Şimdi Ara

ORDU ATEŞ Hyundai Yetkili servisine söyleyecek söz bulamıyorum.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
1
Favori
18.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
141 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 10 yıldır aküyü tutan demir yok akümün üzerinde. gerçekten yangına sebebiyet veriyor mu ? tırstım şimdi geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cebrail.bsrn

    Özet: Arabayı sağlam vermiş akünün tablasında anladığım kadarı ile konulduğu yerde taşlanma izi varmış, yolda giderken ses yapınca farketmişler. Kırmış adamlar o kısmı. Daha sonra durumu anlatmış falan kameraya bakılacakmış bakmamışlar. Adamı oyalamışlar 20 gün geçmiş. Yetkili servise gidiyorum arabam bakımlı olsun yaptıklarına bak rezil herifler diyor kısaca. Sanığın herhangi bir talebi yoktur. Forum ahalisine arz ederim. (Baştan aşağı okudum.)
    Gardaşım gözüne eline sağlık, konuya girdim, baktım uzun hiç boşluk filan yok paragraflar arası, tam çıkıyordum senin yazını gördüm, okudum rahatladım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhakkak bilgili arkadaşlar vardır. Benim akü'de de koruma demiri yoktu ancak tam oturuyordu ve oynama yapmıyordu; Kırılana kadar.

    Benim endişem şu sebeple, Daha önce iş yerinde bir bayan arkadaşımız akü değiştiriyor. Araba park halindeyken alev alıyor. Baya itfaiye gelip söndürdü. Araba yandı kül oldu. Neyse geçmiş olsun dedik günler sonra kendisinin yaptığı açıklama akü yanlış oturtulmuş(boşta kalmış), hareket ettiği içinde kaputa değişmiş yuvanın üstünde olduğundan, kaputtan kaynaklı şase yapmış ve araba alev almış olmuştu.

    Muhakkak daha bilgili ve yetkili arkadaşlar vardır. Ben bu olaydan kaynaklı endişe duydum.
  • Kurumsal diye yetkili servise götürürsün, üç kuruş fazla olsun muhattabım olsun dersin, adamlar 20 günde dönüş yapmaz. Memlekette işini dürüstlükle yapan yer kalmadı, her yer çakallık peşinde. Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isosem19 İ kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Umarım sizlerin başından geçmez bu tür olaylar.
  • onrgly88 kullanıcısına yanıt
    Yine satırlarca yazmışsın.
  • Geçmiş olsun. Şikayet edilecek her mecraya şikayet edin. Akü tehlikeli bir alet. Şakaya veya hataya gelmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun.
    Sonuna kadar haklısınız bir baskı grubu oluşturma niyetiniz varsa seve seve yardımcı olmaya çalışırız.
    (Mail olur, sosyal medya hesaplarına durumun farkında olduğumuzu belirtebiliriz, bu konu linkini hyundai müşteri hizmetlerine gönderebiliriz vesaire)
    Çünkü bu tür hareketler yapan insanların pabucun pahalı olduğunu öğrenmesi lazım. Siz bide aracın başında beklemişsiniz biz arabayı bırakıp çıkıp geliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zararının ne kadar olduğunu bilemiyorum , bu kadar yazıyı markanın müşteri ilişkilerine yazsan bir ilgi görürdün zannımca. Çok mağdur isen yardımcı olayım özelden iletişime geç, gerek yok bu kadar yazı yazmana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cebrail.bsrn

    Özet: Arabayı sağlam vermiş akünün tablasında anladığım kadarı ile konulduğu yerde taşlanma izi varmış, yolda giderken ses yapınca farketmişler. Kırmış adamlar o kısmı. Daha sonra durumu anlatmış falan kameraya bakılacakmış bakmamışlar. Adamı oyalamışlar 20 gün geçmiş. Yetkili servise gidiyorum arabam bakımlı olsun yaptıklarına bak rezil herifler diyor kısaca. Sanığın herhangi bir talebi yoktur. Forum ahalisine arz ederim. (Baştan aşağı okudum.)
    Amme hizmeti budur. Özet için teşekkürler.

    O servisinde tez zamanda Allah müstehakını versin. Bir şekilde çıkar inşallah bunun hesabı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • NoyanDervis kullanıcısına yanıt
    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak. Bu neslin hastalığı sanırım.. Bilale anlatır gibi anlatmak isterdim ama zaten duyurmak istediğim kitle bilal olmayan.. Okumadığın için bilmiyorsun tabi yazıda belirttiğim gibi "tazmin peşinde" değilim. Böyle bir tazmine ihtiyacım da yok zaten. Arada ki güven ilişkisi zedelendiği için gidip tekrar yaptıracak da değilim. Gerekli mercilere şikayet bazında başvurularımı zaten yaptım. Sağ olun akıl vermeye çalıştığınız için. Sanırım insan kendisinde olmayanı bol keseden verebiliyor. İlgi çekmek niyetinde hiç değilim.. Fukaralığın çok türlüsünü gördüm ancak bu türlüsünü de öğrettiğiniz için ayrıca teşekkür ederim. Ne niyetle yazdığınızı bilmiyorum ancak okumayarak yorum yazma cehaletine ve gafletine düşerek kendinizi küçük düşürmeyin lütfen. Zira Söylemlerinizin cevabı zaten yazdığım yazıda mevcut. Sanrılarınızla size mutluluklar dilerim.




  • Drxl kullanıcısına yanıt
    Yine satırlarca anlamamışsın..
  • NoyanDervis kullanıcısına yanıt
    Hadi ya kusura bakma kardeş.. Sorunu çözme veya yardım dilenme niyetinde olmadığımı anlayacak akla erkan olduğunu düşünmediğim için ben seni maksimum, 21 yaşında sandım. Komik geleni anladım ancak komik olan okumadığın bir içerik hakkında zaten okumuş olsan cevabını alabileceğin soruları sorman. Ben yıllardır bu forumda bir çok konuda bilgi ve fikir edindim. Sen de haklısın kendini nimet sayan osuruktan üyeler doldukça; osuruktan bir forum izlenimi verse de insanlar bilmedikleri konuda belli fikirler edinip belli çözümlere ulaşabiliyor, fikir sahibi olabiliyorlar. Herkesin kendini ifade biçimi vardır kimisi osuruğa güler, kimisi de osuruğa gülenin bok kadar aklı yoktur der. Yolun açık olsun..
  • böyle servisler var mahkemeye gidin her şeyi söyleyin sonra ararlar özür de dilerler yedirebildiğine yapıyorlar arabanın bakımını izliyorum ben artık babam sohbet ederken bir kere yağı yakaladım dizel yağı konuluyordu benzinliye castrol falan da çırak eline geleni koyuyor söyledim düzeltti aman diyim 50 100 bin liralık makineleri teslim etmeyin canınızdan olursunuz devletin umrunda olmaz maddi kayıp yaşarsınız şirket sallamaz

    araba garantisi de bir halda yaramıyor kazıklıyorlar sadece
  • Geçmiş olsun. Yetkili yasa özel güvenilecek çok az yer kaldı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Drxl

    Dert yanma yeri oldu bu forum. Hadi onu geçtim sence bunu okuyacak insan çıkar mı?
    Aman okumayın hocam gözleriniz eskir.
  • Geçmiş olsun hocamda sakınan göze çöp batıyor işte senin ne işin var kapının önünde saatlerce bekleyip ustayı dikizliyorsun bir ustanın en kıl olduğu ve strese gireceği durum budur, kusura bakma ama senin yaptığında en kıl müşteri tipine giriyor sen o hareketi yapmasan adam emin ol sana durumu anlatırdı ama kapıdan saatlerce kendini dikizleyen adam kimbilir bunu görse ne yapar diye sesini çıkarmamıştır
    Kemdimden biliyorum senelerce müşterinin evinde lüx mobilya montajladım başımda kim beklese illaki bi pislik çıktı işinde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kimbehicayy -- 10 Haziran 2019; 20:51:38 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • onrgly88 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kimbehicayy kullanıcısına yanıt
    :))) Siz de haklısınız ama şöyle ki yetkili servislerde bir camekan olur. Benim araba o camekanın dışındaydı. Servis kapısı da yarı açıktı yani ben aracı görüyordum ancak araç benim tarafı görmüyordu. Ben şanslıyım olayı fark ettiğim için. Belki söylerdi belki söylemez bilmem ancak. Ben zaten sanayi de bu tür sorunlar yaşadığım için 600 tl fazladan ücret verip yetkili servise gidiyorum. O kadar da hakkım olsun istiyorum. Yani taşlama Baskı balata için gidip 2 saat arabayı liftten indirince, taşlama motoru sesi gelince insan ister istemez kıllanıyor. Haklısınız ancak yetkili servisin 1.2 motor arabanın şanzımınanı değiştirirken akü tablasını kırabilecek yetenekte personel ile ne işi var diye de sormuyor değil insan :)
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.