Şimdi Ara

ORDU ATEŞ Hyundai Yetkili servisine söyleyecek söz bulamıyorum.. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
1
Favori
17.791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
141 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _RaGoN_


    İncelemenizi tavsiye ederim. Bosch servisi, yetkili servislerin yaklaşık yarı fiyatına bakım yapıyor.
    Hahaha bosch servis mi :) rutin bakım dışında bir sorun olursa gidin anlarsınız neden güldüğümü.. Aracımda su eksiltme problemi vardı rutin bakım yaptırdığım için boscha gittim aracın kaputa bak lifte kaldır 3 usta birşey bulamadı.. Daha sonra eskiden tanıdığım birine gittim sorunu söyler söylemez anladı ve direk gösterdi kaçak yerini..
    Özel servise gidiyorsanız mutlaka belli marka üzerine çalışanlara gidin bmwci bmwciye honda hondacıya gitmeli..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kamera kayıtları kaydeden cihaza göre 30 veya 60 gün içinde hafızada yer açma amacıyla kendini silebiliyor, çok vakit geçmeden baskı yapmaya devam edin bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mustang2007 kullanıcısına yanıt
    Valla ben gerekli mercilere şikayetimi yaptım hani yasal çerçeve içerisinde ancak hakkımı arayabilirim. Gerekli bildirimi de yaptım buradan sonrası firmanın kendi ismine verdiği önemle ilgili. Sabah beni bir numara aramış geri aradım Ateş Opel diyor. Hiç güvenim yok açıkcası.
  • arabanızın başından ayrılırsanız olacağı bu , biz motorun başından ayrılmayı geç, yansa bile bakımları kendimiz yapıyoruz,,,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzzy222

    arabanızın başından ayrılırsanız olacağı bu , biz motorun başından ayrılmayı geç, yansa bile bakımları kendimiz yapıyoruz,,,
    Sıradan bir vatandaş baskı balatayı nasıl kendi değiştirsin?

    Serviste herkes arabasının başında beklerse vay o servisin haline.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cebrail.bsrn kullanıcısına yanıt
    Sanık değil o mağdur mağdur 😀

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dostum paragraf atman, genişliği daraltman lazım. Ben bunu okumak istesem de okumuyorum.

    Word'de iki yana yaslayarak yazılmış gibi. Sakinleşince düzeltirsen sevinirim.
  • cebrail.bsrn kullanıcısına yanıt
    Ahahah ulan müthiş oldu bu. Teşekkürler.😂😂😂😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konu sahibi dostum tüm içtenlikle söylüyorum. Konuyu sildir. Bak baştan aşağı okudum her şeyi. Çoğu üye seninle dalga geçmiş. Çözüm bulmak aramak yerine önüne baraj koyuyorlar ya iste bu forumun özelliği.
    Bence konuyu raporla admin kaldırsın. Çok ciddiyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yetkili serviste ne taşlaması ? Sanayi mi orası baştan uyanmalıydın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cebrail.bsrn

    Özet: Arabayı sağlam vermiş akünün tablasında anladığım kadarı ile konulduğu yerde taşlanma izi varmış, yolda giderken ses yapınca farketmişler. Kırmış adamlar o kısmı. Daha sonra durumu anlatmış falan kameraya bakılacakmış bakmamışlar. Adamı oyalamışlar 20 gün geçmiş. Yetkili servise gidiyorum arabam bakımlı olsun yaptıklarına bak rezil herifler diyor kısaca. Sanığın herhangi bir talebi yoktur. Forum ahalisine arz ederim. (Baştan aşağı okudum.)
    hay çok sağ ol kardeş bizi büyük bir yükten kurtardın :)
    genelde bu tür konuları baştan sona kadar okurum ama bu defa benim içimden dahi okumak geçmedi (belki daha önceleri açılan sayısız benzer konular nedeniyle olabilir)
  • NoyanDervis kullanıcısına yanıt
    Adamın amacı sorun çözmek değil insanlara mesaj vermek, paylaşmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siteyi büyütelim diye liseli denen kitleye kadar açılırlarsa böyle olur. Tahminimce dalga geçenlerin çoğu ergen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-82AD9505E -- 12 Haziran 2019; 5:35:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    Sıradan bir vatandaş baskı balatayı nasıl kendi değiştirsin?

    Serviste herkes arabasının başında beklerse vay o servisin haline.

    Alıntıları Göster
    aç youtube izle artık herkes öyle yapıyor :D
  • Hocam geçmiş olsun. Dürüst adam kalmamış..
  • Drxl kullanıcısına yanıt
    Ne uyuz bi insansın sen birader ya dur bloklayayım bu ne böyle 3 satır yazıyo okuyamıyo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuşuyosun nasıl oluyorsa site fulll 35+ ama mesajlara bakıyosun 15 yaşında çocuk aklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 de bir araç almıştım onlardan aracı aldım hiçbir problem yok ama oda nesi fatura ile anlaştığım tutar bir değil. uzun br telefon trafiginden sonra faturamın geri kalanını da kestirmiştim.

    Hyundai değil aynı isim altında başka bir markadan.

    sıfır araç alacak olsam kapısından geçmem ordu bölgesine gelin birçok kişi vardır benzer sorunları yaşayan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdikmetas -- 12 Haziran 2019; 9:56:44 >
  • Servis pişmanlıktır. Birde üzerine 2 kat ücret ödersiniz. Lafa gelince herşeye garanti verirler, kapıdan çıkınca garanti biter hiçbirşeyi ücretsiz yapmazlar.
    İyi bir usta bulup araç başında ne yapıldığına bakarak bakım yaptırmak varken, serviste kendini usta zanneden halbuki sanayide kalfa olamayacak kişilerin kapalı kapılar ardında aracınıza yaptığı bakım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kışın İstanbul da yazın Ünye'deyim. Geçen sene Haziranda sıfır bir İ20 aldım (Odak'tan) ve Ünye'ye gittim. Ordu da bir misafirlikte geri giderken arkamdaki, aynadan gözükmeyen, bir merdivene çarptım. Arka tamponda kırık ve çatlaklar oluştu. Arka sis lambası kırıldı.
    Arabayı Ordu Ateş Hyundai'ye götürdüm. Araba kaskoluydu.

    1. Kasko poliçesi yanımda yoktu. İstanbul' daki acentemden email ile poliçe suretini temin ettiler.

    2. Parça temini ve tamir işlemlerinin 4 gün süreceğini planladılar. Sigorta şirketini arayıp tamir programını bildirip araba verilmesini talep ettiler.

    3. Kısa bir süre sonra sigorta şirketinin yönlendirdiği araç kiralama şirketi beni arayıp, arabayı bulunduğum yere teslim etti. Verilen araba ile Ünye'ye döndüm.

    4. 4 gün sonra arabamı teslim ettiler. Hasarlı yeri bilmesem tamir gördüğünü anlamazdım. Ne bir iz ne bir boya farkı vardı. Eşimde hayret etti. Eskisi gibiydi.

    Arkadaşın yazısını okudum. Üzüldüm, geçmiş olsun. Benimkiyle ters bir deneyimi olmuş. Kişisel usta hatası olabilir ama kurumun da bu hataya ortak olup devam ettirmesi, müşterisini mağdur etmesi olumsuz bir durum. Maalesef, çoğu yerde servis hizmeti ile müşteri arasında adaleti sağlayacak olan müşteri temsilcileri görevlerini unutup müşteriyi mağdur ediyorlar.Neticede bazen iş şansa kalıyor. Tabii böyle olmaması lazım.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.