattım. Aile arabası böyle olur. Geniş araba nasıl olur biliyor musunuz? Arkaya 3 çocuk koltuğu yan yana sığar. Tabii ki herkesin 3 çocuğu yok ama geniş araba dediğin arkada 2 çocuk koltuğu varken bile 1 yetişkin bacak bacak üstüne atar.

    Konforlu araba dediğin araca 5 kişi binince yere yapışmayan arabadır.
    Ergonomik araba demek gerektiğinde koltukları yatırıp arkaya dev bir eşya koyabilmek demektir; mesela eşimin hunerle yaptığı bir site maketi, koşu bandı, Özdere hafta sonu lazım olan katlanır merdiven veya ikeadan alınan kitaplık vs demektir.

    Ne diyorduk, Passat bu kadar güzel mi?

    Güzel kardeşim. Ancak kullanıcı kitlesini iyi analiz etmen gerek.
    Passat kullanıcıları
    Sağlamcıdır
    Kafa tamamen al sat odaklı olduğu için değeri düşmesin diye vuruga cizige dikkat eder ama motorda en ufak şeyde sat kurtul kafasindadir. Bilir ki astarı kumaşından pahalı bir araçtır.
    Ağız birliği yaparak asla arabaya toz kondurmaz.
    Yenilikçi fikirlere dirençlidir.
    Başka araçlardaki efsane donanımları es geçip b.ktan özelliklere tav olmaları bundandır.
    İnsigniadaki aydınlatma ve Flexiride gibi donanımlar, Mondeodaki yol tutuş, Accord daki hırçın tasarım, vs bunlara karşı kör ve sağır olmak zorundadırlar yoksa gönülleri kayar ve akşam yatarken rahat uyunamalarini sağlayan biricik yatırım araçlarından vaz geçmek zorunda kalırlar.

    Avrupa'da satılan en çok arabaymis. Kardeş o satılanlar da genelde variant modeli, hani TR de tutulamayan modeli.

    Hep derim madem milletin bir bildiği var niye
    Corolla tutuluyor Avensis tutulmuyor?
    Neden Civic tutuluyor City veya Accord tutulmuyor?
    Neden Golf tutuyor ama Golf Plus tutulmuyor?
    Neden Amarok tuluyor da Touran tutulmuyor?
    Neden Vw grubu sahipleri Seat veya Skoda grubu araçları tanımlarken en ufak farkı at ve deve haline getiriyor.

    Cevap: Çünkü sıradan bir D sınıfı araca kucak dolusu para verdiği için sınırlı algı ile araca bakmak işine geliyor.
    vw garezim yok.hatta sempati duyduğum başarılı bir marka.
    sorun ne biliyor musun?
    bütün forumda birçok kişinin vag grubunu itici bulmasının sebebi sen ve senin gibi kullanıcılar.
    passata premium muamelesi yapan sizler.superb ye a6dan iyi diyen sizler,tasarım hatalı dsg öve öve bitiremeyen sizler.(6 ıslak dsg hariç)
    sıfır km alıp garanti bitmeden birine çakarım diyen sizler,100hp boşline poloya tam bir mini roket diyen sizler,tsi motorla 5lt yaktım diyen sizler,dizel skandalında hakkını arayacağına vag grubuna yalakalık yapan sizler,arabasını sevmek yerıne arabasına tapmayı tercih eden sizler...






    bu arada..arabadan anlayıp anlamadığımı öğrenmek istersen özelden adres atayım.istanbuldaysan gelip görebilirsin.
  • Çok iyi değil, bassat çoh eyi yeğen, Alaman o



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yılan Serdar -- 14 Şubat 2020; 9:28:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marka algisi ancak nekadar umursamasamda ayni ayarda baska araba olsada hatta 20 bin daha ucuz olsa
    Passat alirdim. Ismi bile cok guzel. 250-300 bin para verince icine her anlamda sinen bir araba almak istiyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avrupada bile satışları iyi. Renault, opel ve Peugeot satış olarak muadil modellerde hep gerisinde kaldı. Pazzat yıllardır piyasada. Demek ki iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avrupa genelinde passat sınıfının en çok satan aracı, sadece bize özgü bir durum değil yani.

    -kalitesi çok iyi
    -ergonomisi mükemmel
    -konfor mükemmel (c 180 var biraderde, gerçekten bunun kadar rahat değil)
    -çok geniş
    -sorunsuz
    -benzinlisi de dizeli de az yakıyor
    -servisi yaygın
    -model çeşitliliği mükemmel (1.6 otomatik dizeli de var, ucuz yollu giriş seviye modeli de, diğer markalarda mesela tek bir gri varken birkaç gri rengi bile var, konfigüratörden istediğin donanımı ekleyip çıkarıp kendine özel passat yapabiliyorsun)
    -sürekliliği var. avensis gibi bir geliyor bir gelmiyor durumu yok ya da opel'deki, reno'daki gibi başarısızlıktan ötürü durmadan ismi değişmiyor
    -tipi beğenildiği için modelden modele çok radikal değişikliklere ihtiyaç duymuyor ve bu da araç tanınırlığını arttırıyor, eski modellere çöp muamelesi yapılmasını engelliyor
    -tüm bu sebeplerden ötürü 2. eli de çok iyi

    daha ne olsun?

    rakipleri bu saydıklarımdan sadece bir kaçını barındırabiliyor.




  • Passat gerçekten çok güzel araba aktif kullandım hem uzun yol keyfi hem şehir içi keyfi başka

    Tek problem vw nin her donanıma aşırı fiyat istemesi

    Almanya bosch firmasında işçi tanıdığımız var bi passat alıp parçalayın bi superb aradaki farkı göreceksiniz demişti

    Para çokomel eğrisi kesinlikle doğru

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kötü değil ama harika da değil.

    türkiye'de gereksiz abartılan bir araç.
  • Passat iyi araba ama D-segment rakiplerin hepsi çok iyi.

    Rakiplerinden üstün bir yönü yok.
  • Çok iddialı bir model değil ama olgun ve kaliteli bir araç. 35 yaş altına pek hitap etmez. Uygun da değildir zaten.

    Bir Richard Gere rafineliği, dinginliği ve kalitesi bulunacak araçlardan birisidir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 508den sonra passat zayif kaldi bana gore. Bu arada passat alacagima gri superb alirdim galiba.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mecburiyetten iyi gerçi Tr de hiç bir araba değerini hak etmiyor bu pasata verilen paralara dışarda cls lere 5 lere biniyorlar mustanglara biniyorlar biz pasata LOL
  • passat iyi arac ama parasinin ederi degil sisirilmis balon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genel anlamda sınıfına yön veren bir araç passat . Ses sistemi olsun yol sesi almaması olsun ergonomisi olsun hep sınıfında en iyisi olnuştur. Tabi yol tutuş anlamında veya üst hızlarda güven anlamında sınıfında pek iyi olmasa da sonuçta D segmentinde mantık olarak en önemlisi konfor ve kullanışlılık ön planda olunca diğer konular pekde satışlarını etkilemiyor diyebilirim. Ama şuda bir gerçekki her köşede çıktığı için benim kolay kolay almayacağım bir araç :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Foruma göre en kötü araba , Türkiye ve Avrupa satış listelerine baktığımızda lider.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D sınıfının ortalaması bir araba, ne en iyisi ne en kötüsü. Ortaya karışık gibi bir şey yani. O yüzden çok yaygın kullanılıyor.
  • Ooo Passat konusu hic acilmamisti .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 14 Şubat 2020; 12:32:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Passata binince ilk gözüme çarpan iç mekanın ferahlığı ve rafine sürüş olmuştu. Onun harici bir albenisi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı fiyatta olup ondan kötü araba oldugunu sanmıyorum, hepsi iyidir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sade, şık, kullanışlı, rafine, konforlu, bol motor, donanım seçeneği, ikinci el piyasası.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.