Şimdi Ara

ORDU ATEŞ Hyundai Yetkili servisine söyleyecek söz bulamıyorum.. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
1
Favori
17.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
141 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Adam yetkili serviste yağ koymayı beceremiyor daha... çok geçmiş olsun... egitilemez bir milletiz ve şansa yaşıyoruz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ozzzy222 kullanıcısına yanıt
    Ben yapmıyorum, çevremdekilerde yapmıyor. En fazla yaptığım polen ve hava filtresi değiştirmek yada ampul değişimi.
  • Hepsini okudum, şahsım adına çok büyük bir olay göremedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cebrail.bsrn kullanıcısına yanıt
    sen varya adamın dibisin
  • bu konu bu forumun afedersiniz ..kunun çıktığının kanıtıdır
    adam işim düzgün olsun muhatabım olsun diye yetlkili servise gidip bakım/onarım neyse işini yaptırıyo
    ve yetkili servistekilerin rezilliğini anlatıyo
    öte yanda adamın biri çok uzun yazmışsın özet yok mu diyo
  • çok geçmiş olsun öcelikle. şikayetiniz sonrası sorununuz çözülecektir diye umut ediyorum.
    yaşadıklarınızı hatta fazlasını 1 yaşında garantili aracım ile 2019 Mart ayında Renault Manisa Ordu Aş de yaşadım.
    Sonuç , hakkını aramak için yetkili merciilere şikayet edeceksin , ha bir de iyi bir ustan olacak.
    Umarım sorununuz çözülür.. Hayırlı günler ,keyifli sürüşler.
  • Büyük bir badire atlatmissiniz hocam geçmiş olsun. Akü yüzünden yanan çok fazla araç var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Drxl kullanıcısına yanıt
    Hangi anlayışla söylediniz bunu bilmiyorum, kural dışı olmadığı sürece her şekilde konu açılabilir ki arkadaşın mevzusu da önemsiz bir mevzu değil, forumda boş konulardan çok boş yorumlar var maalesef



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CuSn -- 12 Haziran 2019; 17:17:49 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • geçmiş olsun umarım sorun ile ilgili bir geri dönüş alabilirsiniz. Buna benzer olayı geçen sene bende Toyota Yetkili servisinde yaşadım. Genel Merkezi yaklaşık olarak sorunumu 3 ay boyunca inceledi uzattıda uzattı sonrası ne oldu elimde kocaman bir hiç, Yetkili serviste çalışan personel kesinlikle kalifiye değil ilgi 0 sadece görüntü üzerine reklam üzerine kurulu en azından benim görüşüm böyle. Size şu kadar anlatayım Yine toyota yetkili servisi telefon ile arıyor beni aracınız garanti kapsamında geri çağırılıyor kapı kumandasının ana kartı değişecek tamam diyorum şu gün şu saat gelin, neyse gidiyorum tam saatinde aracımı alıyorlar servise 20 dakika geçiyor geliyor bir arkadaş abi elimizde ana kart kalmamış 15 gün sonra anca gelir bende arkadaş dalga mı geçiyorsunuz kaç km yol geldim siz aradınız gelin diye çıkışıyorum, içeri giriyor arkadaş 10 dakika geçiyor ve hoop ana kart tamam bulduk aracınız işlemi yapılıyor deniyor. Aracı teslim alıyorum neyse tam kontak çalıştıracağım oda ne allahım kapının plastik aksamı yerine tam takılmamış. La havle giriyorum içeri arkadaşa durumu iletiyorum geliyor geri bir sinirle tavırlı bir şekilde çat çat oturtuyor kapının plastiğini birde bana fırça atıyor bunu bastırsanız olurdu diye..

    Bu ve buna benzer neler neler oluyordur. Biz o kadar çalışınıp didinip bir mal sahibi olup ona gözümüz gibi bakarken elin oğlunun umrunda olmuyor. neyse çok uzatmayım iyi forumlar herkese...




  • Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun.Yetkili servis dedikleri şey tamamen palavra ve para tuzağıdır.Arabanızın garantisi devam ettiği sürece mahkumsunuz fakat arabanız 2009 model olduğuna göre başka bir yere mümkünse tanıdık gidebilirsiniz.Yaklaşık 3-4 sene önce arabama taksi çarptı ve tanıdık yetkili servis var orada yaptırırız dedi diye gittim.Arabayı onardılar adam karşıladı sorun yok ama 2 hafta sonra ön plastik aksam düştü bende tanıdığa götürdüm yemin ederim 10 kat daha sağlam bir şekilde aldım.Orada şu lafı söyledi ''usta olan adam kendi yerini açıyor zaten 2 kuruş maaşa serviste çalışmaz''
  • Hyundai Servisi Ayıp Yapmış. Ben inoto servislerini tercih ediyorum 10 üzerinden 10

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öncelikle duyarlı yorumlarınız için teşekkürü borç bilirim.

    Şöyle ki Ben şikayetimi daha önce çalışmış olduğum başkanlık birimine yaptım. Cimer'e orada biraz daha sıkı tutuyorlar işi. Maalesef bu hususta ülkece güven problemi yaşamak için haklı sebeplerimiz var. Ziraa hyundai assan'dan ümitliydim. Şikayetvar.com' da ki şikayetim ile ilgili aradılar ve ilgilendiler. Ertesi gün saat 9'da yetkili servisten telefon gelmiş. Cevapsız arama olarak gördüm tekrar aradım. ORDU Ateş OPEL diyordu ne alaka dedim. Kapattım telefonu. 2 Gündür dönüş sağlanmadı.

    Bizim yapabileceğimiz şeyler maalesef kısıtlı. Ancak ilk gün çok gerildim. Hatta bagajımda döner bıçağı var(genelde pikniğe gidince odun kesmek için kullanıyorum). Direk o'na yeltenmek istedim çünkü açıklamalar benim gibi sakin yapıda ki bir insanı bile çileden çıkarır derecedeydi. İyi ki sükunetimi korudum. Ama Ben gerekiyorsa Kore'ye bile yazmayı düşünüyorum; Bir sonuç elde edemezsem.

    Çünkü Ülkemizde belli bir kalite standartı malesef kişilere saldırarak veya boş vererek gelmeyecek. Ben avrupada ki bir insanın maaşına oranla kendi maaşımın yarısını bir bakımda ödüyorsam, orada hizmet alan adam kadar hatta daha fazlasını almayı beklerim haklı olarak(ha alamam orası ayrı:). Ancak yasal çerçevede gereğini yapmalıyız her şeye rağmen. Cimer'den ümitliyim açıkcası o da olmazsa sosyal medya da gerekiyorsa bu trend topic satanlara; paraya kıyıp para vereceğim. TT listesine çıkaracağım.


    Ben bu olayda başında belirttiğim gibi ne tazmin peşindeyim, ne de hakkım olmayan bir arayış peşindeyim. Sanayii'ye gidemiyoruz, çünkü çoğu yer'e buji tork değerini, volan töleransını sorduğumda dövecek gibi bakıyor. Yahu iyi de ben bu araba için 36 ay kredi ödedim. Köpek gibi çalışıp işimden olmamak için yapabileceğim en iyi hizmeti verdim. Her gün 10 saat günde 150 kişinin telefonda şikayetini dinledim. Bunu istemek de benim hakkım.

    Zaten artık rütin bakımları kapımın önünde yapıyorum. Az kaldı bir lift alıp kendi kendime kalan her şeyi yapacağım.. Ama Bir dost tavsiyesi olarak sizlerden ricam arkadaşlar; Bu tür olaylara bu yönde ümitsizlik ile bakmayın. Sizler de bu tür olayların peşini bırakmayın. Çünkü bir başımıza bir hiçiz belki ancak bütün bu pazar çalışmaları gösteriyor ki; Sermaye sınıfları hedef kitlelerin istek ve taleplerini önemsemek zorunda. Sermaye için en büyük kaygı şikayet, yaptırım vs değil En büyük kaygı para kaybıdır ve haklarında ki bu tür kampanyalar para kaybettirir.

    Bakın size de söz veriyorum ben bu işlemlerin sonucunda tarafıma tazmin yönünde bir karar verilirse bunu sizlerle paylaşıp "İyi niyetimi kötüye kullandınız. Bu güveni yıktınız asla ve asla sizin servisinize bir daha aracımı sokmam" diyerek reddedeceğim. Bunca yetkili servis, bunca usta hepsi bizler için var. Bizim olduğu kadar onların da eli bize mahkum. Ve bu bilince ulaşmadığımız sürece sürekli olarak mağdur olan taraf biz olacağız. Konuyu uzattım kusura bakmayın ama bunu söylemeyi bir vatandaş olarak borç bildim..


    Son olarak, hayata dair saçma sapan birikimi ile espri yapmaya çalışırken şaklabanlık yapan arkadaşlar. Sizlere de söyleyecek söz bulamıyorum. Ve biliyorum ki aynı durum başınızdan geçse olay yerine savcı talep edecek kapasitede insanlarsınız. Bu genellemeyi yapacak cesareti kendimde buluyorum çünkü 8 yıl boyunca sizlere hizmet verdim. Aynı kafa yapısı aynı boyutta. "Doktor bana ilaç yazmadı şikayetçiyim hastamı görmeden ilaç yazamıyormuş. O zaman istifa etsin" diyerek, suç işlediğinin farkında olmadan, hekime usulsüzlük teklif eden adam tam olarak sizsiniz. Sana para göndereyim de sus, çok uzunmuş, paragrafı yokmuş vs vs. Ufacık şey için ortalığı ayağa kaldırıyormuşum. Yok forumda gelip yakınıyor muşum! Arkadaş bu kadar küçülmeyin. Kimse sizin paranıza veya aklınıza muhtaçlığından yazmıyor buraya. Kaldı ki zaten bir çözüm içerisinde olmadığımı anlata anlata dilimde tüy bitti. Buna rağmen saçma sapan yorumlarınızla "çözümü git şurada burada ara burası yeri mi" diyerek kendinizi akıl fukarası konumuna düşürmeyin. Burada açtığım konu hoşunuza gitmiyorsa, uzun geliyorsa, çıkar gidersiniz. Neyi amaçladığınızı anlamış değilim. Yetkili servisi de haklı bulabilirsiniz ama gelip de "En kıl müşteri profili" diyerek değil. Sen 60 tl paran gitmesin diye yalancılık gömleğini üzerine giyipte. milletin malına verdiğin zararı savunup, insanların malının peşine düşmesine, görmek bilmek istemesine laf edemezsin!! Kişisel diyaloglara girmek istemiyorum ancak rahatsızlığım nedeni ile öfke kontrolü problemi yaşıyorum. Sizlerden rica ediyorum biraz daha empati kurun ve gerçekten bu konuda bir fikir yorum yazma zorundalığınız olmadığının bilincinde ki olgunluğu sergileyin. Şuradan kendisine espri malzemesi çıkarmaya çalışacak kadar basitleşmeye gerek yok.

    Yine uzun oldu diyecek olan arkadaşlar olacaktır biliyorum. Emin olun ben de sizin için değmeyecek uzunlukta yazdığımın farkındayım. O yüzden lütfen son paragrafı okuyup geçin diğerleri ile hiç ilgilenmeyin.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.