Şimdi Ara

Nexium adlı ilacın yan etkileri doğrumu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
44.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar mide rahatsızlığı için doktorun verdiği Nexium adlı ilacı yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum. 2 gün önce çok alakasız bir yerde (bacak ile kalça arası yan tarafta) sivilce benzeri bir şey çıktı. Çok kaşınıyordu ve ertesi gün büyüdü kızarıklık arttı. Aile hekimine gittim başı oluşmuş enfeksiyon bu dedi ve antibiyotik pomad verdi.

    Doktora kullandığım ilaç olabilirmi dedim bu kadar nokta atış yapmaz dedi. Ben her ihtimale karşın ilacı dün bıraktım. Bugün ilk yer geçmeye başladı ama bu seferde başka bir bölgede kızarıklık ve hafif şişlik meydana geldi. Üzerine hafif bastırınca acıyor. Bu hapı kullanan ve bu şikayetleri olan başka birisi oldumu acaba?



    Bu ne yaaaa nerden girdim buraya anlamadım biri konuyu taşıyabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AdminAS -- 7 Aralık 2012; 8:25:49 >







  • Geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin.
    Ancak bu bölümde alacağın cevap şu olabilir:
    Hocam bi kapatıp tekrar aç öyle dene

    şaka bir tarafa başka bir doktordan da fikir al derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    Geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin.
    Ancak bu bölümde alacağın cevap şu olabilir:
    Hocam bi kapatıp tekrar aç öyle dene

    şaka bir tarafa başka bir doktordan da fikir al derim.

    hiç güleceğim yoktu.. Allahta seni güldürsün

    Konuyu taşımaları için yöneticilere pm attım ama ilgilenen olmadı..

    Pazartesi geçmezse başka bir doktora gideceğim artık.. Teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Magnitude35

    quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    Geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin.
    Ancak bu bölümde alacağın cevap şu olabilir:
    Hocam bi kapatıp tekrar aç öyle dene

    şaka bir tarafa başka bir doktordan da fikir al derim.

    hiç güleceğim yoktu.. Allahta seni güldürsün

    Konuyu taşımaları için yöneticilere pm attım ama ilgilenen olmadı..

    Pazartesi geçmezse başka bir doktora gideceğim artık.. Teşekkür ederim


    quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    Geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin.
    Ancak bu bölümde alacağın cevap şu olabilir:
    Hocam bi kapatıp tekrar aç öyle dene

    şaka bir tarafa başka bir doktordan da fikir al derim.

    Hocam güncel sürücüleri kurmayı denedin mi Olmazsa bir de virüs taraması yap

    Gerçekten geçmiş olsun. Bende de reflü,ülser,gastrit var bende içtim Nexium'dan böyle bir etkisi hiç görmedim dostum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gksl35

    Hocam güncel sürücüleri kurmayı denedin mi Olmazsa bir de virüs taraması yap

    Gerçekten geçmiş olsun. Bende de reflü,ülser,gastrit var bende içtim Nexium'dan böyle bir etkisi hiç görmedim dostum.

    Hah aklıma gelen başıma gelmeye başladı, makaraya saran çok olur

    Eyw. hocam sanada geçmiş olsun.. Bana doktor yolu göründü sanırım




  • kullandığım bir ilaç.. hayatımı kurtardı diye bilirim.. çevremde de kullananlar oldu.. kimse de yan etki yaratacak bir sorun olmadı.. alakası yoktur yani nexium la emin olabilirsin..
  • İlacın yan etkilerinde okudum sonrasında internette arattırdım sadece 1 kişi benimle aynı şikayeti dile getirmiş bu ilaçla ilgili mi diye. Bende o yüzden burada sormak istedim. Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AdminAS

    İlacın yan etkilerinde okudum sonrasında internette arattırdım sadece 1 kişi benimle aynı şikayeti dile getirmiş bu ilaçla ilgili mi diye. Bende o yüzden burada sormak istedim. Teşekkürler

    Yeni bilgi alabildin mi bu konuda?
  • Ranitab, Lansor, Nexium vs yıllarca kullandığım ilaçlar hiç karşılaşmadım yan etkiyle.
    Alerji falan yapmış olabilir.
  • Aynı şey bende de var. Bende diyorum bunlar ne. Demek ki ilacın etkisiymiş.
  • İlacı ogün bıraktım dahada başlamadım. Yan etki yaptı sanırım çünkü bıraktıktan sonra geçti

    Mideye gelince strese bağlı bir durummuş geçti.
  • Kizarikliklar her yerimde oldu, 7 gun ilaci kullandim her yerim kizardi. İlaci birkali 7 gun oldu bi iyilesme olmadi daha.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazan tüm mide hastası arkadaşlara geçmiş olsun.

    İlaçların yan etkileri bireyseldir. Kimse de görülmemiş olması sizde görülmeyeceği anlamına gelmez.

    Ben 1998 den beri her sabah 40 mg, şiddetlendiginde ise sabah akşam 40 mg nexium kullanıyorum. Bu tür bir etki görmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sallami -- 23 Ekim 2016; 23:53:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mide şikayetim yine başladı hapa tekrar başlicam hadi hayırlısı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AdminAS kullanıcısına yanıt
    NExium yerine Pulcet diye bir hapa başladım çok şükür işe yaradı inşallah buda alerji yapmaz..
  • Bu lanet ppi ilaclari icmeyin duzgun bir beslenme ile cözme6e calisin. Bu ilactan once bende reflu yoktu adi doktor bu ilaci yazdi ve ne kadar kullanmam gerekir dedigimde gerekirse.omur boyu dedi.. Allahindan bulsun..ilaci 2 3 sene ictim sonrasinda mide.agrilarim artmaya basladi tabi.. gastrit vardi.. ilaci biraktim agrilar bicak gibi kesildi.. ancak bu ilac midenin sindirim yapisini bozdugu icin reflu basladi..reflu ise gecmiyor.. cunku mide asidim artik eskisi gibi kuvvetli degil .. bu ilaci biraktiktan sonra mide eski haline donmuyor mu bilem var mi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baggio2 B kullanıcısına yanıt

    Aynı şerefsizlik bana da yapıldı.

    Diri diri endoskopi yaptılar, midende helikopter var 1 ay bunu kullan dediler.

    3 adet ağır ilacı 1 ay düzenli kullandım geçmedi midemdeki yanma. Üstelik aradan 1 yıl geçmeden başka bir şikayet üzere yaptırdığım tahlilde ciğerinde yağlanma var dediler.

    Helikopter tedavisi için 1 ay yoğun ilaç aldığımı söylediğimde ondan olmuştur dedi doktor.


    Sonra mide yanması tahammül edilemeyecek hale gelince doktora gittim yeniden. Lansor adlı ilacı verdi.

    Ne kadar kullanacağım diye sorduğumda "Gerekirse ömür boyu" deyip gönderdi.


    Tesadüfen gelişen olaylar neticesinde asıl mikrobun midemde değil evimde olduğunu farkettim. Kurtulunca kilo verdim ve mide yanması şikayetim sona erdi...

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.