Şimdi Ara

Opel astra j 1.6 cdtı dan Vw golf 1.2 tsı dsg ye geçilirmi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.552
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hali hazırda astra j 1.6 cdtı 136 bg sport Manuel aracım var. Sıfır aldım 13 binde şuan 1 sene oldu. 75 bin veren var satıp 65 civarına golf tsı dsg almak mantıklımıdır. Alacağım golf 20 bin km yi geçmemiş olacak. Yorumlarınızı bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bence maceraya kalkışmayın.Dizel ve sorunsuz bir şanzımana sahipsiniz.Dsg riskine girmeyin.10 bin tl için de bence hiç mantıklı değil aracınızı değiştirmek.Zaten golfün kasası iyice eskidi.
  • Degmez aracınız gayet güzel , hem dsg hemde benzinli araç olması bile yaklasmaman gerektiğini gösterir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geç birader dsgden ben bu zqmana jadar hiç şikayet duymadım.Kusursuz bir şanzıman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 13.000 km de olan araç değiştirilmeye değmez

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Foruma göre Lamborghini'si olan biri aracı satar ve Opel Astra alır.

    Şaka bir yana DSG başlı başına bela bence.Opel iyidir.Satmayın başınız ağrımasın.
  • gerek yok bence
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Benzinli olsa olabilirdi ama 1 yaşında dizel araba satılıp alınmaz bence.Yine de otomatik vitesin rahatlığı da var.Bilemiyorum
  • 75.000 manuel sporta veriyorlarsa bir saniye düşünmeden satın aracı, çok iyi fiyat vermişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel araba satılıp benzinli alınmaz. Yakıt parası sorun değil diyorsan benzin otomatik keyfi başka.
  • Comic

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu dsg arızanın bir kaydı vs. yok mu ya % kaç oranla bozuluyormus? Herkesin ağzından dsg patlak söyle böyle lafları var. Biriniz bir belge net bir şey atın da bir bakalım. Bu arada bu dsgnin ne kadar satıldığını da unutmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • double or nothing kullanıcısına yanıt
    Forumda aratırsanız bulursunuz, YouTube'da da fazlasıyla video var. Çok satılması kronik sorunlu olduğu gerçeğini değiştirmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Malzeme olarak golf biraz önde ama 1.2 tsi da az yakan bir motor değil, dizel araçtan geçecekseniz dizele geçilir. 136 beygir dizelden sonra da 110'luk dizel mutlu etmez tabi Opel'in aktarma kaybı da var hani çok büyük bir fark yok ama yine de aynı ayarda gitmiyor. 1.2 tsi konusunda dsg sorunu sanmıyorum açıkcası dsg'nin esas sorunu tork sınırına dayanma o da 175 torklu 1.2 tsi için sorun olmuyor pek. Polo dsg arızası cidden çok az hep golf ve passat arıza çıkarıyor herkes çıkıp şanzıman arızalı diyor, şanzımanda sorundan öte olay şanzımanın dayanma sınırının çok zorlanması zorlamayan motorlarda arıza oranı azalıyor. 1.4 tsi ve 1.6 tdi genel olarak arıza çıkaran dsg grubunu teşkil ediyor.
    Yakıtı göze alıyorsanız geçilebilir, hem değişiklik olur hem de kalite artışı olur. Foruma kalsa yarısına göre golf süper yarısına göre astra, test edin öyle geçin geçecekseniz. Ama şu da gerçek bugün açalım 2013 model astra'ya bakalım ve 2013 model golf'e bakalım astralar 45-50 civarında bulunuyor yanlış bilmiyorsam ama bugün 65'den aşağı temiz golf bulamazsınız kimisine göre ikinci sahibine mi araba alıyorum görüşü var, tercihtir saygı duyarım ama alırken olan 10.000 fark satarken de 10.000 ediyorsa kabul etmek lazım bu araç değer kaybetmiyor, uzun vadede daha doğru bir yatırım da olacaktır şüphesiz.

    Golf makyaj da yedi aklınızda bulunsun ama değişiklik az mevcut golf'e dışarıda ekran takılıp bir de makyajlı stopları takıp makyajı kendi yapmaya hazır kişi sayısı da epey çok internette, o da seçiminize kalmış.

    Hepsinden öte karar verecekseniz bu kararı 1 ay gibi bir sürede vermelisiniz tabi 2.ele sıfır fiyatları yansıdığında çok geç olur sizin için.

    Astra'nın aktarmasına laf ettim diye cevap falan atan çıkar elbet, kabul etmek astraseverlere kalmış bir şey tabi ama krankta 136 beygir araba tekerlekte 117-119 arası beygir veriyorsa burada bariz aktarma kaybı vardır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Alıcısı var hocam. Ama aracım gerçekten titiz ve çok temiz kullanıldı. 70 ten aşağı temiz eli yüzü düzgün kalmadı benim araçtan. Araç sedan versiyonu 2015 Kasım sonrası üretimlerden 2016 model sayılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pasa_ -- 7 Şubat 2017; 21:9:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pasa_

    Alıcısı var hocam. Ama aracım gerçekten titiz ve çok temiz kullanıldı. 70 ten aşağı temiz eli yüzü düzgün kalmadı benim araçtan. Araç sedan versiyonu 2015 Kasım sonrası üretimlerden 2016 model sayılır.

    Takdir sizin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 7 Şubat 2017; 21:32:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Malzeme olarak golf biraz önde ama 1.2 tsi da az yakan bir motor değil, dizel araçtan geçecekseniz dizele geçilir. 136 beygir dizelden sonra da 110'luk dizel mutlu etmez tabi Opel'in aktarma kaybı da var hani çok büyük bir fark yok ama yine de aynı ayarda gitmiyor. 1.2 tsi konusunda dsg sorunu sanmıyorum açıkcası dsg'nin esas sorunu tork sınırına dayanma o da 175 torklu 1.2 tsi için sorun olmuyor pek. Polo dsg arızası cidden çok az hep golf ve passat arıza çıkarıyor herkes çıkıp şanzıman arızalı diyor, şanzımanda sorundan öte olay şanzımanın dayanma sınırının çok zorlanması zorlamayan motorlarda arıza oranı azalıyor. 1.4 tsi ve 1.6 tdi genel olarak arıza çıkaran dsg grubunu teşkil ediyor.
    Yakıtı göze alıyorsanız geçilebilir, hem değişiklik olur hem de kalite artışı olur. Foruma kalsa yarısına göre golf süper yarısına göre astra, test edin öyle geçin geçecekseniz. Ama şu da gerçek bugün açalım 2013 model astra'ya bakalım ve 2013 model golf'e bakalım astralar 45-50 civarında bulunuyor yanlış bilmiyorsam ama bugün 65'den aşağı temiz golf bulamazsınız kimisine göre ikinci sahibine mi araba alıyorum görüşü var, tercihtir saygı duyarım ama alırken olan 10.000 fark satarken de 10.000 ediyorsa kabul etmek lazım bu araç değer kaybetmiyor, uzun vadede daha doğru bir yatırım da olacaktır şüphesiz.

    Golf makyaj da yedi aklınızda bulunsun ama değişiklik az mevcut golf'e dışarıda ekran takılıp bir de makyajlı stopları takıp makyajı kendi yapmaya hazır kişi sayısı da epey çok internette, o da seçiminize kalmış.

    Hepsinden öte karar verecekseniz bu kararı 1 ay gibi bir sürede vermelisiniz tabi 2.ele sıfır fiyatları yansıdığında çok geç olur sizin için.

    Astra'nın aktarmasına laf ettim diye cevap falan atan çıkar elbet, kabul etmek astraseverlere kalmış bir şey tabi ama krankta 136 beygir araba tekerlekte 117-119 arası beygir veriyorsa burada bariz aktarma kaybı vardır.

    Kranktaki gücü olduğu gibi tekere aktarabilen bir araç var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Malzeme olarak golf biraz önde ama 1.2 tsi da az yakan bir motor değil, dizel araçtan geçecekseniz dizele geçilir. 136 beygir dizelden sonra da 110'luk dizel mutlu etmez tabi Opel'in aktarma kaybı da var hani çok büyük bir fark yok ama yine de aynı ayarda gitmiyor. 1.2 tsi konusunda dsg sorunu sanmıyorum açıkcası dsg'nin esas sorunu tork sınırına dayanma o da 175 torklu 1.2 tsi için sorun olmuyor pek. Polo dsg arızası cidden çok az hep golf ve passat arıza çıkarıyor herkes çıkıp şanzıman arızalı diyor, şanzımanda sorundan öte olay şanzımanın dayanma sınırının çok zorlanması zorlamayan motorlarda arıza oranı azalıyor. 1.4 tsi ve 1.6 tdi genel olarak arıza çıkaran dsg grubunu teşkil ediyor.
    Yakıtı göze alıyorsanız geçilebilir, hem değişiklik olur hem de kalite artışı olur. Foruma kalsa yarısına göre golf süper yarısına göre astra, test edin öyle geçin geçecekseniz. Ama şu da gerçek bugün açalım 2013 model astra'ya bakalım ve 2013 model golf'e bakalım astralar 45-50 civarında bulunuyor yanlış bilmiyorsam ama bugün 65'den aşağı temiz golf bulamazsınız kimisine göre ikinci sahibine mi araba alıyorum görüşü var, tercihtir saygı duyarım ama alırken olan 10.000 fark satarken de 10.000 ediyorsa kabul etmek lazım bu araç değer kaybetmiyor, uzun vadede daha doğru bir yatırım da olacaktır şüphesiz.

    Golf makyaj da yedi aklınızda bulunsun ama değişiklik az mevcut golf'e dışarıda ekran takılıp bir de makyajlı stopları takıp makyajı kendi yapmaya hazır kişi sayısı da epey çok internette, o da seçiminize kalmış.

    Hepsinden öte karar verecekseniz bu kararı 1 ay gibi bir sürede vermelisiniz tabi 2.ele sıfır fiyatları yansıdığında çok geç olur sizin için.

    Astra'nın aktarmasına laf ettim diye cevap falan atan çıkar elbet, kabul etmek astraseverlere kalmış bir şey tabi ama krankta 136 beygir araba tekerlekte 117-119 arası beygir veriyorsa burada bariz aktarma kaybı vardır.

    J kasada 136 gibi gitmediği doğrudur ama K kasada gayet iyi.




  • Hocam vw cc golf 1.4tsi benzinli motora sahip araclari kullandim. Araçlar dizeli mumla aratiyor.

    Benzinliye nazaran kullanim durumuna gore az yakiyo olabilir ama yinede yakiyotlar yani bu araclar. dizel candir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam ben bulamadım bir link atarsanız incelerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.