Şimdi Ara

Citroen C4 1.6 THP 156 HP mi? VW Golf 1.4 TSI DSG Comfortline mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
3.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Yılda çok az km yapan bi aileyiz.
    Benzinli tercihimizdir.
    Ben araştırıp babama bilgi veriyorum.

    Kesinlikle otomatik olacak,
    Aslında Golf e odaklanmıştık yolda bi c4 görünce bakayım dedim, citroen sitesinden baktım araç hoşuma gitti(fransız otolarından nefret etmeme rağmen ön yargımı kırdım c4 modeli için.)

    bravo' u i30 u, focus u 308 i vs. vs. test ettik. başka marka önermez iseniz sevinirim.

    Citroen C4 1.6 THP 156 HP Full olan model özellikleri hoşumuza gitti, ancak otomatik vitesin türünü çözemedim; hızlanma videolarını izliyorum vites değişimi çok ağır aracı sarsıyor, yani çift kavramamı tek kavramamı ya da başka bişey mi anlamadım

    Golf zaten çok sevdiğim bi araç DSG yide iyi biliyorum. (Vites değişimlerine devir saati bile yetişemiyormuş )

    Şimdi bazı anti vw cilerin gelip yok dsg pişmanlıktır. dsg şöyledir böyledir demesinler, çevremizde bir kaç dsg kullanıcısı var hepsi gayet memnun.

    Siz olsaydınız hangisini tercih ederdiniz? Neden?

    Yakıt pek önemli değil.



    _____________________________




  • Tabi ki Golf.
    _____________________________
  • vites değişimlerinde araç neden sarsılıyor?


    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Tabi ki Golf.

    neden....
    _____________________________
  • C4 un o motoruna yarım otm sanziman hangi akla hizmet konur anlamıyorum. Sürüş keyfi acısından golf tercihim olur tabiki ama dsg yi bu kadar pahalı almak istemem. Benzinli otm alacak olsam ikisini de almam aslına bakarsan.
    Bu arada ibre yetişmiyor evet cok hızlı vites değişiyor. Tıpkı çabuk değişen kavrama gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yaşamın daha kolay olduğu bir hayat var mı acaba ?
  • Sınıfının en iyi aracından biri Golf bence daha mantıklı...

    Yakıt olarak GOLF asla seni üzmez.

    Dsg ise dünyanın en iyi otomatik şanzımanı performans,yakıt ve sarmadan değişimleri ile adeta aracın zevkine 2 kar daha fazla varıyorsunuz.
    Golf'ten kaliteyi'de bulursun zaten.

    Ama C4 'de tasarım olarak iyi bir araç ama Golf ile yan yana geldiği zaman göreceli olur tasarım zaten ama Golf'ün kalitesi ortaya çıkar zaten güzel arabadır.
    _____________________________
  • VW her türlü üstündür. Erken değişen vitesi, erken değişen şanzımanı ve çabuk cortlayan motoru olarak öncü bi markadır. Bunun dışında donunuzu satarak tok kapı sesi ve nenem çağından kalma 90ların modern çizgilerini yansıtan araçtan hertürlü memnun kalacaksınız. Ve hatta 2013 yılının en şık buzdolabını alacağınızıda belirtmeliyim.

    Bir yandan içiniz içinizi ulan kazık mı yedim diye yerken siz avunma yolunda kendinizi taş kalpli birine dönüştürüp sevgili olaylarından etkilenmeyecek ve insanlara örnek olacaksınız.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    VW Jetta 1.4 TSI (140 HP) Midline?
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • :)
    _____________________________
  • fanatikler yorum yapmasınlar
    _____________________________




  • Citroen'i önersek fanatik olmayız VW'yi önerince fanatik mi olduk ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    VW her türlü üstündür. Erken değişen vitesi, erken değişen şanzımanı ve çabuk cortlayan motoru olarak öncü bi markadır. Bunun dışında donunuzu satarak tok kapı sesi ve nenem çağından kalma 90ların modern çizgilerini yansıtan araçtan hertürlü memnun kalacaksınız. Ve hatta 2013 yılının en şık buzdolabını alacağınızıda belirtmeliyim.

    Bir yandan içiniz içinizi ulan kazık mı yedim diye yerken siz avunma yolunda kendinizi taş kalpli birine dönüştürüp sevgili olaylarından etkilenmeyecek ve insanlara örnek olacaksınız.

    _____________________________




  • Forumdakiler sağolsun, Golf diyince midem bulanıyor artık.

    Golf şöyle Golf böyle, kalite akıyor, motoru harika , şanzımanı o biçim vs vs.Adamlar Golf suretinde Bentley mi üretmiş de biz göremiyoruz?

    Ama yiğidi öldür hakkını yeme, yazının sonuna ''Tasarım görecelidir tabii, ama bence Golf'ün tasarımı daha iyi.'' diye ekliyorlar.

    Golf'ün mağlup olabileceği açık kapı bırakıyorlar yani, Allah razı olsun.

    Te Allah'ım yaa.

    Konu dışına çıktığımız yeter; şanzıman çook önemli bi unsursa Golf alın, tabiki 20 bini görmeden kavrama değişmesini göze alarak.Motor da sıkıntılı bir motor, forumda aratırsanız bizzat kullanıcı yorumlarını bulursunuz.

    Citroen C4 MCP şanzıman harici standartların üzerinde bir otomobil.Şanzımanı kullanmaya alışabilirseniz C4 diyorum.BVA tam otomatik şanzıman olsaydı kesinlikle C4 derdim.
    _____________________________
    Hayat, kötü kahve içmek için çok kısa...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Citroen'i önersek fanatik olmayız VW'yi önerince fanatik mi olduk ?

    lafı size ya da vw öven başka birine demedim yanlış anladınız
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    Forumdakiler sağolsun, Golf diyince midem bulanıyor artık.

    Golf şöyle Golf böyle, kalite akıyor, motoru harika , şanzımanı o biçim vs vs.Adamlar Golf suretinde Bentley mi üretmiş de biz göremiyoruz?

    Ama yiğidi öldür hakkını yeme, yazının sonuna ''Tasarım görecelidir tabii, ama bence Golf'ün tasarımı daha iyi.'' diye ekliyorlar.

    Golf'ün mağlup olabileceği açık kapı bırakıyorlar yani, Allah razı olsun.

    Te Allah'ım yaa.

    Konu dışına çıktığımız yeter; şanzıman çook önemli bi unsursa Golf alın, tabiki 20 bini görmeden kavrama değişmesini göze alarak.Motor da sıkıntılı bir motor, forumda aratırsanız bizzat kullanıcı yorumlarını bulursunuz.

    Citroen C4 MCP şanzıman harici standartların üzerinde bir otomobil.Şanzımanı kullanmaya alışabilirseniz C4 diyorum.BVA tam otomatik şanzıman olsaydı kesinlikle C4 derdim.


    peki c4 ün şanzıman türü nedir çift kavramalı mı tek kavramalı mı ?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ckt

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Citroen'i önersek fanatik olmayız VW'yi önerince fanatik mi olduk ?

    lafı size ya da vw öven başka birine demedim yanlış anladınız

    Anladım hocam kusura bakmayın. Neredeyse herkes VW önermiş siz de "FanatiklerYorumYapmasın diyince öyle zannettim afedersiniz.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ckt

    quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    Forumdakiler sağolsun, Golf diyince midem bulanıyor artık.

    Golf şöyle Golf böyle, kalite akıyor, motoru harika , şanzımanı o biçim vs vs.Adamlar Golf suretinde Bentley mi üretmiş de biz göremiyoruz?

    Ama yiğidi öldür hakkını yeme, yazının sonuna ''Tasarım görecelidir tabii, ama bence Golf'ün tasarımı daha iyi.'' diye ekliyorlar.

    Golf'ün mağlup olabileceği açık kapı bırakıyorlar yani, Allah razı olsun.

    Te Allah'ım yaa.

    Konu dışına çıktığımız yeter; şanzıman çook önemli bi unsursa Golf alın, tabiki 20 bini görmeden kavrama değişmesini göze alarak.Motor da sıkıntılı bir motor, forumda aratırsanız bizzat kullanıcı yorumlarını bulursunuz.

    Citroen C4 MCP şanzıman harici standartların üzerinde bir otomobil.Şanzımanı kullanmaya alışabilirseniz C4 diyorum.BVA tam otomatik şanzıman olsaydı kesinlikle C4 derdim.


    peki c4 ün şanzıman türü nedir çift kavramalı mı tek kavramalı mı ?

    Tek kavramalı.
    _____________________________




  • C4'de robotize manuel şanzıman var.Yani debriyaja sizin yerinize başkası basıyor, vitesi de başkası atıyor.Manuel'den farkı bu.

    Manuel araçta nasıl ki vites değiştirirken gazı bırakıp debriyaja basıp vites atıyorsunuz, debriyajı bırakırken de ayağınız gaza basılıysa hafif sarsılıyor araç debriyajı bırakırken.Hah bu da o mantık işte.

    Sarsıntısız vites geçişleri için vites geçişlerinde ayağınızı hafif gazdan çekmeniz lazım.Aynı manueldeki gibi.
    _____________________________
    Hayat, kötü kahve içmek için çok kısa...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ckt

    Merhaba,
    Yılda çok az km yapan bi aileyiz.
    Benzinli tercihimizdir.
    Ben araştırıp babama bilgi veriyorum.

    Kesinlikle otomatik olacak,
    Aslında Golf e odaklanmıştık yolda bi c4 görünce bakayım dedim, citroen sitesinden baktım araç hoşuma gitti(fransız otolarından nefret etmeme rağmen ön yargımı kırdım c4 modeli için.)

    bravo' u i30 u, focus u 308 i vs. vs. test ettik. başka marka önermez iseniz sevinirim.

    Citroen C4 1.6 THP 156 HP Full olan model özellikleri hoşumuza gitti, ancak otomatik vitesin türünü çözemedim; hızlanma videolarını izliyorum vites değişimi çok ağır aracı sarsıyor, yani çift kavramamı tek kavramamı ya da başka bişey mi anlamadım

    Golf zaten çok sevdiğim bi araç DSG yide iyi biliyorum. (Vites değişimlerine devir saati bile yetişemiyormuş )

    Şimdi bazı anti vw cilerin gelip yok dsg pişmanlıktır. dsg şöyledir böyledir demesinler, çevremizde bir kaç dsg kullanıcısı var hepsi gayet memnun.

    Siz olsaydınız hangisini tercih ederdiniz? Neden?

    Yakıt pek önemli değil.



    model yılı nedir 2 arac içinde ? sıfırmı alacaksınız 2. el mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ckt

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Citroen'i önersek fanatik olmayız VW'yi önerince fanatik mi olduk ?

    lafı size ya da vw öven başka birine demedim yanlış anladınız

    Benim bu cümlenizden çıkardığım.
    Vw öneren veya öven normal.
    Önermeyen veya eleştiren fanatik.

    Eğer farklıysa anlamak istediğiniz kusura bakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yaşamın daha kolay olduğu bir hayat var mı acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    C4'de robotize manuel şanzıman var.Yani debriyaja sizin yerinize başkası basıyor, vitesi de başkası atıyor.Manuel'den farkı bu.

    Manuel araçta nasıl ki vites değiştirirken gazı bırakıp debriyaja basıp vites atıyorsunuz, debriyajı bırakırken de ayağınız gaza basılıysa hafif sarsılıyor araç debriyajı bırakırken.Hah bu da o mantık işte.

    Sarsıntısız vites geçişleri için vites geçişlerinde ayağınızı hafif gazdan çekmeniz lazım.Aynı manueldeki gibi.

    iyide otomatik bi aracın vitesi ne zaman atacağını nerden bileceğiz ki ona göre gazdan çekelim sarsılmasın....
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.