|
Bildirim

|
modern cagda otomobil luks degil temel ihtiyactir, iletisim internet telefon luks degil ihtiyactir. elmas, yat kotra gibi gercek luksler otv'ye tabi degilken insanlarin temel ihtiyaclarini bu sekil agir vergilere tabi olmasi sorgulanmasi gereken bir durumdur.
|
|
%95 engelliyim, özellikle büyük ve kapısı çok açılan bir araç ihtiyacım var. şu durumda Egea cross ve Dacia duster var ama daha büyük c hatta d segment araç istiyorum ki benim durumumda bu normal. bu yerlilik sınırı büyük segment araçlardan en azından en yüksek engelli oranı için düşürülmeli. biz öyle hısım akrabaya değil kendimize araç istiyoruz, ihtiyaç var.
|
|
Belirli bir matraha kadar ithal araçlar da olmalı, adamın ayağı sakattır, eşi dostu hayırsızdır Tesla ile FSD kullanmak istiyordur, olamaz mı ?
Diğer türlü niyet pek iyi değil, engelli dedesi üzerinden Hyundai i20N alıp bu işi amacından çıkartan çocuk, torun konularına da şahit olduk. Ben %80 ötv ödeyerek Corolla alırken ötv siz Corollayı amacı dışında alan varsa bu bir çeşit dolandırıcılıktır ve kul hakkına girmektir |
|
Zamaninda onlar cok yapildi yerlilik ve fiyat siniri yoktu doktorlar annelerine babalarina tanidiklarina rapor cikartarak mercedes bmwler aldi. Bu isin ticareti bile dondu sonradan bu sartlar geldi ulkemiz malesef mufredattaki her aciktan yararlanan insanlarla dolu
|
|
Şu ÖTV en azından belli bir fiyat altındaki tüm araçlardan kaldırılmalı gerçekten artık temel ihtiyaç meclisteki bakanlarımızı metro ve metrobüs ile 1 ay konforlu ulaşıma davet ediyorum.
|
|
1.10 yıl olması sorun değil
2. Araç fiyatlarında limit olması 2800000 tl ve % 40 yerlilik kolulu olunca bu 2 kriter anlamını yitiriyor.Bir koşul kaldırılmalı. Fiyat olunca etmeyecek araçlar bu limit fiyatına göre ayarlanıyor. Ayrıca vur ve reno duster fiyatları buna göre ayarlanıyor ve satışın en üst noktasında bunlar var yerlilik olmada bu 2 araca kimse bakmaz 3. Aracı kendi kullanan ve özellikle t. sandalye kullanan için araç çok sınırlı. Büyük bagaj ve mümkünse şoför tarafı kayar kapılı bir araç olmalıydı yok. Bu kişiler için clio,hundai hatta chr bile bagajı küçük kalıyor 4.Engelli için özellikle t. Sandalyeli için elektrikli araç mantıklı olmadığından togg eleniyor (erişim,şarj etme durumları için) |
|
Clio, Corolla, CHR satış rekolarına devam eder. Corolla'nın Türkiye'de üretildiğinden haberim yoktu. |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WDStyle -- 17 Nisan 2026; 10:15:28 > |
|
_____________________________
|
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Deli sormuş deliye aşk nedir diye? deli gülmüş deliye ben niye delirdim diye?
|
|
orası önemli değil, kelime oyunu yapıyorlar. 5 yıl sonra satabilirsin ama yeni imkandan yararlanmak için 5 yıl daha bekleyeceksin diyor. |
|
_____________________________
Fiat 500 3K 1.2 Pop Rock Siyahı
Ssangyong XLV 1.6 AT Diesel LACİ |
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Gideceğiniz yeri bilmiyorsanız, vardığınız yerin önemi yoktur.
P.Drucker |
|
|
Amaç satılmayan togga yalandan sattırma yolları, zarar büyük. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jack! -- 17 Nisan 2026; 11:33:21 > |
|
_____________________________
|
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Beyaz 2011 Seat Leon 1.6 TDI CR DSG
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Bir Garip İnsanoğlu.
|
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Ryzen 7 7800x3D | MSI PRO X870P WiFi | Thermalright Spirit 120 EVO | 32GB XPG Lancer RGB DDR5 6000MHz | Sapphire RX9070XT Nitro+ | Asus TUF 850W Gold | NZXT H6 Flow | Asus XG27UCS | Asus VG248QE
|
|
Doğrudur hocam o zaman 10 sene sonra sadece muayeneden muayeneye giden 1000km altı toyota corolla ilanlarıyla dolacak sarı site < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Benim anladığım %40 zaten standart. ama ortopedik engelin yüzdesinin bir önemi yok. sadece aparat ile araç kullanabileceğinin tesbit edilmesi gerekiyor. Yanlış mıyım bilmiyorum*?? |
|
_____________________________
|