Şimdi Ara

Ön Düzen // Bağımsız Süspansiyon Tipleri // Yalpa Ekseni // Denge Çubukları // Teknik Bilgiler (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
298
Cevap
51
Favori
67.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: need8$(mousegg

    Benim de belirtmek istediğim otomatik şanzıman tiplerinden atıyorum mmt'nin çalışma prensibinin dsg'nin çalışma prensibinin teknik olarak ve görsellerle desteklenerek incelenmesi.

    Yani yapacağınız çalışmada bu şanzımanların tek bir konuda toplanıp toplu bilgi niyetiyle sunulması ve bilmeyenlerin ana hatlarıyla meraklarının giderilmesi sağlanırsa hem sizin için güzel bir çalışma olur hem de foruma güzel birşey daha katmış olursunuz...

    Bence bu konunun size faydası olacaktır.

    http://forum.donanimhaber.com/m_50255365/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: need8$(mousegg

    Benim de belirtmek istediğim otomatik şanzıman tiplerinden atıyorum mmt'nin çalışma prensibinin dsg'nin çalışma prensibinin teknik olarak ve görsellerle desteklenerek incelenmesi.

    Yani yapacağınız çalışmada bu şanzımanların tek bir konuda toplanıp toplu bilgi niyetiyle sunulması ve bilmeyenlerin ana hatlarıyla meraklarının giderilmesi sağlanırsa hem sizin için güzel bir çalışma olur hem de foruma güzel birşey daha katmış olursunuz...

    Bence bu konunun size faydası olacaktır.

    http://forum.donanimhaber.com/m_50255365/tm.htm

    Sizin gösterdiğiniz konu güzek bir konu ama anlatmak istediğimi anlamadınız sanırım.

    Benim demek istediğim mesela dsg'nin işleyiş sistemi ,bu sistemin parçalarının anlatılması .Süspansiyon sistemlerinde açıkladığınız gibi temel bilgilerle ve şekil ve videolarla anlatılması.

    Sanırım anlatabilmişimdir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: need8$(mousegg


    Sizin gösterdiğiniz konu güzek bir konu ama anlatmak istediğimi anlamadınız sanırım.

    Benim demek istediğim mesela dsg'nin işleyiş sistemi ,bu sistemin parçalarının anlatılması .Süspansiyon sistemlerinde açıkladığınız gibi temel bilgilerle ve şekil ve videolarla anlatılması.

    Sanırım anlatabilmişimdir

    Ben sizi anlamıştım zaten. Vakit bulabilirsem o konuda birşeyler yapmaya çalışırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: need8$(mousegg


    Sizin gösterdiğiniz konu güzek bir konu ama anlatmak istediğimi anlamadınız sanırım.

    Benim demek istediğim mesela dsg'nin işleyiş sistemi ,bu sistemin parçalarının anlatılması .Süspansiyon sistemlerinde açıkladığınız gibi temel bilgilerle ve şekil ve videolarla anlatılması.

    Sanırım anlatabilmişimdir

    Ben sizi anlamıştım zaten. Vakit bulabilirsem o konuda birşeyler yapmaya çalışırım.

    Şimdiden teşekkürler o zaman




  • Hocam emeğinize sağlık mükemmel bir konu olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Hocam emeğinize sağlık mükemmel bir konu olmuş

    Rica ederim.
  • Böyle konu hortlanır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Böyle konu hortlanır

    />
  • Sanırım bu konuya bağımsız olmayan süspansiyon ve katı aks tiplerini ekleme zamanı geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    Sanırım bu konuya bağımsız olmayan süspansiyon ve katı aks tiplerini ekleme zamanı geldi.

    Ustad merhaba. Konunu daha once de okumustum ve tekrar ellerine saglik. Bahsettigin konuyu da merakla bekleyecegim. Ayrica havali suspansiyon konusunun da konunda olmadigini zannederek mumkunse bu konu hakkinda da paylasimlarini merakla bekleyecegim. Kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan Sarı


    quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    Sanırım bu konuya bağımsız olmayan süspansiyon ve katı aks tiplerini ekleme zamanı geldi.

    Ustad merhaba. Konunu daha once de okumustum ve tekrar ellerine saglik. Bahsettigin konuyu da merakla bekleyecegim. Ayrica havali suspansiyon konusunun da konunda olmadigini zannederek mumkunse bu konu hakkinda da paylasimlarini merakla bekleyecegim. Kolay gelsin.

    Merhaba,

    Diğer konularıma da ekleyeceğim kısımlar var. ABS ve Lastik konusuna. Daha sonra da bu konuya bahsettiğim konuları eklemeyi düşünüyorum. Zaman ayırabilirsem havalı süspansiyonları da eklerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan Sarı


    quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    Sanırım bu konuya bağımsız olmayan süspansiyon ve katı aks tiplerini ekleme zamanı geldi.

    Ustad merhaba. Konunu daha once de okumustum ve tekrar ellerine saglik. Bahsettigin konuyu da merakla bekleyecegim. Ayrica havali suspansiyon konusunun da konunda olmadigini zannederek mumkunse bu konu hakkinda da paylasimlarini merakla bekleyecegim. Kolay gelsin.

    Merhaba,

    Diğer konularıma da ekleyeceğim kısımlar var. ABS ve Lastik konusuna. Daha sonra da bu konuya bahsettiğim konuları eklemeyi düşünüyorum. Zaman ayırabilirsem havalı süspansiyonları da eklerim.

    Cok tesekkur ederim hocam ilgin icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @Liontech16 hocam,

    Bağımlı ile bağımsız süspansiyon arasında ki net farklar nelerdir?
    Güncel C veya D sınıfı araçlarda bağımlı süspansiyon yaygın mıdır? Maliyet bağımlının daha ucuz olduğu için süspansiyonu bağımlı yapıp konfor ve yol tutuş için iyileştirmeler yapılıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    @Liontech16 hocam,

    Bağımlı ile bağımsız süspansiyon arasında ki net farklar nelerdir?
    Güncel C veya D sınıfı araçlarda bağımlı süspansiyon yaygın mıdır? Maliyet bağımlının daha ucuz olduğu için süspansiyonu bağımlı yapıp konfor ve yol tutuş için iyileştirmeler yapılıyor mu?

    Merhaba,

    Şu anda bu konuya yarı bağımsız ve çok kollu süspansiyonları içeren bir yazı eki hazırlıyorum. Performans, yol tutuş, konfor açısından değerlendireceğim yazıda hem sizin sorunuza hem de Golf konusundaki sorulara cevap olacağı düşüncesindeyim. Yüzeysel bir cevap vermek istemediğimden yazıyı eklememi beklemenizi tavsiye ederim. Sanıyorum bir iki güne kadar eklemiş olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    @Liontech16 hocam,

    Bağımlı ile bağımsız süspansiyon arasında ki net farklar nelerdir?
    Güncel C veya D sınıfı araçlarda bağımlı süspansiyon yaygın mıdır? Maliyet bağımlının daha ucuz olduğu için süspansiyonu bağımlı yapıp konfor ve yol tutuş için iyileştirmeler yapılıyor mu?

    Merhaba,

    Şu anda bu konuya yarı bağımsız ve çok kollu süspansiyonları içeren bir yazı eki hazırlıyorum. Performans, yol tutuş, konfor açısından değerlendireceğim yazıda hem sizin sorunuza hem de Golf konusundaki sorulara cevap olacağı düşüncesindeyim. Yüzeysel bir cevap vermek istemediğimden yazıyı eklememi beklemenizi tavsiye ederim. Sanıyorum bir iki güne kadar eklemiş olurum.

    Tamamdır hocam merakla bekleyeceğim. İlginiz için tekrar teşekkürler




  • Güncel.
  • Harika konu.Makine müh. öğrencisi olarak zevkle okudum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerasuslu

    Harika konu.Makine müh. öğrencisi olarak zevkle okudum.

    İnşallah bitirip en kısa zamanda mesleğe adımınızı atarsınız.
  • Güncelleyelim.
  • Güncel....

    Not: Hocam güncel golf7 süspansiyon yapısına değinecektiniz. Birde yeni Leon Fr da da aynı sistem mi var?
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.