Şimdi Ara

oto aksesuar öneri/tavsiye nissan qashqai

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
793
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • aracımı gerçekten seviyorum satmayı da allah'ın izniyle düşünmüyorum bu sebep ile aracı doldurmak istiyorum ön arka takım a dan z ye komple sıfır motor komple bakım (bobin buji motor üst alt takozları) aklınıza ne gelirse hepsi yapıldı düzeli olarak yapılıyor akü en iyisinden 74 amper 680en varta aldım lpg sistemi prins marka en iyisinden bujiler ngk bobinler bosch herşeyi orijinal ve en iyisinden alıyorum yan sanayi alıp kısmıyorum kesinlikle fakat hep motor olmaz birazda aksesuar koymak gerekli  



    bir miktar bütçe ayırdım:


    direksiyon deri kılıf dikildi


    paspaslar havuzlu paspas seti ile değiştirildi


    metal sibop kapakları


    iç aydınlatma komple beyaz torpidoya kadar değişti


    gömülü tamamen gizlenmiş süper hızlı şarj sistemi kuruldu


    bagaj çantası alıp için bezler oto temizlik malzemeleri setleri ile doldurdum


    tüm farlar elden geçti sislerden kısa uzunlara tamamı niken led ampüle çevirildi takım şeklinde


    yine niken marka kromlu cam rüzgarlığı takıldı


    camlar zaten 2 numara filim mevcut olmakta söktürüp 3 numara yaptıracağım ilerinde





    benim için en önemli olan multimedia sistemi  


    6 cd çalarlı usb aux olmayan demode teyp söküp yerine aşağıdaki linkteki ürünü satın aldım ürün ile beraber geri görüş kamerası da geldi canavar gibi android multimedia sistem oldu


    trendyol.com
    Kingwin Android 10.1 Multimedya 7 Inc+ Park Kamerası Double Teyp Youtube Navigasyon Fiyatı, Yorumları - TRENDYOL
    https://www.trendyol.com/kingwin/android-10-1-multimedya-7-inc-park-kamerasi-double-teyp-youtube-navigasyon-p-48722041


    son olarak kapıların alt kısımlarında plastik kısımların üstüne sıfır yapıştırılan krom set satın aldım henüz kargo aşamasında onu bekliyorum ama benim bu aksesuar işi hoşuma gitmeye başladı o sebep ile tüm önereceğiniz aksesuarlara açığım araç siyah olduğundan krom tercihimdim




    _____________________________
    |||ANKART|||[/coplar] Asus ROG Strix Z890-F Gaming WiFi soket: 1851 DDR-5 SATA6 |||İŞLEMCİ||| Intel(R) Core(TM) Ultra 9 285K |||RAM||| 32+32 xpg a-data rg dual kit 600 mhz |||SSD||| ssd1 Samsung SSD 990 PRO 1TB windows ssd-2 Samsung SSD 990 PRO 2TB oyun ssd ||HARDDİSK|||| HDD-1 Segate 500 gb yedek sata-3 HDD-2 3 trb segate sata-6 depolama arşiv |||KASA|||Fazen fazeon f15 akvaryum kasa |||MONİTÖR||| james donkey 144hz 1ms 27 inch dpi |||KLAVYE||| asus rog strix scope ıı 96 snow wireless
    |||MOUSE||| logitech g502 hero rgb |||EKRAN KARTI|||| asus tuf rtx 5080 oc 16gb gddr7
    |||FSP Hydro PTM Pro HPT2-1200M Gen5 1200 W plaitum full moduler Power Supply|||
    ||| ZALMAN ALPHA2 A36 SİYAH 71 CFM 3X120mm ARGB AMD/Intel LGA1700 360mm SIVI SOĞUTUCU




  • çöp niken ledleri gerçek led ampuller + sisleri orijinali ile değiştirin yeter

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    DH Otomobil Genel: "- x ve y arasında kaldım, hangisini alayım? - x alın. - y'yi tek geçerim. - x çakar. - y takar. - z düşünmez misiniz? - t verelim? - x ile çok güzel yanlanır, buyrun size video. - k alın pişman olmazsınız. - f varken k önerilir mi yuh artık! - doğru konuş! - hadi lan, seni paramla ezerim! - adres ver adres! - cart curt..."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emir.ksk

    çöp niken ledleri gerçek led ampuller + sisleri orijinali ile değiştirin yeter

    hocam ben sarı halojen osramdan geçince arada bariz uçurum seviyesinde fark gördüm gayet memnunum niye öyle dediniz ki anlamadım

    _____________________________
    |||ANKART|||[/coplar] Asus ROG Strix Z890-F Gaming WiFi soket: 1851 DDR-5 SATA6 |||İŞLEMCİ||| Intel(R) Core(TM) Ultra 9 285K |||RAM||| 32+32 xpg a-data rg dual kit 600 mhz |||SSD||| ssd1 Samsung SSD 990 PRO 1TB windows ssd-2 Samsung SSD 990 PRO 2TB oyun ssd ||HARDDİSK|||| HDD-1 Segate 500 gb yedek sata-3 HDD-2 3 trb segate sata-6 depolama arşiv |||KASA|||Fazen fazeon f15 akvaryum kasa |||MONİTÖR||| james donkey 144hz 1ms 27 inch dpi |||KLAVYE||| asus rog strix scope ıı 96 snow wireless
    |||MOUSE||| logitech g502 hero rgb |||EKRAN KARTI|||| asus tuf rtx 5080 oc 16gb gddr7
    |||FSP Hydro PTM Pro HPT2-1200M Gen5 1200 W plaitum full moduler Power Supply|||
    ||| ZALMAN ALPHA2 A36 SİYAH 71 CFM 3X120mm ARGB AMD/Intel LGA1700 360mm SIVI SOĞUTUCU
  • UP

    _____________________________
    |||ANKART|||[/coplar] Asus ROG Strix Z890-F Gaming WiFi soket: 1851 DDR-5 SATA6 |||İŞLEMCİ||| Intel(R) Core(TM) Ultra 9 285K |||RAM||| 32+32 xpg a-data rg dual kit 600 mhz |||SSD||| ssd1 Samsung SSD 990 PRO 1TB windows ssd-2 Samsung SSD 990 PRO 2TB oyun ssd ||HARDDİSK|||| HDD-1 Segate 500 gb yedek sata-3 HDD-2 3 trb segate sata-6 depolama arşiv |||KASA|||Fazen fazeon f15 akvaryum kasa |||MONİTÖR||| james donkey 144hz 1ms 27 inch dpi |||KLAVYE||| asus rog strix scope ıı 96 snow wireless
    |||MOUSE||| logitech g502 hero rgb |||EKRAN KARTI|||| asus tuf rtx 5080 oc 16gb gddr7
    |||FSP Hydro PTM Pro HPT2-1200M Gen5 1200 W plaitum full moduler Power Supply|||
    ||| ZALMAN ALPHA2 A36 SİYAH 71 CFM 3X120mm ARGB AMD/Intel LGA1700 360mm SIVI SOĞUTUCU
  • Gerçekten fark edecek birşey yapmak istiyorsanız ekstra yalıtım yapın. Tabi android teyp alıp takmak kadar kolay ve hızlı olmayacaktır ama arabaya segment atlatır.

    _____________________________
  • berke_17. kullanıcısına yanıt
    Mesela halojen farlara takılan led ampuller sebebiyle küfür yemenizi istemiyor olabilir mi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Bozuk saat günde iki kez doğruyu gösteriyor olabilir. Buna rağmen insanlar ona asla teveccüh etmezler. Siz siz olun; günde iki kez değil, daima doğruyu gösterin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berke_17.

    UP

    Forumda uplamak yasak. Bu konunun neyini upluyorsun ki Allah aşkına ya? Uplanacak ne var???

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Peugeot özel servis tavsiyesi
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Kısa farlarda mercek yoksa ledleri acilen sökün. Yoksa tüm sülalenizin kulakları çınlar.

    _____________________________
    Opel Astra 1.5 D 122 HP AT 9 Edition
  • raxacoricofallapatorian kullanıcısına yanıt

    Uplamak yasak mıymış?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ses yalıtımı, arkaya küçük bir spoiler eki, led kısa farlara mercek, yetkili serviste yazılım attırmak gibi şeyler yapabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raxacoricofallapatorian

    Forumda uplamak yasak. Bu konunun neyini upluyorsun ki Allah aşkına ya? Uplanacak ne var???



    Alıntıları Göster

    canım öyle istediği için upladım ?

    _____________________________
    |||ANKART|||[/coplar] Asus ROG Strix Z890-F Gaming WiFi soket: 1851 DDR-5 SATA6 |||İŞLEMCİ||| Intel(R) Core(TM) Ultra 9 285K |||RAM||| 32+32 xpg a-data rg dual kit 600 mhz |||SSD||| ssd1 Samsung SSD 990 PRO 1TB windows ssd-2 Samsung SSD 990 PRO 2TB oyun ssd ||HARDDİSK|||| HDD-1 Segate 500 gb yedek sata-3 HDD-2 3 trb segate sata-6 depolama arşiv |||KASA|||Fazen fazeon f15 akvaryum kasa |||MONİTÖR||| james donkey 144hz 1ms 27 inch dpi |||KLAVYE||| asus rog strix scope ıı 96 snow wireless
    |||MOUSE||| logitech g502 hero rgb |||EKRAN KARTI|||| asus tuf rtx 5080 oc 16gb gddr7
    |||FSP Hydro PTM Pro HPT2-1200M Gen5 1200 W plaitum full moduler Power Supply|||
    ||| ZALMAN ALPHA2 A36 SİYAH 71 CFM 3X120mm ARGB AMD/Intel LGA1700 360mm SIVI SOĞUTUCU
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E68E7D09F

    Uplamak yasak mıymış?

    yok öyle birşey

    _____________________________
    |||ANKART|||[/coplar] Asus ROG Strix Z890-F Gaming WiFi soket: 1851 DDR-5 SATA6 |||İŞLEMCİ||| Intel(R) Core(TM) Ultra 9 285K |||RAM||| 32+32 xpg a-data rg dual kit 600 mhz |||SSD||| ssd1 Samsung SSD 990 PRO 1TB windows ssd-2 Samsung SSD 990 PRO 2TB oyun ssd ||HARDDİSK|||| HDD-1 Segate 500 gb yedek sata-3 HDD-2 3 trb segate sata-6 depolama arşiv |||KASA|||Fazen fazeon f15 akvaryum kasa |||MONİTÖR||| james donkey 144hz 1ms 27 inch dpi |||KLAVYE||| asus rog strix scope ıı 96 snow wireless
    |||MOUSE||| logitech g502 hero rgb |||EKRAN KARTI|||| asus tuf rtx 5080 oc 16gb gddr7
    |||FSP Hydro PTM Pro HPT2-1200M Gen5 1200 W plaitum full moduler Power Supply|||
    ||| ZALMAN ALPHA2 A36 SİYAH 71 CFM 3X120mm ARGB AMD/Intel LGA1700 360mm SIVI SOĞUTUCU
  • Beyaz ampül takma da ne yaparsan yap.
    Artık ana avrat değil, din kitap sövüyorum. Bunlar yüzünden dinden imandan çıktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E68E7D09F

    Uplamak yasak mıymış?

    Evet up gibi kısa yorumlarla sadece uplamak için yazmak yasak. Şimdi inceleyip tam yasak metnini yazamam ama forum kurallarını okuduğum zamanlardan öyle hatırlıyorum.

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berke_17.

    canım öyle istediği için upladım ?



    Alıntıları Göster

    Bak kardeşim, sana anlatayım uplamanın mantığını.


    Birincisi forumda herkesin işine yarayacak güzel bilgiler içeren bir konu olur, gerektiği kadar görülmediğine inanırsın, insanlar faydalansın diye tekrardan uplarsın.


    Ya da bilgi almak istediğin önemli bir konu vardır, cevap gelmez seni tatmin edecek kadar, öyle uplarsın. Böylelikle forumda her seferinde insanlar üstte aynı konuları görüp aynı yorumları okumak zorunda kalmaz senin anlamsızca yazdığın "up" yüzünden. Oldu mu?  

    _____________________________




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.