Yarbay
12 Ağustos 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme
Toplam: 306 (Bu ay: 7)
Gönderileri

https://www.donanimhaber.com/onlyfans-nedir-nasil-kullanilir--151538


Şöyle bir konu açıp utanmadan bir de konuyu yoruma kitleyen dh yönetimini kınıyorum. Yemiyorsa böyle konuları açmak ya açmayın ya da konuyu kitlemeyin.



Bu konunun haber değeri nedir?


Daha çok '' aptallar için nasıl onlyfans hesabı açılır'' gibi olmuş. Hayır bunu da geçtim, bir anakart ya da işlemci konusuna vs bile bu kadar özen gösterildiğini görmedim. Burası iyice folloş oldu gerçekten. Onedio gibi yoldan geçen sjw soldier ları kolundan çekip işe almışlar.



Sırada şöyle konular bekliyorum artık; ''Nasıl kaliteli penis fotosu çekilir'', ''Nude atarken dikkat edilmesi gereken 5 püf nokta''. Yemin ederim tiksindirdiniz.



Bu gidişle kalitesizlik akan clickbait konuları bile mumla aricaz belli ki.

PC de bir tür statik elektriklenme sorunu başladı. Gün içinde tüm kabloları çekip elektriği boşaltmadan açılmıyor. Açamaya çalıştığımda tüm fanlar dönüyor, ışıklar yanıyor, ekran kartı da çalışıyor ancak hiç bir şekilde görüntü gelmiyor. Tek çözümü dediğim gibi statik elektriği boşaltmak. Daha önce böyle olmuyor. Sizce neden oluyordur? Bozuk PSU ya da anakartın kasaya bir yerden temas ettiğini düşünüyorum. Sorun ile daha önce karşılaşmış olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.


Şu an oldukça tozlu ve kompresör alabilmek için hafta içini bekliyorum malum. Kompresör geldiğinde iyi bir temizlik ve tekrar montajdan sonra tekrar bakıcam.

Herkese merhaba.

Sapphire Nitro R9 380X model ekran kartımın sıcaklığı oyunlarda 80+ üzerine çıkmaya başladı. Üstelik GPU hızını 100 mhz düşürmeme rağmen. Kartımın sağlam bir macun ve toz temizliğine ihtiyacı var ancak termal pedlerin değişmesi şart. Çünkü en son 1.5-2 sene kadar önce yine bu yüksek sıcaklık sorunundan macun değişimi ve toz temizliği yapmıştım ancak sıcaklık konusuna bir faydası olmamıştı.


Aslında rastgele orta halli termal ped alıp geçecektim ama kalınlık sıcaklığa vs etki ediyormuş. Kartın arkasında back plate in tam altında kalan çipler için arıyorum(sanırım memory chip). İş için uygun termal ped ve macun önerilerinize açığım. Macunu CPU için de kullanıcağım için Arctic 4 vs almayı düşünüyorum.

Merhabalar;

Oyunu aktif olarak oynamadığım için standart ligde elimde az miktarda bulunan exalted orbları satıyorum.

60+ küsür kadar var. Ayrıca 1.5k dan fazla chaos orb ve çeşitli orbları da exalt / x orb ratio olarak satabilirim.

Tanesini 1 TL olarak düşünüyorum.

Hepsini birdem almak isteyene bir miktar indirim de yapabilirim.

Önce para sonra sonra orblar olmak üzere alışverişi halledebiliriz.

Detaylı bilgi ya da farklı sorularınız için pm atabilirsiniz.

iptal

Merahaba;
En son netspeed kullanırken CGN ip den dolayı oyunlarda ciddi bir ping dalgalanması ve ciddi bir paket kaybı yaşıyordum. Daha sonra hem adres hem de ISS değişikliği ile normal dinamik ip ye geçiş yaptım ( millenicom).
Bir kaç gün önce Türknet'e abonelik için başvuru yaptım ancak son anda sormak aklıma geldi ve CGN IP üzerinden hizmet vereceklerini söylediler.
Uzun zamandır kullanana da denk gelmediğim için konudan uzak kaldım.

CGN IP havuzu hala online oyunlarda sıkıntı çıkartıyor mu?
CGN IP aralığı nedir? Bildiğim kadarıyla modem arayüzünde verilen IP ile internet üzerinden kontrol ettiğiniz IP (bknz: whatismyip.com) aynı çıkarsa CGN içinde değilsiniz. Bu durum hala geçerliliğini koruyor mu?
Bilgili arkadaşlardan konuyla ilgili yorumlarını bekliyorum şimdiden teşekkürler.
Türknet e yaptığım son başvuruda geriye sadece kurulum yapacak kişinin evime gelip bağlantıyı yapıp belgeleri teslim alması gerekli. Dün Türknet den arayıp ''kurulum ekibi evinize gelecek randevu için sizi arayacaklar'' dediler. Bu gün kurulum ekibinden aradılar ancak ben iş yüzünden sabah erken saatte çıkıp akşam 8 gibi evde oluyorum. Durumu kurulumu yapacak kişiye bildirdiğim akşam o saatlerde çalışmadıklarını ve benim kendimi ayarlamam gerektiğini söyledi.
Halbuki Türknet MH yetkilisi aradığında ona da söylemiştim; ''akşam geç saatte çıkıyorum sorun olur mu?'' diye hayır olmaz denildi. Şimdi zaten zorla kurulum ücreti alıyotsunuz, kurulum kastınız kişi gelip 2 kablo ucunu birbirine bağlayıp evrak alıp gidecek. Kablo bağlama işini kendim de yapabiliyorum zaten, e bir de üstüne üstlük kurulumu yapacak kişi sen kendini bize göre ayarla diyor. Türk net online desteğe 1.30-2 saat önce sorunu bildirdim ama daha cevap bile yazmadılar.
Böyle bir durumda ne yapmamız gerekiyor? Hiç izin günüme kadar bekleyemem daha çok var.

edit:

Telefon ile bir şekilde ulaştım, kurulum yapacak ekip tarafından iptal talebim oluşturulmuş.
Geçenlerde internetim yoktu. Akşam 9-10 gibi işten gelip mh yi aradım ve karşıma direk robot çıktı. Sorunu gördük teknik ekip bakacak vs dedi otomatik kapandı tel. Ama akşam saat 10 da paket değişikliği yapmak isterseniz mh mevcut. Neyse sonra sorunu fark ettim ki binada başkasına net bağlanırken ankastre kutudan benim kablo oynamış ve port fiziksel olarak da hasar görmüş, kendim bir şekilde hallettim. Olayın üstünden 5-6 gün geçti ve bu gün de fark ettim ki internet hızımı millenicom 23 e düşürmüş.
İlgili gibi görünmeye çalışan MH modem aç kapat işlerini zorla yaptırdı. Ondan önce olayı anlatsam belki dinlemeyecek bile.
Çok bariz bir biçimde portumu değiştirmişler. Sorunu çözelim derken çok daha beter hale getirmişler. Eskiden TT de olurdu böyle sorunlar. Hız düşüklüğü için arardık hızı daha da düşürüp sorunu çözdük derlerdi.
İşin özü bir kaç güne kapatıyorum zaten hattı. Akşam belli saatlerde teknik için MH koymayıp paket değişikliği için MH bulunduruyorsan ve sorunu çözmek için gayet iyi olan portu değiştirip hızı da düşürüyorsan artık ne farkın kaldı senin diğer firmalardan?
Merhabalar;
Bu gün arkadaşımın referans kodu ile deneme amaçalı türknet e başvuruda bulundum. Başvuru yaparken DETAYLI FATURALANDIRMA seçtim ama yanlışlıkla ''posta'' şeklinde seçmişim ve bunun için aylık hizmet bedeline ek 3 TL yansıtılacak şekilde abonelik belgelesi düzenlenmiş. Durumu özelden ve türknet destekden bildirdim ama verilen cevap az biraz canımı sıktı. Çok basit çözülebilecek bir işlem düzeltmesi için EKİP OLARAK ÇALIŞIYORLARMIŞ. Bu iş daha sonradan başımı ağrıtmnasın diye direk iptal isteğinde bulundum.
Şu an direk DH üzeri pm ve türknet destek üzerinden abonelik başlangıç işlemlerinin iptalini talep ettim. Daha fazla yapmam gereken bir şey var mı?
Abonelik Başlamadan İşlem İptali
Daha önce ödemiş olduğum faturam millenicom iddiasına üzerine ödemesi iptal edilmiş olarak gözüküyor. Bu durum ile millenicom ile sayısız görüşmeler yapıldı. Faturamın incelenmesi için 2 hafta önce şöyle bir konu açmıştım;
https://forum.donanimhaber.com/millenicom-fatura-sorunu-ve-ise-yaramayan-musteri-hizmetleri--142107060#142107060

En son millenicom, ''garanti bankası ile mailleştik ve görüştük. Sizi konu ile ilgili arayacaklar. Fatura ile ilgili sorun banka tarafından'' denildi. Ve ben mecburen o eski tarihli faturayı ödedim çünkü bu sefer gecikme parası vs alınacaktı.
Ancak garanti bankasından tarafıma gelen son bilgi bu;
Millenicom Fatura Sorunu
Ve bu arada garanti bankası beni aramadı. Konu ile ilgili ben onları aradım ve sistemde böyle bir bilgi olmadığını söylediler. En son başvuru formu yaptım internetten. Yani millenicom konu ile igili yine yalan söyledi sanırım.

Şimdi, faturamın incelenmesi için toplamda 1.5 ay gibi bir süre uğraştığım halde kimse iplemedi, defalarca yanlış ve yalan bilgi verildi. En son 2 hafta önce şikayet var ve forum üzerinden konu açınca ancak faturamın detaylı incelenmesini sağladım.
Ki işlem referans numarası dahi vermiyorlar.
Şimdi ben bu durumu cimer'e daha önce bildirdim. Cimer'den konu ile ilgili şu mesaj geldi;

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yapmış olduğunuz başvuru ilgisi nedeniyle Kurumumuza yönlendirilmiş olup, başvurunuz incelenmiştir.
Başvurunuz Kurumumuzca işleme alınmış olup işletmeciniz ile yazışma yapılması suretiyle mevzuat kapsamında sonuçlandırılmasını müteakip tarafınıza bildirilmek üzere işletmecinize iletilmiştir.
Kurumumuz mevzuatı çerçevesinde tüketici şikâyetleri; şikâyetlerin tasnifi neticesinde şikâyetlerin yoğunlaştığı ve/veya şikâyet konusunun yaygın abone mağduriyetlerine yol açtığının anlaşılması durumunda Kurumumuz tarafından yapılacak düzenleme ve denetlemelerde dikkate alınmaktadır.
Ayrıca 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında yer alan parasal sınırlar içerisinde tüketici hakem heyetleri ve/veya tüketici mahkemelerine başvuruda bulunabileceği değerlendirilmektedir.
Bilgilerinizi rica ederiz.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü


Şimdi bilgili arkadaşlardan ricam ben bu durumda nasıl bir yol izlemeliyim. Bir daha cimer'e konuyu bildirien bir başvuru yapayım mı yoksa direk THH mi gitmeliyim?
Sizlerden ricam konuyu öne çıkararsınız herkes görsün. Burada amacım direkt olarak kötülemek değil ne olduğunu herkes görsün istiyorum.
Hakkında
Konum: İstanbul, Başakşehir
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 4 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 2 gün
Mesaj Sayısı: 2.119
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.972
İkinci El Bölümü Mesajları: 82
Konularının görüntülenme sayısı: 59.565 (Bu ay: 84)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1.245 (Bu hafta: 74)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Free to Play - MMO
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.