Şimdi Ara

EVDEKİ KAPININ YÖNÜNÜ DEĞİŞTİRME YARDIM BEYLER!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
1
Favori
52.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar odada kapı içeri doğru açılıyor. Ben dışarı doğru açılmasını istiyorum çünkü içeri açılınca odayı daraltıyor. Bu nasıl yapılır, yapılması kolay bir işlem midir ? Marangoz yapabilir mi ? Acil yardım ederseniz sevinirim.



  • sende yaparsın da olmaz. kapı dışarı çıkıntılı durur. inan hiç hoş olmaz. içeriden de bi boşluk olur. sen kapıyı kapalı tut pencereyi aç odan daha genişler. tabi ki içeri açılınca bir alan kaplar o yüzden kapalı tut
  • iceri bakan menteseleri sok diger tarafa tak kapiyida oraya tak tamamdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SummerGlau

    sende yaparsın da olmaz. kapı dışarı çıkıntılı durur. inan hiç hoş olmaz. içeriden de bi boşluk olur. sen kapıyı kapalı tut pencereyi aç odan daha genişler. tabi ki içeri açılınca bir alan kaplar o yüzden kapalı tut

    Peki marangoz yapsa uygun bir şekilde olmaz mı, çünkü baya daraltıyor. Yani tam kapının açıldığı yere masa koyacağım o yüzden, kapının açılmasını engelliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AsosyalBilgisayar

    iceri bakan menteseleri sok diger tarafa tak kapiyida oraya tak tamamdir

    />
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kürşat.

    quote:

    Orijinalden alıntı: SummerGlau

    sende yaparsın da olmaz. kapı dışarı çıkıntılı durur. inan hiç hoş olmaz. içeriden de bi boşluk olur. sen kapıyı kapalı tut pencereyi aç odan daha genişler. tabi ki içeri açılınca bir alan kaplar o yüzden kapalı tut

    Peki marangoz yapsa uygun bir şekilde olmaz mı, çünkü baya daraltıyor. Yani tam kapının açıldığı yere masa koyacağım o yüzden, kapının açılmasını engelliyor.

    mentese ıse marangoz yapıyor. bızım balkonu yaptırdık pvc ıdı pvc kesen ustalara yaptırdım ıc kapıyıda marangoza guzel oldu
  • arkadaşın dediğini gibi menteşeleri söküp takacaksın. marangoz 20 30 lira alır oda eve geleceği için. boşu boşuna paranı ziyan etme. hatta bırak uğraşma hoş olmayacağı için zamanıda ziyan etme. ısraf kötü birşeydir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SummerGlau

    arkadaşın dediğini gibi menteşeleri söküp takacaksın. marangoz 20 30 lira alır oda eve geleceği için. boşu boşuna paranı ziyan etme. hatta bırak uğraşma hoş olmayacağı için zamanıda ziyan etme. ısraf kötü birşeydir

    bunun için çağırmayacağım marangoz zaten gelecek yani menteşeli halleder herhalde kolayca.
  • marangoz yarım saatte yapar.
  • en mantıklısı kapıyı sökmek olur kapısız evden geliyorum dersin olur biter problem ?
  • kapıyı komple çıkarsan nasıl olur? sen tek başına yapamazsın marangoz illaki gelecek ama kasanında değişmesi gerekebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur851

    kapıyı komple çıkarsan nasıl olur? sen tek başına yapamazsın marangoz illaki gelecek ama kasanında değişmesi gerekebilir.

    O en son çare ama onu istemiyorum.
  • Odanı kapının diğer tarafına taşı.
     EVDEKİ KAPININ YÖNÜNÜ DEĞİŞTİRME YARDIM BEYLER!
  • kasa sökülüp yönü değişecek
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.