Şimdi Ara

Opel astra neden hala sert?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
7.710
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • H-J-K hepsinde aynı mevzu. K kasa 17’ jant, yine her kısa, çıkıntı, kasis veya çukurda bam güm. Uzun bozukluklarda yavaş geçiliyor zaten. Yol tutuş diyorlar iyi güzel de, focus yol tutmuyor mu?

    Konfor odaklı bir sınıftaki araç için, hala kazık süspansiyon şart mıdır? Maliyet mevzuları mıdır? Japonlar hatta koreliler bile konfor işini çözdü. Opel ne yapmaya çalışmaktadır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • focus'ta yumuşacık bir araba değil ki. astra ve focus'un sertliği evet sıkıntı, ama katkısı yol tutuşuna. o yumuşacık süspansiyonlu araçlar sert virajlarda sağa sola yuvarlanırken astra ve focus girdiği gibi çıkıyorlar oralardan...

    koreliler de yumuşak değil. hyundai ix35 mesela beton gibi sert süspansiyonlara sahip.

    aracı yumuşatmak için, yumuşak lastik kullanabilirsiniz. alt paketlerde 16 inç jant varsa 17 inç'i onunla değiştirebilirsiniz. fazla da yapabileceğiniz bir şey yok.
  • Focus pamuk değil hocam elbette ancak, astra' dan çok önde. Astra hayal kırıklığı oldu. Dediğiniz gibi yol tutuşa katkısı var ancak, ne gerek var? Bu araç performans sınıfında değil sonuçta. Sert virajlara zaten azami dikkatle giriliyor. Ayrıca sağa sola yuvarlanma olayına katılmıyorum. Girdiği gibi çıkan i30, corolla, jetta, golf vs. bir çok marka deneyimledim. Belki astra bunların 110' la aldığı yeri, 112' yle alıyordur. O kadar teknik bir karşılaştırma yapmadım ama ne gerek var? Bu araçlar da 112' de takla atmayacak sonuçta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stasi -- 22 Temmuz 2018; 20:0:8 >
  • Bende Astra Sedan 2017 var arkadaşımda 2017 civic bir iddia üzerine bir viraja girdik o 117 km de kaydırdı aracı benimkiyle denedik ilk 125 le girdim sıkıntı çıkmadı sonra 132 ile girdim lastiklerden hafifçe ses geldi sadece... Süspansiyon sert ama o kadarda rahatsız edecek derece de değil. Bazı arkadaşlar abartmış

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BekirARSLAN kullanıcısına yanıt
    Bu mevzu lastik durumu, hava basıncı ve şoför farkına göre değişir. Veya dediğiniz teknik anlamda doğru da olabilir ama Astra bu mevzuların aracı değil, orta sınıf bir şehir içi aracı. Bu sınıfta da konfor esastır. Bugüne dek virajda ‘gittik’ dediğim ve araba sayesinde kurtulduğum bir durum olmadı. Bu, kontrolü arabaya bırakmaktır. Veya aynı sınıftaki diğer araçların yol tutmadığına, cana kast ederek savurduğuna ilişkin eleştiri görmedim.

    Bu araçları kullanım güzergahının %90’ ı şehir içidir. Yollarımızın da hali malum. Çukurdan, kasisten kaçamam ama trafikte 150’ yle hiçbir araçla sert viraj almam. Çoğu kullanıcı da böyle sürüyor. Ama opel buralara Almanya muamelesi yapıyor. Yol tutuşta lider olmayıp, konforda sonuncu olmanın manasını anlamadım özetle. İnşallah psa bu işe el atar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stasi -- 22 Temmuz 2018; 21:28:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • stasi kullanıcısına yanıt
    Dostum bana göre yeterli seviye de konfor daha fazlasını istiyorsanız lastik ve jant seçimi iyi olmalı her güzelin bir kusuru vardır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Boijman

    Bu mesaj silindi.
    donanımsızın içi leş.
  • C segmentinde Astra yol tutuşa iyi çalışmış ama bana göre oldukça konforsuz. Eğer dümdüz hatasız yolları olan bir Avrupa ülkesinde yaşamıyorsanız. Golf ise daha çok konfor ve yalıtıma çalışmış. Sert dönüşlerde esnediğini ve xds (elektronik diferansiyel kilidi) ile Esp’nin bolca müdehale ettiğini anlayabiliyorsunuz. Bunun bi denge noktası var ve bunu en iyi ford yapıyor bana göre. Adı da yol tutuş - konfor dengesi. Kararında konfor kararında yol tutuş.

    Not: Golf kullanıcısıyım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Astra tabiki golf kadar rafine bir arac degil. Aradaki fiyat farkindan bile belli oluyor ayni donanim gruplarinda. Aractan ne beklediginize gore degisir ben performansli suruyorum,bu sertlik ve beraberinde gelen nispeten iyi yol tutus ve surus dinamikleri de beklentimi karsiliyor fiyatina gore :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PSA malı olduğu için
  • Beğenmeyen almasın.Gidin dandirik focus'a binin
  • Focus gibi ekonomi aracı ile ile kompakt aile aracı Astrayi karşılaştırmak uygun olmamış.



    Astra lüks görünümlü spor bir arabadır, Insignia spor görünümlü lüks bir arabadır. Spor sürüş sevmeyenler trambolin gibi Megane'a binebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hunharca Eleştiri H kullanıcısına yanıt
    PSA araçları pamuk gibi olur ehliyetini al da gel yorum atmadan önce



    Ayrıca en güncel kasaya kadar Astra &Kadett GM çatısı altında üretime geçirildi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    donanımsızın içi leş.

    Alıntıları Göster
    Piyasaya çok fazla baz model (Essentia) filo aracı ikinci el olarak satışa sunuldu bu yüzden her yerde baz model J kasa türedi. Bunlar MID ekranla geliyor ve doğal olarak konsol tasarımını baltalıyor, buna rağmen malzeme kalitesi çok iyi.



    Intellilink iç:





    Opel astra neden hala sert?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Piyasaya çok fazla baz model (Essentia) filo aracı ikinci el olarak satışa sunuldu bu yüzden her yerde baz model J kasa türedi. Bunlar MID ekranla geliyor ve doğal olarak konsol tasarımını baltalıyor, buna rağmen malzeme kalitesi çok iyi.



    Intellilink iç:







    Alıntıları Göster
    k kasanın içi kötü geldi bana, donanım düşük sanırım ya da orta videoda.

    https://www.youtube.com/watch?v=KkSGTFmSjzs




  • Astranın sorunu sertlik değil, süspansiyonun pata küte yapması ve çok kuru çalışması. Avrupa pazarı odaklı bir model olduğu için büyük ihtimal buna (yollara) güvenip o konuya fazla kasmamışlar. 17 jantlı modellerde bile durum belirgin. Golf falan yazmış da millet, Golfde bu konuda pek ahım şahım değil 16 jantın üstüne çıkınca.
  • Elsa kullanıcısına yanıt
    İster PSA ister GM ikisinin ürünleri de düşük gelir düzeyine sahip halkın alt kesimine hitap ettiği için kaliteli değil

    Ayrıca PSA araçları pamuk gibi olmaz, konfor ve yol tutuşu açısından ciddi eksikleri vardır, yeni 3008 özellikle yol tutuş, konfor, iç malzeme kalitesi açısından vasat diyebiliriz. Virajlarda gösterdiği savrulma eğilimi de PSA malı olduğuna delalet eder.

    Fransız araçları tercih edilmediği gibi GM araçları da VAG araçlarına kıyasla "en son çare" olarak bilinir

    Parası olan gider Golf alıri Golf'e parası yetmeyen Astra alır
  • Hunharca Eleştiri H kullanıcısına yanıt
    3008 yol tutuşu vasatmış sanki Tiguan yere yapışıyor. Ne kadar kötü olsa da Tiguandan daha iyi

    Tiguan:https://youtu.be/x8acDR3zez0

    3008:https://youtu.be/fR1yxzizNBE

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Focus gibi ekonomi aracı ile ile kompakt aile aracı Astrayi karşılaştırmak uygun olmamış.



    Astra lüks görünümlü spor bir arabadır, Insignia spor görünümlü lüks bir arabadır. Spor sürüş sevmeyenler trambolin gibi Megane'a binebilir.
    Böyle bir sınıflandırma yok. Opel' in kendisinin dahi böyle bir iddası yok. Opc sınıfında açılıyor spor araba kapısı. O da kıyısından, köşesinden. Astra' yla modifiye etmeden piste giremezsin. Frenler dağlara taşlara yol alır.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.