Şimdi Ara

Övülen Amazon garantisi bu mudur?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
7.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar.
    Uzun süredir forumda sürekli okuyordum. Çok alışveriş yapan birisi değilim ama Amazondan şunu aldım arızalı çıktı, adamlar geri iade bile almadan parasını gönderdi ya da ne bileyim sizdeki kalsın dedi yenisini gönderdi falan. Ben de vay be diyordum. Yurt dışında Amazon gerçekten tüketiciyi koruyor. Hatta Türkiye'ye gelecek dedikoduları başladığında çoğu kişi "Bizimkiler Amazonu'nun garanti koşullarını sömürmese bari de gerçekten lazım olan faydalansa." diyordu. Ben de Amazon Türkiye'ye gelince sevinmiştim. Geçenlerde eşimin telefonun kulaklık çıkışı bozulduğundan bluetooth kulaklık alayım idare etsin dedim, bir arkadaşım da istedi. Onun kartından çektirdik. Ben ona peşin vericem falan. Bir de arada övüyorum. Ya Amazon şöyleymiş böyleymiş. Bu kulaklıklar ucuz çin malı ama sıkıntı çıkarsa sorunsuz iade ederiz falan diyorum.
    Neyse Amazon.com.tr den Bu linkten 2 tane sipariş geçtim. Ben aldığımda firma adı Muhteşem Pazar idi, Sonradan revo bilişim oldu.
    Sipariş tarihim 30/11/2018 iki gün sonra elime geçti, olay burada başladı. Adamlar bir tane göndermiş. Arkadaşa verdim onu sen kullan ben isterim 2.yi dedim. Ben tavsiye ettim ya poh sürdürmüyorum .. ertesi gün arkadaşım dedi kulaklığın biri iyi ses vermiyor. Tekrar mesaj attım. Bu tek gelen de sorunlu diye. bekledik cevap yok. iade açtım cevap yok. Amazon.com.tr ile telefonda görüştüm A'dan Z'ye garantisi başlatmamız gerekiyor dediler iyi dedim başlatın. yine birkaç gün geçti ses yok. Tekrar aradım Amazon.com.tr'yi satıcının cevap vermesi için 14 iş günü beklemeniz gerekiyor dendi. Şaştım kaldım, 14 gün sonunda satıcı ne istiyorsunuz derse en başa dönüyorsun cevap verdi çünkü onunla çözmen lazım ki öyle de oldu 14 gün değil ama 4-5 gün sonra "sorun nedir?" diye mesaj atıyor terbiyesizler. Sanki o kadar mesaj atan ben değilim. Bu arada ismi Muhteşem Pazar'dan Revobilişim'e dönmüş. Başladık bu sefer 2 yaşındaki çocuğa olayı anlatmaya. En sonunda iade gönderdim ama yine bekliyorum ses yok .
    En son Aralığın 30unda "gonderimi yaptik teslim alindi gozukuyor aetik iadeyi onaylar misiniz?" diye mesaj atıyorum.
    Ertesi gün "merhaba işlem kısa sürede tamamlanacaktır" diye mesaj attılar.
    Yine beklemeye koyulduk. Tabi ses seda yok . Bu arada kaç sefer amazon.com.tr'ye mesaj attım işlem başlatıldı bekleyin, mail gelecek bekleyin, üstlerime ilettim bekleyin,
    Artık 2019'un 7. günü satıcı "iade işlemi başlatabilirmisiniz" diye mesaj atıyor. Sanki ilk günden beri iade için yazan eden arayan ben değilim. İade başlatamıyorum zaten iade açık diye yazdım. Hala bekliyorum.
    En son 9 Ocak'ta amazan.com.tr aramamda yapacağınız işin... manasına gelen söylemler ile sitemlerimi belirtip yapın iadeyi diyorum, yarım saat bekletip "A'dan Z'ye garanti işlemleri başlamış yoksa ben hemen iade yapacaktım ama yeni bir işlem başlatamıyorum, üstlerime bildirdim size dönecekler" diye cevap aldım.
    Bugün 11.01.2019 ne üstten dönen oldu ne alttan ne sağdan ne soldan.
    Bu arada satıcıya mesaj attım telefon numarası istedim 08508850132 numarasını verdi. Arıyorsun telesekreter bağlıyorum diyor 2 sefer çalıp cevap vermiyor diyor. Tırışkadan bir numara alıp otomatik cevap vermiyor deyip sonlanıyor numara. Amazondan fatura istedim satıcıya fatura isteği mesajı gitmiş, bana whatsapp numarası verdi. Oraya yazdım inşallah fatura ibraz edemez de Maliye'ye zevk çığlıkları atarak şikayette bulunurum.
    Velhasılı Kelam... işin özeti. Türkiye'ye gelen sapıtıyor arkadaş. Ben anlamadım neden bu kadar amazon.com.tr bekliyor. A'dan Z'ye garanti talebimi 08/12/2018 de başlatmışım, 14 iş günü de geçmiş gecesi de geçmiş.
    Çok fazla uzatmak istemiyorum yeterince uzun oldu. Başımdan geçen olay bu. 46tl için beni bir aydır amazon oyalıyor. N11 ya da Gittigidiyor'dan farkı yok artık benim için.
    Merak ediyorum şöyle süper böyle süper diyen arkadaşlara yardım eden amazon sadece kendi sattığı ürünler için mi böyle müşterilerine sıcak davranıyor. Amazon harici alıp da iadesi amazon tarafından çabukça halledilen var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DreamSs -- 11 Ocak 2019; 11:28:15 >



  • geçmiş olsun başka satıcıdan almayacaksın o zaman bunu anlıyoruz:(
  • linke tıkladıktan sonra okumaya gerek duymadım
  • Krdş Türkiye bura ne beklion
  • quote:

    Orijinalden alıntı: b0Ni

    linke tıkladıktan sonra okumaya gerek duymadım

    +1

    Satıcısı amazon ya da üretici olan ürünleri alın, yoksa patates olursunuz.

    Ki zaten övenler de bunlardan alışveriş yapanlar. Amazon Türkiye açıkça belirtmiş, biz karışmayı üçüncü parti satıcılar, kendi aranızda çözün diye. Okumadan etmeden gözü kapalı güveniyorsunuz üçüncü parti satıcılara.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Time Lord -- 11 Ocak 2019; 12:23:31 >
  • kazığı yine turkler den yemişsin kardeş.
  • Karışmayacaksa A'dan Z'ye garanti nedir? Komisyon aldığı bir işe nasıl karışmaz?
    Karışmak zorunda. Aracılık edip ücretini alıyorsa, bir de benim garantim altındasın diyorsa karışması gerekir. Ben demedim ki ürün de kalsın para da gelsin. Al ürünü ver paramı dedim. Kargomu da gönderdim. Her şey ortada. Buna rağmen hala neyi bekliyorlar onu anlamış değilim. Asıl merak ettiğim konu bu. Ürünü kendi satmadığı için satıcının bazı işlemler yapmış olmasını bekler orasını anlıyorum ama bahsettiği 14 iş günü geçti gitti. Bu durumdan sonra asıl kendi malıymış gibi işlem yapabilir ama yapmıyor. Satıcının diğer satışları da sıkıntılı zaten.
    Ben dersimi aldım. Başkaları da alışveriş yaparken dikkat etsin.
    Bahsettiğim 14 iş günü geçmiş olmasına rağmen hala benim iademi yapmıyor olmasının, kendi sattığını ürünün iadesi yapmamasıyla bir farkı yok bence. Benim başıma geldiği için değil ama başkasına da olsaydı aynı düşünürdüm çünkü satıcı üstüne düşeni yapmıyor. Artık top Amazon'da.
    Bir de anlamadığım bunlar sistemden takip etmiyorlar mı? Herhangi bir uyarı almıyorlar mı? İade talebi açıldı, şu kadar zamandır işlem yapılmamış adam msj atıp duruyor ne oluyor burada diyen biri neden yok?
    Kusura bakmasınlar yerel satıcılar farkı yok artık benim için. Ben almıyorum diye batmayacak tabi başkalarına ders olsun.
    @b0Ni bileydim devam etmezdim kardeş
    link bu gerisini siz anladınız deseydim olurmuş :)
  • verdikleri whatsapp numarasindan ennsonunda biri cevap verdi 17 kisi calisiyormus her seferinde birine laf anlatiyorum dedim amazona bakan raporlu yok bana soyleyin dedi, dedim bi rahatsizligi oldugu belli....

    son durum amazom satici biz degiliz iade acamiyoruz satici olarak siz iade acin

    satici da iade gozukmuyor iade yapamiyoruz diyor.

    al birini vur otekine. bu ne sacma sistem yahu

    var olan iptali kaldirip tekrardan acicam ama kaldirdim diye sure gecti artik iade olmaz derseniz canli bomba olarak merkez binanizi basarim artik deyince amazon bizim guvencemiz altindasiniz ucretini iade alirsiniz diyor bi de utanmadan. sanki bir aydir baskasini urastiriyorlar...
  • Amazon pazaryeri satıcılarından alırsanız problem yaşamanız normal. Kendisinden alacaksınız Amazon’un. Karışmaması da normal bence. Sen başka satıcıdan alıyorsun, Amazon aracılık ediyor sadece. N11, Gittigidiyor karışıyor mu problem olunca?
  • Wadjet kullanıcısına yanıt
    komisyon alirken iyi tabi neden baksin ki
  • DreamSs kullanıcısına yanıt
    Alır, normal. Sitesi üzerinden satış yaptırıyor. Amazon olmasa sen o kişiden almayacaktın mesela öyle düşün.
  • Wadjet kullanıcısına yanıt
    kraldan cok kralci olma kardesim. bilgin olmadan fikir yurutuyorsun ya da benimlen maytap geçiysen..

    "Amazon.com.tr'de her zaman güvenle alışveriş yapmanızı istiyoruz. Bu nedenle, ödemeyi Amazon.com.tr üzerinden yaparsanız üçüncü taraf satıcılardan yapılan alışverişleri de garanti altına alıyoruz."

    Amazonun sitesinde yazan bu. ahan da linki:

    https://www.amazon.com.tr/gp/help/customer/display.html?nodeId=201889410



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DreamSs -- 11 Ocak 2019; 19:22:8 >
  • 11/01/2019 Amazonu aradım, satıcıya mail attılar, müşterimiz ürün için iade etiketi oluşturamıyordur ve satıcı ürünü olduğu için iade etiketi bizim oluşturmamız mümkün değildir. Müşterimize yardımlarınızı bekler gerekli para iadesinin yapılmasını rica ederim (google translate ile yazıyorlar herhalde.)
    14/01/2019 10.46 Bugün yine aradım. Beni attınız satıcının kucağını Adan Zye garanti ne işe yarıyor diye söylendim. Bugün de bir şey çıkmazsa THH'ye vericem. Bir daha da ne amazona yazarım ne satıcıya.
    Bu arada satıcı whatsapp numarası verdi. 17 kişi çalışıyormuş orada herkes birbirinden habersiz. Fatura gönderin dedim. Cevap yazmıyorlar. Maliye'ye de şikayet edicem bakalım.
    adliyede çalışıyorum zaten avukatın birine veririm vekalet icradan da vekalet ücreti alsın bunlardan.
    46tl önemli değil de amazona kızıyorum hala beni satıcıyla muhattap ediyor...
    Hayırlısı bakalım gelişmeleri yazarım.
  • Kardesim amazon gereksiz abartilan ve muhtemelen saga sola yerleştirilmiş parali trollerce övülen bir firma



    Amazon.denin bana yaptigi serefsizligi PlayStation başligina yazmıştım herkes hepsiburadaya sover ama onlar 1 kez bile mağdur etmedi beni bu amazon daha ilk alisverisimde mahfetti her seyi



    Gereksiz abartilan bir firma
  • katiliyorum. bu kadar basit bir olayi bile cozemediler.

    bu arada 2 sefer amazom ile gorustum ayni laflar evet haklisiniz cok haklisiniz ustlerime ilettim size donus saglayacaklar...

    bugun satici bir aksilik olmazsa yarin iadenizi yapicaz odeme yontemi ile ilgili amazondan haber bekliyoruz dedi. fatura istiyorum kac gundur. muhasebeye ilettim gecikme olursa yeni keseriz diyor. Hayir dedim 30 kasim tarihli faturami istiyorum. Isine gelmediklerine cevap vermiyorlar.

    Isim dolayisiyla THH ye basvuramadim hala, maliyeyi arayip sikayet de edicem ama yogunluktan unutuyorum.

    hayirlisi bakalim...
  • Konu ne olursa olsun vatandaşı mağdur eden firmaların Allah cezasını versin,yok olup batıp gitsinler inşallah.
  • dun mesaj attilar yarin iade edicez diye hala ses seda yok. Beklemiyorum artik, bir daha da aramam. Thh ye vericem. Maliyeye de sikayet edicem. Adliyede calisiyorum. Avukatin birine veririm icra ile alsin.

    Gelisme olursa yazarim.

    Sadece baskasina ders olsun diye yaziyorum buraya.
  • Dun maliyeye sikayet ettim, bugun de e devlet uzerinden hakem heyetine basvurdum. sonuclari yazarim yine. ins bu evrede her ikisi de unuturlar da icra ile kapisina dayanirim...
  • THH ekranında savunması istendi yazıyor. İşleme alınmış 22/01/2019 da amazondan savunma istendi.
  • THH den kağıt gidince akılları başlarına geldi. Üst üst üstün üst müşteri temsilcisi aradı şöyle üzgünüz böyle özür dileriz,
    Dedim önemli olan beni satıcının kucağına atmanız. Aldığım sey 46 tl ne size ne bana koyar ama anladım bir sıkıntı olsa çözemeyecek mağdur edeceksiniz. Aynı özürler devam en son indirim yapalıö yenisini gönderelimler... dedim istemiyorum ben dersimi aldım siz de dersinizi alın da başkasını mağdur etmeyin...
    İadeyi yaptılar. Son olarak faturasız satış yaptığı için ettiğim şiakyetten muhteşem pazar adlı firmaya be çıkacak onu merak ediyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.