Şimdi Ara

NETLİMİTSİZ vs. tivibu Ev (başvuru ve sonrası yaşananlar)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 gün 14 saat 1 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • sonurakar (6 mesaj) Virinom (3 mesaj) faststyla94 (2 mesaj) mustifb (1 mesaj) flat_kil (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (6 mesaj) Mobil (1 mesaj) Tablet (6 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Türk Telekom >> NETLİMİTSİZ vs. tivibu Ev (başvuru ve sonrası yaşananlar)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3772 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Selamlar,

    TTNET NETLİMİTSİZ 8 Mbps'e kadar abonesiyim. 29.05.2013'te tivibu Ev için başvuru yaptım, o gün bugündür internet bağlantımın hat değerleri alt üst oldu. Başvurunun hemen sonrası hat değerlerini incelediğimde hız önce 8187 Kbps seviyesiden 14124 Kbps seviyesine çıktı, 1-2 saat sonra internete giremez oldum: Sebep PORT arızası.

    tivibu başvurusu öncesi 8 Mbps değerleri:


    tivibu başvurusu sonrası 14 Mbps değerleri: (sonrasında PORT arızası çıktı)


    PORT arızası çözüldü, hız 12 Mbps oldu:


    Bu 12 Mbps hızı ne kadar nalet bir durumdur ki modemdeki DSL LED'i 1-2 saatte bir sönüyor, internet bağlantısı kesiliyordu; TTNET'i (444 0 375) aradım, bağlantı kopuyor dedim, hızınız senkron değil düzeltelim, dedi.

    Hız yeniden 14 Mbps oldu:


    Mayısın son üç günü zaten adil kullanım kotasını geçtiğim için alabileceğim en yüksek hız 3 Mbps idi, 30.05.2013 günü interneti 2,5-3 Mbps arası hızda kullandım; fakat 31.05.2013 akşamından sonra internet hızı 1 Mbps'i geçmez oldu.

    TTNET'i (444 0 375) aradım, hız problemi yaşıyorum dedim; ama derdimi anlatasıya kırk takla attım. "Beyefendi, adil kullanım kotasını aşmışsınız; dolayısıyla hızını 3 megabyte'a düşürülmüş" Kıza megabyte ile megabit'in arasındaki farkı anlatmak ayrı bir dert. En sonunda hız probleminiz için kayıt oluşturalım, santraldeki personel hattınızı incelesin dedi.

    Hız halen 1 Mbps bile değil, halbuki adil kullanım kısıtı da kalktı!




    Fast Path ile Interleaved arasındaki fark nedir? Hangisi daha iyidir?

    Modeme gelen hız 14124 Kbps iken hız neden 1000 Kbps'e bile çıkamaz? Bu hızı alabilmek için ne yapmak gerekir?

    Peak Cell Rate nedir, ne işe yarar?


    ekleme: Şimdi modemi kapatıp yeniden açtım, hız testi sonuçları şöyle:


    ekleme2: Modem modülasyon ayarlarını değiştirdim:



    TTNET müşteri hizmetlerinden 4 farklı kişiyle görüştüm, birine de derdimi anlatamadım,
    Biri FAST PATH - INTERLEAVED bilmiyor (hoş hiçbiri bilmiyor)
    Biri sorun modeminizden kaynaklanıyor dedi ısrarla
    Biri benim önümde VPI 8 VCI 35 PPPoE değerleri var, sizin modem ayarınız doğru başka bir şey yapamam dedi
    Birine INTERLEAVED olmasından dolayı PING düşük dedim, tivibu destekli modeminiz gelsin düzelir dedi.
    5. kişiyle görüşmek istemiyorum, bir hız ve ping testi yapayım dedim, durumlar şöyle:






    ekleme: tivibu kurulumu yapıldı, Airties Air 7200 tivibu STB ve Airties Air 5341 ADSL2+ Modem verildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sonurakar -- 7 Haziran 2013; 1:14:08 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |




  • Yarbay
    5551 Mesaj
    Microsoft sunucularından ya da torrent'ten bir dosya indirin, modemde yazan hızı alman lazım çünkü bende de bazen aynısı oluyor. Birde Tivibu'ya geçince hızının bir kısmı ona tanımlanır zaten.
    |
    |
  • Yarbay
    3130 Mesaj
    Akk sistemindeki bir sıkıntıdan olabilir.Çünkü akk takıldığında da modeme yüksek hız geliyor başka bir şekilde hızı kesiyorlar seninki de buna benziyor.
    Ayrıca hat modunun fast path olması eğer snr değeriniz 12'nin üzerinde ise çok iyidir.Çünkü fast mode'da hata düzeltme yapılmadığından ping süreleri oldukça azalır.Fakat eğer snr değeriniz sınırda bir bağlantınız varsa düşük snr'den dolayı oluşan paket kayıpları nedeniyle çok fazla sıkıntı yaşarsınız.
    |
    |
  • Yarbay
    3772 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    @mustifb Yanıtlarınız için teşekkür ederim, hızda şimdilik bir sıkıntı yok.
    @Virinom TTNET MH çalışanlarına "PATH MODE - FAST PATH - INTERLEAVED" nedir anlatamadım, yaptığım kısa bir araştırmada bir bağlantı kontrol mekanizması olduğunu öğrendim; gerekirse santrale bizzat başvurarak değiştireceğim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3130 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar

    @mustifb Yanıtlarınız için teşekkür ederim, hızda şimdilik bir sıkıntı yok.
    @Virinom TTNET MH çalışanlarına "PATH MODE - FAST PATH - INTERLEAVED" nedir anlatamadım, yaptığım kısa bir araştırmada bir bağlantı kontrol mekanizması olduğunu öğrendim; gerekirse santrale bizzat başvurarak değiştireceğim.

    Anlatamamanız gayet normal orada çalışanlar daha ping kelimesinin ne demek olduğunu dahi bilmiyor.Benim modemimde path mode bölümü yok siz ayrı olarak nasıl kontrol ettiniz anlatabilir misiniz ?
  • Yarbay
    3772 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Virinom

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar

    @mustifb Yanıtlarınız için teşekkür ederim, hızda şimdilik bir sıkıntı yok.
    @Virinom TTNET MH çalışanlarına "PATH MODE - FAST PATH - INTERLEAVED" nedir anlatamadım, yaptığım kısa bir araştırmada bir bağlantı kontrol mekanizması olduğunu öğrendim; gerekirse santrale bizzat başvurarak değiştireceğim.

    Anlatamamanız gayet normal orada çalışanlar daha ping kelimesinin ne demek olduğunu dahi bilmiyor.Benim modemimde path mode bölümü yok siz ayrı olarak nasıl kontrol ettiniz anlatabilir misiniz ?

    Tabii ki, Airties WAV-180 2010'da BİRİ'den aldığım modemi kullanıyorum.

    192.168.2.1 den modeme girdiğimde RAPOR yazan yere tıklıyorum ve karşıma bu bilgi ekranı çıkıyor.


    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    3130 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Virinom

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar

    @mustifb Yanıtlarınız için teşekkür ederim, hızda şimdilik bir sıkıntı yok.
    @Virinom TTNET MH çalışanlarına "PATH MODE - FAST PATH - INTERLEAVED" nedir anlatamadım, yaptığım kısa bir araştırmada bir bağlantı kontrol mekanizması olduğunu öğrendim; gerekirse santrale bizzat başvurarak değiştireceğim.

    Anlatamamanız gayet normal orada çalışanlar daha ping kelimesinin ne demek olduğunu dahi bilmiyor.Benim modemimde path mode bölümü yok siz ayrı olarak nasıl kontrol ettiniz anlatabilir misiniz ?

    Tabii ki, Airties WAV-180 2010'da BİRİ'den aldığım modemi kullanıyorum.

    192.168.2.1 den modeme girdiğimde RAPOR yazan yere tıklıyorum ve karşıma bu bilgi ekranı çıkıyor.



    Teşekkürler ben zaten modemimde olmadığını belirtmiştim siz ayrı bir kontrol mekanizması deyince windows üzerinden veya çeşitli uygulamalarla falan test ettiniz sandım.
    |
    |




  • Yarbay
    2195 Mesaj
    Bende tivibu + fiber 20 mbit e kadar paketi var . Hızı yavaşlatıyor diye aramıştım 25 mbite çıkardılar modeme gelecek hızı şimdi tivibu açıkken hızım 8-10 mbite kadar düşüyor ping 300 400 lerde birde sd yayında düşünün . Sınavlarım var ilgilenemiyorum yarın hepsini çözdüreceğim inşallah .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3772 Mesaj
    Konu Sahibine Özel



    Merhaba Arkadaşlar,

    tivibu kurulumunda verilen Airties Air 5341 modemle kablolu-kablosuz bağlantılarda son birkaç gündür hız ve ping çöktü, sebebi sizce nedir?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar




    Merhaba Arkadaşlar,

    tivibu kurulumunda verilen Airties Air 5341 modemle kablolu-kablosuz bağlantılarda son birkaç gündür hız ve ping çöktü, sebebi sizce nedir?



    hat modunuz FAST PATH olursa pinginiz minimuma düşer bölge telekoma basvurmalısınız
    |
    |




  • Yarbay
    3772 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Yanıt için teşekkür ederim, öncesinde TTNET MH'den böyle bir talep oluşturmalarını istemiştim; ama bir türlü beceremediler. Santrale gitmek farz oldu... SNR Sınırı ve Hat zayıflaması nasıl?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar

    Yanıt için teşekkür ederim, öncesinde TTNET MH'den böyle bir talep oluşturmalarını istemiştim; ama bir türlü beceremediler. Santrale gitmek farz oldu... SNR Sınırı ve Hat zayıflaması nasıl?

    O konuda cok bilgi sahibi değilim ama hat modlarından haberdardım bilgimi paylasmak istedim

    Goonet Furkan
    |
    |
  • Yarbay
    3772 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Çeşitli ADSL modlarında modeme gelen hat değerlerim:








    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
bankacılar
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,444
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.