Şimdi Ara

'_______ PANASONİCLİLER_______'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
31.479
Cevap
181
Favori
1.705.559
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    139 Mesaj

    Hocam ben de o modeli araştırdım. panasonic açısından 3. sınıf diyebilirim. 750 modeli ile arasında rakam olarak az fark olmasına rağmen gömlek farkı var ve yine panasonictr o modeli getirmemiş. Bence alınası değil.
    |
    |
    yldrm85 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    96 Mesaj

    Peki dostum önerebileceğin başka bir model var mı o fiyata yakın ama panasonicten daha iyi.
    |
    |
    brusher kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    139 Mesaj

    Hocam ben 7 yıldır panasonic plasma kullanıyorum. Bir süredir büyük ekran TV bakıyorum, ama tüm yollar yine panasonic'e çıkıyor. Ya uygun fiyatlı bulursam 55-65 ikinci el plazma alacağım ya da biraz bekleyip, 2019 modeller ile birlikte en az 750 serisi seviyesinde panasonic led alacağım. Diğer bir seçenek de sony. Şu an beklemedeyim.
    |
    |
    yldrm85 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    7157 Mesaj

    Yol derken?

    Ebat Fiyat kriterin nedir ki?
    |
    |
    brusher kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    96 Mesaj

    740 serisinin görüntü kaliteside mi kötüdür? Siz panasonic’in 3.sınıf televizyonu dediniz, acaba hangi yönlerden 3. sınıf? Eksi ve artı yönleri sizce neler?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    brusher kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    139 Mesaj
    |
    |
    yldrm85 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    139 Mesaj

    Hocam muhtemelen 65 olacak. Bu konu ve başka konularda yazdığınız bazı mesajları okudum. Muhtemelen samsung tavsiye edeceksiniz. Şu an için Pana ve Sony dışında marka düşünmüyorum. Bu forumda ve yabancı kaynaklarda okuduklarımdan çıkardığım sonuç bu.
    |
    |
    dallass kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    7157 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: brusher

    Hocam muhtemelen 65 olacak. Bu konu ve başka konularda yazdığınız bazı mesajları okudum. Muhtemelen samsung tavsiye edeceksiniz. Şu an için Pana ve Sony dışında marka düşünmüyorum. Bu forumda ve yabancı kaynaklarda okuduklarımdan çıkardığım sonuç bu.
    Kriterini bilmediğim için sormuş olsamda
    Aklımdan geçen ilk panel VA-Direcled SONY 55/65xf9005 iken aldığım mesaja bak
    Hay o dilimi eşek arısı sokaydı, Ah şu ön yargı yokmu..
    İnsanlara yaranmak zor iş vesselam.

    Ne halin varsa gör kardeşim işte sana bu cevap yakışır..
    _____________________________
  • Teğmen
    139 Mesaj

    Hocam kabalaşmanıza gerek yok. Çok şükür okumam yazmam, okuduğumu anlayabilme kabiliyetim ve araştırma merakım var. Sizden ya da başkasından tavsiye istemedim. Burası panasonic konusu, Bir arkadaş bir pana modeli hakkında soru sormuş, ben de bugünlerde tam o modeli almaya niyetlendiğim için araştırmıştım, arkadaşa bildiklerimi ilettim. Bu arada o dediğiniz modelin sayfasını da inceledim, samsung sayfasını da, tv tavsiye sayfalarını da. Yabancı kaynakları da inceliyorum bu arada. Zaten benim izleme mesafem olan 3.5-4 metreden 4K'nın bir getirisini alamayacğımın farkındayım. Daha doğru dürüst HD yayın bile yokken bu memlekete 4K yayın bir 10 sene daha gelmez. Neyse uzatmak istemiyorum. Acelem yok. beklemedeyim.
    |
    |
    dallass kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    7157 Mesaj

    Elbette okuman yazman vardır Sana kör cahilsin diyen olmadı
    Sen kelimelerini özenle seçseydin elbette o şekilde bir karşılık alırdın
    Kaldıkı buradaki tek maksadım sana yardımcı olabilmekti..

    Şu FulHD & 4K Konusunda bir başka arkadaşa yazdığım cevabı ve görseli buradanda paylaşayım
    olurya belki bu konudaki görüşlerin/iz değişir;

    SD-HD 1366x768-1920x1080 Pikselli paneller, tarlayı (paneli) tek pullukla süren öküz sabanları gibi tarih oldu :)



    8K panellerin dahi çıktığı şu günlerde, tercih tabiki 3840x2160 piksel içeren 4K Panel olmalıdır sorulması dahi hata :)



    Sen sen ol bu 4K olayını sadece TRT 4K'dan ibaret olduğunun sananlara kulak asma

    Bütçende fena sayılmaz bu konuda birde sana bir öneride bulunayım


    Vestel 49UD8460 49" 123 Cm Uydu Alıcılı 4K Ultra HD Smart LED TV



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dallass -- 18 Ocak 2019; 0:44:23 >
    |
    |
    brusher kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Çavuş
    96 Mesaj

    Teşekkür ederim dostum cevabın için.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    brusher kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    139 Mesaj

    Orada yazmıyor olabilir. 740 serisi 50 Hz, 750 ve üstü 100 Hz.
    |
    |
    yldrm85 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    96 Mesaj

    Ozaman başka modellerede yöneleyim ben yoksa bu tvde karar kılmıştım



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    brusher kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7511 Mesaj
    Plazmayı verdim hayırlısıyla fakat İstanbul'dan Hatay'a 1200tl kargo parası çıkardı yurtiçi.Alıcı kabul etmedi tabi.Başka ne şekilde ucuza yollayabiliriz bunu yav.Geçen sene 50" tvyi 150tlye yollamıştık.Bu nedir böyle anlamadım.Panasonic plazma vergisi falan mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aterikasedi -- 19 Ocak 2019; 14:31:57 >
    _____________________________
  • Yarbay
    2878 Mesaj

    Hocam va paneller de hafif yandan baksan görüntü karşıdan baktığın gibi değil. Yine ips panel renkleri daha doğru veriyor ve açılardan renklerde bozulma olmuyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    dallass kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2968 Mesaj

    Tek çözüm otobüs onunda garantisi yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: aterikasedi
    _____________________________
  • Yarbay
    7511 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tema59

    Tek çözüm otobüs onunda garantisi yok
    Alıcı da otobüs olsun diyor.Bi kamyonet bulup otogara götüreceğiz mecbur.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    21233 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aterikasedi

    Plazmayı verdim hayırlısıyla fakat İstanbul'dan Hatay'a 1200tl kargo parası çıkardı yurtiçi.Alıcı kabul etmedi tabi.Başka ne şekilde ucuza yollayabiliriz bunu yav.Geçen sene 50" tvyi 150tlye yollamıştık.Bu nedir böyle anlamadım.Panasonic plazma vergisi falan mı
    Ptt kargoyu dene hocam.Onlar daha ucuza gönderebilir.
    _____________________________
  • Yarbay
    7511 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55

    Ptt kargoyu dene hocam.Onlar daha ucuza gönderebilir.

    Alıntıları Göster
    Ptt ile taş çatlasın yarı yarıya farkeder.500-600tl de az değil kargo için.Otobüsle 250-300e hallederiz sanırım.
    _____________________________
  • Yarbay
    21233 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aterikasedi

    Ptt ile taş çatlasın yarı yarıya farkeder.500-600tl de az değil kargo için.Otobüsle 250-300e hallederiz sanırım.

    Alıntıları Göster
    Hocam sormanızda fayda var.Ben 2 sene önce koca bisikleti kutunun içinde 50 tlye göndermiştim.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
haberler
üniversite
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,703
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.