Yarbay
12 Ağustos 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme
Toplam: 107 (Bu ay: 0)
Gönderileri

iptal

Merahaba;
En son netspeed kullanırken CGN ip den dolayı oyunlarda ciddi bir ping dalgalanması ve ciddi bir paket kaybı yaşıyordum. Daha sonra hem adres hem de ISS değişikliği ile normal dinamik ip ye geçiş yaptım ( millenicom).
Bir kaç gün önce Türknet'e abonelik için başvuru yaptım ancak son anda sormak aklıma geldi ve CGN IP üzerinden hizmet vereceklerini söylediler.
Uzun zamandır kullanana da denk gelmediğim için konudan uzak kaldım.

CGN IP havuzu hala online oyunlarda sıkıntı çıkartıyor mu?
CGN IP aralığı nedir? Bildiğim kadarıyla modem arayüzünde verilen IP ile internet üzerinden kontrol ettiğiniz IP (bknz: whatismyip.com) aynı çıkarsa CGN içinde değilsiniz. Bu durum hala geçerliliğini koruyor mu?
Bilgili arkadaşlardan konuyla ilgili yorumlarını bekliyorum şimdiden teşekkürler.
Türknet e yaptığım son başvuruda geriye sadece kurulum yapacak kişinin evime gelip bağlantıyı yapıp belgeleri teslim alması gerekli. Dün Türknet den arayıp ''kurulum ekibi evinize gelecek randevu için sizi arayacaklar'' dediler. Bu gün kurulum ekibinden aradılar ancak ben iş yüzünden sabah erken saatte çıkıp akşam 8 gibi evde oluyorum. Durumu kurulumu yapacak kişiye bildirdiğim akşam o saatlerde çalışmadıklarını ve benim kendimi ayarlamam gerektiğini söyledi.
Halbuki Türknet MH yetkilisi aradığında ona da söylemiştim; ''akşam geç saatte çıkıyorum sorun olur mu?'' diye hayır olmaz denildi. Şimdi zaten zorla kurulum ücreti alıyotsunuz, kurulum kastınız kişi gelip 2 kablo ucunu birbirine bağlayıp evrak alıp gidecek. Kablo bağlama işini kendim de yapabiliyorum zaten, e bir de üstüne üstlük kurulumu yapacak kişi sen kendini bize göre ayarla diyor. Türk net online desteğe 1.30-2 saat önce sorunu bildirdim ama daha cevap bile yazmadılar.
Böyle bir durumda ne yapmamız gerekiyor? Hiç izin günüme kadar bekleyemem daha çok var.

edit:

Telefon ile bir şekilde ulaştım, kurulum yapacak ekip tarafından iptal talebim oluşturulmuş.
Geçenlerde internetim yoktu. Akşam 9-10 gibi işten gelip mh yi aradım ve karşıma direk robot çıktı. Sorunu gördük teknik ekip bakacak vs dedi otomatik kapandı tel. Ama akşam saat 10 da paket değişikliği yapmak isterseniz mh mevcut. Neyse sonra sorunu fark ettim ki binada başkasına net bağlanırken ankastre kutudan benim kablo oynamış ve port fiziksel olarak da hasar görmüş, kendim bir şekilde hallettim. Olayın üstünden 5-6 gün geçti ve bu gün de fark ettim ki internet hızımı millenicom 23 e düşürmüş.
İlgili gibi görünmeye çalışan MH modem aç kapat işlerini zorla yaptırdı. Ondan önce olayı anlatsam belki dinlemeyecek bile.
Çok bariz bir biçimde portumu değiştirmişler. Sorunu çözelim derken çok daha beter hale getirmişler. Eskiden TT de olurdu böyle sorunlar. Hız düşüklüğü için arardık hızı daha da düşürüp sorunu çözdük derlerdi.
İşin özü bir kaç güne kapatıyorum zaten hattı. Akşam belli saatlerde teknik için MH koymayıp paket değişikliği için MH bulunduruyorsan ve sorunu çözmek için gayet iyi olan portu değiştirip hızı da düşürüyorsan artık ne farkın kaldı senin diğer firmalardan?
Merhabalar;
Bu gün arkadaşımın referans kodu ile deneme amaçalı türknet e başvuruda bulundum. Başvuru yaparken DETAYLI FATURALANDIRMA seçtim ama yanlışlıkla ''posta'' şeklinde seçmişim ve bunun için aylık hizmet bedeline ek 3 TL yansıtılacak şekilde abonelik belgelesi düzenlenmiş. Durumu özelden ve türknet destekden bildirdim ama verilen cevap az biraz canımı sıktı. Çok basit çözülebilecek bir işlem düzeltmesi için EKİP OLARAK ÇALIŞIYORLARMIŞ. Bu iş daha sonradan başımı ağrıtmnasın diye direk iptal isteğinde bulundum.
Şu an direk DH üzeri pm ve türknet destek üzerinden abonelik başlangıç işlemlerinin iptalini talep ettim. Daha fazla yapmam gereken bir şey var mı?
Daha önce ödemiş olduğum faturam millenicom iddiasına üzerine ödemesi iptal edilmiş olarak gözüküyor. Bu durum ile millenicom ile sayısız görüşmeler yapıldı. Faturamın incelenmesi için 2 hafta önce şöyle bir konu açmıştım;
https://forum.donanimhaber.com/millenicom-fatura-sorunu-ve-ise-yaramayan-musteri-hizmetleri--142107060#142107060

En son millenicom, ''garanti bankası ile mailleştik ve görüştük. Sizi konu ile ilgili arayacaklar. Fatura ile ilgili sorun banka tarafından'' denildi. Ve ben mecburen o eski tarihli faturayı ödedim çünkü bu sefer gecikme parası vs alınacaktı.
Ancak garanti bankasından tarafıma gelen son bilgi bu;

Ve bu arada garanti bankası beni aramadı. Konu ile ilgili ben onları aradım ve sistemde böyle bir bilgi olmadığını söylediler. En son başvuru formu yaptım internetten. Yani millenicom konu ile igili yine yalan söyledi sanırım.

Şimdi, faturamın incelenmesi için toplamda 1.5 ay gibi bir süre uğraştığım halde kimse iplemedi, defalarca yanlış ve yalan bilgi verildi. En son 2 hafta önce şikayet var ve forum üzerinden konu açınca ancak faturamın detaylı incelenmesini sağladım.
Ki işlem referans numarası dahi vermiyorlar.
Şimdi ben bu durumu cimer'e daha önce bildirdim. Cimer'den konu ile ilgili şu mesaj geldi;

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yapmış olduğunuz başvuru ilgisi nedeniyle Kurumumuza yönlendirilmiş olup, başvurunuz incelenmiştir.
Başvurunuz Kurumumuzca işleme alınmış olup işletmeciniz ile yazışma yapılması suretiyle mevzuat kapsamında sonuçlandırılmasını müteakip tarafınıza bildirilmek üzere işletmecinize iletilmiştir.
Kurumumuz mevzuatı çerçevesinde tüketici şikâyetleri; şikâyetlerin tasnifi neticesinde şikâyetlerin yoğunlaştığı ve/veya şikâyet konusunun yaygın abone mağduriyetlerine yol açtığının anlaşılması durumunda Kurumumuz tarafından yapılacak düzenleme ve denetlemelerde dikkate alınmaktadır.
Ayrıca 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında yer alan parasal sınırlar içerisinde tüketici hakem heyetleri ve/veya tüketici mahkemelerine başvuruda bulunabileceği değerlendirilmektedir.
Bilgilerinizi rica ederiz.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü


Şimdi bilgili arkadaşlardan ricam ben bu durumda nasıl bir yol izlemeliyim. Bir daha cimer'e konuyu bildirien bir başvuru yapayım mı yoksa direk THH mi gitmeliyim?
Sizlerden ricam konuyu öne çıkararsınız herkes görsün. Burada amacım direkt olarak kötülemek değil ne olduğunu herkes görsün istiyorum.
Millenicom faturasını yatırmama rağmen hala faturam var diye mesaj gösteriyor. Online işlemler ve telesekreter bile fatura olduğunu söylüyor. Konu ile ilgili mh yi arayıp görüştüm defalarca hemde. MH de her seferinde farklı şeyler söyleniyor. En son banka ile görüştüm herhangi ödeme geri çekimi vs olmamış. Mh ile görüşüyorum faturamın olmadığını söylüyorlar. Düzeltin bu hatayı diyorum '' çok kısa hatta bekleticem'' diyip gidiyorlar ve sorunu çözemeden saçma sapan konuşup gidiyorlar.
Whatsap ile görüştüm konuyu kestirip attı.
Bu kadar ilgisiz ve zır cahil dolu bir yer daha görmedim. Adamlara dekontu gönderiyorum '' BANKA İLE GÖRÜŞÜN'' deniyor. Online işlemlerden kayıt açtım 5 gündür daha ilgilenen yok.

1 ayı geçti bu sorun ile uğraşalı.

Edit 1: Ödemeye ait banka dekontunu whatsaap üzeirndne gönderdim. İADE YAPILAN HESAP NUMARASI BAŞKA BANKA VE BANKA BİLGİSİNİ VEREMİYORUZ diye saçmaladılar whatsap üzerinden. Daha sonra, aynı bankaya iade edildiği ve banka ile görüşün dediler. ÇÖZÜM YOK

Edit 2: Millenicom mh ile görüştükten sonra 17.01.2020'de yapılan ödemenin 20.01.2020' de ÖDEME İPTALİ istenmiş. Böyle bir şeyin olmadığını anlatmama rağmen banka ile görüşüp 01.01.2020 - 22.02.2020 tarhileri arasında hesap ile ilgili döküm mail ile tarafıma gönderildi. Bahsettikleri 20.01.2020 tarihinde bırakın ÖDEME İPTALİ, herhangi bir işlem bile olmamış. ÇÖZÜM YOK

Edit 3: Hala aynı şeyler söyleniyor, iade edilmiş vs diye ancak ne bir işlem referans numarası veriyorlar ne bir belge sunuyorlar.
Whatsap daki kişi konuyu çok başka yere çekmeye çalışıp duruyor. Referans numarası istediğim de cevap yazmadı uzunca bir süre. Tekrar millenicom mh yi aradım. Telefonda konuştuğum kişi whatsapdaki kişi ile de görüşmüş. Fatura için itiraz talebi oluşuturacağız denildi ama inanamıyorum. Daha önce mh tarafından 6-7 kere yalan söylendi bana. Millenicomdan artık iyi tiksindim bu işleri çözer çözmez hattı iptal edeceğim.
Kimseye de tavsiye etmem. Müşteri hizmetleri var diye geçtim sırf ama müşteri hizmetlerinin hiç bir olaydan haberi yok. Yalan söyleyenler var, hiç bir bilgisi olmadığı için papağan gibi aynı şeyleri tekrar ediyorlar.
Online işlemler adam gibi çalışmaz, telefon uygulaması sürekli çöker. Müşteri hizmetlerinin hiç bir şey ile ilgili bilgisi yok.
ÇÖZÜM YOK

Edit 4: cumartesi gecesi günü öğleden sonra millenicom şikayet var kanalından arayıp durumu inceleyip kesin bilgiler ile pazartesi dönüş yapılacak denildi. Arayan yok hala.


Edit 5: 21.02.2020-22.02.2020 arası whatsapp konuşmaları. İlk yazdığım da konuşmayı yanlışlıkla sildim. İlk yazan arakdaş PARA İADESİNİN BAŞKA BANKAYA YAPILDIĞINI VE HESAP NUMARASINI VERMEYECEĞİNİ SÖYLEMİŞTİ.









Edit 6: Günlerdir bu sorun ile uğraşıyorum hala bir dönüş yapan olmadı millenicom tarafından. Alper Karaer'i durum ile ilgili bilgilendirdik bakalım ne olacak.

Edit 7: Millenicom Şikayetvar kanalından aradılar. Garanti bankası ile görüştükten sonra sorunun banka tarafından olduğunu teyit edip bilgi verdiler. Banka sizi arayacak denildi. Hala bekliyorum, olmadı ben aricam artık.
Nasıl bir hata yaptıysam bu lanet firmaya abone oldum. Başlarda her şey iyiydi ancak son 2 aydır DSL hat problemi kaynaklı arızaya işgüzar mh çalışanları arıza yok diyip konuyu geçiştiriyor. 1 sefer tt yetkilisi gelip santral-ankastre ve modem kontrolü yapıp gitti. O gün düzeldiği gibi gün içinde eriyerek gitti sinyal kalitesi. Defalarca arayıp sorunun devam ettiğini söylememe rağmen inatla ''BİR SORUN GÖRMÜYORUZ, HIZ TESTİ YAPALIM, MODEM SATALIM'' gibi salak salak çözüm sunan ve hatta çoğu mh çalışanın sıkıldamadan utanmadan yalan söylediğini de gördüm. Hattı ilk açtıkları zaman hattın alabileceği maks hızı 90 olarak gördüm kablo ile bağlanıp hız testi yaptığımda 4.4 hızı da gördüm. Buna rağmen hala inatla SORUN BİZDEN KAYNAKLI DEĞİL MODEMİ DEĞİŞTİR diyorlar.
İlk bağlattığım dönemler sadece 35 lik paketleri vardı, belli bir süre sonra 100 lük paket yapmışlar 100 TL ye ona geçmek istedim ama adamlar inatla geçme diyorlar. Çevremdeki arkadaşlarım türknet kullanıyor. Müşteri hizmetlerinde muhattabın yok diye millenicom'a geçtim ama çok büyük bir hata yapmışım. Cahil ve yalancı insanlar ile uğraşmak zorunda kalmıyorlar çünkü. internet sinyal kalitelirinde düşme olmuyor. Olsa bile online hizmetlerden arıza kaydı açtırıp en geç 1 hafta içinde çözdürdüler sorunu. Ben 1 kere millenicom online hizmetlere gireyim dedim açılması için tüm gün uğraştım ve açtığım arıza kaydı sistemde gözükmüyordu bile.

Buraya gelip konuyu açayım da sizler de görün uzak durun istedim ancak forum millenicom bölümü içler acısı durumdaymış.
Online hizmetler çalışmaz, uygulamama çalışmaz, telesekreter ödenmiş borcu ödenmemiş der, çalışan sahketar ve yalancı, diğerlerinin çok afedersiniz kaba bölgelerinden haberleri yok ama internet şirketinde mh olarak çalışıyor.








Bilen bilir hız testi, hat kalitesi gibi en güvenilir test sonuçlarını speedof.me verir. Diğer bütün popüler siteler booster, ve en yakın sunucudan test alıp alın der ama gerçek kullanımda hiç bir önemi yoktur.

Son olarak Millenicom çok kötü diğer firmalar iyidir konusu değil. TTNET-NETSPEED-MİLLENİCOM birinci elden test edip ne kadar leş ve rezil olduklarını kendim zaten gördüm. Bu ülkede hakkınız ile hizmet almak için bile uğraşmanız gerekir olmuş. TTNET de bile böyle aptal sorunlar yaşamamıştım.
Elimde olan Sony MDR-ZX600 kulaklığın kablosu jak başlangıcından koptu. Kulaklığı tamir ettirebileciğim bir yer ya da yöntem arıyorum. Açıkası biraz baktım internetten ama alet ekipman dışında bu konularda teknik bilgim yok ne yazık ki.
Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Ayrıca bu kulaklık için uygun yastık nereden bulabilirim.
Herkese merhabalar;
Netspeed den geçen sene internet istedim. 70-80 Arası rahat alırsınız dediler. Bağladıktan sonra dediler ki 16 mgbt den fazla göremezsiniz.5-10 gün boyunca telefon konuşmaları olsa da nafile. 16 dan fazla hız vermediler. Ama modem arayüzünden gösterdiği kadarıyla benim çok rahat 26-36 mgbt hız alabilmem lazımdı. 2 sefer mh arayıp tarife değişikliği istediğimi söyledim. Başta ''evet olur'' dediler ama sonradan 16 dan fazla alamazsınız denildi. Geçenlerde 1 senelik sözleşmem bitti. Bu gün tekrar aradım. Modem değerleri aşağıdaki gibi;

ADSL Training Status: Showtime
Mode: ADSL2+
Traffic Type: ATM Mode
Link Uptime: 0 day: 11 hours: 56 minutes

ADSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 1.023 Mbps 24.623 Mbps
Actual Net Data Rate: 1.015 Mbps 24.575 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 14.4 dB 11.9 dB
Actual Delay: 0 ms 0 ms
Transmit Power: 12.1 dBm 16.1 dBm
Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
Total Attenuation: 3.4 dB 2.5 dB
Attainable Net Data Rate: 1.135 Mbps 26.620 Mbps

VDSL 35 lik pakete geçmek istediğimi söyledim. İyice kontrol ettikten sonra MH yetkilisi geçebileceğimi söyleyince işler çığrından çıktı. Daha sorna yetkili kişi bana dönüş yaptı ve dedi ki '' 24 mgbt hız alıyorsunuz şu an'' ADSL pakette 24 hızı nasıl alıyorsam artık. Yetkili dedikleri kişi bile bana gelen hızı elinde sistemi olamasına rağmen bilmiyor.
Bağlatırken teknik aksaklık oldu eyvallah onu anlarım, hız 70-80 dediler 16 aldım(ttelekom bu değerleri güncellemiyormuş). Tarife bittikten sonra VDSL a geçebilirsiniz deniliyor ve ben bağlandığı günden beri aşağı yukarı modem içinden bu değerleri görüyorum.
Şimdi bu firmanın samimiyetine nasıl ve neden güveneyim?
Emin olmak için az önce 3 farklı firma ile görüştüm. TT bana 70 mgbt i görürsünüz bizim alt yapımız farklı biz veririr bu hızı dediler. Hadi TT yi geçtim onların rezaleti zaten ortada. Diğer iki firma en fazla 35 alabilirsiniz dedi.

Velhasıl kelam; İlk bağlattığımda 70 alırsınız diyip 1 sene boyunca 16 mgbt adsl e mahkum ettiler. 1 sene sonra sözleşme bittiğinde VDSL e geçebilirsin dediler. Bu dolandırıcılık değilde nedir?
Hakkında
Konum: Antalya
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 24 dk. önce
Son Mesaj Zamanı: 2 ay
Mesaj Sayısı: 2.065
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.811
İkinci El Bölümü Mesajları: 80
Konularının görüntülenme sayısı: 59.565 (Bu ay: 439)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 868 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Free to Play - MMO
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.