Şimdi Ara

NOTEBOOK LARDA YENİLEME HIZI NASIL ARTTIRILIR ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
16
Cevap
0
Favori
2.214
Tıklama
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> NOTEBOOK LARDA YENİLEME HIZI NASIL ARTTIRILIR ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    297 Mesaj
    ARkadaşLar Toshiba A100-036 model notebook um war ama ekran yeniLeme hızı 60 Hz bunu nasıL arttırabiLirim..?



    YArdımcı oLursanız sewinriim şimdiden herkese teşekkürLer..



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    oluyomu ki ? Bilen biri varsa sölesin de yeni bişi örenelim :D
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    297 Mesaj
    waLLA ark.ım bende onu merak ediyorum ekran yeniLeme hızı arttıLıyosa biLEN Bİri yardım etsin lütfen...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    299 Mesaj
    ekran ayarlarında yenileme hızı gözükmüyo mu?
    gözüküyorsa çözünürlükte sorun olabilir
    çözünürlügü düşürüp denediniz mi?
    |
    |
    _____________________________
    Konusun da tanısın, çünkü insan dilinin altında gizlidir.
  • Binbaşı
    1763 Mesaj
    yenileme hızının 60hertz den daha yükseğe çıkartıldığını sanmıyorum notebook larda, şimdiye kadar hiçbir notebook ta üstünü görmedim...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3616 Mesaj
    Lcd ekranlarda yenileme hızı birşeyi etkilemez o yüzden 60/85/100hz olması fark etmez.
    |
    |
    _____________________________
    PSN kardeşlik referanslarım: gkhn09 / Hey_Nigga / doganreis / ocean72 / zargana38 / turgutata / _CHARLOTTE_ / turgutata
  • Yarbay
    10395 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Cherokee

    Lcd ekranlarda yenileme hızı birşeyi etkilemez o yüzden 60/85/100hz olması fark etmez.


    çok şey farkeder. görüntü daha net yansır. ekranda oluşan renkler daha az dağılır ve daha canlı görüntü oluşur yuksek hz lerde.


    quote:

    Orjinalden alıntı: sazan84

    yenileme hızının 60hertz den daha yükseğe çıkartıldığını sanmıyorum notebook larda, şimdiye kadar hiçbir notebook ta üstünü görmedim...



    +1. dizüstü lcd ekranlarında 60 hzden başka bir alternatif yoktur. çünkü ekran kartından dvi baglı oldugu için max yenileme hızı 60hz. dir. zaten laptoplarda da en uygun yenileme hızı budur.
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    79 Mesaj
    Notebooklarda 6O Hz den yukarı çıkartamazsın. Max. değer budur.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1636 Mesaj
    Nvidia GeForce Go 7400 ekran kartı kullanan dizüstü bilgisayarlarda özel çözünürlük ve yenileme hızları seçeneğinde ekle ye tıkladığınızda 240 Hertz hıza kadar seçenekler olduğunu görebilirsiniz.
    Örnek; imzamdaki dizüstü. Şu an 85 Hertz de kullanıyorum dizüstünü...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    297 Mesaj
    ark.lar bende 60 Hz qöüzküo modeli Toshiba A100-036 ama artmıo herhalde başka artan ark.lar warsa yazarsa sewinirim...
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1278 Mesaj
    lcd ler ctr yani tüplü monitörler gib ışığın frekans olayı ve fotonların hızlandırma olayı yoktur çünki bunlarda direk led ler girer devreye zaten ondan likitkristal demişler yani aslında o 60 hava civa istersen 90 yap istersen 10 yap ctr dan çok daha farklıdır bu teknoloji



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madmann -- 16 Nisan 2007; 0:55:06 >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    79 Mesaj
    quote:

    Nvidia GeForce Go 7400 ekran kartı kullanan dizüstü bilgisayarlarda özel çözünürlük ve yenileme hızları seçeneğinde ekle ye tıkladığınızda 240 Hertz hıza kadar seçenekler olduğunu görebilirsiniz.
    Örnek; imzamdaki dizüstü. Şu an 85 Hertz de kullanıyorum dizüstünü...


    Arkadaşım sen sadece 85 Hz kullandığını sanıyosun. Olay ekran kartıyla ilgili değil. Lcd ile ilgili, o yüzden sen yine 60 Hz kullanıyosun.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1763 Mesaj
    i
    quote:

    Orjinalden alıntı: fullapss

    Nvidia GeForce Go 7400 ekran kartı kullanan dizüstü bilgisayarlarda özel çözünürlük ve yenileme hızları seçeneğinde ekle ye tıkladığınızda 240 Hertz hıza kadar seçenekler olduğunu görebilirsiniz.
    Örnek; imzamdaki dizüstü. Şu an 85 Hertz de kullanıyorum dizüstünü...


    bir de "desteklenmeyen çözünürlükleri gizle" seçeneğini seç bakalım hemen aynı pencerede, bakalım hangi frekans kalıyor
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    20 Mesaj
    Arkadaşlar laptoplar da ekran yenileme hizi en ideal ne olmalidir 60hz ustumu veya 60 mi. Benm PC 1920 fullhd 60 hz den başka seçenek yok.ama böylede imleci sürekli oynattikca forum sitelerinde burada veya gazinin çok olduğu yerde belirgin ekran titremesi görülüyor. Bu neden o olabilir .



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    knk ben yabancı bir siteden bir Hz booster buldum. cidden işe yarıyor. Kendimde yaptım. linki şudur: https://www.dosya.tc/server23/6whtnm/PC_Hz_Booster.rar.html
    açılınca HzBoosting Seçeneğini Seçip Ordan Next Tuşuna Bas. Ayarları Yapacaktır. Yardımcı Olduysam Teşekkürler
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    223 Mesaj
    Arkadaşlar herkese selam

    Evimde Lenovo dizüstü bilgisayarım var.

    İş yerimde de disüztü bilgisayar kullanıyorum.

    ***
    İş yerimdeki bilgisayardan evdeki dizüstüne teamviewer ile bağlanıp, evdekinde önemli işlerimi halletmem gerekli.

    Evdeki dizüstünde tüm güç ayarları buna göre yapılı, kapağı kapalıyken, bilgisayar uzun süre beklese de, uyku moduna geçme yok, kapanma yok, makine tıkır tıkır çalışıyor.

    Fakat şöyle bi sorunum var;

    Evdeki dizüstüne iş yerinden bağlandığımda, sisteme bağlanıyorum, masaüstünü görüyorum, fakat hiç bi yeni işlem başlatamıyorum, daha doğrusu başlatıyorum, herşeyi açıp kapatabiliyorum, herşeyi yazabiliyorum, fakat sanırım ekran kapalı olmasından dolayı ekran kartı çalışmıyor heralde, dolayısıyla yapıtğım hiç bi işlemi göremiyorum.

    Eğer dizüstünün ekranını yani kapağını açık bırakırsam o zaman sorun yok, o zaman hem her türlü işlemi yapıyorum hem de herşeyi görüyorum iş yerimdeki bilgisayar ekranında.

    Ama evdeki dizüstü kapağını kapalı bırakırsam, o zaman iş yerindeki bilgisayar ekranımda hiç bi işlem görünmüyor, yani işlem başlıyor, ama görüntü gelmiyor.

    Sanırım kapak kapalı olduğu için ekran kartı işlemiyor ya da grafik ayarları kapak kapalıyken işleme devam etmiyor.

    Kapağı açık da bırakmak istemiyorum, çünkü evdekiler, eşim, çoluk çocuk kurcalayabilir, sıkıntı olur, hoş değil, zaten ev küçük.

    Bunu çözmem şart.

    Bu konuda bana yardımcı olabilecek bi arkadaş var mı ?

    ***
    Evdeki dizüstü bilgisayarımın özellikleri kısaca şu şekilde:

    Lenovo
    Windows 8.1 Pro
    İşlemci: Interl Core i5-6200 cpu @ 2,3 Ghz
    Ekran Kartı: Intel HD Graphics 520
    |
    |
    _____________________________


    e60 M 520d lci




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
son dakika
Canlı Tv izle
haberler
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,984
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.