Şimdi Ara

Ön Düzen // Bağımsız Süspansiyon Tipleri // Yalpa Ekseni // Denge Çubukları // Teknik Bilgiler (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
298
Cevap
51
Favori
67.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Karşılatığım en detaylı ve okunması keyifli anlatımlardan birtanesi, cok teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukrucan_20

    çok güzel bilgiler.derli toplu bir sayfada olması daha da güzel.
    abs , asr , esp , ebd sistemleri veya yeni model şanzımanlar hakkında da paylaşımlar yaparsanız sevinirim.
    teşekkürler

    Teşekkür ederim. Konu açmak, bilgileri toplamak, yazılarını yazmak çok fazla zamanımı alıyor. Zaman buldukça da yeni eklemeler yapıyorum gerek bu konuya, gerek de diğer konulara. Lastikler konusuna da şu anda ekleyeceğim önemli konular var, onlar bitince bahsettiğiniz konulara yönelebilirim. Listeye ekledim.
  • Forumdaki en yararlı 5 konudan biridir herhalde...
  • ilerleyen zamanlarda çok işime yarayacak bu konu...

    helal olsun, şahane bi konu olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lTriviuml

    Karşılatığım en detaylı ve okunması keyifli anlatımlardan birtanesi, cok teşekkürler


    quote:

    Orijinalden alıntı: ipo_aga

    Forumdaki en yararlı 5 konudan biridir herhalde...


    quote:

    Orijinalden alıntı: T1ME

    ilerleyen zamanlarda çok işime yarayacak bu konu...

    helal olsun, şahane bi konu olmuş


    Teşekkür ederim. Faydalı olabildiyse ne mutlu.




  • Mükemmel. Forumda okuduğum en yararlı paylaşım. Çok teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leventoker

    Mükemmel. Forumda okuduğum en yararlı paylaşım. Çok teşekkürler.

    Rica ederim.
  • Çok kollu tabir edilen arka süspansiyon çeşidinde, yapısal olarak firmalara göre değişiklik oluyormu?
    X firma bu süspansiyon çeşidini iyi yapıyor diyebilirmiyiz.
    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07 note

    Çok kollu tabir edilen arka süspansiyon çeşidinde, yapısal olarak firmalara göre değişiklik oluyormu?
    X firma bu süspansiyon çeşidini iyi yapıyor diyebilirmiyiz.
    Teşekkürler.

     Ön Düzen // Bağımsız Süspansiyon Tipleri // Yalpa Ekseni // Denge Çubukları // Teknik Bilgiler





    BMW, Honda, Mazda, Subaru ve Ford'u örnek gösterebilirim. Multi-Link Rear Suspension tipinde başarılı tasarımları var. Tip olarak aynı olsalar da yapısal olarak farklar olabiliyor.


    RX-8
     Ön Düzen // Bağımsız Süspansiyon Tipleri // Yalpa Ekseni // Denge Çubukları // Teknik Bilgiler
    kaynak


    BMW 1 Series Coupé
     Ön Düzen // Bağımsız Süspansiyon Tipleri // Yalpa Ekseni // Denge Çubukları // Teknik Bilgiler
    kaynak

    2012 Honda Civic
     Ön Düzen // Bağımsız Süspansiyon Tipleri // Yalpa Ekseni // Denge Çubukları // Teknik Bilgiler
    kaynak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16


    Hayırlı olsun....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16


    Hayırlı olsun....

    Teşekkür ederim Sayın Yöneticim.



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LionTech16 -- 29 Ağustos 2012; 21:23:29 >
  • Güncel.
  • Gerçekten mükemmel olmuş heryerde bulamayacağımız bilgiler var, forum mantığı dediğin bu olur yurtdışında insanlar spesifik konularda tartışıyor, bu konu öok doyurucu olmuş emeklerinize teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Gerçekten mükemmel olmuş heryerde bulamayacağımız bilgiler var, forum mantığı dediğin bu olur yurtdışında insanlar spesifik konularda tartışıyor, bu konu öok doyurucu olmuş emeklerinize teşekkürler.


    Teşekkür ederim. Aslında forumda teknik konular da oldukça fazla fakat ne yazık ki güncel kalamıyorlar. Bu yüzden de yeteri kadar insan istifade edemiyor. Yurtdışında insanların hem ''custom cars'' a merakı hem de teknik bilgiye ilgisi daha fazla olduğu için bu konularda tartışmalar daha sık karşılaşılabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Gerçekten mükemmel olmuş heryerde bulamayacağımız bilgiler var, forum mantığı dediğin bu olur yurtdışında insanlar spesifik konularda tartışıyor, bu konu öok doyurucu olmuş emeklerinize teşekkürler.


    Teşekkür ederim. Aslında forumda teknik konular da oldukça fazla fakat ne yazık ki güncel kalamıyorlar. Bu yüzden de yeteri kadar insan istifade edemiyor. Yurtdışında insanların hem ''custom cars'' a merakı hem de teknik bilgiye ilgisi daha fazla olduğu için bu konularda tartışmalar daha sık karşılaşılabiliyor.

    Dedikleriniz çok doğru.

    Paylaşımınız için de teşekkürler,devamını bekleriz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: need8$(mousegg

    Dedikleriniz çok doğru.

    Paylaşımınız için de teşekkürler,devamını bekleriz...



    Ben teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: need8$(mousegg

    Dedikleriniz çok doğru.

    Paylaşımınız için de teşekkürler,devamını bekleriz...



    Ben teşekkür ederim.

    Alanınız nedir bilmiyorum ama birde araçların şanzıman sistemleri ile ilgili bir çalışma yapma niyetiniz var mı?

    Özellikle otomatik şanzıman sistemi ve çeşitleri üzerine bir inceleme güzel olurdu.

    Benim ilgi alanım bu olduğu için çokta meraklıyım.Forumda sizin gibi uzman kişilerin böyle bir çalışma yapması faydalı olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NDT Man -- 9 Eylül 2012; 20:15:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: need8$(mousegg


    Alanınız nedir bilmiyorum ama birde araçların şanzıman sistemleri ile ilgili bir çalışma yapma niyetiniz var mı?

    Özellikle otomatik şanzıman sistemi ve çeşitleri üzerine bir inceleme güzel olurdu.

    Benim ilgi alanım bu olduğu için çokta meraklıyım.Forumda sizin gibi uzman kişilerin böyle bir çalışma yapması faydalı olacaktır.



    Forumda şanzıman tipleri ile alakalı inceleme ve tartışmaların yeterli olduğunu düşünüyorum. İstediğiniz şanzıman tiplerinin birbirine göre üstünlükleri ve teknik detayları ise bu konuda bir çalışma yapılabilir. Bu konuda nasıl bir bilgiye ihtiyacınız olduğu önemlidir. Ben sadece teknik konular ile ilgileniyorum. Tavsiye, inceleme, karşılaştırma konularına nadiren giriyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: need8$(mousegg


    Alanınız nedir bilmiyorum ama birde araçların şanzıman sistemleri ile ilgili bir çalışma yapma niyetiniz var mı?

    Özellikle otomatik şanzıman sistemi ve çeşitleri üzerine bir inceleme güzel olurdu.

    Benim ilgi alanım bu olduğu için çokta meraklıyım.Forumda sizin gibi uzman kişilerin böyle bir çalışma yapması faydalı olacaktır.



    Forumda şanzıman tipleri ile alakalı inceleme ve tartışmaların yeterli olduğunu düşünüyorum. İstediğiniz şanzıman tiplerinin birbirine göre üstünlükleri ve teknik detayları ise bu konuda bir çalışma yapılabilir. Bu konuda nasıl bir bilgiye ihtiyacınız olduğu önemlidir. Ben sadece teknik konular ile ilgileniyorum. Tavsiye, inceleme, karşılaştırma konularına nadiren giriyorum.




    Benim de belirtmek istediğim otomatik şanzıman tiplerinden atıyorum mmt'nin çalışma prensibinin dsg'nin çalışma prensibinin teknik olarak ve görsellerle desteklenerek incelenmesi.

    Yani yapacağınız çalışmada bu şanzımanların tek bir konuda toplanıp toplu bilgi niyetiyle sunulması ve bilmeyenlerin ana hatlarıyla meraklarının giderilmesi sağlanırsa hem sizin için güzel bir çalışma olur hem de foruma güzel birşey daha katmış olursunuz...




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.