Şimdi Ara

Ev taşıma sonrası internet nakil sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
730
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese selamlar.

    Kasım ayında yalın hipernet 50 mbps ye kadar 50gb akn li internet bağlattırdım 70 tlye, 2 sene de sözleşme yaptık. Yeni eve taşındım taşındığım yerde fiber varmış bundan dolayı nakil yapmak için paket değiştirmeleri gerekiyormuş yeni tarifelerde 24mbps 96 tl ye veriyorlar.

    Böyle bir saçmalık böyle bir hukuksuzluk olabilir mi? Bana 2 sene bu fiyattan hizmet sunmayı taahhüt ediyor ama nakil için paket değişikliğine zorluyor. İptal edin kapatın interneti diyorum 780 lira cayma bedeli çıkar diyor. Ne yapacağız diyorum yapabileceğimiz bir şey yok diyor. Tek taraflı olarak aboneliği feshetme durumu ortaya çıkmıyor mu? Sağlayıcı bana hizmeti sunamıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • sikayet.btk.gov.tr adresine yazabilirsiniz.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hiçbir etkisi yok btk'nın o hizmetinin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mstfckmk kullanıcısına yanıt
    Servis sağlayıcı ve işletmeleri denetleyen kurum BTK olduğundan dolayı oranın linkini paylaştım. Dilerseniz bir de kaymakamlıklarda bulunan tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz. Bu heyete e devlet üzerinden de başvurulabiliyor.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam cevapların için. Bugün öyle gerdi ki telekom beni başım ağrıyor sinirden. Hukuksuzluk yapıyor adamlar gözümüzün içine baka baka.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mstfckmk kullanıcısına yanıt
    Fiber tarifeye geçmeniz durumunda cayma bedeli yansıtılıyor mu hocam? Bilgisini aldınız mı? Üst paketlere geçişlerde alınmıyor diye biliyorum.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Yok istemiyorlar. Amaçları paket değiştirtmek. 24mbps verelim diyorlar 96 liraya ben 50mbps 70tl ye kullanıyodum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mstfckmk kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam. E devlet üzerinden tüketici hakem heyetine başvurunn dilerseniz.
  • mstfckmk kullanıcısına yanıt
    Biraz bastırırsanız her türkü cayma bedelsiz iptal yaptırırsınız, sıkıntı yapmayın hiç
  • Müşteri hizmetlerine diyorum ki imzaladığım sözleşmenin bir örneğini mail adresime gönderin ona göre yasal yollara başvuracağım. Gönderemeyiz diyorlar. Ne işe yarıyorsunuz siz o zaman dedim yapabileceğimiz bir şey yok diyorlar şaka gibi. 45 dk konuştuk bir yere varamadık. Cayma bedelsiz iptal ettirirsem kablonete geçeceğim hayırlısı bakalım.
  • mstfckmk kullanıcısına yanıt
    Online işlemlerde abonelik evrakları diye bir bölüm var hocam. Oraya göz atar mısınız?
  • Hizmet verememekle aynı anlama gelmiyor mu dedikleri?
    Tüketici hakem heyeti ise yarayabilir ama ne zaman sonuçlanır bilgim yok. Ya da kısa yoldan devredecek birisini bulup devredin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.