Şimdi Ara

OPEL - CHEVROLET araçlarda genel LPG sorunu (Euro V motor Sübap arızası) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
200
Cevap
12
Favori
99.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp___


    quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: alp___

    Merhaba arkadaşlar bende bir Opel Astra sahibi olarak (1,4 T.) lpg araştırması yapmaktayım ve araştırırken Otohaberde Onno Ustaya sorulan bir cevapta kendisi şu şekilde Opel ve LPG ve Subaplarla ilgili soruna şu şekilde cevap vermiş ki Prinsin şu aşamada çözüm noktasında ürettiği Valve Care sistemini çözüm olarak nitelemiş ve diğer tüm araçlarda belli başlı lpg sorunlarının olduğunun altını çizmiş ve bu sorunun opel veya belli markalara ait olmadığını belirtmiş. 

    SORUYA ONNO USTA TARAFINDAN VERİLEN CEVAP 

    Supap üretiminde izlenen yol, kullanılacak motorun özellik ve performansına göre tayin edilir ve üretilir. Bu seçeneklerden ilki hafif supaptır. Bunlar daha az sert olan supap yaylarının kullanımına olanak sağlayarak çeviriminin ömrünü arttırırlar. Ayrıca hafif ve narin supapların daha kaliteli malzemelerden üretilmeleri de gerekir. Hafif alaşım ise özel bir üretim şeklidir ki, bilhassa yüksek devirli yarış motorları veya maliyetli spor araç motorlarında tercih edilirler. Titanyum olan bu alaşımlar ise çok yüksek maliyetli oldukları için Opel'in 1.6 lt'lik benzinli motoru için zaten uygun değildir. LPG uygulanan her motorda belli vadelerde yağlamada supap ve yanma odası donanımlarında aşınmalar oluşur.

    Bu aşınmalar da LPG'nin hava yakıt karışım oranının azalması ve dolayısıyla gaz tüketiminin artmasına neden olur. Diğer tarafta, bu sorun sadece Opel motorlarına özel değildir. Birçok marka orijinal LPG'li modeller üretirken, LPG konusunda markaların ortak bir kararı yok. Bu onların garanti kapsamını zorlayan bir uygulamadır. Prins marka LPG sistemlerinin çalışmasında supapların yağlanmasına olanak sağlayan donanım ise bu sorunun şu andaki çözümüdür.

    Sonuç olarak tüm benzinli motorlara yapılacak LPG uygulaması ile başarılı sonuçlar elde edilir. Hele ki siz yılda ortalama 13.000 km yol yapıyorsanız sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. Ancak garanti sürecinizin sona ermesi ve kapalı otoparklar dahil her türlü kapalı alanda aracınızı park edemeyeceğinizi de hatırlatmak isterim. KAYNAK : ----http://www.otohaber.com.tr/OkurMektuplari/Onno_Usta/2012/06/27/opel-astraya-lpg-taktirmami-onerir-misiniz 

    Soruyu görmek isteyenlerde linkten bakabilirler Yorumlarınızı merak ediyorum yani prins sizce çözümmü şu aşamada? LPG düşünen veya kullanan arkadaşların katkı vermesini ve bilgi paylaşmasını rica ediyorum, saygılar... 

    Bu konuyu baska bir baslikla actim ama pek ilgi gormedi.

    ONNO ustanı yorumunu okudum ve yoruma açık konu olarak bırakılmış ipi nereye çekerseniz oraya gider şekilde teknik olarak net değil ihtimalli konuşmuş
    Çözüm değil demek nasıl yanlış olursa çözümdür demekde yanlış olur


    Ustam benim dikkatimi çeken kısım Onno ustanın valve care için suan ki çözüm olarak belirtmiş ve bu benzinli motor ile uyumlu bir sekilde cslisabilecegine dikkat çekmiş.

    Ayrıca Onno usta her aracın belli başlı lpg sorunlarının oldugunu bunun opele özgü olmadığını belirtmis. Honda Türkiye biliyorsunuz Brc ile garanti kapsamında montaja izin vermektedir. Ama okuduğum bir yazida honda civiclerinde lpg kaynaklı supap sorunlarinin olabileceği belirtilmisti.

    Ben diyorum ki ustam eğer opel almanya astralara 0 km lpg montaji yapıp satiyorsa ve bu araçların uretim asamasinda supap ve yataklarının lpg kaynaklı yüksek ısıya dayanıklı malzemeler kullanıp bu araçları satiyorsa bunlara illaki yedek parcada uretiyordur. Peki biz toplanıp bu parçaları almanyadan getirtsek toplu olarak ve kendi aracimiza taktirsak sorunsuz lpg keyfini yakalayabilir miyiz?

    Zira opel almsnya ile bazı arkadaşlar mail ile yaptıkları yazismalarda motorun (1, 4T) aynı oldugunu sadece güçlendirilmiş supap ve yataklarının kullanıldığı bildirilmisti. Bu durumda o yedek parçayı biz alıp kullanabiliriz diye dusunuyorum. Sizin detaylı yorumunuz nedir?

    Bu konuda haklısınız PRİNS KONUŞULMAYACAK CİHAZLAR ARASINDADIR kalite olarak ve valve care sistemide öyledir piyasada valve care sistemi örnek olarak üretiliyoki bu çok üzücü Lakin bizim sektörde kendi uygulamayıp test etmediğin herşey soruna açık demektir.
    BANA bu hassas arabalardan sıkıntı yaşayanı gördünüzmü deseniz yığınla gördüm çoğu bu sıkıntıları lpg ayarından zannedip çözüm arayan ve bu şekilde bana ulaşanlardandı üstündede piyasada olan çeşit çeşit cihazlardan oluşuyordu ve ben servisimde yaşadım mı evet yaşadım sistem istemini vermek istemiyorum prosüdür olarak lpg sistemi yağlama sistemi varmıydı vardı.O yüzden bu konuda ortalarda fikir veriyorum
    AMA sizin almanyada üretilen bu model araçlarla türkiyede üretilen araçlardaki subap farkı konusunda aynı fikirdeyim sizin dediğiniz gibi orjinal olan opelin ürettiği subaplar servisinde değişim yapılsa tabikide harika olur
    ama yanlış olan almanyada üretilen opeli türkiyede aynı fiyatlarda alınıp ekipman olarak bizim koşullara uygun olmayan araçların türkiyede satışa sunulması ve hala sektörde bir yara olan bu sorunu görmezden gelen devamında da aynı tip model aracın satişa devam etmesidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: alp___


    quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: alp___

    Merhaba arkadaşlar bende bir Opel Astra sahibi olarak (1,4 T.) lpg araştırması yapmaktayım ve araştırırken Otohaberde Onno Ustaya sorulan bir cevapta kendisi şu şekilde Opel ve LPG ve Subaplarla ilgili soruna şu şekilde cevap vermiş ki Prinsin şu aşamada çözüm noktasında ürettiği Valve Care sistemini çözüm olarak nitelemiş ve diğer tüm araçlarda belli başlı lpg sorunlarının olduğunun altını çizmiş ve bu sorunun opel veya belli markalara ait olmadığını belirtmiş. 

    SORUYA ONNO USTA TARAFINDAN VERİLEN CEVAP 

    Supap üretiminde izlenen yol, kullanılacak motorun özellik ve performansına göre tayin edilir ve üretilir. Bu seçeneklerden ilki hafif supaptır. Bunlar daha az sert olan supap yaylarının kullanımına olanak sağlayarak çeviriminin ömrünü arttırırlar. Ayrıca hafif ve narin supapların daha kaliteli malzemelerden üretilmeleri de gerekir. Hafif alaşım ise özel bir üretim şeklidir ki, bilhassa yüksek devirli yarış motorları veya maliyetli spor araç motorlarında tercih edilirler. Titanyum olan bu alaşımlar ise çok yüksek maliyetli oldukları için Opel'in 1.6 lt'lik benzinli motoru için zaten uygun değildir. LPG uygulanan her motorda belli vadelerde yağlamada supap ve yanma odası donanımlarında aşınmalar oluşur.

    Bu aşınmalar da LPG'nin hava yakıt karışım oranının azalması ve dolayısıyla gaz tüketiminin artmasına neden olur. Diğer tarafta, bu sorun sadece Opel motorlarına özel değildir. Birçok marka orijinal LPG'li modeller üretirken, LPG konusunda markaların ortak bir kararı yok. Bu onların garanti kapsamını zorlayan bir uygulamadır. Prins marka LPG sistemlerinin çalışmasında supapların yağlanmasına olanak sağlayan donanım ise bu sorunun şu andaki çözümüdür.

    Sonuç olarak tüm benzinli motorlara yapılacak LPG uygulaması ile başarılı sonuçlar elde edilir. Hele ki siz yılda ortalama 13.000 km yol yapıyorsanız sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. Ancak garanti sürecinizin sona ermesi ve kapalı otoparklar dahil her türlü kapalı alanda aracınızı park edemeyeceğinizi de hatırlatmak isterim. KAYNAK : ----http://www.otohaber.com.tr/OkurMektuplari/Onno_Usta/2012/06/27/opel-astraya-lpg-taktirmami-onerir-misiniz 

    Soruyu görmek isteyenlerde linkten bakabilirler Yorumlarınızı merak ediyorum yani prins sizce çözümmü şu aşamada? LPG düşünen veya kullanan arkadaşların katkı vermesini ve bilgi paylaşmasını rica ediyorum, saygılar... 

    Bu konuyu baska bir baslikla actim ama pek ilgi gormedi.

    ONNO ustanı yorumunu okudum ve yoruma açık konu olarak bırakılmış ipi nereye çekerseniz oraya gider şekilde teknik olarak net değil ihtimalli konuşmuş
    Çözüm değil demek nasıl yanlış olursa çözümdür demekde yanlış olur


    Ustam benim dikkatimi çeken kısım Onno ustanın valve care için suan ki çözüm olarak belirtmiş ve bu benzinli motor ile uyumlu bir sekilde cslisabilecegine dikkat çekmiş.

    Ayrıca Onno usta her aracın belli başlı lpg sorunlarının oldugunu bunun opele özgü olmadığını belirtmis. Honda Türkiye biliyorsunuz Brc ile garanti kapsamında montaja izin vermektedir. Ama okuduğum bir yazida honda civiclerinde lpg kaynaklı supap sorunlarinin olabileceği belirtilmisti.

    Ben diyorum ki ustam eğer opel almanya astralara 0 km lpg montaji yapıp satiyorsa ve bu araçların uretim asamasinda supap ve yataklarının lpg kaynaklı yüksek ısıya dayanıklı malzemeler kullanıp bu araçları satiyorsa bunlara illaki yedek parcada uretiyordur. Peki biz toplanıp bu parçaları almanyadan getirtsek toplu olarak ve kendi aracimiza taktirsak sorunsuz lpg keyfini yakalayabilir miyiz?

    Zira opel almsnya ile bazı arkadaşlar mail ile yaptıkları yazismalarda motorun (1, 4T) aynı oldugunu sadece güçlendirilmiş supap ve yataklarının kullanıldığı bildirilmisti. Bu durumda o yedek parçayı biz alıp kullanabiliriz diye dusunuyorum. Sizin detaylı yorumunuz nedir?

    Bu konuda haklısınız PRİNS KONUŞULMAYACAK CİHAZLAR ARASINDADIR kalite olarak ve valve care sistemide öyledir piyasada valve care sistemi örnek olarak üretiliyoki bu çok üzücü Lakin bizim sektörde kendi uygulamayıp test etmediğin herşey soruna açık demektir.
    BANA bu hassas arabalardan sıkıntı yaşayanı gördünüzmü deseniz yığınla gördüm çoğu bu sıkıntıları lpg ayarından zannedip çözüm arayan ve bu şekilde bana ulaşanlardandı üstündede piyasada olan çeşit çeşit cihazlardan oluşuyordu ve ben servisimde yaşadım mı evet yaşadım sistem istemini vermek istemiyorum prosüdür olarak lpg sistemi yağlama sistemi varmıydı vardı.O yüzden bu konuda ortalarda fikir veriyorum
    AMA sizin almanyada üretilen bu model araçlarla türkiyede üretilen araçlardaki subap farkı konusunda aynı fikirdeyim sizin dediğiniz gibi orjinal olan opelin ürettiği subaplar servisinde değişim yapılsa tabikide harika olur
    ama yanlış olan almanyada üretilen opeli türkiyede aynı fiyatlarda alınıp ekipman olarak bizim koşullara uygun olmayan araçların türkiyede satışa sunulması ve hala sektörde bir yara olan bu sorunu görmezden gelen devamında da aynı tip model aracın satişa devam etmesidir.


    Teşekkür ederim ustam aynı fikirdeyim sizinle. Ama ben almanyadan bir tanidigima bu parçaların fiyatlarını sordurup almaya çalışacağım. Saygilarimla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • konuyu en başından bu yana okudum ve LPG den soğudum diyebilirim.
    eski aracın 2006 model Stilo 1.4 active di, lpg liydi ve performansı iyiydi.
    Sattım ve yerine sıfır lancer sportback aldım.
    1.6 117 bg euro5 motor. mağnezyum subaplı olan bir motor.

    araç henüz 3000 km yol yaptı ve bu sürede ortalama yakıt tükeyimi 5,5-6 lt arasında. yılda 15bin km yapsam ve 6lt yakıt tüketsem km de 28,8 kr yapıyor. benzin lt: 4,81 TL
    LPg tahtırsam ve ortalam 9 lt lpg tüketse 22,8 kr yapıyor. LPG lt:2,55 TL, birde eksrtadan harcanan benzin var.
    LPG li araç 100 km de yaklaşık 6TL daha ekonomik (ekstra benzin masrafını eklemiyorum.)
    bu değer 100bin km 6,000 TL yapar. prins marka kit takılsa 2000TL, işleme masrafları 300 TL toplamda 2300 Tl yapar.
    6000-2300=3,700 TL
    yılda 15 bin km den 7 yıl kullansam aracı, her yıl yakıttan karım 3700/7=530 TL

    birde buna oluşacak subap masrafarını eklersem LPG nin karı kalmadı gibi.
    bence bu kadar sıkıntıya değmez...




  • Merhaba
    1999 model Opel Corsa 1.4 16 V Otomatik vites 88000 km de olan bir araca sahibim.
    Aracım için zavolli Zavolli marka LPG taktırmaya kara verdim.
    Benim aracımda da sibop sorunu olurmu ?
    Bilgi rica ederim.
    Teşekkürler, saygılar.
  • Saglam usta saglam kit ile subap sorunu yasamazsiniz. Bu sorun euro 5 motorlar icin kroniktir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp___


    quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: alp___


    quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: alp___

    Merhaba arkadaşlar bende bir Opel Astra sahibi olarak (1,4 T.) lpg araştırması yapmaktayım ve araştırırken Otohaberde Onno Ustaya sorulan bir cevapta kendisi şu şekilde Opel ve LPG ve Subaplarla ilgili soruna şu şekilde cevap vermiş ki Prinsin şu aşamada çözüm noktasında ürettiği Valve Care sistemini çözüm olarak nitelemiş ve diğer tüm araçlarda belli başlı lpg sorunlarının olduğunun altını çizmiş ve bu sorunun opel veya belli markalara ait olmadığını belirtmiş. 

    SORUYA ONNO USTA TARAFINDAN VERİLEN CEVAP 

    Supap üretiminde izlenen yol, kullanılacak motorun özellik ve performansına göre tayin edilir ve üretilir. Bu seçeneklerden ilki hafif supaptır. Bunlar daha az sert olan supap yaylarının kullanımına olanak sağlayarak çeviriminin ömrünü arttırırlar. Ayrıca hafif ve narin supapların daha kaliteli malzemelerden üretilmeleri de gerekir. Hafif alaşım ise özel bir üretim şeklidir ki, bilhassa yüksek devirli yarış motorları veya maliyetli spor araç motorlarında tercih edilirler. Titanyum olan bu alaşımlar ise çok yüksek maliyetli oldukları için Opel'in 1.6 lt'lik benzinli motoru için zaten uygun değildir. LPG uygulanan her motorda belli vadelerde yağlamada supap ve yanma odası donanımlarında aşınmalar oluşur.

    Bu aşınmalar da LPG'nin hava yakıt karışım oranının azalması ve dolayısıyla gaz tüketiminin artmasına neden olur. Diğer tarafta, bu sorun sadece Opel motorlarına özel değildir. Birçok marka orijinal LPG'li modeller üretirken, LPG konusunda markaların ortak bir kararı yok. Bu onların garanti kapsamını zorlayan bir uygulamadır. Prins marka LPG sistemlerinin çalışmasında supapların yağlanmasına olanak sağlayan donanım ise bu sorunun şu andaki çözümüdür.

    Sonuç olarak tüm benzinli motorlara yapılacak LPG uygulaması ile başarılı sonuçlar elde edilir. Hele ki siz yılda ortalama 13.000 km yol yapıyorsanız sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. Ancak garanti sürecinizin sona ermesi ve kapalı otoparklar dahil her türlü kapalı alanda aracınızı park edemeyeceğinizi de hatırlatmak isterim. KAYNAK : ----http://www.otohaber.com.tr/OkurMektuplari/Onno_Usta/2012/06/27/opel-astraya-lpg-taktirmami-onerir-misiniz 

    Soruyu görmek isteyenlerde linkten bakabilirler Yorumlarınızı merak ediyorum yani prins sizce çözümmü şu aşamada? LPG düşünen veya kullanan arkadaşların katkı vermesini ve bilgi paylaşmasını rica ediyorum, saygılar... 

    Bu konuyu baska bir baslikla actim ama pek ilgi gormedi.

    ONNO ustanı yorumunu okudum ve yoruma açık konu olarak bırakılmış ipi nereye çekerseniz oraya gider şekilde teknik olarak net değil ihtimalli konuşmuş
    Çözüm değil demek nasıl yanlış olursa çözümdür demekde yanlış olur


    Ustam benim dikkatimi çeken kısım Onno ustanın valve care için suan ki çözüm olarak belirtmiş ve bu benzinli motor ile uyumlu bir sekilde cslisabilecegine dikkat çekmiş.

    Ayrıca Onno usta her aracın belli başlı lpg sorunlarının oldugunu bunun opele özgü olmadığını belirtmis. Honda Türkiye biliyorsunuz Brc ile garanti kapsamında montaja izin vermektedir. Ama okuduğum bir yazida honda civiclerinde lpg kaynaklı supap sorunlarinin olabileceği belirtilmisti.

    Ben diyorum ki ustam eğer opel almanya astralara 0 km lpg montaji yapıp satiyorsa ve bu araçların uretim asamasinda supap ve yataklarının lpg kaynaklı yüksek ısıya dayanıklı malzemeler kullanıp bu araçları satiyorsa bunlara illaki yedek parcada uretiyordur. Peki biz toplanıp bu parçaları almanyadan getirtsek toplu olarak ve kendi aracimiza taktirsak sorunsuz lpg keyfini yakalayabilir miyiz?

    Zira opel almsnya ile bazı arkadaşlar mail ile yaptıkları yazismalarda motorun (1, 4T) aynı oldugunu sadece güçlendirilmiş supap ve yataklarının kullanıldığı bildirilmisti. Bu durumda o yedek parçayı biz alıp kullanabiliriz diye dusunuyorum. Sizin detaylı yorumunuz nedir?

    Bu konuda haklısınız PRİNS KONUŞULMAYACAK CİHAZLAR ARASINDADIR kalite olarak ve valve care sistemide öyledir piyasada valve care sistemi örnek olarak üretiliyoki bu çok üzücü Lakin bizim sektörde kendi uygulamayıp test etmediğin herşey soruna açık demektir.
    BANA bu hassas arabalardan sıkıntı yaşayanı gördünüzmü deseniz yığınla gördüm çoğu bu sıkıntıları lpg ayarından zannedip çözüm arayan ve bu şekilde bana ulaşanlardandı üstündede piyasada olan çeşit çeşit cihazlardan oluşuyordu ve ben servisimde yaşadım mı evet yaşadım sistem istemini vermek istemiyorum prosüdür olarak lpg sistemi yağlama sistemi varmıydı vardı.O yüzden bu konuda ortalarda fikir veriyorum
    AMA sizin almanyada üretilen bu model araçlarla türkiyede üretilen araçlardaki subap farkı konusunda aynı fikirdeyim sizin dediğiniz gibi orjinal olan opelin ürettiği subaplar servisinde değişim yapılsa tabikide harika olur
    ama yanlış olan almanyada üretilen opeli türkiyede aynı fiyatlarda alınıp ekipman olarak bizim koşullara uygun olmayan araçların türkiyede satışa sunulması ve hala sektörde bir yara olan bu sorunu görmezden gelen devamında da aynı tip model aracın satişa devam etmesidir.


    Teşekkür ederim ustam aynı fikirdeyim sizinle. Ama ben almanyadan bir tanidigima bu parçaların fiyatlarını sordurup almaya çalışacağım. Saygilarimla.

    Ne oldu cevap geldimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent_yavuz

    konuyu en başından bu yana okudum ve LPG den soğudum diyebilirim.
    eski aracın 2006 model Stilo 1.4 active di, lpg liydi ve performansı iyiydi.
    Sattım ve yerine sıfır lancer sportback aldım.
    1.6 117 bg euro5 motor. mağnezyum subaplı olan bir motor.

    araç henüz 3000 km yol yaptı ve bu sürede ortalama yakıt tükeyimi 5,5-6 lt arasında. yılda 15bin km yapsam ve 6lt yakıt tüketsem km de 28,8 kr yapıyor. benzin lt: 4,81 TL
    LPg tahtırsam ve ortalam 9 lt lpg tüketse 22,8 kr yapıyor. LPG lt:2,55 TL, birde eksrtadan harcanan benzin var.
    LPG li araç 100 km de yaklaşık 6TL daha ekonomik (ekstra benzin masrafını eklemiyorum.)
    bu değer 100bin km 6,000 TL yapar. prins marka kit takılsa 2000TL, işleme masrafları 300 TL toplamda 2300 Tl yapar.
    6000-2300=3,700 TL
    yılda 15 bin km den 7 yıl kullansam aracı, her yıl yakıttan karım 3700/7=530 TL

    birde buna oluşacak subap masrafarını eklersem LPG nin karı kalmadı gibi.
    bence bu kadar sıkıntıya değmez...



    hak veriyorum, bende de 2012 colt amt var sübapların magnezyum alaşım olduğunu öğrendim, lpg takıp sorunları ile uğraşmaktansa, orjinal halinin sorun çıkarmadan kullanmayı umuyorum. Zaten prins ve galiba brc galiba sitelerinde hangi motorun LPG uyumu olduğu ve olmadığı , takılırsa motorun nerelerine hangi km"ye kadar zarar vereceğini gösterir şemaları okumuştum dh"da, aranırsa bulunabilir. Kısa vadede ekonomik de olsa uzun vadede can sıkıcı sorunları beklemek hiç de hoş değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    İzmitte OPEL EKCAN ile görüştüm (Nagihân hanım)

    Subap sorunu yaşayan opelleri LPG ye özendirmek ve srvis kalitesini vurgulamak adına işçiliklerinden fedakarlık yaparak 1500 tl ye subap ve yataklarını (Çelik olanı ile) değiştirdiklerini öğrendim.
    Nagihân hanıma selamlarımı ileten her müşteri 1500 tl ye subap değişimi yaptırabilecek hemde OPEL servisi güvencesiyle.

    Saygılar.

    Türkiye'de olabilecek en kötü servis EK-CAN Opel servisi gittim denedim işçiliklerini gördüm. 1500 tl. işçilik gerektiren bir işi asla vermem onların aracın yıllık bakımı olan yağını filtresini değiştirdiğine bile inanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmetgenco

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    İzmitte OPEL EKCAN ile görüştüm (Nagihân hanım)

    Subap sorunu yaşayan opelleri LPG ye özendirmek ve srvis kalitesini vurgulamak adına işçiliklerinden fedakarlık yaparak 1500 tl ye subap ve yataklarını (Çelik olanı ile) değiştirdiklerini öğrendim.
    Nagihân hanıma selamlarımı ileten her müşteri 1500 tl ye subap değişimi yaptırabilecek hemde OPEL servisi güvencesiyle.

    Saygılar.

    Türkiye'de olabilecek en kötü servis EK-CAN Opel servisi gittim denedim işçiliklerini gördüm. 1500 tl. işçilik gerektiren bir işi asla vermem onların aracın yıllık bakımı olan yağını filtresini değiştirdiğine bile inanmıyorum.

    aynen ekcandan kimse memmnun değil özelliklede negehan denen o erkek bozması kadından. insandan müşteriye karşı biraz güleryüz ve alaka olur. erkeklerin arasında kala kala erkekleşmiş ve katılaşmış




  • aliburakertem A kullanıcısına yanıt
    serisiniz opal'a 1.4 opel astrama 7000 km de iken yağlama sistemli landirenzo lpg kiti taktrdm ama aracm şimdi 37000 km de ama şimdiye kadar lpgyle ilgili bir çok sorun yaşadm ve hala yaşıyorum sabah titreme gün içinde tekleme stop etme stop ederken titreme vs ama ne opel servisleri ne de landirenzo servisleri bu konuda hiç ilgili değil araçtan bıktırdılar resmen..
  • Sıfır aracima 5000 km de lpg taktirdim landirenzo yaglamali kit. Aracim 18000 km oldu ilk günkü gibi sorunsuz biniyorum allaha şükür. 1, 6 atmosferik motor. Benzinde 45 krs yakiyordu şimdi ortalama 23 krs yakıyor lpg de varın siz hesap edin. Herkese arizasiz surusler. Lpg de önemli olan işçilik ve usta dir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba
    Aracım yeni aveo 1.4. 6700km de landirenzo evo kit taktırdım. Yağlamasız... Şu an aracım 74.000 km de. Ve hiç bir sorunum yok... Ne sübap ne titreme ne de stop etme. Bilginize...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: potlika

    Merhaba
    Aracım yeni aveo 1.4. 6700km de landirenzo evo kit taktırdım. Yağlamasız... Şu an aracım 74.000 km de. Ve hiç bir sorunum yok... Ne sübap ne titreme ne de stop etme. Bilginize...

    hangi kit nerede ?
  • Landirenzo evo kit. yağlamasız... Balıkesir muhacir otoda taktırdım.
    memnunum...
  • Merhaba arkadaşlar,

    Öncelikle acemi olduğumu ve arabadan da anlamadığımı belirterek sorularımı sorayım:

    Almayı düşündüğümüz bir Lacetti var, 2005 model 1.4 SE (hb). Bu aracın motoru çelik subaplı mıdır?
    Çelik subap olup olmadığını öğrenmenin yolu nedir?
    Aracın sahibi güvendiğimiz bir insan, LPG'li olarak almış ve yaklaşık 90bin kilometredir de bu şekilde kullanmış,
    motorla ilgili hiçbir sorun yaşamamış.
    Bu durum motorda çelik subap olduğunu mu gösterir, yoksa bu güzellik aracın uygun vites ve devirde kullanılmasıyla da
    elde edilebilir mi?

    Şimdiden hepinize teşekkürler.
  • Merhabalar,

    Sayfaları okudum ama bir noktadan sonra sorulan soruya cevap gelmemiş. Benim aracım da daha önce soran arkadaş gibi GM gurubundan biri. Sıfır aldım Aveo 2011 67.000 km. Aracımda servisin taktığı BRC MTM kit var (Rivayet odur ki BRC nin üst markasıymış ve Prince ile aynı kalitedeymiş. Ustanın dediği bu şekilde)Araç 50.000 e kadar sorunsuzdu ama sonra motor arıza ışığı yanmaya başladı. OBD kablosu aldım bilgisayara bağlayarak hatanın oksijen sensörü ile alakalı olduğunu gördüm tam sensörü değiştirmeye karar vermiştim ki ustanın biri bu arızanın LPG den kayanklı olacağını (daha çok filtrelerle alakalı olacağını) söyledi. Filtreler, kelebek temizliği, ayar vs yapıldı. Arıza lambasını PC bağlayıp söndürüyorum birkaç çalışmadan sonra tekrar yanıyor. Ara ara kafasına göre sönüyor kafasına göre yanıyor. Aracı izliyorum mesela ışıkta beklerken rölantide kararsızlık oluyor ardından motor arıza ışığı yanıyor. Dikkat ettiğim şey şu ki motor arıza lambasının yanık kalma süresi git gide artıyor. İlk zamanlar bir kere yanıyorsa 10 kere sönüyordu şimdi nerdeyse sürekli yanık kalıyor. Bazen yokuş çıkarken Allah canını alıyor gibi devri düşüyor sonra birden toparlanıyor. Sabahları çalışmada sorun yok ama ısınana kadar gaz yemiyor. Sanki biri arkadan arabayı hızlanmasın diye tutuyormuş gibi hissettiriyor. Sevgili ustalar bu sübap işi bana da denk gelmiş midir?




  • Var midir sorun yasayan opel grubunda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 SENEDİR BRC VAR No problem.araç 1.4 aveo otomatik 2011
  • ankarametinerr A kullanıcısına yanıt
    Kaç km? 50-60 bin olduğu iki senede?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az km yaptım ama.sure 2 dene oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.