Şimdi Ara

OPEL YENİ SIDI ECOTEC 170 MOTORU MALESEF ŞAŞIRTMADI.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
1
Favori
5.728
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BUGÜN OPELİN ALMANYA SİTESİNE GİRDİM YENİ SIDI ECOTEC 170HP MOTOR EKLENMİŞ LİSETEYE (BAHARDA DİYE EKLENMİŞ) BU SIDI MOTORUN TORKU GERÇEKTEN MUAZZAM 260NM AMA 0-100 HİÇTE İÇ AÇICI DEĞİL 8.7 SNDE TAMAMLAMIŞ MAUELİ.(ACTİVE SELECT 9.2SN).ESKİ TURBO 180 HP MOTORADA YENİDEN LİSTELERE GİRMİŞ ONUN TORKU BÜŞÜK 230NM AMA 0-100Ü 8.5 SN.ARLARINDAKİ FARK SIDININ SON HIZI FAZLA VE 80-120 VERİSİ SIDININ 8,2SN-- TURBO 180NİN İSE 10,2 OLARAK GİRİLMİŞ.
    BAŞKA Bİ FARK İSE YAKIT TÜKETİMİ SIDI 1LT AZ YAKMIŞ.BENCE BU YAKIT FARKIDA START-STOP SİSTEMİNDEN KAYNAKLANIYOR.
    MALESEF YİNE SÜTÇÜ BEYGİRİ GALİBAA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi opelmss -- 1 Ocak 2013; 13:57:23 >



  • opelin kesinlikle aktarma meselesini halletmesi lazım.
  • yeni bir sütçü beygiri tartışması doğuru bu konu :D ama tabiki bir vw konusu kadar tutmaz.

    Sadede gelirsek sonuç olarak 1.6 180 mevcut motordaki hatlarını anladılar sanırım. Sonunda sağlam bir motor yaptılar. Tabi güç ve hızlanma olarak etkileyici değil
  • ağırlıktan
  • 170 hp 0-100 : 8.7 sn çok ta kötü değil belki 0.2-0.3 sn daha iyi olabilirdi.
  • 8 saniyede tamamlamış olsa cidden büyük başarı olurmuş, bende ya ağırlık ya aktarma organlarının başarısızlığın olduğunu düşünüyorum. Belki birkaç seneye toparlar, bu da önceye göre güzel bir adım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç ağır.Biraz hafifletmeyi becerirlerse sorun olmaz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Millet 1.6 dan 210 hp çıkartıyor artık isteyen Ceed ile 210 hp alabilecek 170 hp çıkartmak büyük bir şey değilki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    opelin kesinlikle aktarma meselesini halletmesi lazım.

    aktarmada ne mesele var?
  • Herkes uzman kesilmiş 0-100 değerine bakıp anında teşhis koyuyor.
  •  OPEL YENİ SIDI ECOTEC 170 MOTORU MALESEF ŞAŞIRTMADI.


    https://store.donanimhaber.com/6b/b5/91/6bb591ee49ced7236c209fc6f6f80302.jpg
    Olayı görselleştireyim.

    0-100 de 0,2 saniye geri düşme var anlaşılan vites oranı yine 0-60 mil'e göre ayarlanmış. Ara hızlanmalarda bariz düzelme var, son hız artmış, tüketim iyileşmiş bence bu şartlar altında performansta kötüleşme var diyemeyiz. Benim asıl merak ettiğim 203 ps lik motoru 300 nm torku 1750 devirde vermeye başlıyor.

    Edit: Link ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muharrem.05 -- 1 Ocak 2013; 15:06:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    opelin kesinlikle aktarma meselesini halletmesi lazım.

    Bence aracın ağırlık problemi var, yoksa 10 beygir düşmesine rağmen son hız ile ara hızlanmada iyileşme olamazdı.
    Opel aktarma konusunda muazzam başarılı bir firma değil ama ortalamalarda olduğunu düşünüyorum
  • Bu motorun İnsignia verisini bulan var mı? ya da 203 ps versiyonun?
  • Aktarmadan önce araçlarını biraz hafifletmeli...
  • ağırlıklar azaltılmalı acilen. ayrıca yeni motor 180 likten 1 litre daha az tüketiyor.
  • herhalde bu yeni 170 hp motor otomatik şanzımanla sunulacak (sonunda)..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 1 Ocak 2013; 17:48:59 >
  • Bence 1,6 dizele yönelse daha iyi olurdu bizim adımıza. Torq devrinin altlara çekilmesi iyi ama yinede hızlanma degerleri motor degerlerinden geride kalıyor.
    Edit : bayidekikere su motoru sordum adamların haberi yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutsirvan -- 1 Ocak 2013; 17:39:45 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arabalar ağır yapacak birşey yok
    astra 1.6 t nini ağırlıgı 1490 kilo
  • Sorun motorlarda değil aktarma ve ağırlıkta zaten. Kullanılan 1.6 motor piyasadaki en sağlam ve köklü motorlardan biri. Yaklaşık 25 senedir aynı motor bloğunu kullanıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    Millet 1.6 dan 210 hp çıkartıyor artık isteyen Ceed ile 210 hp alabilecek 170 hp çıkartmak büyük bir şey değilki


    Peugeot 208 R5; 5 ileri sıralı şanzımanı ve 1.6 turbo motoru ile 280 hp güç ve 400 nm tork üretiyor.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.