Şimdi Ara

NOTE 3 Mü LG G3 Mü?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
49
Cevap
0
Favori
4.684
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 35
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 8 gün 14 saat 22 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 11
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • emin_444 (8 mesaj) destinati0n (3 mesaj) mnbvcx12 (3 mesaj) B4SK1N (2 mesaj) Al Swearengen (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (13 mesaj) Mobil (14 mesaj) Tablet (1 mesaj) Mini (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    345 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar. Okullar açılmaya yakın telefon almayı düşünüyorum. Bende bu iki telefon arasında kaldım (Note 3 - LG G3). Telefonda sıkça oyun oynarım. Müzik dinlerim. Yani bu iki telefon arasında kaldım arkadaşlar. LG G3'de Snapdragon 801 var. Note 3'de de Exynos 5 var. Bu iki işletim sisteminden hangisi daha iyi benim için. Ve grafik işlemcisi hangisinin daha iyi ona göre alıcam arkadaşlar. Yorum yazanlara şimdiden teşekkürler.



    |
    |
  • Yarbay
    3911 Mesaj
    İkisi arasından G3.

    Sırasıyla Z2/G3/M8 öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1362 Mesaj
    G3 daha iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    293 Mesaj
    2kısı kıyaslanmaz bıle note 3 tr versıyonu bence gzl degıl lg g3 her turlu ezer
    |
    |
  • Yüzbaşı
    345 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    @mnbvcx12 @tr-enigma @Slow-Step

    önerileriniz için teşekkürler :)
  • Yarbay
    2360 Mesaj
    Note 3 n9005 var. Yani s800 lü cihaz memnunum. Kalem onemli ise bi bakmanizi tavsiye ederim.
    2 cihazida yan yana koyup bi bakin. Ondan sonra zaten bisiler belli olur kafanizda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    308 Mesaj
    Aralarında sadece ekran konusunda farklılıklar var. G3 al derim ben.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Bencede G3

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    293 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MoRTaLSouL

    Note 3 n9005 var. Yani s800 lü cihaz memnunum. Kalem onemli ise bi bakmanizi tavsiye ederim.
    2 cihazida yan yana koyup bi bakin. Ondan sonra zaten bisiler belli olur kafanizda

    samsungun zaten sımdıye kadar yaptı 2telefonu begendım dıgerlerını oldum olası begenmedım s5 le note3 ıyı note 3 almayı planlamıstım hata ama tr versıyonunla bıde yurtdısı versıyonu karsılastırınca verılen paraya yazık oldnu dusundum o yuzden yoksa cihaz iyi
  • Yarbay
    2360 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mnbvcx12

    quote:

    Orijinalden alıntı: MoRTaLSouL

    Note 3 n9005 var. Yani s800 lü cihaz memnunum. Kalem onemli ise bi bakmanizi tavsiye ederim.
    2 cihazida yan yana koyup bi bakin. Ondan sonra zaten bisiler belli olur kafanizda

    samsungun zaten sımdıye kadar yaptı 2telefonu begendım dıgerlerını oldum olası begenmedım s5 le note3 ıyı note 3 almayı planlamıstım hata ama tr versıyonunla bıde yurtdısı versıyonu karsılastırınca verılen paraya yazık oldnu dusundum o yuzden yoksa cihaz iyi

    O zaman g3 alacaksiniz öyle mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yüzbaşı
    293 Mesaj
    bu ay tel almayı planlıyordum bikaç nedenden dolayı aksıcak alsam o 2sı arasından g3 alırım ama
    note 3 kendi has işlevselerıde var dedin gibi kalem olayı note 3 gzl işlevseli çok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mnbvcx12 -- 20 Temmuz 2014; 3:03:17 >
  • Teğmen
    114 Mesaj
    Kardeşim al bir Note 3 üstüne de çek bir Gear... Güle güle kullan...
    |
    |
  • Yarbay
    2006 Mesaj
    1 adet note2
    2 adet note 3
    bır adet note2
    ıkı adet g2 ım oldu
    g3 u 1 saate yakın kurcaladım g2 nın yazılımsal extra kolaylıklar eklenmıs hali g2 tecrubemle aynı seylerı vaat edıyor.
    3 arkadasımda alma dememe ragmen note 3 aldı (bir tanesi 3 yıl ıphone4 kullanmıs sofor)

    sonuc, samsungla gecen yıllarıma acıdım ıyı ıtelemıs bıze,
    tr ye yolladıkları cıhazlarıda ıyı ıtıelıyor,
    note3 samsungun s4 den sonrakı en buyuk hatası (bol ısınma, radyo cıkarılmıs, web sayfasını cevrımdısı kaydet bıle yok, menu ıcınde arama yok)
    alma dememe ragmen alanlar acayıp pişman (sofor abıye dıyorum nasıl memnunmusun yok dıyod, nıye dıyorum cok yavas 40 satte rehberı acıyor pili biraz oynadımı gun ıcınde bıtıyor filan diyor. Beter ol alma demiştim diyorum gülüyor) ıphone4 den sonra bıle memnun kalmaması ne acı...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    345 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Arkadaşlar önerileriniz için teşekkürler :) Tavsiyelerinizle LG G3 almaya karar verdim :D
  • Yarbay
    3860 Mesaj
    http://forum.donanimhaber.com/m_94539682/f_//tm.htm#94577998
    http://www.engadget.com/2014/02/20/which-android-phones-win-at-gaming/

    Note 3 Tr versiyonu kötü falan değil dostum.Tek kötülüğü 4k video ve biraz daha kötü batarya performansı.İlerde 2k oyunlar çıkınca g3 de sorunlar yaşayabilirsin.
  • Yarbay
    2348 Mesaj
    Kesinlikle G3..Ekranının şarzı olumsuz etkileyeceğini pek kafaya takma...Benim arkadaşım aldı ve şarjından memnun..2 gün gittiğini söylüyor..Oyunlarda yağ gibi akıcı ve ekran şuana kadar gördüğüm en iyi ekran...Bu arada Lg g3'ün rakibi Note 3 değil...Yakında çıkacak olan Note 4
    |
    |
  • Yüzbaşı
    345 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: thebancally

    http://forum.donanimhaber.com/m_94539682/f_//tm.htm#94577998
    http://www.engadget.com/2014/02/20/which-android-phones-win-at-gaming/

    Note 3 Tr versiyonu kötü falan değil dostum.Tek kötülüğü 4k video ve biraz daha kötü batarya performansı.İlerde 2k oyunlar çıkınca g3 de sorunlar yaşayabilirsin.

    2k oyunlar çıkınca G3 de neden sorun yaşıyayım ki. Tam tersi hiç sorun olmaması gerekmiyo mu?




  • Yarbay
    3860 Mesaj

    2k olunca gpu ya daha fazla yük biner ve performansı düşer.Note 3 exynos versiyonu fazla küçümsüyor buradakiler ama emin ol aynı performansı alırsın.Hatta gta san andreas g3 de yada diğer s800 telefonlar kasarken note 3 de full ayarlarda yağ gibi oynarsın.
    Hatta video atayım başka oyunlardan da.

    ingilizce biliyorsanız 4.23 e gelin s5 exynos un daha iyi oynattığını duyacaksınız g3 ile aynı donanıma sahip htc one m8 den.



    0.52 ye gelirseniz yine s5 exynos ile karşılaştırıyor,exynosun daha iyi oynattığını söylüyor.Hatta cihaz üzerinde oynadığı bütün oyunlarda s5 exynosun daha iyi oynattığını söylüyor devamında.
    s5 exynos ile note 3 exynos aynı denebilir performansı.

    Note 3 e sahibim bugün yine telefon alacak olsam note 3 alırdım.Z2,m8,g3,g2,note 3 bunlar aynı performansa sahip.Birkaç hızaşırtma yapıp g3,z2,s5 gibi telefonlar çıkarttılar.Note 4 dü beklemen daha iyi olur bence.Gpu bazında şimdiki telefonlardan çok daha iyi olacak.
    G3 onun rakibi falan değildir.G2 nin,note 3 ün,z2 nin rakibidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Al Swearengen -- 20 Temmuz 2014; 15:52:26 >
    |
    |
    emin_444 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Slow-Step

    İkisi arasından G3.

    Sırasıyla Z2/G3/M8 öneririm.

    +1.G3'de sorun falan olmaz hikaye yazıyorlar.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    G3 te sorun olabılecek hersey note3 de haylı haylı sorun olur..sankı suan snapdragon 805 lı 2k ekranlı telefon varda pıyasada bız almıyoruz.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant points
valorant vp
bankacılar
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,709
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.