Şimdi Ara

Netspeed başka firmaya geçişe izin vermiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • netbone firmasına geçiş yapmak için chrun forumunu imzalayıp göndermeme rağmen nedspeed geçişe onay vermiyor.gerekçe olarak kimlik bilgileri,tarih,imza vs hata olabileceğini bahane ediyor.yani tam olarak şunda hata var diyemiyor.netbone firmasının evrak göndermede hata yaapcağını sanmıyorum.netspeed resmen rehin alıyor.tekrar başvuru yaptım.48 saat içinde inceleneceğini söylüyorlar




  • Geçiş evraklarında problem yoksa netspeed sürekli arayıp onayı hızlandırmalarını talep edin.

  • Genelde sistemde gözükmüyor;dosya uzantısı veya deseni mi hatalı gibi neden sunabiliyorlar. Netspeed den 2 defa farklı iss ye geçişte sorun yaşamamıştım. Zamlardan sonra sorunlar başlamış olabilir. Sorununuzun en kısa sürede çözümünü temenni ederim.

  • Müşteri hizmetlerine kullanman gereken anahtar kelimeler şunlar: Tüketici, Hakem, Heyeti.

  • OptikForm kullanıcısına yanıt

    O da sana tamam başvur sen bilirsin diyecek. Özellikle büyükşehirlerde tüketici hakem heyetleri birkaç aydan önce karar veremiyor yoğunluktan dolayı. Bu süreç boyunca ilgili aboneye fatura çıkmaya devam edecek ve geçiş yapamamış olacak. Ayrıca tüketici hakem heyeti kararları itiraz edilebilir formattadır yani kesin hüküm içermez. İşletmeci veya başvuran ilgili yanıttan memnun olmazsa konuyu tüketici mahkemesine taşıyıp süreci mahkemeden takip etmeyi seçebilir. Forumumuz hukuk bölümüne bakarsanız, tüketici hakem heyeti kararı sonrası kendisine dava açılan onlarca üye görebilirsiniz ilgili firmalar tarafından. Sebebi ise, ilgili şirket yanıttan memnun olmuyor ve son sözü mahkemenin söylemesini talep ediyor. Bu davalar da içeriğine göre uzun olabiliyor.


    Daha hızlı çözüm isterseniz şöyle bir şey önerebilirim.


    https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365-4#157041525


    Listede çıkmayan işletmeciler için çözüm önerisi ilk mesajın sonunda yer almaktadır.


    Buradan sonuç alınamaz ise, o zaman tüketici hakem heyeti veya tüketici mahkemesine başvurursunuz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 16 Ekim 2023; 17:27:48 >




  • Daha önce yine netspeed kullanıyordum.internet kutusuna geçiş yapmıştım.netspeed kendi modemimi kendilerine göndermemi istemişlerdi .sonra bunu düzelttiler geçişi tamamladım.internet kutusundan tekrar netspeede geçiş yaptığımda 2 günde falan sorunsuz şekilde geçiş olmuştu

    Benim anlamadığım eksik yada hatalı bilginin tam ne olduğu neden söylenmiyor.bahanelerinin bir tanesi de imza nın farklı olabileceği.sanki kendilerinde imza beyanım var gibi konuşuyorlar.bence hata falan yok .olsa direk olarak şunda hata var diye açıklama yaparlar .netbone tekrar başvurumu yaptıktan sonra netspeedi arıyorum evraklarda bir sorun varmı diyorum şuan ekranlarda göremiyoruz bahanesini söylüyorlar

  • Hizmet numarası yanında sadece dosya kısa adının olması gerektiğini ve farklı bir karakterin olmaması gerektiğini iletin.

    1111111111NC.jpg şeklinde olacak. 1111111111NC-1.jpg olmayacak. Farklı iss de bana aynı sorun için yazmışlardı belki faydası olur.

  • BTK üzerinden şikayet oluşturabilirsiniz. En geç 2 iş günü içerisinde onaylanması gerekiyor. Bilgilerin doğru ve ıslak imzalı belge olması şartı var sadece.


    Churn belgesindeki bilgileri daha anlaşılır okunaklı olabilmesi için bilgisayar üzerinden doldurabilirsiniz kimi issler bu şekilde dolu formu gönderiyor zaten sadece imza kısmı ıslak imzalı olması yeterli.

  • Noterden ihtarname çek. Sanki kimlik doğrulayamayacak ne varsa. Hangi dolandırıcı sahtekar vs. gidip de başkasının aboneliğini taşımak istesin?
  • netboneye ileteyim bunu

    görüştüğüm müşteri temsilcisi bunun gibi 4-5 firmanında böyle geçişte zorluk çıkardığını söyledi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jomily -- 17 Ekim 2023; 12:28:43 >
  • RElS kullanıcısına yanıt

    BTK listesinde netspeed yok

    churn belgesini kendileri doldurmuştu.bende telefon üzerinden imzalayı gönderdim.yani ıslak imzalı değildi.mt ye bunu sordum buna gerek yok.sadece satış sözleşmesini kendim doldurup ıslak imza ile göndermem yeterli olacakmış.bu nua geçiş yaptıktan sonra talep ediyorlar

  • Michael Giacchino kullanıcısına yanıt

    noterde ihtarname çekmek de ayrı bir masraf

  • jomily J kullanıcısına yanıt

    Hocam öyle bir mesaj yazmışsın ki


    "Btk listesinde netspeed yok" demişsin.


    Benim bu konudaki ilk mesajımda ne yazıyor? Konu açıyorsun ama okumuyorsun sanırım. Orada demişim ki, listede olmayan işletmeciler için çözüm ilk mesajın sonundadır deyip link vermişim. Madem mesajlarımızı okumayacaksın neden konu açıyorsun hocam?


    Saygılarımla

  • Michael Giacchino kullanıcısına yanıt

    Alıntı

    metni:
    İhtarname; hukuki bir mevzuya ilişkin olarak muhataba, ihtar edenin hak ve yetkilerini, muhatabın yüküm ve sorumluluklarını, bu yüküm ve sorumlulukları yerine getirmemesi durumunda karşılanacağı hukuki sonuçları bildirmek için düzenlenen yazılı belgedir. Noterlerde yapılan her işlem gibi sayfa sayısı değiştikçe ücret miktarı değişse de ihtarname için yaklaşık olarak 700 TL ödemeniz gerekecektir.


    https://kadimhukuk.com.tr/makale/noterlik-ucreti/#Noterlik_Islemleri_ve_Ucretlendirme_Kanuni_Ihtarname_ve_Protesto_Islemleri




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 17 Ekim 2023; 13:47:52 >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    hocam mesajınızı okudum.CİMER üzerinden başvuru yapın yazmışsınız.ben daha kısa sürede çözüm bulmaya çalışıyorum.CİMER üzerinden başvurunun aylar süreceğini tahmin ediyorum. daha önce bilgi almak için CİMER üzerinden başvuru yapmıştım 3 ay üzerine cevap gelmişti

    tüketici hakem heyeti bu konularda karar verebiliyor mu.daha çok maddi konularda uyuşmazlıklara baktığını duymuştum

  • jomily J kullanıcısına yanıt

    Hocam Cimer den gelen yanıt süresi uzun evet, esasen kanunda belirtilen süre kısa ama yoğunluktan dolayı geç dönüyorlar. Tüketici hakem heyeti de, eğer büyükşehirlerde iseniz erken dönmez yani geç dönebilirler. Deneyebilirsiniz tabi bir engel yok.


    https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuatmetin/1.5.3071.pdf

  • Zamanında iyi kurtardım kendimi bu firmadan. Allah kurtarsın birader. Öyle sinirlendirmiştim ki telefonu kapattığım gibi hattımı kapattılar  .

  • şuan hangisini kullanıyorsun?

    bende daha önce yine bu firmadan çıkış yapmıştım ama geçtiğim firmada sürekli kesinti olduğundan yine buna dönmüştüm.ama şuan fiyatlar aşırı pahalandı

    bugün netspeed çözüm den aradılar.geçmek istediğim churn başvuru formunu kendilerine ulaşmadıklarıı söylüyor.böyle birşey olduğu sanmıyorum.ama gönderdiklerini ispat etmeleri gerekir ki bunu onların gözlerine sokmak lazım

    netbone bu geçiş konusunda pasif davranıyor gibi geliyor bana

    ayrıca dün netspeed geçmemem için fiyat indirim teklifinde bulundu.arada 25 tl fark var.diğer fırmayla aynı olursa geçmem diyerek kabul etmedım :)

  • jomily J kullanıcısına yanıt

    Millenicom.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.